ChristianMatch
 


Forum

wie gaat wel eens naar de wellness ?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 18:23
 
SILVER916 schreef:
welke christelijke man of vrouw gaat af en toe naar de wellness ?

ga je dan op badpak dagen of gewoon naakt ?

Ik ga welles naar nietes. Clown smiley Of ontgaat me nu wat? Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
BEUN656
op dinsdag 1 maart 2011, 18:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 18:25
 
[quote=LEONARD480]

Is dat zo? Vertel wat heb je dan gemist?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 18:31
 
[quote=LISA610]

Omdat ik bij benadering niet weet waar jullie het over hebben en dus mag jij dat voor mij uitleggen... Nou...?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 18:41
 
[quote=BEUN656]

Pardon? Boze smiley Het topic wat hier speelt is of je wel eens naar de welness gaat. Als je wilt weten wat de reacties van anderen hierop zijn geweest kun je dat zo even terug lezen op het forum. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 15:50
 
[quote=BEUN656]



Lezen .....Beun ....Lezen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 15:51
 
[quote=LISA610]



Dat doe ik wel in een PV Chat Lisa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 15:58
 
[quote=LEONARD480]

Ha ha ha... nou ben benieuwd... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:44
 
[quote=LISA610]


Maar we verklappen niks Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JLIN990





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 19:34
 
Bezoek zo nu en dan eens een sauna, zouden meer mensen moeten doen is goed voor je lichaam en bloedsomloop. Natuurlijk ga je naakt. Snap niet dat sommige christelijke daar zo moeilijk overdoen, in een sauna is iedereen naakt. Iedereen is naaktgeboren en alle vrouwen zien er ongeveer hetzelfde uit en alle mannen ook. God heeft de mensen geschapen naar zijn beeld. Vind dat je trots mag zijn op zijn creatie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:09
 
JLIN990 schreef:
Bezoek zo nu en dan eens een sauna, zouden meer mensen moeten doen is goed voor je lichaam en bloedsomloop. Natuurlijk ga je naakt. Snap niet dat sommige christelijke daar zo moeilijk overdoen, in een sauna is iedereen naakt. Iedereen is naaktgeboren en alle vrouwen zien er ongeveer hetzelfde uit en alle mannen ook. God heeft de mensen geschapen naar zijn beeld. Vind dat je trots mag zijn op zijn creatie

Als mensen niet naar de sauna willen om welke reden dan ook dan staat het ze volkomen vrij om er niet naartoe te gaan. En als zij niet naakt in de sauna willen of niet naar een gemengde sauna willen, dan is die mogelijkheid er in heel veel saunas. Als jij stelt dat mensen trots moeten zijn op Gods creatie heb je gelijk. Maar heb je ook bedacht dat dit er wellicht helemaal niets mee te maken heeft. Er zijn ongetwijfeld ook mensen die heel trots zijn op hun lichaam, maar hun naaktheid uitsluitend laten zien aan de partner die God hun gegeven heeft. Het is niet aan jou om daar een oordeel over te hebben. Aanvaard andere mensen met een andere mening zoals ze zijn, in plaats van voorbarig conclussies te trekken. En even voor de duidelijkheid: ik ga dus wel gewoon naar de normale sauna, maar ik vind het niet prettig dat jij je uitspreekt zoals je doet. Vandaar ook mijn reactie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JLIN990





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:27
 
@Lisa,

Ga nu constant quoten op wat ik heb gezegd.

Doel de in mijn betoog op christenen die denken dat ze mij moeten veroordelen om mij te veroordelen. Je hebt mijn mening dus verkeerd geintrepeteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:40
 
JLIN990 schreef:
@Lisa,

Ga nu constant quoten op wat ik heb gezegd.
Als ik aanleiding zie om te reageren op wat iemand op het forum zet dan doe ik dat inderdaad. En nee, dat gaat niet in het bijzonder om jou hoor. Per slot van rekening heb ik wel vaker wat op het forum geschreven als ik daar een aanleiding toe zag Knipoog smiley

Doel de in mijn betoog op christenen die denken dat ze mij moeten veroordelen om mij te veroordelen. Je hebt mijn mening dus verkeerd geintrepeteerd!
Ik reageer uitsluitend op wat je hebt geschreven. Vraag is dan of ik jou boodschap heb verkeerd heb geïnterpreteerd, of dat het zo is dat jou boodschap wellicht niet overkomt zoals je die eigenlijk hebt bedoeld. Ik heb je bijdrage nog een keer gelezen en ik kan daar niet uit herleiden dat die gericht is aan christenen die jou veroordelen om jou te veroordelen. In dat geval zou de veroordeling immers meer om jou persoonlijk gaan en niet zozeer om mensen die naar de sauna gaan in meer algemene zin. Als het werkelijk zo is dat er mensen zijn die jou veroordelen, simpelweg omdat ze jou nu eenmaal willen veroordelen heb ik eigenlijk maar één boodschap aan jou: "Kerel ga daar boven staan!" Niemand heeft het recht om jou te veroordelen en als mensen dat wel plegen te doen.... maak van hun probleem dan niet jou probleem, maar laat het daar. Ga gewoon nog een keertje lekker naar de sauna, geniet en ontspan. Per slot van rekening is het daarvoor bedoeld Knipoog smiley
Zo, zijn we toch weer ontopic he...


Laatst aangepast door
LISA610
op zondag 10 april 2011, 10:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JLIN990





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:56
 
@ Lisa,bdw ben een man en geen vrouw! Dus dat meid en meid ga er boven staan slaat niet op mij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:57
 
JLIN990 schreef:
@ Lisa,bdw ben een man en geen vrouw! Dus dat meid en meid ga er boven staan slaat niet op mij!

ha ha ha.. oeps.. sorry .. foutje.. heb het inmiddels gewijzigd.. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LISA610
op zaterdag 9 april 2011, 22:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 02:18
 
Het lijkt mij zalig eens mee te maken , in. De sauna, het schijnt goed te zijn voor je bloedsomloop, maar. Ja, ik ben wat je noemt een preutse tante, haha, zelfs na het sporten ga ik thuis douchen, ik schaam me zelfs om naar een ander te kijken, draai altijd mijn hoofd om in de kleedkamer van de sportschool,, gauw omkleden en wegwezen, erg hè , zal met mijn opvoeding te maken hebben. Ik benijd de ander wel, die dat wel durft.petje af
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 08:39
 
ik denk als je er geen problemen mee hebt om gewoon naakt de sauna in te gaan en je daar goed bij voelt,je ook heel makkelijk naar een naaktstrand of naaktcamping zou kunnen gaan,dat is dan niet ver meer weg toch?

de reden die je hebt gewoon naakt te gaan in de sauna kun je dan ook wel toepassen als je naar het naaktstrand of een naaktcamping gaat,tis immers allemaal voor de ontspanning toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JASMYN704





Berichten: 135

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 13:31
 
BERT168 schreef:
ik denk als je er geen problemen mee hebt om gewoon naakt de sauna in te gaan en je daar goed bij voelt,je ook heel makkelijk naar een naaktstrand of naaktcamping zou kunnen gaan,dat is dan niet ver meer weg toch?

de reden die je hebt gewoon naakt te gaan in de sauna kun je dan ook wel toepassen als je naar het naaktstrand of een naaktcamping gaat,tis immers allemaal voor de ontspanning toch?

Nou in mijn beleving is dat van een héél andere orde!
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om naar een naaktstrand o.i.d. te gaan. Van de sauna geniet ik echter enorm. Alhoewel dat uit de kleren gaan, altijd wel even wennen blijft.
In de sauna is het niet comfortabel om in badkleding te zitten. Zou dat ook de reden kunnen zijn...?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 13:51
 
JASMYN704 schreef:
Nou in mijn beleving is dat van een héél andere orde!
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om naar een naaktstrand o.i.d. te gaan. Van de sauna geniet ik echter enorm. Alhoewel dat uit de kleren gaan, altijd wel even wennen blijft.
In de sauna is het niet comfortabel om in badkleding te zitten. Zou dat ook de reden kunnen zijn...?!



Ben het helemaal met je eens Jasmijn...Mij zie je ook niet op een naaktstrand maar wel in de sauna, regelmatig zelfs.....
Badkleding en sauna is geen goede combi in mijn optiek. Ik heb het idee dat mensen het een beetje invullen zonder dat ze er geweest zijn en er in hun hoofd een mening over vormen......Dat kan en dat mag natuurlijk.....
Maar een dagje sauna blijft heerlijk..........goed voor je lijf en voor de geest want het is heerlijk relaxed......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 15 mei 2011, 13:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 14:06
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ben het helemaal met je eens Jasmijn...Mij zie je ook niet op een naaktstrand maar wel in de sauna, regelmatig zelfs.....
Badkleding en sauna is geen goede combi in mijn optiek. Ik heb het idee dat mensen het een beetje invullen zonder dat ze er geweest zijn en er in hun hoofd een mening over vormen......Dat kan en dat mag natuurlijk.....
Maar een dagje sauna blijft heerlijk..........goed voor je lijf en voor de geest want het is heerlijk relaxed......

nou, mij wel hoor Smiley met dichtgeplakte mond . Ben vorig jaar nog eens wezen vissen op zo'n strand 's nachts en gevangen........schol, zeebaars, tong . Geweldig, voor herhaling vatbaar . Geen mens te zien alleen een paar medevissers. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 14:09
 
VISSER278 schreef:
nou, mij wel hoor Smiley met dichtgeplakte mond . Ben vorig jaar nog eens wezen vissen op zo'n strand 's nachts en gevangen........schol, zeebaars, tong . Geweldig, voor herhaling vatbaar . Geen mens te zien alleen een paar medevissers. Clown smiley

Met wie was je dan aan het vissen als er geen mens te zien was? Smiley die vol vragen zit


Maar even serieus.....het zegt toch al wat als je midden in de nacht tijdens het vissen bedenkt dat het eigenlijk een naaktstrand is???????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 14:53
 
JASMYN704 schreef:
Nou in mijn beleving is dat van een héél andere orde!
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om naar een naaktstrand o.i.d. te gaan. Van de sauna geniet ik echter enorm. Alhoewel dat uit de kleren gaan, altijd wel even wennen blijft.
In de sauna is het niet comfortabel om in badkleding te zitten. Zou dat ook de reden kunnen zijn...?!

Hah.. same here: wel sauna maar absoluut geen naakstrand o.i.d. Binnenkort maar ff afspreken Jasmyn. Knipoog smiley En nee, die uitnodiging geldt niet voor de rest van CM. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 15:20
 
LISA610 schreef:
Hah.. same here: wel sauna maar absoluut geen naakstrand o.i.d. Binnenkort maar ff afspreken Jasmyn. Knipoog smiley En nee, die uitnodiging geldt niet voor de rest van CM. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jammer. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 15:20
 
LISA610 schreef:
Hah.. same here: wel sauna maar absoluut geen naakstrand o.i.d. Binnenkort maar ff afspreken Jasmyn. Knipoog smiley En nee, die uitnodiging geldt niet voor de rest van CM. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Mogen Visser en ik ook mee??? Willen jullie je dan blinddoeken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 15:37
 
FRANKT627 schreef:
Mogen Visser en ik ook mee??? Willen jullie je dan blinddoeken Knipoog smiley

OOoh Frank, je mag wel een keer mee een hengeltje uitgooien hoor. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 15:42
 
VISSER278 schreef:
OOoh Frank, je mag wel een keer mee een hengeltje uitgooien hoor. Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley hengelen in de sauna??? Nou ja, je zegt het maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 15:43
 
LISA610 schreef:
Hah.. same here: wel sauna maar absoluut geen naakstrand o.i.d. Binnenkort maar ff afspreken Jasmyn. Knipoog smiley En nee, die uitnodiging geldt niet voor de rest van CM. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Ok Lisa, duidelijk.....maar misschien een domme vraag? Waarom zet je het dan hier op het forum Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 15:45
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ok Lisa, duidelijk.....maar misschien een domme vraag? Waarom zet je het dan hier op het forum Smiley die vol vragen zit

Omdat ze hoopt dat wij ook zouden meegaan W-tje...dat is vrouwenlogica Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 15:45
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley hengelen in de sauna??? Nou ja, je zegt het maar.


Is ook een optie ja. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JASMYN704





Berichten: 135

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:12
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ok Lisa, duidelijk.....maar misschien een domme vraag? Waarom zet je het dan hier op het forum Smiley die vol vragen zit

Even ter verdediging van Lisa! Lachende smiley met blinkend witte tanden
We vergeten steeds de sauna afspraak te maken en nu werd ze eraan herinnerd.....vandaar de opmerking, neem ik aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:14
 
JASMYN704 schreef:
Even ter verdediging van Lisa! Lachende smiley met blinkend witte tanden
We vergeten steeds de sauna afspraak te maken en nu werd ze eraan herinnerd.....vandaar de opmerking, neem ik aan!

Ha ha ha.. klopt. Maar oeps.. sorry voor t slow-chatten. Zal t niet meer doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3