ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 08:50

MARIO216 schreef:
Ze houdt van onweer. Clown smiley Clown smiley Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley
Nee Mario, dat kan niet hoor, als dat zo is krijg jij haar van mij, beloofd!!

Shoot...moet ik toch nog gaan opvoeden, onweer is ENG kruimel,ENG!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 08:55

CARIN303 schreef:
Nee Mario, dat kan niet hoor, als dat zo is krijg jij haar van mij, beloofd!!

Shoot...moet ik toch nog gaan opvoeden, onweer is ENG kruimel,ENG!!!

Waar blijft de foto van kruimel?
Onweer eng?
Mijn katten vertellen elkaar : wouw, dat was een mooie flits.
Waar zullen we kijken.. achter bij het raam of voor?
Ter wijl de katten dan heen en weer rennen gaat de hond dan ook nog es voor het raam staan en kijken.
Maar die vind er weinig interessants aan.
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:00

IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR
ZO GROF HEB IK HET HIER OP CM NOG NIET GELEZEN
ZE MOETEN JOU HIER DIREKT VAN CM VERWIJDEREN
JE BENT NOG ERGER DAN DE VARKENS

LAURENS814 schreef:
Denk je dat God zich in zijn ego voelt aangetast als wij vloeken? Is hij dan zo'n egoist dat hij iedereen die niet naar zijn pijpen danst het liefste meteen in zijn persoonlijke eeuwige vuuroven wil gooien? Als dat zo zou zijn, dan verwerp ik deze 'god' meteen en wens hem alle vloeken der aarde toe.
Maar natuurlijk is God niet zo! Wie vloekt zet zich vrijwillig af tegen al wat goed en zuiver is, en trekt uiteindelijk aan het langste eind. Je graaft een kuil voor jezelf. Wie Gods naam verwenst heeft daar uiteindelijk alleen zelf het meeste last van.

Daarnaast kun je Gods naam of vele manieren ontheiligen, een vloek uitspreken is daar slechts een voorbeeld van. Je kunt bijvoorbeeld ook in naam van God kleine kinderen verkrachten of mensen in de gaskamers laten omkomen. Allemaal ellende dat de Heer van Hemel en Aarde een slechte naam bezorgt, waardoor mensen zich van God willen afkeren en zich afsluiten voor de verlossing en genade.
Ik denk dat de reden waarom we God niet mogen vervloeken (op welke manier dan ook) in eerste instantie bedoelt is om andere mensen niet voor het hoofd te stoten. God zelf zal er niet minder heilig door worden, mensen misschien wel.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:00

Zondag 1 augustus: Lucas 15: 1-7: Het verloren schaap.

Dat i snu toch ook wat: de herder laat zijn schapen in de steek! Hij laat ze zo maar achter in de wildernis. Waarom doet hij dat? Omdat hij één schaap mist. Die 99 schapen, ach, die zullen niet in zeven sloten tegelijk lopen, die blijven welll zo'n beetje bij elkaar. Maar dat ene, dat ene schaap dreigt verloren te gaan, te verdwalen in de woestijn. De herder gunt zich geen rust voordat hij dat ene schaap gevonden heeft! En als hij het vindt, tilt hij het op zijn schouder, draagt het naar huis en roept zijn vrienden en buren. Ze maken er een feest van! Het verloren schaap is weer teug!

Wat wil Jezus toch zeggen met dit verhaal? Wie een antwoord wil op die vraag, moet maar eens naar de0 gezichten van de Schriftgeleerden kijken. Moet je ze zien, die Farizeeën! Met norse trekken op het gelaat staan ze te moperen. Ze mopperen op Jezus. Wat is dat voor een rabbi? Die man uit Nazareth, die doet maar...Die gaat om met zondaars en hij gaat zelfs bij hen eten! Dat doe je toch niet, als rabbi?
Met zulk volk ga je toch niet om? Jezus weet van hun kritiek. Hij weet ook hoe graag de tollenaars en zondaars naar Hem luisteren. En daarom vertelt Hij dit verhaal. Jezus bemoeit zich veel liever met hen die verloren zijn, dan met hen die denken dat ze het bij het rechte eind hebben. Jezus heeft meer oog voor die ene zondaar dan voor die 99 Schriftgeleerden. Ik (de schrijver) denk dat wij in de kerk daarvan nog heel wat van kunnen leren.....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:01

3800
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:06

Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien.....
Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum!
Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen, zwak uitgedrukt, maar ik hoop dat jullie eens een keer nadenken over waar je mee bezig bent. Het is niet mijn intentie om mensen in het harnas te jagen, maar om eens een keer een echt gesprek op gang te brengen.
De laatste tijd is mij verweten dat ik een kinderhater ben, dat ik niet iets met vrouwen wil, als ze kinderen hebben. Dat ik sowieso nooit een vrouw met een verleden zou willen hebben. Dit zijn verwijten die totaal ongegrond zijn. Het gaat mij erom duidelijk te maken dat als je activiteiten organiseert in het kader van een dating site, je wel in de gaten moet blijven houden dat het natuurlijk past in het kader van die site. En tot mijn schrik kom ik tot de conclusie dat jullie meer met elkaars kinderen zijn bezig geweest dan met elkaar. En ik vraag me daarom in alle ernst af of dit past in deze site. De hatelijke term Libelle gebruik ik niet voor niks, omdat het in mijn ogen echt die kant op gaat. In plaats van een uitdaging zien jullie dit als een beschuldiging. Ik daag jullie uit eens te bewijzen dat deze activiteit in de doelstelling van deze site past en het niet tegenwerkt.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 1 augustus 2010, 09:21
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:18

MARISKA601 schreef:
Waar blijft de foto van kruimel?
Onweer eng?
Mijn katten vertellen elkaar : wouw, dat was een mooie flits.
Waar zullen we kijken.. achter bij het raam of voor?
Ter wijl de katten dan heen en weer rennen gaat de hond dan ook nog es voor het raam staan en kijken.
Maar die vind er weinig interessants aan.

Foto komt eraan hoor, probeer haar nu achter de bank vandaan te lokken, nog even dan,ga zo naar de kerk!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:19

CHATULIEM619 schreef:
Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien.....
Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum!

Haha, waarom verbaast mij deze reactie toch niet?
Pas op Chatuliem, je wordt voorspelbaar Clown smiley

Enne......heb je de kinderen ,dan heb je de ouders, tip misschien?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:25

Tot nu toe heeft Christianmatch ons er niet van weer houden
om iets leuks met elkaar te organiseren.
Ik als christen ontmoet andere christenen, om iets ontspannends met elkaar te doen.
Ik ben niet verplicht om te gaan daten.

Als jij vind dat je op deze site alleen met ekaar mag daten,
dan mag jij dat vinden.
Maar dan moet niet je de dingen niet gaan verpesten voor anderen.
Wij weten nu zo langzamerhand jouw mening erover.

En ik wil eigenlijk dat je zowel op het forum als in de chat
je mond houd over een picknick met of zonder kinderen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:29

LAURENS814 schreef:
Nee, vloeken is jezelf kwetsen. God deert het niet, zijn heiligheid zal er immers niet minder om worden. Als je vloekt is dat een teken dat je nog niet heilig en volmaakt bent. Als je dat beseft dan kan de vloek zelfs een zegen worden, omdat het een teken is dat je nog aan jezelf moet werken.
Direct vergeving vragen aan God lijkt mij dan ook gepast. Want zoals het spreekwoord zegt: berouw komt na de zonde.

Ik vind het vreselijk erg als er gevloekt wordt,
en spreek de mensen ook meestal erover op aan.

Spreekt vrijmoedig over GOD,
maar misbruik ZIJN naam nooit!

Laatst aangepast door
CARIEN982
op zondag 1 augustus 2010, 09:30
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:53

RENATA526 schreef:
Had niet gedacht op cm een wolf tegen te komen, is toch gebeurd.

Kan alleen maar zeggen van heel erg goed je intuitie gebruiken.

En ja, deze ervaring is wel erg negatief.

Dat moet je effe verwerken.

En dan kan je leren van die ervaring.

Het is een soort van aanvoelen bij mij, zo van met die spreek ik niet af en die wel enzo.

Nou had ik al bij de eerste afspraak hier een relatie ;)

Dáárvoor heb ik wel een paar afspraken afgezegd, gewoon omdat het niet goed aanvoelde.
Dan hoeven dat nog geen wolven te zijn geweest.

Fijne zondag!

Shanita
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:00

LAURENS814 schreef:
Denk je dat God zich in zijn ego voelt aangetast als wij vloeken? Is hij dan zo'n egoist dat hij iedereen die niet naar zijn pijpen danst het liefste meteen in zijn persoonlijke eeuwige vuuroven wil gooien? Als dat zo zou zijn, dan verwerp ik deze 'god' meteen en wens hem alle vloeken der aarde toe.
Maar natuurlijk is God niet zo! Wie vloekt zet zich vrijwillig af tegen al wat goed en zuiver is, en trekt uiteindelijk aan het langste eind. Je graaft een kuil voor jezelf. Wie Gods naam verwenst heeft daar uiteindelijk alleen zelf het meeste last van.

Daarnaast kun je Gods naam of vele manieren ontheiligen, een vloek uitspreken is daar slechts een voorbeeld van. Je kunt bijvoorbeeld ook in naam van God kleine kinderen verkrachten of mensen in de gaskamers laten omkomen. Allemaal ellende dat de Heer van Hemel en Aarde een slechte naam bezorgt, waardoor mensen zich van God willen afkeren en zich afsluiten voor de verlossing en genade.
Ik denk dat de reden waarom we God niet mogen vervloeken (op welke manier dan ook) in eerste instantie bedoelt is om andere mensen niet voor het hoofd te stoten. God zelf zal er niet minder heilig door worden, mensen misschien wel.

Ik heb in de afgelopen tijd al heel wat "vreemde" postings van je gelezen, maar deze vind ik echt ronduit naïef...

Als jij mij ergens voor uitmaakt...word ik daar dan minder van?
Nee! Je kunt me uitmaken voor wat je wilt, dat jij dat vind betekent echt niet automatisch dat ik dat ook ben. Ik ontleen mijn identiteit niet aan jouw mening over mij...Maar dat betekent niet dat het geen pijn kan doen, want dat doet het wel degelijk! En het betekent al helemaal niet dat ik je er niet op zal aanspreken.
Natuurlijk is God niet aangetast in Zijn heiligheid als we Zijn naam ijdel gebruiken, maar Hij waardeert het echt niet hoor...en zal dat zeker duidelijk maken!
En wat al die andere dingen betreft die je kunt doen om Zijn naam te ontheiligen...ik denk niet dat God zo egoïstisch is om zich dan enkel druk te maken om Zijn goede naam! En dat weet je zelf ook best wel!
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:05

uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?

http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:07

CHATULIEM619 schreef:
Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen, zwak uitgedrukt, maar ik hoop dat jullie eens een keer nadenken over waar je mee bezig bent. Het is niet mijn intentie om mensen in het harnas te jagen, maar om eens een keer een echt gesprek op gang te brengen.
De laatste tijd is mij verweten dat ik een kinderhater ben, dat ik niet iets met vrouwen wil, als ze kinderen hebben. Dat ik sowieso nooit een vrouw met een verleden zou willen hebben. Dit zijn verwijten die totaal ongegrond zijn. Het gaat mij erom duidelijk te maken dat als je activiteiten organiseert in het kader van een dating site, je wel in de gaten moet blijven houden dat het natuurlijk past in het kader van die site. En tot mijn schrik kom ik tot de conclusie dat jullie meer met elkaars kinderen zijn bezig geweest dan met elkaar. En ik vraag me daarom in alle ernst af of dit past in deze site. De hatelijke term Libelle gebruik ik niet voor niks, omdat het in mijn ogen echt die kant op gaat. In plaats van een uitdaging zien jullie dit als een beschuldiging. Ik daag jullie uit eens te bewijzen dat deze activiteit in de doelstelling van deze site past en het niet tegenwerkt.

Chat, ik ga alleen ff in op het vetgedrukte gedeelte. Deze conclusie trek jij op grond van een paar postings hier op het forum. Die postings zijn geen verslag van wat er die dag allemaal gedaan of gebeurd is. Er wordt 1 detail uitgelicht en belicht.
Dat jij daaruit vergaande conclusies trekt vind ik DOM. Oliedom. Nog beneden het Libelle niveau. Denk nu meer richting Privé of Story....

GrrrZ

Laatst aangepast door
ZINGA672
op zondag 1 augustus 2010, 10:09
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:21

De christelijke vrijheid
5
1 Opdat wij waarlijk vrij zouden zijn, heeft Christus ons vrijgemaakt. Houdt dus stand en laat u niet weder een slavenjuk opleggen.
2 Zie, ik, Paulus, zeg u: indien gij u laat besnijden, zal Christus u geen nut doen. 3 Nogmaals betuig ik aan ieder, die zich laat besnijden, dat hij verplicht is de gehele wet na te komen. 4 Gij zijt los van Christus, als gij door de wet gerechtigheid verwacht; buiten de genade staat gij. 5 Wij immers verwachten door de Geest uit het geloof de gerechtigheid, waarop wij hopen. 6 Want in Christus Jezus vermag noch besnijdenis iets, noch onbesneden zijn, maar geloof, door liefde werkende.
7 Gij liept goed. Wie is u in de weg gekomen, dat gij aan de waarheid niet meer gehoorzaamt? 8 Die overreding kwam niet van Hem, die u roept. 9 Een weinig zuurdeeg maakt het gehele deeg zuur. 10 Ik voor mij ben van u overtuigd in de Here, dat gij geen andere mening zult hebben. Maar wie u in verwarring brengt, zal zijn straf hebben te dragen, wie hij ook zij.
11 Wat mij echter betreft, broeders, indien ik nog de besnijdenis predik, waarom word ik dan nog vervolgd? Dan is immers het aanstotelijke van het kruis van kracht beroofd. 12 Zij moesten zich maar laten snijden, die u verontrusten!
Vlees of Geest
13 Want gij zijt geroepen, broeders, om vrij te zijn; (gebruikt) echter die vrijheid niet als een aanleiding voor het vlees, maar dient elkander door de liefde. 14 Want de gehele wet is in één woord vervuld, in dit: gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. 15 Indien gij echter elkander bijt en vereet, ziet dan toe, dat gij niet door elkander verslonden wordt.
16 Dit bedoel ik: wandelt door de Geest en voldoet niet aan het begeren van het vlees. 17 Want het begeren van het vlees gaat in tegen de Geest en dat van de Geest tegen het vlees – want deze staan tegenover elkander – zodat gij niet doet wat gij maar wenst. 18 Indien gij u echter door de Geest laat leiden, dan zijt gij niet onder de wet. 19 Het is duidelijk, wat de werken van het vlees zijn: hoererij, onreinheid, losbandigheid, 20 afgoderij, toverij, veten, twist, afgunst, uitbarstingen van toorn, zelfzucht, tweedracht, partijschappen, 21 nijd, dronkenschap, brasserijen en dergelijke, waarvoor ik u waarschuw, zoals ik u gewaarschuwd heb, dat wie dergelijke dingen bedrijven, het Koninkrijk Gods niet zullen beërven. 22 Maar de vrucht van de Geest is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid, zelfbeheersing. 23 Tegen zodanige mensen is de wet niet. 24 Want wie Christus Jezus toebehoren, hebben het vlees met zijn hartstochten en begeerten gekruisigd.
25 Indien wij door de Geest leven, laten wij ook door de Geest het spoor houden. 26 Wij moeten niet praalziek zijn, elkander tartend, elkander benijdend. NBG

Zo even in de Kontekst.

1 Opdat wij waarlijk vrij zouden zijn, heeft Christus ons vrijgemaakt. Houdt dus stand en laat u niet weder een slavenjuk opleggen.

Ik heb deze tekst een keer op een foto gehad van iemand uit de evangelische hoek.

Vind het een mooie tekst. Knipoog smiley Lachende smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:24

GEHOLI202 schreef:
Ik denk dat het heel moeilijk is om in de Bijbel een tekst te vinden die hertrouwen toestaat, behalve om de hier al genoemde redenen.

Vraag is dan: In hoeverre geeft de Bijbel altijd een pasklaar antwoord voor problemen in onze tijd. Dit geldt niet alleen voor scheiden, maar ook voor talloze andere dingen zoals homofilie, abortus, euthenasie. Die laatste twee zaken zijn iets van deze tijd omdat de kennis van de mensheid ook voortschrijdt.
En zeg nou zelf: in het nieuwe testament wordt gesproken hoe je als heer met je slaven omgaat......dus de Bijbel is niet zo statisch als soms gedacht wordt; het is een dynamisch boek voor alle tijden

Het is dan ook veel belangrijker om bij dit soort vragen in gebed te gaan en met je vragen aan de slag te gaan in het licht van de Bijbel. Dus niet zo zwart-wit als: mag het of mag het niet; maar meer van: hebben we als partners, bij wie het huwelijk strandde, samen of ieder voor zich God ook gevraagd om leiding en steun in de trieste situatie, als mensen die voor Gods aangezicht verbonden zijn niet meer samen verder kunnen.
Als je dat doet kun je ook weer openstaan voor een nieuwe relatie
.

Dat bedoel ik. Geen pasklaar antwoord.
Door de Liefde wandelen, daat gaat het om,denk ik.
En niet wetjes van farizeërs volgen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:27

DAVID923 schreef:
uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?

http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/

Haha, Benny Hinn gaat vreemd....

Dat was toch al jaren geleden zo.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:32

DANIEL777 schreef:
lekker kwaad wezen joh
waarom blaf je de rest van de mannen die hier ook reageren dan ook niet eens af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En over aan de regeltjes houden gesproken je bent zelf hooguit een uur later van je "geloof"afgevallen door in de mannen topc te reageren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt .
bey de way over de paar dagen ben je toch van me af Lachende smiley met blinkend witte tanden

Goedemorgen Daniel,

Doe toch eens wat vriendelijker.........het is de hele wereld tegen jou geloof ik, althans zo beleef je dat......(vul het even lekker in)
Kop op, het is mooi weer , maak er een mooie dag van en wat doe jij trouwens op het vrouwentopic????????
Naar boven

Auteur Bericht
SAM876

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:41

DAVID923 schreef:
jij reageert een beetje emotioneel zonder zelf iets inhoudelijk te weerleggen. ik prop niemand in een hoekje, dat is gewoon een theologische term in america, of prosperity-leer, komt op hetzelfde neer.

vertel jij maar aan een moeder in het ziekenhuis dat hun kind is gestorven door gebrek aan hun geloof...pastorale ramp zeg ik je:D
zeg het recht voor zn raap, maar wel netjes, Jezus, de apostelen en paulus waarom soms nog veel harder, zie bij de intro van gal 1 , of de rede tegen de farizeers.

Allereerst hou ik ook niet van prosperity-leer. M.i. valt David Maasbach niet onder de categorie die bijbelteksten uit zijn verband trekken. Hij heeft wel een optimistische benadering, maar daar is naar mijn idee niets mis mee. Het evangelie wordt een blijde boodschap genoemd. In de bijbel lezen we ook beloften van genezing. Zie psalm 103 bijv., over dat we niet een van Zijn weldaden moeten vergeten (waaronder genezing van kwalen). Jezus ging rond en genas al de zieken. God koestert over ons goede gedachten. Om op jouw voorbeeld terug te komen over het zieke kind, ondanks de beloften in de bijbel gaan er inderdaad mensen dood aan ziekten. Hoe verklaar je zoiets aan zo'n moeder. Dat valt niet te verklaren. Is hetgeen in de bijbel staat dan niet waar? Is God zo iemand vergeten? Heeft zo iemand gebrek aan geloof? Ik weet het niet. Veel mensen lopen met deze vragen. Wat in de bijbel staat is naar mijn mening waar. Hierin staat dat God geneest. Ook al blijft het in de praktijk uit, dan nog mag je die hoop hebben. En daar is m.i. niets onbijbels aan. Je haalt Galaten aan mbt de verkondiging van een ander evangelie. David Maasbach verkondigd naar mijn idee geen ander evangelie, dan in de bijbel staat. Misschien dat de manier zoals hij het brengt niet iedereen bevalt, maar om die redenen gaan mensen ook naar verschillende kerken.
Naar boven

Auteur Bericht
ARNOLD765

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:42

aan de vrucht kent men de boom toch
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:45

De ene voorganger vlucht met 300.000 euro naar Mexico.

De andere voorganger kom ik tegen in de vedeotheek bij de XXX dvd's.

En dat zijn effe 2 dingen die ik me nu effe kan herinneren.

Nu heb ik hiero iemand gevonden.
Maar ja, die woont wel 350 km bijmij vandaan.
Dusz, dan zijn we bij mij, dan bij hem.

Nou mag hij niet meer meedoen aan het avondmaal.

Erger nog, kerkraad op bezoek, en dreigen met verlies van het eeuwige leven.

En dan probeer ik me staande te houden.

Ik zelf wil God recht in de ogen aan kunnen kijken.

En ach, Benny Hinn....Wie weet is hij die ministry wel heel integer begonnen, en bezwijkt voor de zonde ofzo.
Ik wil even liever niet oordelen snappie?

Geld ook voor de 2 voorbeelden die ik heb aangehaald hierboven.

Iedereen moet zichzelf beproeven, staat ergens.

En ach, die kerkraad met zijn dreigingen, zie ik als de zóveelste beproeving in de 20 jaar dat ik gelovig ben.

Fijne zondag!

Shanita
Naar boven

Auteur Bericht
ARNOLD765

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:49

jaja,meid
altijd goed de oogjes open houden
groet Arnold
Naar boven

Auteur Bericht
SAM876

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:53

DAVID923 schreef:

Hijzelf en ook Paula White spreken het tegen, en er is niet meer te zien op de foto dan dat ze elkaars hand vasthouden. The Enquirer (waarin het artikel stond) schijnt ook niet zo betrouwbaar te zijn met zijn informatie.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:11

CHATULIEM619 schreef:

Wat is er mis met de Libelle als je die leest? Als ik bij de kapper zit, vind ik die heerlijk om te lezen maar ook al las ik hem iedere dag? Niets mis mee toch?
ik vind het van geen niveau als je oordeelt over wat een ander leest......
Ik vind het zelfs heerlijk om af en toe een privé of story te lezen.....maar heb ik dan geen niveau?????? Dat mag een ander vinden zolang ik het zelf maar prima vind toch?
En een picknick die gezellig is: voor de een libelle niveau, nou en? voor een ander een heel gezellige middag.......
Ik vind het geen christelijke gedachtes om zo dingen te betitelen en jezelf beter te voelen.....
Voor mijzelf heb ik ook geen behoefte aan een picknick met kinderen erbij maar dat zegt meer over mij dan over de picknick......
En eigenlijk is het een ongedwongen manier om iemand te ontmoeten, juist ook voor kinderen..... want je kinderen en jezelf zijn één pakket vind ik altijd (ik heb makkelijk praten want mijn kinderen zijn volwassen)......
Conclusie is dat het een perfecte manier van daten is...... Knipoog smiley vooral als je jongere kinderen hebt.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 1 augustus 2010, 11:58
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:13

Je kan pas oordelen over de sfeer van de picknick als je er zelf geweest bent.

Verder heb ik geen zin meer om er woorden vuil aan te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:15

Effe dit onderwerp naar boven boven halen.

Picknick henschotermeer... zwemmen niet verplicht.
Maar als men de picknick op de hei nog leuker vind, dan doen we dat.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op zondag 1 augustus 2010, 11:22
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:29

CHATULIEM619 schreef:

chat..je maakt je zo niet geliefder...dat klopt...vraag me wel af waarom je zelf niet is komt kijken...voor je een conculsie trekt op basis wat er op dit topic staat..wat ik ervaar daar in ede..zijn er ook zeker erg serieuse gesprekken....onder de daar aanwezige mensen...heb er zeker genoten...en een grapje op zijn tijd is zeker mogelijk... ik ga er zeker weer heen ook voor het leren kennen van mensen in het algemeen van cm.......vond het weer erg gezellig....zeker voor herhaling vatbaar...Henduk
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:32

LAURENS814 schreef:

God wordt niet minder van het gedrag van mensen, dat is waar.
maar waarom staat er in de bijbel de doodstraf op de zonden die je noemt, denk je, laurens?

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 1 augustus 2010, 11:33
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:35

MARISKA601 schreef:
Effe dit onderwerp naar boven boven halen.

Picknick henschotermeer... zwemmen niet verplicht.
Maar als men de picknick op de hei nog leuker vind, dan doen we dat.

ik vind jouw idee ook wel erg leuk hoor mariska;
maar misschien moet je alle info over datum en tijd nog eens opnieuw posten, met de lijst deelnemers erbij?
t is een stuk verder rijden voor mij persoonlijk; maar ik zou het erg leuk vinden om naar het henschotermeer te gaan, en dan gewoon op een andere datum weer naar de heide in ede.......

wie gaat er mee? dan maken we hier ook weer een lijstje;

mariska,
hannah810 37 jaar met pleegdochter
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:45

Wie heeft er zin om deze zomer naar het henschotermeer te gaan.

Lekker luieren en genieten van de mooie omgeving. Zwemmen in het meer. Je een piraat wanen op een piratenschip. Bouwen aan je eigen zandkasteel. Hardlopen rond het meer. Wandelen langs weiden, bos en strand. Of met een verrekijker speuren naar een ree, bosuil of boomvalk…
Het kan allemaal in, bij en om het Henschotermeer: een unieke zwemplas met witte Caribische stranden, middenin de mooiste bossen van de Utrechtse Heuvelrug.

Het Henschotermeer is toegankelijk van zonsopgang tot zonsondergang.
Honden worden niet toegelaten langs het meer. Aangelijnd mogen honden wel op de omleidingsroute (aangelegd voor hondenbezitters). Deze route gaat via de toegangsweg richting de vierde parkeerplaats.
Voor een bezoek aan het Henschotermeer wordt geen entreegeld geheven.
Voor de fietsenstalling geldt een dagtarief van € 1 per fiets en € 2 per bromfiets of motor.

Op zwembare dagen wordt er badtoezicht gehouden. Ouders let wel goed op uw en andermans kinderen want een 'ongeluk zit in een klein hoekje'.
De waterdiepte is ten hoogste 2 meter, waardoor de temperatuur van het water altijd relatief hoog is.

De kwaliteit van het zwemwater is goed. In de zomer wordt het water regelmatig in opdracht van de provincie gecontroleerd door het waterschap.

Het 4 km lange (!) zandstrand leent zich prima voor allerlei strandspelen, zoals strandvolleybal. Er zijn diverse speeltoestellen aanwezig, waaronder ook een speelschip.
Aan de rand van het bos liggen speelweiden en speelheuvels.
Het meer heeft een eiland, dat door twee voetbruggen met het strand is verbonden.

Voor gebruikers van een rolstoel is een speciale parkeerplaats, een aangepast toiletgebouw (bij de grote kiosk) en een picknicktafel. Het voetpad rondom het meer is ook geschikt voor rolstoelen.

De Henschotermeer ligt in de gemeente Woudenberg en Heuvelrug.
De streekbus (lijn 83, van Driebergen-Zeist NS naar Veenendaal) brengt u naar het Henschotermeer via halte Heygraeff.

Met de auto :
Vanaf de A12 neemt u de afslag Maarn/Doorn
Vervolgens volgt u de N227, richting Amersfoort
Ga op de kruising met de N224 rechts en volg de N224, richting Woudenberg
Na 1,5 km. rechtsaf het terrein op.

Adres:
De Heijgraeff 2
3931 MK Woudenberg

Het terein is tijdens het hoogseizoen tot 22.00 uur open.

Het parkeren is helaas niet gratis.
De tarieven hangen af van hoelang je erbent.
http://www.recreatiemiddennederland.nl/aanvragen/parkeren-henschotermeer.html

N.B. Zwemmen is niet verplicht.
Voor plaatje zie pag 1 van dit topic
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 ... 6194 Volgende
Pagina 1001 van 6194