| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:57
|
|
|
|
| LAURENS814 schreef: | Tja, daar heb ik wel vaker last van.  |
ontopic dan maar weer??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:00
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?
http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/ |
heb je concrete bewijzen David? Dat jij geen hoge pet van iemand op hebt is je goed recht...maar kom dan wel met goede argumenten en niet één of ander artikel ....ik noem dat meegaan in kwaadsprekerij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:01
|
|
|
|
haal 'm nog even naar boven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:04
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | ja ze is me al voor mar kan niet anders dan marieke zijn he  |
kan niet anders??
even tellen...eh...de eerste was een verlaat ontbijt...de 2e een laten lunch de 3de bij een half bakkie leut van Han...de 4e als borrelhapje bij nog een bakkie leut enne...de 5e..vanmorgen als ontbijt.. het kan zijn dat ik er nog één vergeten ben hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:08
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Foto komt eraan hoor, probeer haar nu achter de bank vandaan te lokken, nog even dan,ga zo naar de kerk! |
OOOOOOhhhh Carin, leuk een foto!!!! Kan me voorstellen dat je weer helemaal happy bent met poezemans in huis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:09
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | kan niet anders??
even tellen...eh...de eerste was een verlaat ontbijt...de 2e een laten lunch de 3de bij een half bakkie leut van Han...de 4e als borrelhapje bij nog een bakkie leut enne...de 5e..vanmorgen als ontbijt.. het kan zijn dat ik er nog één vergeten ben hoor  |
oeps mar en hoe moet dat nu met de puntjes of doe je niet aan de weet watjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:12
|
|
|
|
even tellen...eh...de eerste was een verlaat ontbijt...de 2e een laten lunch de 3de bij een half bakkie leut van Han...de 4e als borrelhapje bij nog een bakkie leut enne...de 5e..vanmorgen als ontbijt.. het kan zijn dat ik er nog één vergeten ben hoor  | één vergeten?? kom op, mariek; visser had twee gebaksdozen volgestouwt met bolussen; en die ene doos stond leeg voor JOUW neus madammeke!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 1 augustus 2010, 13:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:15
|
|
|
|
| Quote: | | Misschien dat de manier zoals hij het brengt niet iedereen bevalt, maar om die redenen gaan mensen ook naar verschillende kerken. |
idd: lekker kerkshoppen.
2tim 4:
3 Want er komt een tijd, dat (de mensen) de gezonde leer niet (meer) zullen verdragen, maar omdat hun gehoor verwend is, naar hun eigen begeerte zich (tal van) leraars zullen bijeenhalen, 4 dat zij hun oor van de waarheid zullen afkeren en zich naar de verdichtsels keren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:16
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | [/b]één vergeten?? kom op, mariek; visser had twee gebaksdozen volgestouwt met bolussen; en die ene doos stond leeg voor JOUW neus madammeke!
 |
en lekker dat ze waren!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:17
|
|
|
|
In mijn agenda staat het ieder geval wel de adres genoteerd als het door gaat zou ik wel willen weten hoelaat we daar aanwezig moeten zijn? Dan kan ik dat ook noteren Lijkt mij een heel leuk avondje uit.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:21
|
|
|
|
| Quote: | | Allereerst hou ik ook niet van prosperity-leer. M.i. valt David Maasbach niet onder de categorie die bijbelteksten uit zijn verband trekken. Hij heeft wel een optimistische benadering, maar daar is naar mijn idee niets mis mee. Het evangelie wordt een blijde boodschap genoemd. In de bijbel lezen we ook beloften van genezing. Zie psalm 103 bijv., over dat we niet een van Zijn weldaden moeten vergeten (waaronder genezing van kwalen). Jezus ging rond en genas al de zieken. |
Ja ik geloof natuurlijk dat God kan en wil genezen. maar we kunnen het niet claimen of afdwingen. de teksten die ervoor worden gebruikt laten ze buikspreken, en vergeten de context en grondtekst.
zo ook de plicht om tienden te betalen, en zo rijk te worden, en achter elke boom een demoon zien, oppervlakkige/,mensgerichte preken etc etc, dat kenmerkt die kerken wel. al moet ik toegeven dat ik een paar preken heb gezien op tv en die waren meer vlees dan melk, goede preken, maar toch weet ik welke leer er achter schuilgaat.
en los daarvan ben ik als gematigd calvinist het sowieso niet eens met vele ''vanzelfsprekendheden'' , de nadruk en overschatting van onze vrije wil van arministen maar dat staat los van de health and wealth leer.
mijn advies is eens paulwasher te youtuben
vriendelijke groet.
Laatst aangepast door
|
DAVID923
|
op zondag 1 augustus 2010, 13:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:28
|
|
|
|
Welk topic van chatlium ik zie niets namelijk hierover en als het wel is dan kijk ik wel weer met mijn neus.
Maareh leuk idee om het ook in het Noorden iets te organiseren ik kom daar ook vandaan vlakbij Grunn en Drenthe in.
Dus wanneer zat je aan te denken van datum? En wat gaan we dan doen?
Zo ben ik wel voor alles voor als het maar niet te bloederige films zijn want moord en doodslag doet mij teveel verdriet kan ik slecht tegen vooral gevloek en bloot hou ik ook niet van in films voor de rest maakt mij niet zoheel veel uit.
En of ergens een hapje eten moet het niet te duur zijn voor mijn portomonee. Zijn ook zoveel soorten he van de griek, tot chinees, israelische gerechten tot hollandse kost.
Als we maar een leuk en gezellig avond mogen hebben he
Shalom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:42
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | dat kan ik ook aan jullie vragen wat jullie op een mannen topic doen En waarom zou ik iets niet mogen voelen als ik dat zou willen het zou hartstikke ongezond zijn als een mens geen gevoelens heeft. |
het ging nu even over jou, niet over ons....... De toon maakt de muziek.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:47
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | de datum die gepland is is 14 augustus. we ontmoeten elkaar op de parkeerplaats .
de volgende hebben zich dus al op gegeven:
mariska de muis, hannah 810, 37 jaar met pleegdochter johanna598, 48 jaar erika 129, 35 jaar anoniempje met kinderen, vriendin en nog meer kinderen zinga672 46 jaar onder voorbehoud
cor299, 49 jaar gauke 185, 46 jaar
wie volgt..... |
Ik, met T-shirt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:47
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | heb je concrete bewijzen David? Dat jij geen hoge pet van iemand op hebt is je goed recht...maar kom dan wel met goede argumenten en niet één of ander artikel ....ik noem dat meegaan in kwaadsprekerij.  |
Ben het helemaal met Marieke eens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:51
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Hoeveel bolussen had hij wel niet bij zich
Hmm.....de picknicks worden, ondanks de vele kinderen , wel steeds aantrekkelijker.  |
Volgende keer neem ik jou wel mee Marijan ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAURENS814
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:51
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | http://maasbach.com/Home.htm
is er iemand die bekend is met deze david maasbach
graag reakties |
Ja,wel eens een dienst van gezien op televisie, meen ik. Verder niet zo boeiend vond ik, ook al wordt hij gepresenteerd als ' de man met de boodschap'. Hij doet me denken aan een soort 'evangelische paus'. Door eo aanhangers verkozen tot de'grootste christelijke leider' van Nederland. Hij wilt trouwens ook een eigen stad laten bouwen. Vaticaan nr.2 ? Het laat mij eerlijk gezegd allemaal koud.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:54
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | het ging nu even over jou, niet over ons....... De toon maakt de muziek..... | hoort wie die de muziek maakt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:55
|
|
|
|
Ging dit topic niet over sex voor het huwelijk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:10
|
|
|
|
Google maar even. Dat is al járen bekend in zoveel verschillende artikelen. Er was een paar jaren terug ook een documentaire erover. Dan kon je onder andere in zen kleedkamer kijken met al die sjieke pakken enzo.
Fijne zondag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:13
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | heb je concrete bewijzen David? Dat jij geen hoge pet van iemand op hebt is je goed recht...maar kom dan wel met goede argumenten en niet één of ander artikel ....ik noem dat meegaan in kwaadsprekerij.  |
nog een link over het vreemdgaan, deze staat wat hoger in aanzien, is geen prive ofzo..
http://www.thestar.com/news/gta/article/839668--married-toronto-preacher-benny-hinn-romantically-linked-to-healer?bn=1
ik zei charlatan, omdat ik de leer ken die hij preekt en veel gezien en gelezen heb over deze man, en zijn ahnden en wandel.
zie ook:
http://www.thestar.com/news/gta/article/839668--married-toronto-preacher-benny-hinn-romantically-linked-to-healer?bn=1
en:
http://www.toetsalles.nl/
dan onder personentoest kijken en daar is echt overweldigend bewijs. (nu moeten jullie kijken ool, als je aan me twijvelde)
deze is echt hard:
http://www.google.nl/search?q=many+faces+of+benny+hinn&tbo=p&tbs=vid%3A1&source=vgc&hl=nl&aq=f
Laatst aangepast door
|
DAVID923
|
op zondag 1 augustus 2010, 14:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:20
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien..... Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum! Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen, zwak uitgedrukt, maar ik hoop dat jullie eens een keer nadenken over waar je mee bezig bent. Het is niet mijn intentie om mensen in het harnas te jagen, maar om eens een keer een echt gesprek op gang te brengen. De laatste tijd is mij verweten dat ik een kinderhater ben, dat ik niet iets met vrouwen wil, als ze kinderen hebben. Dat ik sowieso nooit een vrouw met een verleden zou willen hebben. Dit zijn verwijten die totaal ongegrond zijn. Het gaat mij erom duidelijk te maken dat als je activiteiten organiseert in het kader van een dating site, je wel in de gaten moet blijven houden dat het natuurlijk past in het kader van die site. En tot mijn schrik kom ik tot de conclusie dat jullie meer met elkaars kinderen zijn bezig geweest dan met elkaar. En ik vraag me daarom in alle ernst af of dit past in deze site. De hatelijke term Libelle gebruik ik niet voor niks, omdat het in mijn ogen echt die kant op gaat. In plaats van een uitdaging zien jullie dit als een beschuldiging. Ik daag jullie uit eens te bewijzen dat deze activiteit in de doelstelling van deze site past en het niet tegenwerkt. |
Je hebt helemaal gelijk Chatuliem, ik heb me blauw lopen te ergeren aan al die kinderen, die maar liepen te jengelen omdat ze weer een smerige luier aan hadden De volwassenen m/v die zich stonden te verdringen om het desbetreffende kind te mogen verschonen. Tis ook een manier van aandacht krijgen natuurlijk, want de mogelijke toekomstige partner weet dan wel hoe goed je maar haar / zijn kind om gaat. Dus ik kan me indenken dat dit in alle ernst best goed past bij een dating-site, mannen die zich uitsloven met een bal of badminton racket om toch maar vooral te laten zien dat ze sportief zijn, en dat ze ook nog eens heel goed om kunnen gaan met het kind van de toekomstige partner. Vrouwen die de lekkerste hapjes op tafel toveren, onder het mom, dit vind mijn kind lekker, maar jullie mogen ook we een hapje proberen hoor. En dan nog die overheerlijke snoepjes, blokjes kaas, koekjes en bolussen, natuurlijk alleen voor de kids (jaja, hoe lok ik mijn toekomstige partner in mijn net). Ja ik kan niet anders dan je gelijk geven, de CM uitjes gaan de kant op van het libelle niveau. Gelukkig is het aan jou om zelf iets anders te organiseren, voor alleen volwassenen natuurlijk, om niet in (de zo gehate) libelle sferen terecht te komen. Ik zou dan zeggen qua niveau natuurlijk, in vergelijk tot de libelle, het Plus Magazine: méér dan 200 pagina’s betrouwbare en actuele informatie, over o.a. geldzaken en rechten, praktische tips voor gezondheid, maatschappelijke ontwikkelingen, relaties en werk en tot slot nog inspirerende ideeën voor huis, tuin en boeiende reisreportages.
Bij de volgende picknick ga ik me ook zo uitsloven ..... kijken of ik een leuke vrouw kan vangen .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:29
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?
http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/ |
Stel dat jij de mist in zou gaan David, zou je het goed vinden als dat dan hier publiekelijk werd geplaatst ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:39
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien..... Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum! Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen, zwak uitgedrukt, maar ik hoop dat jullie eens een keer nadenken over waar je mee bezig bent. Het is niet mijn intentie om mensen in het harnas te jagen, maar om eens een keer een echt gesprek op gang te brengen. De laatste tijd is mij verweten dat ik een kinderhater ben, dat ik niet iets met vrouwen wil, als ze kinderen hebben. Dat ik sowieso nooit een vrouw met een verleden zou willen hebben. Dit zijn verwijten die totaal ongegrond zijn. Het gaat mij erom duidelijk te maken dat als je activiteiten organiseert in het kader van een dating site, je wel in de gaten moet blijven houden dat het natuurlijk past in het kader van die site. En tot mijn schrik kom ik tot de conclusie dat jullie meer met elkaars kinderen zijn bezig geweest dan met elkaar. En ik vraag me daarom in alle ernst af of dit past in deze site. De hatelijke term Libelle gebruik ik niet voor niks, omdat het in mijn ogen echt die kant op gaat. In plaats van een uitdaging zien jullie dit als een beschuldiging. Ik daag jullie uit eens te bewijzen dat deze activiteit in de doelstelling van deze site past en het niet tegenwerkt. |
beste Chatuliem, Het enige wat je weet is wat je hier leest, zooooo anders dan in het echt want je vergeet de helft. Je weet, ik heb geen kinderen en ik herken niet hetgeen jij schrijft. Houdt alsjeblieft op met je 'libelle' opmerkingen en als je echt wilt weten hoe het gegaan is, probeer het dan zelf eens uit in real life, i.p.v. het te weten via berichtjes. 't is maar een tip. Ik vond het super gezellig !!
Suus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:49
|
|
|
|
even tellen...eh...de eerste was een verlaat ontbijt...de 2e een laten lunch de 3de bij een half bakkie leut van Han...de 4e als borrelhapje bij nog een bakkie leut enne...de 5e..vanmorgen als ontbijt.. het kan zijn dat ik er nog één vergeten ben hoor  |
ik moest er 1 achterlaten op de grote stille heide... Anders ging een wesp mee de auto in... grrrr... nou ja, ik had er nog 2 in een zakkie... tnx Han (en Visser natuurlijk) Maar eh, Marieke... ja die was pas echt verslaafd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SANDRA206
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:51
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Bij de volgende picknick ga ik me ook zo uitsloven ..... kijken of ik een leuke vrouw kan vangen .....  |
...nu wordt t pas echt griezelig
ik neem in principe mijn kinderen niet mee, heb t r niet over verder en als t gesprekje zoals met Zinga over haar nieuwe baan, t Libelle niveau haalt, neem ik meteen een abbo op t blad
ik was er maar kort, maar vond t erg gezellig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:53
|
|
|
|
Die benny Hinn is een publieke bekend figuur in Amerika. Net zoiets als iemand in de politiek, zo bekend, zeg maar. Da's toch ff heel iets anders dan? Wij hebben het hier toch niet over een member van cm of iets dergelijks???????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:54
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Beste Mario en Lepeltje....gaan jullie wel of niet mee  |
Hebben we nu al besloten waar er gewokt gaat worden?
Als het in Utrecht is hoef ik er iig niet zo veel extra voor te reizen... gelet op m'n budget.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:57
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | nog een link over het vreemdgaan, deze staat wat hoger in aanzien, is geen prive ofzo..
ik zei charlatan, omdat ik de leer ken die hij preekt en veel gezien en gelezen heb over deze man, en zijn ahnden en wandel.
zie ook:
en:
http://www.toetsalles.nl/
dan onder personentoest kijken en daar is echt overweldigend bewijs. (nu moeten jullie kijken ool, als je aan me twijvelde)
deze is echt hard:
http://www.google.nl/search?q=many+faces+of+benny+hinn&tbo=p&tbs=vid%3A1&source=vgc&hl=nl&aq=f |
Deze linken allang gelezen.
Dit was circa 10 jaar geleden algemeen bekend nieuws in delen van de christelijke wereld waar ik in zat hoor.
Anyway, bedankt voor de linken ;)
|
|
| Naar boven |
|
|