| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:30
|
|
|
|
| CHRISTIAN982 schreef: | | Met welke intentie sta jij op deze site ? | Mijn eerste doel is om mensen te leren kennen. Maar helaas wordt dit aan alle kanten geblokkeerd. Een normaal gesprek in de chatbox wordt niet meer op prijs gesteld. Mensen kun je alleen maar leren kennen op de pciknick. Ik denk er maar over mn doel bij te stellen. Leeghoofdigheid is immers hetzelfde als gezellig...dan zal ik me maar net zo leeghoofdig gaan gedragen. Ede is nu de centrale ontmoetingsplek. Ik weet nog niet of ik me daar onder wil gaan begeven..Maar misschien zou dat dan ook maar eens een keer moeten. LANG LEVE DE OPPERVLAKKIGHEID. HOERA HOERA HOERA!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:30
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | leanne; als je houd van het bord, neem dan ook wat er op ligt, tenzij je weet dat het giftig is voor je! het is zaliger te geven dan te ontvangen en je bent een heel sterke persoonlijkheid, die veel te bieden heeft. bovendien; lege borden bestaan niet denk ik! hoeveel kun je betekenen voor iemand, wanneer je voor je bord vol kiest? en hoeveel waarde heeft het bord voor jou? leg het voor Hem neer, en laat hem het bord en de inhoud zien, en kijk dan eens wat Hij met je gevoelens doet.... |
Dankjewel Hannah........dat is wat ik moest horen en eigenlijk zelf al wist Ik loop nooit ergens voor weg...... Ineens kwam het volgende vers boven:
Wat de toekomst brengen moge
Wat de toekomst brengen moge, Mij geleidt des Heeren hand; moedig sla ik dus de oogen naar het onbekende land. Leer mij volgen zonder vragen; Vader, wat Gij doet is goed! Leer mij slechts het heden dragen met een rustig kalmen moed!
Heer, ik wil Uw liefde loven, al begrijpt mijn ziel U niet. Zalig hij, die durft gelooven, ook wanneer het oog niet ziet. Schijnen mij Uw wegen duister, zie, ik vraag U niet: waarom? Eenmaal zie ik al Uw luister, als ik in Uw hemel kom!
Laat mij niet mijn lot beslissen: zoo ik mocht, ik durfde niet. Ach, hoe zou ik mij vergissen, Als Gij mij de keuze liet! Wil mij als een kind behand'len, dat alleen den weg niet vindt: neem mijn hand in Uwe handen en geleid mij als een kind.
Waar de weg mij brengen moge, aan des Vaders trouwe hand loop ik met gesloten oogen naar het onbekende land.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:32
|
|
|
|
| Quote: | | in de Verenigde Staten worden vrouwen die abortus laten plegen door een deel van de bevoking gelijk gesteld met moordenaars - maar ze wil toch haar verhaal vertellen. |
... misschien moeten we wel constateren, dat ze nu niet alleen moeder is... maar ook moedig is... want misschien heeft ze het boek wel geschreven, opdat anderen er van leren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:33
|
|
|
|
Hai BeHappy
Door over het evangelie te vertellen, de genade van God?
Onder andere natuurlijk ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 2 augustus 2010, 11:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:34
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | TER INFORMATIE:
Vijftien keer abortus, toch moeder AMSTERDAM - Vijftien keer raakte de Amerikaanse Irene Villar zwanger, evenzovele malen ging ze over tot abortus. Nu is ze toch moeder, gelukkiger dan ooit en heeft ze een boek over haar zwangerschapsdrama geschreven.
Vanwege dat boek wordt Villar met de dood bedreigd - in de Verenigde Staten worden vrouwen die abortus laten plegen door een deel van de bevoking gelijk gesteld met moordenaars - maar ze wil toch haar verhaal vertellen.
De inmiddels 40-jarige moeder van twee dochters raakte als achttienjarige studente in de ban van een professor, 34 jaar ouder en tamelijk dominant. Die maakte Irene duidelijk dat hun relatie slechts kon slagen op één voorwaarde: dat deze kinderloos zou blijven. De beïnvloedbare vrouw raakte in twaalf jaar vijftien maal zwanger en voelde zich vijftien maal gedwongen de babies het leven te ontzeggen. Tot ze op haar dertigste afscheid nam van de professor en op haar 33e een nieuwe man trof; een die best kinderen wilde. En dat geluk resulteerde in twee dochters, zo meldt Bild.de .
DIT IS DE REALITEIT. ZE SCHRIJFT ER EEN BOEK OVER EN WORDT MET DE DOOD BEDREIGD... DE PSYCHISCHE DRUK SLAAT OOK WEER OVER OP HET NIEUWE KIND... WEL VERDIENT DE VROUW GELD MET DIT BOEK EN ZO KRIJGT OOK DIT KIND MATERIEEL WEER EEN BETER LEVEN...
MET WELKE WOORDEN HELP JE MOEDER EN KIND WÉL ??? |
Gelukkiger dan ooit Ik vind het een heel erg triest verhaal. Hebben de professor en zijn vrouw nog nooit van anticonceptie gehoord?
Ik begrijp de ophef omtrent dit boek, al gaat 'met de dood bedreigen' natuurlijk veel te ver.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EMMA803
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:34
|
|
|
|
Hoi Ik noteer het in mijn agenda, ik weet de weg, ben daar bekend. Dus misschien tot de 21 -ste .
Groetjes Marijke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NOUMOE974
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:36
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Goed, ik zal me nog eens een keer in de discussie mengen, zij het met tegenzin. Ik vind het tolereren van homoseksualiteit een teken van het morele verval. En hier gaat het zelfs nog verder, men vraagt ons niet alleen homofilie te accepteren als zijnde gelijkwaardig met heterofilie. Met bijbelse argumenten durft men dit zelfs te staven!!!! In de wereld staan we als land al bekend als een gay community. En nu gaan we applaudisserend met de Bijbel in de hand dit gedrag nog aanmoedigen. |
Ik ben het met Chat eens. De Heere heeft Adam en Eva geschapen, niet Adam en Evert. Dat wil niet zeggen dat ik tegen de homo als persoon ben...... er kan veel strijd zijn binnen een mensenleven die er mee te maken heeft! M.i. is het beste dat als iemand die gevoelens heeft en/of koestert, er mee naar God gaat. En dan idd met de bede: Heere wat wilt Gij wat ik doen zal??!
Gode bevolen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:39
|
|
|
|
Ik ga hiero later verder op in hoor.
Nu ff druk enzo.
Fijne Maandag!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:40
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Gelukkiger dan ooit Ik vind het een heel erg triest verhaal. Hebben de professor en zijn vrouw nog nooit van anticonceptie gehoord?
Ik begrijp de ophef omtrent dit boek, al gaat 'met de dood bedreigen' natuurlijk veel te ver. |
misschien was de jonge vrouw zo in de ban van de ... professor... dat zij hem aan zich wilde binden via een kind... en dat met opzet 15 x probeerde...
maar dat weet ik niet, zou ik het boek moeten lezen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:42
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai BeHappy
Door over het evangelie te vertellen, de genade van God?
Onder andere natuurlijk ;) |
één van de constateringen: wijsheid ligt niet altijd in handen van een professor... ben wel benieuwd wat zijn specialiteit is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:42
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Mijn eerste doel is om mensen te leren kennen. Maar helaas wordt dit aan alle kanten geblokkeerd. Een normaal gesprek in de chatbox wordt niet meer op prijs gesteld. Mensen kun je alleen maar leren kennen op de pciknick. Ik denk er maar over mn doel bij te stellen. Leeghoofdigheid is immers hetzelfde als gezellig...dan zal ik me maar net zo leeghoofdig gaan gedragen. Ede is nu de centrale ontmoetingsplek. Ik weet nog niet of ik me daar onder wil gaan begeven..Maar misschien zou dat dan ook maar eens een keer moeten. LANG LEVE DE OPPERVLAKKIGHEID. HOERA HOERA HOERA!!!!! |
Niet iedereen vindt hier de aansluiting die hij zoekt maar de wereld is groter dan CM.......zoek het eens in je buurt,in je familie,je buren,je vrienden...... Het is en blijft een internetwereldje met oppervlakkige contacten(en vaak dito gesprekken).Wil je meer dan moet je er open voor staan en ook laten zien wie je werkelijk bent Chat,met het verlagen van je niveau(jouw woorden,niet de mijne)bereik je helemaal niets! CM moet een aanvulling zijn,geen invulling van je dagen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:46
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Gelukkiger dan ooit Ik vind het een heel erg triest verhaal. Hebben de professor en zijn vrouw nog nooit van anticonceptie gehoord?
... gehoord wel, maar waar hebben 'we' ze laten liggen...
... om het meisje helemaal in de ban te krijgen van deze professor, moest het natuurlijk wel een echte zijn en was deze dus verstrooid...
Ik begrijp de ophef omtrent dit boek, al gaat 'met de dood bedreigen' natuurlijk veel te ver. |
... ik begrijp de ophef ook, ben er zelf over begonnen...
als je zegt
1 . Abortus = doodslag'
en
2. 'op doodslag staat in sommige staten van de VS de doodstraf' ,
dan is
3. bedreiging met de dood het logisch gevolg van deze openhartigheid...
in die staten heeft deze auteur dus echt een advokaat nodig, die het voor haar opneemt... maar echte activisten luisteren niet naar zo'n advokaat...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op maandag 2 augustus 2010, 11:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:52
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Gelukkiger dan ooit Ik vind het een heel erg triest verhaal. Hebben de professor en zijn vrouw nog nooit van anticonceptie gehoord? |
... die jonge vrouw was in de ban van een professor... een echte... ... en dus verstrooid...
... waar heb jij die pilletjes gelaten...
... waar zijn die ook al weer voor nodig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NOUMOE974
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 12:07
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik wil me gewoon laten begraven, niet zozeer uit gevoel als wel dat het volgens mij een bijbels gegeven is.
In het OT lees je eigenlijk alleen maar over begraven worden, en als het al gaat over verbranding dan is dit vaak een straf van God (Leviticus 20:14 Wie met een vrouw trouwt en ook met haar moeder, begaat een schanddaad. Hij en beide vrouwen moeten worden verbrand, want dergelijke schanddaden mogen bij jullie niet voorkomen.) Een heel mooi stukje over begraven vind je, als symboliek, in 1 Korinthe 15:35-38 35 Nu zou iemand kunnen vragen: ‘Maar hoe worden de doden opgewekt? Hoe zou hun lichaam eruit moeten zien?’ 36 Dwaas die u bent! Als u iets zaait, moet dat eerst sterven voordat het tot leven kan komen. 37 En wat u zaait heeft nog niet de vorm die het later krijgt; het is nog maar een naakte korrel, een graankorrel misschien of iets anders. 38 God geeft daaraan de vorm die hij heeft vastgesteld, en hij geeft elke zaadkorrel zijn eigen vorm....  |
De Heere Christus werd ook begraven en niet verbrand, DE reden voor mij om crematie te verfoeien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 12:45
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | dat was wel de in zet volgens mij maar zie ook nog geen mening van jou er tussen laat het horen  | He Eric welkom op het forum
En je hebt gelijk, ik heb mijn mening nog niet gegeven. Imke heeft eerder op dit topic dit al heel goed verwoord. Ik denk dat het in een huwelijk thuis hoort. God heeft deze regels gegeven. Dit deed Hij niet zomaar. Hij gaf dit o.a. om ons te beschermen. Als moeder van een heel stel kinderen kan ik dit goed begrijpen en heb geprobeerd hen ook op deze manier op te voeden. En ja dan moet je zelf ook het goede voorbeeld geven. Maar ik kan me ook best voorstellen dat het toch en heel ander verhaal is als je na een scheiding nogmaals een relatie krijgt. Lijkt me wel moeilijker om je er aan te houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:15
|
|
|
|
Quote Zivaatje: Maar ik kan me ook best voorstellen dat het toch en heel ander verhaal is als je na een scheiding nogmaals een relatie krijgt. Lijkt me wel moeilijker om je er aan te houden
Zeker als een nieuwe partner niet mag trouwen van de kerk, omdat zijn ex, van 20 jaar geleden op dit moment geen partner heeft....
Dát is dan de reden...(zucht........)
Dan maar latten he ;)
Groetjes,
Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:16
|
|
|
|
[quote=HANNAH810]*zucht* hij segt dattie mu lief fin..........!!
Af en toe heeft ie wel gelijk, en dat zonder dat ie je ontmoet heeft in Ede.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:17
|
|
|
|
wauw 15x een moord gepleegd, ik hoop dat ze vergeving vind bij de Heer! over haar levensgeluk hoef ik niet te lezen.... God have mercy on her soul...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:19
|
|
|
|
nogmaals alles is al meerdere keren gezegd hier, we praten in rondjes, gaan ff oftopic, en beginnen weer opnieuw, slotje?
Laatst aangepast door
|
DAVID923
|
op maandag 2 augustus 2010, 13:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:30
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | misschien was de jonge vrouw zo in de ban van de ... professor... dat zij hem aan zich wilde binden via een kind... en dat met opzet 15 x probeerde...
maar dat weet ik niet, zou ik het boek moeten lezen... |
Ook zonder het hebben van een bijbels standpunt, begrijp ik dat dit boek heftige emoties op kan roepen. Er zijn vrouwen die graag een kind zouden willen, maar voor wie dat niet is weggelegd. Als je dan leest over 15 zwangerschappen (nieuw leven) die bewust zijn afgebroken, kan dat heel pijnlijk zijn. Ik vind het best moeilijk om medelijden met deze vrouw te hebben, al zal het zeker niet makkelijk geweest zijn met een dominante man. Maar zij leeft niet in een streng-Islamitisch land, waar scheiden voor een vrouw bijna onmogelijk is. Moeilijk ook, wat David ook al zegt, om te lezen over haar geluk.
Maar nogmaals; iemand met de dood bedreigen gaat veel en veel te ver. Hoe kun je tegen abortus zijn en voor bedreiging met de dood?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:35
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Een maand geleden waren we vrienden. |
Chatuliem...je gaat toch niet zeggen dat door zoiets de vriendschap over is? Ik denk dat dit niet de bedoeling is,we hoeven het niet altijd eens te zijn met elkaar. Iedereen mag zijn of haar mening zeggen en dat moeten we gewoon respecteren. Ik ben het vaak met jou eens,alleen dit keer vind ik het een beetje te ver gaan. Kinderen horen er gewoon bij, of je moet een vrouw zoeken die geen kinderen heeft, dan wordt het makkelijker. Een goede moeder doet toch , wat het beste is voor haar kinderen, en er zijn hier moeders met kinderen voor wie zo n uitje hun vakantie is. Ik heb geen kinderen en vind het geen belemmering. Stel dat er een relatie uit ( picnick) voort zou komen, dan is er nog tijd genoeg om samen zonder kids leuke dingen te doen. Nogmaals Chat... ik zou hierdoor niet weg gaan van deze site, en zeker je vriendschappen niet op het spel zetten. Dat is het helemaal niet waard.
Groetjes Carien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:40
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Een maand geleden waren we vrienden. | Echte vrienden mogen elkaar de waarheid zeggen Chatuliem Anders zijn het geen vrienden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:42
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Quote Zivaatje: Maar ik kan me ook best voorstellen dat het toch en heel ander verhaal is als je na een scheiding nogmaals een relatie krijgt. Lijkt me wel moeilijker om je er aan te houden
Zeker als een nieuwe partner niet mag trouwen van de kerk, omdat zijn ex, van 20 jaar geleden op dit moment geen partner heeft....
Dát is dan de reden...(zucht........)
Dan maar latten he ;)
Groetjes,
Shanita |
Ja maar voor de burgelijke stand mag hij gewoon wel trouwen toch? Maar is ind. wel moeilijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:42
|
|
|
|
vrouwen en inparkeren! hahaha!
http://www.dumpert.nl/mediabase/1059881/2679574b/parkeerwonder.html
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:43
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Echte vrienden mogen elkaar de waarheid zeggen Chatuliem Anders zijn het geen vrienden |
Helemaal mee eens Zivaatje.....maar dan wel op een correcte manier.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 2 augustus 2010, 13:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:45
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | | Helemaal mee eens Zivaatje.....maar dan wel op een nette manier. |
Ja uiteraard op een nette manier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:50
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Ja maar voor de burgelijke stand mag hij gewoon wel trouwen toch? Maar is ind. wel moeilijk |
Is moeilijk.
Maar ja, ik heb ff besloten me daar niet teveel van aan te trekken. Omdat ik ook nog veel andere belangrijke zaken heb, waar ik aan denk enzo.
En God ziet het hart aan, duszzzz.....!
En wat ook moeilijk is, dat is als je 350 km van elkaar verwijderd woont. Ja, ieder heeft dan ze eigen leven en je kan niet ff komen buurten en dan na een tijdje weer weggaan.
Duszzz..dan is de optie gewoon latten.
Snappie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RICHARDRI464
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 14:04
|
|
|
|
Inzake David:
Maar er is meer, want ten aanzien van David zegt God: 'Ik heb u gegeven het huis van uw heer en de vrouwen van uw heer in uw schoot' (1 Sm 12: 8).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 14:08
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Niet iedereen vindt hier de aansluiting die hij zoekt maar de wereld is groter dan CM.......zoek het eens in je buurt,in je familie,je buren,je vrienden...... Het is en blijft een internetwereldje met oppervlakkige contacten(en vaak dito gesprekken).Wil je meer dan moet je er open voor staan en ook laten zien wie je werkelijk bent Chat,met het verlagen van je niveau(jouw woorden,niet de mijne)bereik je helemaal niets! CM moet een aanvulling zijn,geen invulling van je dagen. | Sinds enkele jaren ben ik lid van CM. Wat mij opvalt is, dat het vroeger heel gewoon was dat je in de chatbox met elkaar praatte over alle dingen die je bezighield. Dat kon soms best wel diepgaand zijn, maar ook wel oppervlakkig. Maar je kon elkaar tot op zekere hoogte wel leren kennen. Als je daarbij elkaar ook nog ontmoette kreeg je een redelijk plaa tje van hoe de ander in elkaar stak. Nu wordt het zo'n beetje beperkt tot goedemorgen, haha en tot ziens. Bij andere vragen word je meteen tot de orde geroepen.... Serieuze gesprekken zijn niet altijd zware gesprekken. Ik vraag ook niet om zware onderwerpen, meer om normale gesprekken. Maar ik schijn een roepende in de woestijn te zijn...Misschien houdt die roep binnenkort op. Een opluchting voor velen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 14:17
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Sinds enkele jaren ben ik lid van CM. Wat mij opvalt is, dat het vroeger heel gewoon was dat je in de chatbox met elkaar praatte over alle dingen die je bezighield. Dat kon soms best wel diepgaand zijn, maar ook wel oppervlakkig. Maar je kon elkaar tot op zekere hoogte wel leren kennen. Als je daarbij elkaar ook nog ontmoette kreeg je een redelijk plaa tje van hoe de ander in elkaar stak. Nu wordt het zo'n beetje beperkt tot goedemorgen, haha en tot ziens. Bij andere vragen word je meteen tot de orde geroepen.... Serieuze gesprekken zijn niet altijd zware gesprekken. Ik vraag ook niet om zware onderwerpen, meer om normale gesprekken. Maar ik schijn een roepende in de woestijn te zijn...Misschien houdt die roep binnenkort op. Een opluchting voor velen. |
Dat is voor mij geen opluchting Chat.
|
|
| Naar boven |
|
|