ChristianMatch
 


Forum

Berichten van NOUMOE974
ChristianMatch forum index » Berichten van NOUMOE974
Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 november 2010, 12:34
BerichtOnderwerp: TV programma's en films... (gedrag & taalgebruik)
 
De vreemdeling

Een paar maanden voor ik werd geboren ontmoette mijn vader in de plaats waar hij woonde een vreemdeling. Mijn vader raakte meteen geboeid door die vreemdeling en nodigde hem na een tijdje uit om bij hen thuis in te trekken. De vreemdeling voelde zich weldra thuis en was al helemaal ingeburgerd toen ik enkele maanden later geboren werd.

Ik groeide op en ik vroeg me nooit af wat hij eigenlijk deed in ons gezin. In mijn kinderlijke gedachtewereld had ieder zijn eigen plaats. Mijn broer, Bill, die vijf jaar ouder was dan ik, was mijn voorbeeld. Fran, mijn jongere zus, gaf mij de gelegenheid om zelf een "grote broer" te zijn en ontwikkelde in mij de kunst om te plagen. Mijn ouders vulden elkaar perfect aan: mama bracht mij de liefde bij voor Gods Woord en mijn vader leerde mij om het te gehoorzamen.

Maar de vreemdeling was onze verhaaltjesverteller. Hij kon de meest fantastische vertellingen opdissen. Avontuur, geheimzinnigheid, humor... het maakte allemaal deel uit van zijn dagelijks repertoire. Hij kon heel ons gezin elke avond uren geboeid houden.

En wanneer ik iets wilde weten over politiek, geschiedenis of wetenschap dan kon ik altijd bij hem terecht; hij wist alles. Hij kende het verleden, begreep het heden en hij leek soms de toekomst te kunnen voorspellen. De beelden die hij ophing waren zo levendig dat ik er de ene keer mee moest lachen en de andere keer bij kon huilen.

Hij was een vriend voor het hele gezin. Hij nam mijn vader, mijn broer Bill en mij mee naar onze eerste grote voetbalmatch. Hij moedigde ons aan om nieuwe films te gaan bekijken en zorgde er zelfs voor dat we verschillende filmsterren konden ontmoeten. Mijn broer en ik kwamen diep onder de indruk van sommigen van die persoonlijkheden.

De vreemdeling was zelfs een beetje opdringerig in onze gesprekken. Vader scheen dat niet zo te storen maar moeder stond soms op terwijl hij aan het vertellen was over allerlei vreemde plaatsen en ze trok zich dan terug op haar kamer om haar Bijbel te lezen en te bidden. Ik vraag me zelfs af of ze nooit in stilte bad dat die vreemdeling uit ons leven zou verdwijnen.

Want mijn vader probeerde ons allemaal wel bepaalde morele waarden bij te brengen maar onze vreemde gast scheen zich daar helemaal niet zo aan te storen. Vloeken werd in ons huis bijvoorbeeld niet getolereerd, niet voor ons, kinderen, niet voor vrienden, ook niet voor andere volwassen bezoekers. Maar onze vreemdeling liet regelmatig krachttermen horen die mijn oren deden tuiten en die mijn vader deden zuchten. Voor zover ik mij herinner werd de vreemdeling daar nooit voor terechtgewezen. Mijn vader was een geheelonthouder en er kwam bij ons geen druppel alcohol in huis, zelfs niet in de keuken. Maar de vreemdeling vond dat we alle dingen in het leven moesten leren smaken en hij prees ons bier en andere alcoholische dranken aan.

Hij zei dat sigaretten erg goed smaakten, dat een sigaar of een pijp mannelijk waren. Hij praatte vrijuit over seks. Zijn commentaren hierop spraken vaak sterk tot de verbeelding en waren soms wel vervelend. Ik weet dat mijn eerste ideeën over de relaties tussen mannen en vrouwen sterk beïnvloed waren door deze vreemdeling.

De vreemdeling begon ook vaker persoonlijke onderwerpen aan te snijden zonder zich te bekommeren om diegenen die eventueel meeluisterden. Hij hield er in zijn conversatie ook geen rekening mee dat we bijvoorbeeld zaten te eten; soms was het zelfs zo erg dat moeder van tafel weg liep.

Als ik er nu aan terugdenk dan geloof ik dat het door Gods genade was dat we niet nog meer door die vreemdeling werden beïnvloed. Keer op keer weerlegde hij de opvattingen en de waarden van mijn ouders. En toch werd hem nooit gevraagd om hiermee op te houden of om te vertrekken.

Het is nu al heel lang geleden dat die vreemdeling introk bij dat jonge gezin waar ik in opgroeide. Mijn vader is al lang niet meer zo geboeid door hem als in die eerste jaren. Maar wanneer ik vandaag bij mijn ouders op bezoek kom dan zit hij daar nog altijd op zijn vaste plaats te wachten op iemand die naar hem wil luisteren, aan wie hij zijn verhalen kwijt kan.

Hij heeft ook nooit verteld hoe hij heette.
Wij noemden hem altijd bij zijn initialen: T.V.

*************************************************
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:01
BerichtOnderwerp: Wat zou jij doen als Jezus volgende week terug komt?
 
Wat ben ik dankbaar dat ik nog niet weet wanneer die dag is?
Natuurlijk zie ik er naar uit op momenten, maar er zijn ook andere dagen dat ik schrik van Zijn komst.
Om Hem de heilige, rechtvaardige Heere te ontmoeten.
Want als die grote doorluchtige dag aanstaande is, wie zal dan voor Zijn aangezicht kunnen bestaan?

Gelukkig dat ik het niet weet, dat mag me klein en ootmoedig houden.
Wel met verwachting, want onze hulp en verwachrting is van de Heere der heirscharen.

Groet
NM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 08:43
BerichtOnderwerp: kanker
 
Psalm 68:10
Geloofd zij God met diepst ontzag!
Hij overlaadt ons, dag aan dag,
Met Zijne gunstbewijzen.
Die God is onze zaligheid;
Wie zou die hoogste Majesteit
Dan niet met eerbied prijzen?
Die God is ons een God van heil;
Hij schenkt, uit goedheid, zonder peil,
Ons 't eeuwig, zalig leven;
Hij kan, en wil, en zal in nood,
Zelfs bij het naadren van den dood,
Volkomen uitkomst geven.

Groet
NM


Laatst aangepast door
NOUMOE974
op dinsdag 16 november 2010, 14:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 13:48
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
GRIFFIN748 schreef:
ik geloof dat Kohlbrugge nou niet echt in mijn referentiekader past.

bovendien vat ik jouw antwoord niet. je mag het mij uitleggen.

Wie het vatten kan, die vatte het.
Gode bevolen, Griffin.

NM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 13:29
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
GRIFFIN748 schreef:
maar dat wil nog niet zeggen dat je niet van het leven mag genieten...

ik denk dat ieders referentiekader (blegh) anders is. wat voor de een als 'zware zonde' wordt gezien, kan door iemand anders als 'bij het leven horend' worden opgevat. betekent voor mij nog niet dat zoiemand als 'verdorven' moet worden bestempeld.

en denk aan het Elfde Gebod: 'Gij zult Genieten'. het geloof is toch geen strak keurslijf waar je in ingesnoerd wordt, zodat je geen adem meer kunt halen?

We moeten maar belijden wat Kohlbrugge over de Heere zegt:

God voor een eerlijk "man" houden

Dit betekent dat de Heere met 2 woorden spreekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 13:07
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
MARIANNE378 schreef:
God is een liefhebbende God en geen straffende God.
Dus ik zou niet snappen als je dus je zelf bevredigd dat je dan door God gestraft zou worden. Als je door je zelf te bevredigen je zelf lekker kunt laten ontspannen.

Groetjes Marianne

Dan heb je denk ik een niet bijbels-beeld van God.
Hij is barmhartig en rechtvaardig en ziet geen enkele zonde door de vingers.

NM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 12:07
BerichtOnderwerp: begrafenis of crematie?
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik wil me gewoon laten begraven, niet zozeer uit gevoel als wel dat het volgens mij een bijbels gegeven is.

In het OT lees je eigenlijk alleen maar over begraven worden, en als het al gaat over verbranding dan is dit vaak een straf van God (Leviticus 20:14 Wie met een vrouw trouwt en ook met haar moeder, begaat een schanddaad. Hij en beide vrouwen moeten worden verbrand, want dergelijke schanddaden mogen bij jullie niet voorkomen.)
Een heel mooi stukje over begraven vind je, als symboliek, in 1 Korinthe 15:35-38 35 Nu zou iemand kunnen vragen: ‘Maar hoe worden de doden opgewekt? Hoe zou hun lichaam eruit moeten zien?’ 36 Dwaas die u bent! Als u iets zaait, moet dat eerst sterven voordat het tot leven kan komen. 37 En wat u zaait heeft nog niet de vorm die het later krijgt; het is nog maar een naakte korrel, een graankorrel misschien of iets anders. 38 God geeft daaraan de vorm die hij heeft vastgesteld, en hij geeft elke zaadkorrel zijn eigen vorm.... Lachende smiley

De Heere Christus werd ook begraven en niet verbrand, DE reden voor mij om crematie te verfoeien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:36
BerichtOnderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
 
CHATULIEM619 schreef:
Goed, ik zal me nog eens een keer in de discussie mengen, zij het met tegenzin. Ik vind het tolereren van homoseksualiteit een teken van het morele verval. En hier gaat het zelfs nog verder, men vraagt ons niet alleen homofilie te accepteren als zijnde gelijkwaardig met heterofilie. Met bijbelse argumenten durft men dit zelfs te staven!!!!
In de wereld staan we als land al bekend als een gay community. En nu gaan we applaudisserend met de Bijbel in de hand dit gedrag nog aanmoedigen.

Ik ben het met Chat eens.
De Heere heeft Adam en Eva geschapen, niet Adam en Evert.
Dat wil niet zeggen dat ik tegen de homo als persoon ben...... er kan veel strijd zijn binnen een mensenleven die er mee te maken heeft!
M.i. is het beste dat als iemand die gevoelens heeft en/of koestert, er mee naar God gaat.
En dan idd met de bede: Heere wat wilt Gij wat ik doen zal??!


Gode bevolen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 16:04
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
IMRE695 schreef:
Ik picknick liever in een 4-sterrenrestaurant... Gefrustreerde smiley

Maar voor alle heideliefhebbers: have fun!! Lachende smiley


Kan ik me wel in vinden, misschien een idee voor een volgend moment in time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 15:08
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
CHATULIEM619 schreef:
Fijn Marieke dat je ook mee gaat.

houd niet van zand tussen mijn eten. Smiley met dichtgeplakte mond
Maar veel plezier hoor Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 13:31
BerichtOnderwerp: Eindtijd
 
ANITA324 schreef:
Luc. 21: 5-36 (Verwoesting van Jeruzalem voorzegt: begin der smarte) (Rede over de laatste dingen) De grote verdrukking, (Wederkomst van den Zoon des mensen) Waakzaamheid.

Matt. 24: 1-44. (Verwoesting van Jeruzalem voorzegt: De grote verdrukking: De komst van Christus (eind v/d 7 jaar)

Zach. 12:1-14. (Jeruzalems redding Belegering en bevrijding van Jeruzalem) Belofte van den Geest der genade, (Rouwklacht over de doorstokene)

Zach. 13:8-9. De Herder geslagen, de kudde verstrooid. (1/3 blijft in leven) aan te einde v/d 7 jaren in de opsplijting v/d Olijfberg

Zach. 14:1-21. Wonderbare redding en verhoging van Jeruzalem - de openbaring des Heren op de Olijfberg. (Het Koningschap des Heren).

Ezech. 38:1-23. Profetie tegen Gog. (Rusland, vers 20. beven der vissen, dieren des velds, vogels en alle mensen, bergen zullen neder geworpen worden en alle muren zullen ter aarde neder vallen.

Ezech. 39:4-29. 4. Op de bergen Israëls zult gij vallen (Gog=)(Rusland) Magog=Iran en div. andere arab. volkeren (put= Libië) Edom=Arabieren. (nazaten van Ezau) 9. Israëls toekomst, 12. 7 maanden begraven.

Ezech. 47:1-12. De heilige wateren uit den nieuwe tempel. De tempelbeek (duizendjarige vrederijk) 13 e.v. De grenzen des lands (veel groter: groot Israëls

1 Joh. 2:18-29. De anti-christ (in de 7 jaar v/d grote verdrukking: (hij die lochend dat de Heere Jezus, de Zoon van God is.)

1 Joh. 5:1-21. Het overwinnend geloof in Jezus Christus. vers 14: de kracht des gebeds.

Joël 1:1-20. Sprinkhanenplaag als aankondiging v/d dag des Heren: eind v/d grote verdrukking.

Joël 2:1-32 De dag des Heeren komt.

Joël 3:1-21. Het gericht over Israëls vijanden. (Het eind v/d 7 jaren van de grote verdrukking)

Dan. 2:1-45. De grote koningkrijken der aarde die geweest zijn en vers 44: Het Koningkrijk v/d Heere Jezus dat alle andere rijken vernietigf "tot stof" (blijft niets van over) maar Gods rijk blijft tot in Eeuwigheid!
(eind v/d 7 jaar van grote verdrukking)

Openb. 6:1-17. vers 9. De zielen onder het altaar die in de 7 jarige verdrukking als nog tot geloof komen en het merkteken weigeren!

Openb. 7:1-17. vers 9. De schare uit de grote verdrukking die als nog tot geloof komt, door te sterven met hun eigen leven.

vers 1-8 de 12 stammen uit Israël jongelinge vanaf +- 7-25 jr. mannelijk uit elke stam 12.000 die als nog het woord over de wereld verkondigen, waardoor velen nog tot geloof zullen komen (o.a. de grote schare).

Openb. 8:1-13. Plagen over de wereld in die 7 jaren.

Openb. 9:1-21. Oordelen + plagen + weergave van gebeurtenissen in die 7 jaren.

Openb. 11:1-19: de 2 getuigen (Henoch en Elia) in die 7 jaar 3 1/2 jaar.
(op de straten van Jeruzalem.)

Openb. 13:1-18. Dit gaat over de opkomst v/d antichrist + het merkteken in de 7 jarige periode van grote verdrukking.

Openb. 14:1-5. (De 144.000 uit Openb. 7, allen joodse jongelingen) 6-20 periode uit de 7 jaren en de bijeen-vergadering v/d goddeloze legers richting het dal van Josafat waar de Heere der Heeren me ze zal afrekenen.

Openb. 15:1-8. Aankondiging v/d plagen die verder weer zullen komen. (in die 7 jaar).

Openb. 16:1-21. Die plagen + de grote aarbeving + de grote hagelstenen (net als beschreven in eerdere gedeelten).

Openb. 17:1-18. De grote hoer (die vele slachtoffers maakt) net als een hoer in`t klein uit Prediker 2; doch hier in `t groot over de gehele wereld.
(alle afgodereien bij elkaar in een grote pot) Rome die hoereert met alles, als ze haar macht maar behoudt en zolang nog behouden kan. (hoereert ook met de stad "Dobay" v/d geest v/d anti-christ).

Openb. 18:1-24. Val v/d grote babylon met een van zijn grootste invloedrijkste steden.

Openb. 19:1-21. Overwinningsfase en periode van de Heere zelf + afronding van antichr. werkingen + werkers.

Openb. 20:1-15. Gebondenheid van satan voor 1000 jaar en opstanding v/d zielen onder het altaar v/d 7 jaar + weer afrekening definitief met satan en daarna de grote witte oordeelstroon.

+ Jes. 65:17-25 De nieuwe Hemel en de nieuwe aarde.

Openb. 21:1-27. De inleiding v/d periode van de nieuwe Hemel + nieuwe Aarde + het nieuwe Hemelse Jeruzalem dat nu pas op de aarde kan nederdalen, zonder in contact te komen met zonde + zondigheden.

Openb. 22:1-21. Uitwerking en beschrijving over de Eeuwigheidsperiode voor allen die Christus Jezus lief gehad hebben en onder de genade wilden vallen. En dit eeuwig mochten beleven in Eeuwigheid zonder (en mogen)
Einde. Eeuwige Volmaaktheid!

+ 1 Waarschuwing en oproep om het goede deel te kiezen in zijn/haar leven.



Redding der Wereld

Joh. 3:16-18. Walt alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn ennige geboren Zoon gegeven heeft, omdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verlore maar het eeuwige leven hebbe.
Want God heeft Zijn Zoon niet gezonden in de wereld, opdat de wereld door Hem zou behouden worden.
Die in Hem gelooft, word niet veroordeelt, maar die niet gelooft, is al reeds veroordeeld, dewijl hij niet heeft geloofd in den Naam des eniggeboren Zoon van God!



Het geheimenis v/d Opname

Rom. 11:25-26.
1 Thess. 4:13-18.
2 Thess. 2:5-8.
1 Cor. 15:50-53 Uitnemendheidder wijsheid.

Spreuken 2:11
Zo zal de bedachtzaamheid over u de wacht houden, de verstandigheid zal u behoeden.



Bron: Bijbel waar mijn vader het uit heeft samengesteld



Beste Anita,

Het verwondert me zeer dat je zulke lappen tekst knipt,plakt en schrijft.
Maar...........heb je werkelijk de Christus gezien???


HG
NM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 13:28
BerichtOnderwerp: Belijdenis
 
SPIT085 schreef:
Hallo lieve mensen,

gister was het een grote en belangrijke dag voor mij. Ik
heb in de kerk belijdenis gedaan! Afgelopen jaar heb ik de catechisatie voor 18+ bezocht en nam ik heb besluit om belijdenis te gaan doen.
Jammergenoeg was ik de enige die tot dit besluit kwam.
Maar daar liet ik me niet door tegenhouden. Samen met mijn ouders heb ik de liturgie inelkaar gezet en met de dominee heb ik de dienst doorgenomen. En toen was het dus gister zover. Zelf heb ik een gedicht voorgelezen en tot mijn grote verassing heeft mijn moeder ook nog het een en ander gezegd. Al met al was het een inspirerende dag. Ook het handen schudden bij de deur was indrukwekkend. Het betekende veel voor de gemeente dat ik belijdenis deed.

Hoe staan jullie tegenover belijdenis. Heb je het al gedaan, of denk je erover na? Laat het weten, ik ben heel nieuwschierig!


Welkom in de strijd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: woensdag 20 januari 2010, 15:12
BerichtOnderwerp: Boekentip....
 
Brieven uit de hel / C.S. Lewis

Met The Screwtape Letters, verschenen in 1942 en opgedragen aan Tolkien, werd C.S. Lewis in één klap een bekende schrijver. Het boek is sindsdien voortdurend herdrukt. Hetzelfde geldt voor de Nederlandse vertaling Brieven uit de hel, die sinds 1947 meer dan twintig herdrukken beleefde.

Een ervaren duivel schrijft brieven naar zijn neefje (een duivel in opleiding) om hem de fijne kneepjes te leren hoe je christenen kunt verleiden om hun geloof te verloochenen. Het boek is één tot het eind toe volgehouden parodie, die van de 'andere' kant laat zien waar het op aankomt als je christen bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 12:57
BerichtOnderwerp: Boekentip....
 
Levi's wil / W. Dale Cramer


Will, een Amish jongen, vlucht weg voor zijn hardvochtige vader en begint een nieuw leven, ver van de Amish gemeenschap. Maar het hart van een verloren zoon hunkert altijd naar huis. Als een poging tot verzoening met zijn vader mislukt, stort Will zich verbitterd op zijn werk, in de hoop zijn vaders vergeving te verdienen. In zijn bitterheid stoot hij echter – net als zijn vader – zijn eigen zonen van zich af. Uiteindelijk beseft hij dat hij eerst zelf moet vergeven, voordat hij vergeving kan ontvangen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: woensdag 9 december 2009, 21:18
BerichtOnderwerp: favoriete bijbeltekst
 
Dit vind ik een bijbeltekst, waaruit ik veel troost uit mag putten:

Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne, en gij op den weg vergaat, wanneer Zijn toorn maar een weinig zou ontbranden. Welgelukzalig zijn allen, die op Hem betrouwen.

Psalm 2:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: woensdag 9 december 2009, 21:08
BerichtOnderwerp: Wat gebeurt er met een gelovige als hij sterft?
 
Het leven is mij Christus en het sterven is mij gewin.

Het moet ons om de Hemelheer te doen zijn.
De rest is bijzaak en zijn verborgenheden des Heeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOUMOE974 (52)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 13:55
BerichtOnderwerp: advent...
 
ROBBEDOES873 schreef:
De geschiedenis van Advent schreef:
Advent is in het christendom de benaming voor de periode voor het kerstfeest. De naam advent komt van het Latijnse woord adventus, dat komst betekent.
In de adventsperiode bereiden christenen zich voor op het kerstfeest, en wordt de komst en de wederkomst van Jezus herdacht.
Vandaag is het de eerste adventzondag. In de kerken wordt in de diensten aandacht besteed aan de gebeurtenissen voorafgaande aan de geboorte van Jezus Christus. We kijken daarmee uit naar het kerstfeest, maar daaroverheen ook naar de wederkomst.

Wat betekent Advent voor jou? Doe je er wat mee? Heeft het ook een plaats in je dagelijkse leven?



De verwachting dat de Heere Jezus is gekomen naar deze verdorven wereld met Kerstfeest EN de verwachting dat Hij zal wederkomen om te oordelen de levenden en de doden en diegene die Hem lief hebben gekregen, mee te nemen naar Zijn eeuwig Koninkrijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van NOUMOE974
Pagina 1 van 1