ChristianMatch

Forum

Het beste van YouTube
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:10

LEPELTJE037 schreef:
Pfff... Lijkt me zeer frustrerend... achter het stuur zitten en dan de auto niet eens kunnen parkeren op zo'n ruime plek... Hoe dan ook... het vergt enig doorzettingsvermogen en geduld... en dat heeft ze zeker! Knipoog smiley

Van haar geduld en doorzettingsvermogen kunnen we wellicht wat van leren. Clown smiley

Zelfs een parkeergarage is voor dat soort mutsen niet veilig ...... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:11

MARISKA601 schreef:
het gebeurt bij mij de laatste tijd dat ik savonds een rode balk krijg
met de mededeling geen internetverbinding of de chatsever is traag,
en dan kan ik niet meer op cm komen.

dan haal ik mijn laptop te voorschijn en dan kan ik wel op cm komen.

Oplossing, altijd werken met je laptop ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:18

ANGELIQUE327 schreef:
[Nou!!!! Hier het eerste compliment!!!!! Wie Ede bedacht heeft, weet ik niet....was er nu voor de tweede keer en ......Heb genoten!!!!!!!!!!!!!!!Het was fijn, net één grote familie, en zelfs het weer heeft meegewerkt...(ook natuurlijk het aantal knuffies en complimenten) kortom...het was grandioos en ik kijk al weer uit naar de volgende picknick!

DE TWEEDE

LANG LEVE DE PICKNICK

quote=BEHAPPY332]Tip aan Chat.
Begin een topic over oppervlakkigheid,
ga ik met je mee de diepte in.
je weet immers hoe het werkt.

Maar één ding:
al die mensen die zo hun best hebben gedaan voor Ede,
die verdienen respect, waardering en alle goeds

Dus ik verwacht hier minstens 40 complimenten
van degenen die wel geweest zijn... Knipoog smiley

[i][/quote]
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:19

GRIFFIN748 schreef:
't kan nooit zo erg zijn als hier:

mijn poes is aan de pil! Clown smiley

Lekker laten doen!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:28

CHATULIEM619 schreef:
Een maand geleden waren we vrienden.

Juist Chat, een maand geleden waren we nog vrienden. Ik denk dat je zelf de reden wel weet waarom het loopt zoals het nu loopt. Het heeft dus niets met de pick-nick of andere uitjes te maken, daarin verschillen we gewoon van mening.
Je hoeft voor mij echt niet van CM af te gaan hoor, je opvattingen over bijbelse argumenten weet ik nog steeds te waarderen.

Trouwens, vrijdagavond zei je nog dat je me zou bellen, ik vind het dus ongepast dat je prive zaken hier op het forum (of in de chatbox) zet / plaatst.

En nu weer on-topic, ik vond de pick-nick heel gezellig, net als het avondje stappen in Amersfoort, Zwolle, Utrecht enz enz. Voor mij is het een gezellig samenzijn waar ik mensen leer kennen en met ze kan praten. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:28

VISSER278 schreef:
[i]
[/quote]

Zou het niet beter zijn om hier een dikke streep onder te zetten?
De mensen die deze dag hebben georganiseerd hebben hun best gedaan.
Knap hoor om zoveel mensen gezellig bij elkaar te brengen en nu op naar de volgende picknick......met kinderen uiteraard. Clown smiley

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:50

CROSSROAD317 schreef:
Juist Chat, een maand geleden waren we nog vrienden. Ik denk dat je zelf de reden wel weet waarom het loopt zoals het nu loopt. Het heeft dus niets met de pick-nick of andere uitjes te maken, daarin verschillen we gewoon van mening.
Je hoeft voor mij echt niet van CM af te gaan hoor, je opvattingen over bijbelse argumenten weet ik nog steeds te waarderen.

Trouwens, vrijdagavond zei je nog dat je me zou bellen, ik vind het dus ongepast dat je prive zaken hier op het forum (of in de chatbox) zet / plaatst.

En nu weer on-topic, ik vond de pick-nick heel gezellig, net als het avondje stappen in Amersfoort, Zwolle, Utrecht enz enz. Voor mij is het een gezellig samenzijn waar ik mensen leer kennen en met ze kan praten. Lachende smiley
Ook al zijn we geen vrienden weer, maakt dat ons meteen tot vijanden? Hatelijke cynische opmerkingen tegenover iemand met wie je een paar jaar opgetrokken bent. Is dat nu echt nodig? En wat betreft de reden, is mij even vaag als je vijandige gedrag.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:53

GRIFFIN748 schreef:
't kan nooit zo erg zijn als hier:

mijn poes is aan de pil! Clown smiley
Zou ik zo snel mogelijk mee stoppen. Twee katten heb ik moeten laten afmaken omdat ze de pil gebruikt hebben. Het zorgt nl. voor borstkanker.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:57

DAVID923 schreef:
vrouwen en inparkeren! hahaha! Knipoog smiley

http://www.dumpert.nl/mediabase/1059881/2679574b/parkeerwonder.html

Wat een ramp! Dat kan ik beter...en keb niet eens een rijbewijs Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:58

CHATULIEM619 schreef:
Zou ik zo snel mogelijk mee stoppen. Twee katten heb ik moeten laten afmaken omdat ze de pil gebruikt hebben. Het zorgt nl. voor borstkanker.

Of het de kans op borstkanker vergroot weet ik niet...maar wellicht is het uitieindelijk toch voordeliger om haar te laten steriliseren...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:12

CHATULIEM619 schreef:
Ook al zijn we geen vrienden weer, maakt dat ons meteen tot vijanden? Hatelijke cynische opmerkingen tegenover iemand met wie je een paar jaar opgetrokken bent. Is dat nu echt nodig? En wat betreft de reden, is mij even vaag als je vijandige gedrag.

Lieve mensen,

kunnen we nu niet ophouden elkaar te beledigen en verborgen boodschappen hier op het forum te zetten............
Het is gebeurd, de opmerkingen zijn geplaatst, laat een ieder zijn prive verschillen prive oplossen en laten we over gaan tot de orde van de dag en elkaar weer vriendelijk in de ogen kijken?
Ook dat is christen zijn toch? Overnieuw beginnen? En laten we elkaar alsjeblieft "heel" laten.........Of is dat een brug te ver???

Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:12

CHATULIEM619 schreef:

Ik plaats hier liever geen prive zaken Chatuliem. Bel me maar zoals je in de chatbox zei vrijdagavond ....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:14

TESSYBEAR731 schreef:
Of het de kans op borstkanker vergroot weet ik niet...maar wellicht is het uitieindelijk toch voordeliger om haar te laten steriliseren...
Ellke dierenarts kan je dit vertellen.
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:15

CHATULIEM619 schreef:

't is maar helemaal afhankelijk waar de pil die ze moet slikken voor dient, he. (in het geval van mijn kat: cystease-kuurtje ivm blaasgruis)

enneh: sterilisatie-verhaal is al gebeurd, vorig jaar.

Clown smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op maandag 2 augustus 2010, 17:15
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:15

RICHARDRI464 schreef:
Inzake David:

Maar er is meer, want ten aanzien van David zegt God: 'Ik heb u gegeven het huis van uw heer en de vrouwen van uw heer in uw schoot' (1 Sm 12: 8).

wat is de HEER goed he Knipoog smiley
er staat ook nog ergens, dat Hij tegen david zei; was het niet genoeg had ik je er nog meer gegeven Coole smiley met zonnebril Lachende smiley

en toen Hij verdrietig was zochten ze de mooiste dame in het land om bij hem te liggen...good times Lachende smiley Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:16

GRIFFIN748 schreef:
't is maar helemaal afhankelijk waar de pil die ze moet slikken voor dient, he. (in het geval van mijn kat: cystease-kuurtje ivm blaasgruis)

enneh: sterilisatie-verhaal is al gebeurd, vorig jaar.

Clown smiley
Gelukkig, dat is een grote opluchting....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:17

LEANNE226 schreef:
Dankjewel Hannah........dat is wat ik moest horen en eigenlijk zelf al wist Knipoog smiley
Ik loop nooit ergens voor weg......
Ineens kwam het volgende vers boven:

Wat de toekomst brengen moge

Wat de toekomst brengen moge,
Mij geleidt des Heeren hand;
moedig sla ik dus de oogen
naar het onbekende land.
Leer mij volgen zonder vragen;
Vader, wat Gij doet is goed!
Leer mij slechts het heden dragen
met een rustig kalmen moed!

Heer, ik wil Uw liefde loven,
al begrijpt mijn ziel U niet.
Zalig hij, die durft gelooven,
ook wanneer het oog niet ziet.
Schijnen mij Uw wegen duister,
zie, ik vraag U niet: waarom?
Eenmaal zie ik al Uw luister,
als ik in Uw hemel kom!

Laat mij niet mijn lot beslissen:
zoo ik mocht, ik durfde niet.
Ach, hoe zou ik mij vergissen,
Als Gij mij de keuze liet!
Wil mij als een kind behand'len,
dat alleen den weg niet vindt:
neem mijn hand in Uwe handen
en geleid mij als een kind.

Waar de weg mij brengen moge,
aan des Vaders trouwe hand
loop ik met gesloten oogen
naar het onbekende land.

ik vind het verhaal van de schrijfster van dit lied zo bijzonder. Zij werd langzaam aan blind en maakte zich heel veel zorgen over haar toekomst als blinde vrouw. En toen heeft zij dit lied geschreven........Jacqueline van der Waals (geloof ik....)
En ik denk altijd van wat er ook gebeurd in je leven God zorgt altijd dat het weer goed komt, misschien niet op de manier die je wenst maar toch.......
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:22

Alle dierenasiels die sterillseren/casteren de honden en katten, anders mogen ze ze niet meegeven.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:26

MIEKE364 schreef:
De eerste zin is volgens mij klinkklare onzin, waar je die klets vandaan haalt is mij een raadsel.
Tweede zin, ok, mee eens. Wat is dan goed rentmeesterschap volgens jou?
Jacht is een typisch voorbeeld vind ik. Daar denken we waarschijnlijk verschillend over, maar om te zorgen dat het ras in stand blijft en te zorgen dat de hoeveelheden beperkt blijven, is jacht een goed middel. De Veluwe heeft op dit moment een zwijnenplaag, en eerlijk gezegd hou ik mn hart vast voor de gevolgen. Temeer omdat daar ook nog varkenspest onder kan heersen.
Bont denken we ook verschillend over. In ons klimaat kunnen we met katoen toe, maar wat denk je van de winters in Canada en Siberië.
Zelf heb ik gefokt met katten. Maar de enige manier om dat goed te doen is idd keuzes maken. En die keuzes klinken wreed, maar zijn wel noodzakelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:27

DAVID923 schreef:
wauw 15x een moord gepleegd, ik hoop dat ze vergeving vind bij de Heer!
over haar levensgeluk hoef ik niet te lezen....
God have mercy on her soul...

BEHAPPY332 schreef:
15 x een moord gepleegd...

Ik hoop dat ze vergeving vind bij de Heer!
....Ja, dat is correct gezegd.
Hoezo, correct gezegd. Als die vrouw haar hart aan Jezus Christus geeft, dan is er vergeving, dat is nou waarom Jezus Christus naar de aarde kwam, voor IEDEREEN, dus ook voor die vrouw. Het is alleen aan haar om Jezus Christus aan te nemen als haar Redder, Verlosser en Zaligmaker.
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:29

BEHAPPY332 schreef:
Het hele boek lezen is me nog niet gelukt...
Nog niet zo snel gevonden als jij...

wat ik gevonden heb is deze link:

amazone.com impossible mother (zoekterm in Google)

http://www.amazon.com/gp/product/product-description/1590513207/ref=dp_proddesc_0?ie=UTF8&n=283155&s=books

Stuur a.u.b. de link waar we het hele boek kunnen lezen.
Of keek ik er gewoon overheen?

Ja en dan begin je het boek te lezen door naar beneden te scrollen.
na zo,n 30 pagina,s (allemaal leeg of inleiding enz) krijg je een balkje waarin staat dat je in moet loggen om verder te lezen Als je dat doet dan kun je volgens mij het hele boek lezen. Je kunt dan ook doorklikken naar een bepaalde pagina.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:37

ZIVAATJE309 schreef:
God schiep de mens: man en vrouw /adam en eva. En niet Adam en Eva en nog een heel stel andere vrouwen.

Het was in de tijd gebruikelijk dat een oosters vorst meerdere vrouwen had, dat gaf aanzien. Het enkele gegeven dat Salomo in die tijd er duizend vrouwen op na hield, maakt dat voor ons niet tot de norm, echter men vond het normaal omdat het in die tijd gewoonte was dat een vorst er een harem op na hield. Je ziet het ook in andere tijden: ....en Abraham nam wederom een vrouw, Ketura geheten. Dat betekent nog niet dat alles wat gewoon was in die tijd voor ons ook de norm is, omdat het in de Bijbel zo verteld wordt. Het nieuwe verbond is er niet voor niks. Als een huwelijk geen nageslacht voortbrengt, dan zou het goed zijn om net als Abraham maar wederom een vrouw te nemen? Te gek voor woorden om zo met de Bijbel om te gaan. Salomo en Abraham zullen niet het gevoel gehad hebben iets fouts te doen, maar een huwelijk is nu echt tussen een man en een vrouw.

Thomas, die er overigens niet aan wil denken meerdere schoonmoeders te moeten hebben. Pffffffffffffffff

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 2 augustus 2010, 18:19
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:42

THOMAS968 schreef:
Het was in de tijd gebruikelijk dat een oosters vorst meerdere vrouwen had, dat gaf aanzien. Het enkele gegeven dat Salomo in die tijd duizend vrouwen had, maakt dat voor ons niet tot de norm, echter men vond het normaal omdat het in die tijd gewoonte was dat een vorst er een harem op na hield. Je ziet het ook in andere tijden: ....en Abraham nam wederom een vrouw, Ketura geheten. Dat betekent nog niet dat alles wat gewoon was in die tijd voor ons ook de norm is, omdat het in de Bijbel zo verteld wordt. Het nieuwe verbond is er niet voor niks. Als een huwelijk geen nageslacht voortbrengt, dan zou het goed zijn om net als Abraham maar wederom een vrouw te nemen? Te gek voor woorden om zo met de Bijbel om te gaan. Salomo en Abraham zullen niet het gevoel gehad hebben iets fouts te doen, maar een huwelijk is nu echt tussen een man en een vrouw.

Thomas, die er overigens niet aan wil denken meerdere schoonmoeders te moeten hebben. Pffffffffffffffff

Ik begreep tijdens het voetballen dat de president van Zuid Afrika acht vrouwen heeft (en acht schoonmoeders!) en pas vader was geworden van zijn achttiende kind , je zal ze maar in de puberleeftijd hebben.......
Zijn vrouwen hebben het dus eigenlijk een stuk makkelijker dan hijzelf......
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:50

DAVID923 schreef:
wat is de HEER goed he Knipoog smiley
er staat ook nog ergens, dat Hij tegen david zei; was het niet genoeg had ik je er nog meer gegeven Coole smiley met zonnebril Lachende smiley

en toen Hij verdrietig was zochten ze de mooiste dame in het land om bij hem te liggen...good times Lachende smiley Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

Ja haha
en nu denk jij natuurlijk wat de ene David kan kan ik ook Knipoog smiley

Droom maar lekker verder jongen
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:54

ZIVAATJE309 schreef:
Ja haha
en nu denk jij natuurlijk wat de ene David kan kan ik ook Knipoog smiley

Droom maar lekker verder jongen

Ga eens wandelen over het dak he, je weet maar nooit....

Thomas: All Davids are equal, but some Davids are more equal than others...... Lachende smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 2 augustus 2010, 18:12
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 18:06

Ik heb niet alle reactie's gelezen...

Het eerste dat in mij opkomt is dat ze "fout" geweest is. Maar onder druk van een dominante partner kan een mens "rare" dingen doen...ze heeft toen wellicht geen andere weg gezien anders had ze die vast genomen.

Let's not judge! Het is niet goed te praten dat ze 15 keer abortus heeft laten plegen, maar denk eens na over het feit dat ze zich na al die jaren los heeft weten te rukken van deze man en het daarna toch nog aangedurfd heeft een nieuwe relatie aan te gaan en een gezinnetje te stichten.

Ondanks de fouten in het verleden heb ik bewondering voor haar...ze heeft dat verleden het hoofd geboden en is er niet in blijven steken. Niet alle vrouwen zouden haar dat na doen...
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 18:10

THOMAS968 schreef:
Ga maar eens wandelen over het dak he, wie weet.

Thomas: All Davids are equal, but some Davids are more equal than others...... Lachende smiley

Ja en ook ff lezen hoe het verder ging met David en zijn kinderen. Absolom bijv of Tamar
Dan wordt het meer een drama i.p.v. suk6 story Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
ZIVAATJE309
op maandag 2 augustus 2010, 18:11
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 18:26

DAVID923 schreef:
idd... mensen moet niet hun (arglistig) haert volgen maar de Schrift.
en soms staan er geen pasklare antwoorden, OF, ze staan er wel, maar ze willen er niet aan, en zoeken sluiproutes.

Geef jou mening eens......wat moet Elske doen, mag ze scheiden, voor de veiligheid van haar kinderen en haar zelf??
En mag zij dan weer trouwen, of moet zij haar verdere leven alleen blijven??
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 18:29

[ quote = SHANITA130 ] Is moeilijk .

MAAR JA, IK Heb ff Besloten me daar niet teveel van te trekken Aan .
Omdat IK OOK Nog Veel Andere belangrijke Zaken Hebreeën , waar IK Aan Denk enzo .

En rechts ziet God Aan Het Hart , duszzzz .....!

En OOK Wat is moeilijk , DAT ALS JE is 350 km verwijderd van Elkaar woont . Ja , ieder heeft Dan Ze Eigen Leven en JE Kan niet ff buurten en Komen Dan NA EEN tijdje Weer weggaan .

Duszzz .. Dan is de Optie Gewoon Latten .

Snappie ? [/ quote]

7500 kilometr is ook ver he Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LAURENS814

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 18:33

PETERZLND066 schreef:
Zegen en Groet
Wil dit onderwerp toch is onder de aandacht brengen onder ons.
Wil hierbij opmerken dat ik dus niet sexverslaafd ben, maar jij mischien wel. En denk je welicht, ach zo af en toe. Wist je wel van jezelf dat je het Koningkrijk geen zin,s in zult gaan. God ook jou wel wil helpen, maar vecht er dan ook voor. Of kan jij twee Heeren dienen.? Stop er dus mee en bekeer je, en kom met heel je hart voor de voeten van Jezus en laat je wassen in zijn bloed. En zorg er voor je gedachten ook rein blijven en/of zoek hulp. Zegen en suxxes.
per vanmorgen besefte ik dat dit een bericht is, dat nogal erg veel reacties en hoopelijk ook mensen tot nadenken zet en hellaas niet even gewaardeert, ook ik ben jammer genoeg schuldig, omdat er in mijn hart
wel is rommel aanwezig is. Waar ik zeker niet aan wil toegeven. Laat ik verder maar kort houden dat een ieder zelf maar moet bepalen wat verslaving is. doet mij wel pijn er dan mischien nog zijn die voor altijd aan hun gewoontens en wereldse gedachten en zwak blijven in het vlees. Je bent vrij. Vrijheid of verslaafd aan de zonden. Wat een vrijheid, toch.?
Met vriendelijke Groet en Zegen

Als je denkt dat je verslaafd bent, dan ben je het waarschjnlijk ook.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 ... 6194 Volgende
Pagina 1011 van 6194