| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:43
|
|
|
|
Het was uiteraard een plagerijtje hierboven maar ik heb wel de indruk dat vrouwen het erger vinden dan mannen dat ze grijs zijn of worden. Het is niet zozeer een constatering maar meer een gevoel dat ik aantref bij vrouwen. Ik ken heel veel vrouwen die hun haren wat bijkleuren - en ik geef ze groot gelijk, maar eigenlijk weinig mannen, al zijn ze er wel. Ik vind grijs haar bij een vrouw overigens prima, ik heb daar minder last van dan veel vrouwen bij zich zelf. Maar ja ik heb wel geleerd dat je dit soort dingen eigenlijk niet kunt zeggen omdat dit soort opmerkingen al gauw serieus worden genomen en dan is het weer onaardig natuurlijk. Wel jammer dat dit topic nergens over mag gaan anders was de gevoeligheid tussen mannen en vrouwen als het om uiterlijk gaat wel een leuk topic.
Thomas.
'k Moet je wel gelijk geven hoor, Thomas. 'k Zag het ook vooral als een plagerijtje. De meeste vrouwen, waaronder ikzelf, worden niet vrolijk van grijs haar. Je zou bijna jaloers worden op de mannen, die ook nog eens goedkoper uit zijn. Wel super dat jij geen moeite hebt met een vrouw met grijs haar en dat je de keus bij de vrouw laat. Daar kunnen sommige mannen wel van leren, denk ik.
Zo'n topic waar je op doelt, lijkt mij wel boeiend. Dat moet toch op een luchtige manier kunnen?
MARIJAN072
zie hier een nieuw topic over de gevoeligheden/allergien tussen man en vrouw..............enneh, de titel is dus luchtig bedoeld, willemijn..... als een grapje dus!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 20:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:44
|
|
|
|
|
Als vrouwen een rimpeltje ontdekken wordt er ook altijd zo gereageerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:46
|
|
|
|
bedankt mensen en dat geeft mij een bemoediging dat er meerdere mensen voor mijn bidden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:47
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | Het was uiteraard een plagerijtje hierboven maar ik heb wel de indruk dat vrouwen het erger vinden dan mannen dat ze grijs zijn of worden. Het is niet zozeer een constatering maar meer een gevoel dat ik aantref bij vrouwen. Ik ken heel veel vrouwen die hun haren wat bijkleuren - en ik geef ze groot gelijk, maar eigenlijk weinig mannen, al zijn ze er wel. Ik vind grijs haar bij een vrouw overigens prima, ik heb daar minder last van dan veel vrouwen bij zich zelf. Maar ja ik heb wel geleerd dat je dit soort dingen eigenlijk niet kunt zeggen omdat dit soort opmerkingen al gauw serieus worden genomen en dan is het weer onaardig natuurlijk. Wel jammer dat dit topic nergens over mag gaan anders was de gevoeligheid tussen mannen en vrouwen als het om uiterlijk gaat wel een leuk topic.
Thomas.
'k Moet je wel gelijk geven hoor, Thomas. 'k Zag het ook vooral als een plagerijtje. De meeste vrouwen, waaronder ikzelf, worden niet vrolijk van grijs haar. Je zou bijna jaloers worden op de mannen, die ook nog eens goedkoper uit zijn. Wel super dat jij geen moeite hebt met een vrouw met grijs haar en dat je de keus bij de vrouw laat. Daar kunnen sommige mannen wel van leren, denk ik.
Zo'n topic waar je op doelt, lijkt mij wel boeiend. Dat moet toch op een luchtige manier kunnen?
MARIJAN072 |
Kan het niet zijn dat dit een beetje elkaar plagen is???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:47
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Als vrouwen een rimpeltje ontdekken wordt er ook altijd zo gereageerd. |
over generaliseren gesproken; ik heb mn haar niet geverft, en hoef echt niet te zoeken naar een paar grijze haren, hoor!! en de rimpeltjes zitten me ook prima! grijsheid is immers een kroon der wijsheid, en een gerimpeld gezicht is karakteristiek en doorleeft, toch?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 20:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:49
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | over generaliseren gesproken; ik heb mn haar niet geverft, en hoef echt niet te zoeken naar een paar grijze haren, hoor!! en de rimpeltjes zitten me ook prima! grijsheid is immers een kroon der wijsheid, en een gerimpeld gezicht is karakteristiek en doorleeft, toch? |
We spreken elkaar over een aantal jaren nog wel........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:54
|
|
|
|
grijsheid is immers een kroon der wijsheid
YES, YES, YES....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:55
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | We spreken elkaar over een aantal jaren nog wel........  |
lijkt me gezellig! maar dan liever zonder cm.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA637
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:10
|
|
|
|
Er is een schuilplaats op de aarde waar je als godskind veilig bent, waarheen je dag en nacht kunt vluchten als niemand hier je smarten kent . Het is een vesting vast verankerd, onwrikbaar als een sterke rots, het is de rustplaats voor vermoeiden die schoonste plek:'DE LIEFDE GODS".
Er is een schuilplaats op de aarde waar GOD je hart"lijk welkom heet, met deuren wagenwijd geopend opdat je nooit Zijn trouw vergeet, En komje binnen moegestreden als een verdwaalde in de nacht, aanschouw je in een gloed van vrede "de LIEFDE GODS 'in al haar pracht.
Er is een schuilplaats op de aarde waar geen verwijt, geen aanklacht klinkt, het is de vrijstad voor geplaagden waar 't licht van Gods genade blinkt . En dusrf je niet die plaats te zoeken wellicht door eigen mening trots, misschien dat ik je dan mag wijzen die schoonste plek:'DE LIEFDE GODS
amen
veel liefs voor een ieder die dit leest ontvang de liefde eerst en bovenal van de hemelse vader
stop met verleidingen en begeerten laat god de vader je leidsman zijn ga niet af op je eigen inzichten maar bekeer je.
amen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:20
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan; hannah810 37 jaar met pleegdochter 2 plaatsen, omg. Den Bosch erika129 34 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 |
Ik ben er nog niet zeker van of ik dan kan, daarom onder voorbehoud...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 22:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:25
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | grijsheid is immers een kroon der wijsheid
YES, YES, YES....  |
Was dat niet, waar GEEN haar zit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA637
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:28
|
|
|
|
| IESJE369 schreef: | De paraleltekst in Lucas 12: 33 zet "schat" in het enkelvoud. Dan zou het Jezus in je hart kunnen betekenen. In Matteus staat "schatten" in het meervoud. Wie kan hier een verklaring voor geven? |
Ik ben geen dominee of zoiets maar gewoon mens en ik denk dat je iets verder moet lezen in lucas waar jullie schat is daar zal ook jullie hart zijn als je je verkeerde gedachten de loop laat gaan zullen dat geen schatten zijn die je verzamelt maar enkel zoals prdiker zegt najagen van de wind schaten verzamel je door god te gehoorzamen staat er ook verder doe je gordel om enz lees eens eenheel vers dan gaan de woorden werken niet alleen de verzen of een regel als je je wapend met de wapenuitrusting dan kun je je zelf behoeden voor zonden en kwade dingen van buiten WIJ zijn zondig maar maken wel eigen keuzes en ik denk dat je bewust moet worden wat god welgevallig zal zijn en niet jezelf ook dit is een bewustwordings proces van mij zelf Maar ik krijg er veel voor terug als ik mijn schatten aan jezus voeten mag en kan leggen hoop dat ik er nog veel mag verzameln door medemensen en nood te helpen etc etc
hoop dat je hier iets aan hebt en mee kunt Ik stel mijn vertrouwen op de HEER mijn GOD
Lieve groet uit het hart van de heer voor eeen ieder die dit leest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:28
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | over generaliseren gesproken; ik heb mn haar niet geverft, en hoef echt niet te zoeken naar een paar grijze haren, hoor!! en de rimpeltjes zitten me ook prima! grijsheid is immers een kroon der wijsheid, en een gerimpeld gezicht is karakteristiek en doorleeft, toch? |
Ach en wee, de overmoed der jonkheid! Dat roep je nu nog dapper, Hannah, de Schone, ook jij zal echter op een dag de gevolgen van de zwaartekracht op je uiterlijkheden niet meer kunnen ontkennen en dan wens ik je toch van harte toe dat je er nog zo over denkt als nu.
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 21:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:29
|
|
|
|
Ik boog mij vandaag eens over één der grote levensvragen; als er een voordeelverpakking is bestaat er dan ook een nadeelverpakking?
Ja!!!Als je nl. niet de voordeelverpakking koopt koop je dus de kleinere nadeelverpakking...........tis toch wat he?
Nou,mijn dag was weer nuttig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:30
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dan is het een ommetje naar mij toe, heb je toch nog je koppie thee  |
Als ik naar je netnummer kijk komt alleen het Oeverloperpad langs je buurt.
Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:31
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Als vrouwen een rimpeltje ontdekken wordt er ook altijd zo gereageerd. |
als bij jou de eerste rimpeltjes echt niet meer weg te slapen zijn kan jij zeggen dat je persoonlijkheid zich aftekent in je gezicht.......
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 21:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:32
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | grijsheid is immers een kroon der wijsheid
YES, YES, YES....  |
Die wij waardig dienen te dragen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:34
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | Ach en wee, de overmoed er jonkheid! Dat roep je nu nog dapper, Hannah, de Schone, je zal echter ook de gevolgen van de zwaartekracht op je uiterlijkheden niet meer kunnen ontkennen en dan wens ik je toch van harte toe dat je er nog zo over denkt als nu.  |
kom ook bij ons afspraakje over een aantal jaren Mieke...... 
Zijn wij nu ervarings deskundigen of reageren we nu gewoon allergisch?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 21:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:37
|
|
|
|
ja, leuk miek! kom er gezellig bij met een waardig bakkie earl grey! (help, wat heb ik nu toch weer geroepen!!)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 21:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:38
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Het is een van de mooiste etappes van het Pieterpad maar de andere is een onderdeel van het Pelgrimspad, maar zeker niet het mooiste. Pelgrimspad past beter bij CM, dat wel. Zwammerdam- Schoonhoven is veel fraaier, voorbij Liesbeth, door de Reeuwijkse plassen en langs de Vlist.
Thomas |
Ach Schoonhoven in de lente......mijn vaders geboortestad, sfeervolle stad in een prachtige omgeving van water en land.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:38
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Als ik naar je netnummer kijk komt alleen het Oeverloperpad langs je buurt.
Thomas. |
Mannen! Thomas, ik heb die prijs gewonnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:39
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | | A friend is one who believes in you, when you have ceased to believe in yourself! |
al heb je er maar één zo één...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:39
|
|
|
|
Doe mij maar kleur uit een potje .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:43
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mannen! Thomas, ik heb die prijs gewonnen  |
Ken je nagaan, er vechten nu twee mannen om jouw .
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 21:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:43
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | kom ook bij ons afspraakje over een aantal jaren Mieke...... 
Zijn wij nu ervarings deskundigen of reageren we nu gewoon allergisch?  |
ik teken in, meiden, wat zullen we die Hannah moederlijk bemoedigen he? Zo van: ja, kind, we weten het toch...maar door de rimpels heen kan je nog steeds zien dat je vroeger mooi moet zijn geweest.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:46
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | kom ook bij ons afspraakje over een aantal jaren Mieke...... 
Zijn wij nu ervarings deskundigen of reageren we nu gewoon allergisch?  |
Willemijn, we zijn ervaren , deskundig en misschien een heel klein beetje eh gevoelig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
|
|
|
Misschien wil Thomas wel dat je hem vraagt om samen te lopen, heb je geen kaart nodig ....
pffff, vrouwen, snappen echt niks van mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
|
|
|
Ok je mikte beter maar ondanks dat jij de gratis wandeltocht hebt gewonnen, waar je terecht blij mee bent,mag ik toch het Pelgrimspad ook wel lopen? Ik heb het Pieterpad al gedaan, 490 km!
Thomas, lichtvoetig. En je mag van mij wel langs Mario, hij heeft alleen maar thee.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:47
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | ik teken in, meiden, wat zullen we die Hannah moederlijk bemoedigen he? Zo van: ja, kind, we weten het toch...maar door de rimpels heen kan je nog steeds zien dat je vroeger mooi moet zijn geweest.....  |
en rimpels hebben wij dan niet want wij hebben een goede anti rimpelcreme en doen aan yoga..... (plagerijtje Hannah)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:47
|
|
|
|
Zo eentje heb ik nooit gehoord en zeker niet van een vrouw.
|
|
| Naar boven |
|
|