| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 21:58
|
|
|
|
Goed zo Mariska !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:00
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | hoi CM vrienden,
Nog steeds is mn compu stuk , ben nu ff bij een vriendin het forum aan het bijlezen. Ik hoop nu dat ik va.woensdag weer online kan komen, mn buurman heeft connecties met een iter( of is het ict? ).
Tot gauw hopelijk!
Carin |
Je loopt een heel eind achter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:02
|
|
|
|
[quote=MARISKA601]
Verliefd word je niet als je er om zoekt maar het overkomt je, tegen wil en dank.
Had je kunnen lezen. Of even Google vertalen inschakelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:02
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 11 augustus 2010, 23:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:04
|
|
|
|
En als ze ons niet begrijpen, dus met hun verstand niet kunnen beredeneren. Moeilijk woord he worden ze boos
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:05
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | En als ze ons niet begrijpen, dus met hun verstand niet kunnen beredeneren. Moeilijk woord he worden ze boos |
Mario toch... beredeneren is helemaal geen moeilijk woord, je zin is des te ingewikkelder...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANK556
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:07
|
|
|
|
Datingsites zijn geen taboe meer. Maar wat een datingsite wil bereiken is zijn doel aan het voorbij schieten. Het gaat niet meer om daten alleen, er zit ook een grote groep mensen tussen die op deze manier aan een snel sekscontact kunnen komen. Je geeft je ziel en zaligheid bloot en mensen maken daar misbruik van. Daten via internet is niet wat het zou moeten zijn. Iedereen kan een alias aanmaken en zich voordoen als de prins op het witte paard. De natuurlijke manier van ontmoeting tussen een man en een vrouw is weg aan het vagen door internet. Het is te makkelijk aan het worden voor iedereen om in contact te komen met mensen. Over een paar jaar gaan alle dates via internet, meer keus denkt iedereen, maar we vergeten de natuurlijke selectie. Matchen op hobby's en interesses is heel erg leuk maar staat volledig buiten de manier waarop selectie van je partner zou moeten gaan. Tegenpolen trekken elkaar ook aan toch!
Geen taboe meer, maar tever doorgeschoten, jammer maar helaas:(
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:07
|
|
|
|
| RICHARDRI464 schreef: | Veel mannen vinden het hebben van een baan belangrijk (ik ook). Maar het geloof is natuurlijk het belangrijkste in je leven. Momenteel zoek ik werk voor rond de 24 tot maximaal 32 uur in de week. Ik heb ook een tijdje 40 uur gewerkt maar dat ging niet om medische redenen.
Mijn vraag is heeft de Bijbel ook richtlijnen op het gebied van werken? Zo weet ik dat je 6 dagen zult werken. Maar schrijft de Bijbel ook voor hoeveel uren je dient te werken enzo? Is het wel goed wat ik doe dat ik in deeltijd wil gaan werken bijvoorbeeld? |
1. Zes dagen zult gij werken en al uw brood verdienen. Op de zesde dag krijg je dubbel, dus vrij op de zevende dag.
2. En zij hielden zich bezig met werken, dat geen werken was. Oei. je kunt niet alles werken noemen...
3. De arbeider is zijn loon waard. Dit wordt gezegd aan de discipelen, die het Evangelie verkondigen. Discipelen die uitgaan om te oogsten en te maaien, dat geldt ook als werk.
Je eigen situatie: 40 uur hield je niet vol. Dan heb je het toch geprobeerd? Dan is dat toch goed?! Het onderhouden van je lichaam, als een tempel, een woning van de Heilige Geest, is belangrijker dan het zichzelf afzwoegen voor materiele zaken die uiteindelijk alleen maar ijdelheden blijken te zijn.
We leven in een wereld met zó veel tweede hands gratis afhaal produkten enz. Ook zijn er zo veel activiteiten in wijk en buurt, in sociale voorzieningen, waar je een leuke bijdrage aan kunt leveren. De economie van zorg en welzijn draait op een heel groot gedeelte dankzij vrijwilligers.
Gezond, gelukkig, lang en leuk leven, is dus mogelijk als je de weg volgt zoals die voor jou als speciaal, uniek en bijzonder mens, volgt en weet te vinden.
Het is en blijft spoor zoeken, maar als je de tekens van het juiste spoor verstaat dan is het een grote ontdekking en een unieke rijke levenservaring!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:09
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 12 augustus 2010, 04:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:11
|
|
|
|
vrouwen houden van simpele dingen. Van mannen. [quote=ANNETTE050]
Dapper! Midden in de roos!
Of moet ik zeggen: orchidee?
P.S. en dat geldt ook vice versa.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:13
|
|
|
|
Er zijn zoveel dingen die je aan bepaalde mensen (familie, vrienden en/of kennissen) wel vertelt, maar waarvan je niet de behoefte hebt om ze met iedereen te delen. Actief zijn op een datingsite is één zo'n ding... Voor mij geldt dat daar niet zozeer een taboe op ligt, maar wel dat het een privé onderwerp is.
Laatst aangepast door
|
LIESBETH326
|
op woensdag 11 augustus 2010, 22:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:14
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | En als ze ons niet begrijpen, dus met hun verstand niet kunnen beredeneren. Moeilijk woord he worden ze boos |
Pluk een roos, zet hem op je hoed dan is het morgen weer goed.
werkt ook met orchideeen.
Maar je moet er wel sorry bij zeggen en excuses... zal het nooit meer doen.
en ook...
Heb ik je pijn gedaan? Ach, zo was het niet bedoeld...
Een bloem alleen werkt niet, je moet wel met je hart spreken een bloem alleen, is namelijk te goedkoop, te makkelijk, te snel, niet echt...
zeker als het een orchidee is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:16
|
|
|
|
[quote=BEHAPPY332]vrouwen houden van simpele dingen. Van mannen.
Wat heb jij met orchideeën? - je gebruikt ze als huwelijksgeschenk bij een 40-jarige bruiloft; - je gebruikt ze liever om mee te smijten dan verwijten; - en je wilt ze ook al gebruiken als schietschijf?
Zeg het met woorden of daden... zeg het met orchideeën?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:16
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Mario toch... beredeneren is helemaal geen moeilijk woord, je zin is des te ingewikkelder...  |
Geef die jongen nou eens een he... Zeg gewoon iets liefs!
Zie je niet, dat hij het moeilijk heeft? Dit is je kans!
Zo'n kans krijg je nooit meer!!!! Hij bedelt er gewoon om:
dames: nu! doen! ZEG IETS LIEFS!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:22
|
|
|
|
|
neem eens een cactus mee als cadeau... phalenopsis of cymbidium is zooooooo afgezaagd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:25
|
|
|
|
|
dat ik op een datingsite stond, heb ik nooit een geheim van gemaakt, maar daarom hoef je het nog niet van de daken te schreeuwen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:26
|
|
|
|
[quote=LIESBETH326]
HET IS HIER BEGONNEN:
GEHOLI202 schreef: Gezondheid en schoonheid zijn de afgoden van de 21ste eeuw.....
EN HET GING GELIJK AL MIS:
En toch valt menselijke schoonheid in het niet bij een bloem .... HET LEEK NOG GOED TE KOMEN:
ik kan het weten, want ik ben orchideenkweker MAAR OOK DAT WERKTE NIET:
reacties volgden als: dan geef je ze gratis weg... dan kost het je niets... dan doe je dus eigenlijk niets speciaals voor de vrouw van je leven... en als je dan niets speciaals doet voor de vrouw van je leven... dan vind je haar blijkbaar niet de moeite waard... en dan voel ik me ook waardeloos en dan... JA ZO STOND HET ER NIET LETTERLIJK, MAAR DAT WAS NU NET DE ALLERGISCHE REACTIE VAN DE VROUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DUS DE VRAAG IS: HOE LOSSEN WE DAT NU WEER OP?
DE VROUW VOELT ZICH WAARDELOOS, ALS DE MAN IETS GEEFT, WAARVOOR HIJ TE WEINIG MOEITE HEEFT HOEVEN DOEN!
Dus gaat de man allerlei heldendaden doen: - de wereld redden... - zoals politiek leider worden... - een bedrijf leiden... - orchideenkweker worden...
ALLEEN MAAR OM AAN DIE VROUW TE LATEN ZIEN, DAT HIJ MOEITE VOOR HAAR DOET, ZODAT ZIJ ZICH ZELVE NIET WAARDELOOS HOEFT TE VOELEN!
help!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:27
|
|
|
|
|
kweenie Maris... neanderthalers is een uitgestorven taal toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RICHARDRI464
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:29
|
|
|
|
|
dankje, hij gaat dan wel weg van CM!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:30
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | neem eens een cactus mee als cadeau... phalenopsis of cymbidium is zooooooo afgezaagd |
afgezaagd... een cactus heeft weinig water nodig, maar afgezaagd= helemaal geen water?
je bent toch niet blond? Let op he! In dit topic, grijs mag wel, maar blond is verboden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:35
|
|
|
|
bedankt eva en vandam. Ik hoop morgenavond op gebedschat te zijn. Ik ben wel die dag in Breda. hoelang duurt het gebedsroom praying? Ik ben benieuwd. Bedankt allemaal voor het gebed.
Groeten van Katja065
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op woensdag 11 augustus 2010, 22:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:36
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Mario toch... beredeneren is helemaal geen moeilijk woord, je zin is des te ingewikkelder...  |
Lieve Liesbeth, ja, dat allitereert lekker... beginrijm... het is literatuur, dan mag het...
Op je profiel lees ik: een vriendelijk woord hoeft weinig te kosten, maar de echo is eindeloos. Mooi he! Inderdaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu wil die Mario zo graag iets liefs van je horen... die echo, is eindelooooooooooooooooooooooooosss !!!
We zijn beniewd en wachten in spanning !
P.S. Ondertussen ga ik de orchideeen alvast even wat water geven. Het huishouden, moet immers ook gebeuren, toch????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:40
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Lieve Liesbeth, ja, dat allitereert lekker... beginrijm... het is literatuur, dan mag het...
Op je profiel lees ik: een vriendelijk woord hoeft weinig te kosten, maar de echo is eindeloos. Mooi he! Inderdaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu wil die Mario zo graag iets liefs van je horen... die echo, is eindelooooooooooooooooooooooooosss !!!
We zijn beniewd en wachten in spanning !
P.S. Ondertussen ga ik de orchideeen alvast even wat water geven. Het huishouden, moet immers ook gebeuren, toch???? |
Bij deze.... ik schat Mario hoog genoeg in om zelf met een goede reactie te komen... Waarom voel jij je eigenlijk geroepen om het voor Mario op te nemen?
Btw... ik verzorg m'n orchideeën goed; heb ze zelfs weer uitbundig in bloei gekregen en geniet daar nu al weken van....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:43
|
|
|
|
| VANDAM845 schreef: | we hebben allemaal onze koffer, heb petra/sterretje hun profiel gelezen,ik geloof wel dat zij,iemand ontmoeten ze bruizen allebei. op de vraag ja,het is ook te zien wat voor beperking, het gaat ook andere dingen,zoals ik al zei,de persoon verandert er niet door, wie kent er jonie niet die was door een ongeluk helemaal lam,ze was ook getrouwt. petra/steretje,het komt wel goed,jullie bruisen,en niet dupen. partner met beperking of niet,lig er aan,in het huwelijk is het iets anders,dan ga je niet weg denk ik,het in goede en slechte tijden. |
JONI !!!
Inderdaad! Goed dat je die naam hier noemt! Wie kent haar niet? Voor de jongeren onder ons, is dit misschien best wel een naam die toch niet bekend is...
Dus eh... jongeren weten hoe ze moeten googelen... dat lukt wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:51
|
|
|
|
van harte gefeliciteerd trijnie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:52
|
|
|
|
[quote=ANNETTE050]
Die man heeft een sprookjeshuwelijk. Als hij thuiskomt zit er een heks op de bank! Vrouwen houden van simpele dingen. Van mannen.
haha; of van ingewikkelde dingen, annette; mannen........
o had ik maar iemand om fan te houwe......... 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 11 augustus 2010, 22:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:53
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | bedankt eva en vandam. Ik hoop morgenavond op gebedschat te zijn. Ik ben wel die dag in Breda. hoelang duurt het gebedsroom praying? Ik ben benieuwd. Bedankt allemaal voor het gebed.
Groeten van Katja065 |
Op forum, onder gebed kun je elke week lezen hoelang het duurt Katja. Wij zien je graag
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 11 augustus 2010, 22:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GEHOLI202
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:59
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | 1. Bij deze.... ik schat Mario hoog genoeg in om zelf met een goede reactie te komen...
2. Waarom voel jij je eigenlijk geroepen om het voor Mario op te nemen?
3. Btw... ik verzorg m'n orchideeën goed; heb ze zelfs weer uitbundig in bloei gekregen en geniet daar nu al weken van.... |
Ad 1. Correct. daar heb ik niets aan toe of af te voegen.
Ad 2. Gaat niet om Mario in het bijzonder. Gaat om allergie in het algemeen. Als je iets liefs zegt over een ander, dan ben je als man of vrouw, gelijk verdacht. Dan wil je wat. De uitdaging is dus, om die drempel te nemen. De ander prikkelen is makkelijk. De ander uitdagen, dat is de grote sport van deze tijd. Dan kun je laten zien, hoe sterk je bent.
Maar horen christenen soms niet ook omgekeerd te denken en te doen? Immers, is niet de sterkste, die durft te zeggen: als ik zwak ben, dan ben ik sterk?
Ik geloof zeker, dat Mario in staat is om voor zichzelf op te komen. geen twijfel aan. Wat ik wel betwijfel is... of de dames openlijk en eerlijk iets liefs, leuks en aardigs durven te zeggen over de mensen van het andere geslacht. Want dan maak je jezelf verdacht... dan wil je wat... dan gaan mensen wat van je denken...
Hiermee daag ik jou en anderen dus uit, om te kijken of jij en anderen zo moedig zijn, om onafhankelijk, wat iemand er ook van moge denken... lief te hebben en dat uit te spreken, publiekelijk!
wie dat niet durft, heeft een allergie en daarover gaat dit topic.
Ad 3. Jij hebt dat in ieder geval goed gedaan. Dit is één van de eerste echte complimenten voor de orchideenkweker. Zijn beroep en dus ook hij zelf worden gewaardeerd. Dat geeft een goed gevoel.
Elkaar de loef afsteken, is makkelijk. Doe ik ook de hele tijd. Foutje van mij? Nu stel ik mij kwetsbaar op...
Elkaar 'de liefde' aansteken.. is moeilijk. toch is dat hier hét doel.
Deze reactie schrijf ik overigens naar jou omdat ik het gevoel heb, dat je er zelf ook wel zo over denkt.
Of heb ik het mis???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|