ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:32

CROSSROAD317 schreef:
Hebben jullie allemaal al een partner ?? Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

nee geen partner, buiten dat ging het toch om wat je wilde delen met iemand als je een partner zou hebben?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:33

CROSSROAD317 schreef:
Hebben jullie allemaal al een partner ?? Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Nee cross, maar ik zou mijn geluksmoment van vanmorgen graag met hem hebben willen delen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:35

Allemaal geneuzel die retraite, yoga etc.

Zorg gewoon dat je een gezonde geest in een gezond lichaam houd.
Heb het naar je zin!!

Of werk er aan dat je het naar je zin krijgt... wedden dat je het dan ook al naar je zin hebt!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:51

JOS689 schreef:
Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ?

partner ? Verraste, verbaasde smiley

En de dag is nog lang niet om, maar na 2 bakken koffie ontdekken dat mijn migraine wegging vond ik toch wel een erg fijn moment ! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:56

SUSANNAH475 schreef:
partner ? Verraste, verbaasde smiley

En de dag is nog lang niet om, maar na 2 bakken koffie ontdekken dat mijn migraine wegging vond ik toch wel een erg fijn moment ! Lachende smiley

Volgens mij noemen ze dat gewoon afkickverschijnselen hoor Knipoog smiley
Bij mij gaan mn ogen dan gewoon niet helemaal open.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:57

ANNETTE792 schreef:

was dat maar waar, heb het vaker en dan wordt het steeds erger tot dat ik medicijn inneem, wat overigens goed helpt maar waar ik gigantisch duf van wordt.
Geen gewone hoofdpijn dus !
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA883

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 14:22

Hallo,

Ik heb de smaak van het forum te pakken..... Knipoog smiley
Wie heeft er ervaring met speeddaten? binnen kort is dat (weer) begrijp ik. Nu zit ik enorm te dubben of ik daar heen zal gaan of niet.
Wat kan ik er van verwachten....Ik ben niet zo'n enrome held Verlegen lachende smiley maar lijkt me toch ergens ook wel eens leuk om mensen face to face te ontmoeten.

hebben jullie hier misschien positieven ervaringen mee en kunnen jullie mij missch over de denkbeeldige streep trekken? of juist helemaal niet.

groetjes Petra
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA883

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 14:24

Help hoe kan ik de titel wijzigen..... ik bedoel natuurlijk speeddaten.....
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 14:37

PETRA883 schreef:
Hallo,

Ik heb de smaak van het forum te pakken..... Knipoog smiley
Wie heeft er ervaring met speeddaten? binnen kort is dat (weer) begrijp ik. Nu zit ik enorm te dubben of ik daar heen zal gaan of niet.
Wat kan ik er van verwachten....Ik ben niet zo'n enrome held Verlegen lachende smiley maar lijkt me toch ergens ook wel eens leuk om mensen face to face te ontmoeten.

hebben jullie hier misschien positieven ervaringen mee en kunnen jullie mij missch over de denkbeeldige streep trekken? of juist helemaal niet.

groetjes Petra
Ben er wel eens geloof twee keer naar toegeweest.
Persoonlijk ben ik van mening dat je er niet al te veel van moet verwachten als je een relatie zoekt maar er eerder heen moet gaan als je insteek is op eerst meer mensen te ontmoeten.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 14:46

TESSYBEAR731 schreef:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej gelukt!! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Thanks!

tjonge........ heb het al aan tientallen uitgelegd via mails en telefonisch.
Allemaal vonden ze t zo leuk in mijn profiel.....

maar jij overtreft de stoutste verwachtingen...in 3 korte zinnen is het je gelukt !!!!!!!

Ik zou ICT'er worden als ik jou was.. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 14:52

Gelezen vanmorgen in de krant

De term ’workaholic’ wordt regelmatig lichtelijk spottend gebruikt. Een beetje in de categorie ’je bent getrouwd met je werk’. Maar workaholisme, of werkverslaving, kan ook dermate ernstige vormen aannemen dat het grote gevolgen heeft voor de werknemer zelf, het privéleven van de werknemer én voor de organisatie.

Probleem is alleen hoe je werkverslaving herkent. Deze werknemers werken vaak harder dan de gemiddelde medewerker, maar vanuit de verkeerde motivatie. „Werkverslaafden vinden doorgaans dat ze nog niet genoeg gedaan hebben, en werken daarom door”, „Dit in tegenstelling tot bevlogen werknemers, die harder werken omdat ze plezier in hun werk hebben.”
Workaholisme is gedefinieerd als veel werken, maar ook dwangmatig, dus vanuit een soort innerlijke drang om te werken.

„Werkverslaving wordt nog niet echt serieus genomen als probleem. Naar burn-outs bijvoorbeeld, is veel meer onderzoek gedaan.” En dat terwijl er legio nadelige gevolgen zijn van werkverslaving. De workaholic neemt in het algemeen te weinig tijd om uit te rusten van het harde werken, wat uitputting en andere lichamelijke ongemakken tot gevolg heeft. Het thuisfront heeft daar last van. Maar ook de werkgever kan op den duur nadeel ondervinden, bijvoorbeeld omdat de werknemer uitvalt.
„Daarnaast hebben werkverslaafden de neiging om heel veel werk naar zich toe te trekken”, „Maar ze blijken het werk niet terug te delegeren aan anderen als blijkt dat ze het niet meer aankunnen.”

Als buitenstaander is het lastig om het onderscheid te maken tussen bevlogen en werkverslaafde werknemers. „Hard werken kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Maar er zijn wel een paar signalen waar je als manager op kunt letten. Bijvoorbeeld dat iemand geen plezier in zijn werk heeft en niet meer wordt uitgedaagd, maar toch keihard werkt. Een ander teken is dat er vanuit het privéleven wordt geklaagd, maar dat de werknemer daar niets mee doet.

De werkgever moet zich er terdege van bewust zijn dat hij een belangrijke rol vervult in werkverslaving. Zo kan de leidinggevende zelf een te hoge standaard zetten door ’s avonds uren lang te blijven zitten terwijl het gros van de collega’s al naar huis is. „De cultuur in een bedrijf kan een grote invloed hebben op de manier waarop de werknemer denkt. Daarom is het goed als de leidinggevende duidelijke grenzen stelt. Daarnaast moet een bedrijf zorgen dat arbodiensten heel toegankelijk zijn.”

Herkennen is één ding, maar verandering van gedrag is iets heel anders.
„Het belangrijkste is dat de workaholic zelf inziet dat er iets moet veranderen. Het kan helpen om alternatief gedrag aan te leren. Bijvoorbeeld door een schema op te stellen, waarbij tijd wordt ingeruimd om dingen met familie te doen. Dan moet je wel stoppen met werken.”
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 14:53

ik zou best meer willen werken dan de 40 uur die ik nu werk.

maar helaas.....het mag niet van de rijtijdenwet.
Naar boven

Auteur Bericht
JOS689

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 14:58

ANNETTE792 schreef:

Ochtendhumeur toch omdat het s avonds zulke gezellige mensen zijn die sfeer weten te maken
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 15:06

VISSER278 schreef:
Hij is nog geen 2 dagen terug in nederland en we zien hem hier weer.

Nog geen 2 dagen en hij is er al Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 15:08

JOS689 schreef:
Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ?

Tot het besef komen dat ik nu echt 3 weken vakantie heb. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 15:17

GRIFFIN748 schreef:
ik zou best meer willen werken dan de 40 uur die ik nu werk.

maar helaas.....het mag niet van de rijtijdenwet.

ik werk nu vaak 4x9,5 + 1x7 uur en dan 's avonds thuis nog wat...... krijg er maar 38 betaald......
Sinds jaar heb ik een HTS stagaire bij mij voor 3dg/wk voor 2jr lang....ben ik wel blij mee. Werk niet veel meer 's avonds, want het werd echt te gek.
Gelukkig was directeur nogal makkelijk toen met mijn verlofdagen......scheurde vaak briefje door.

Nu zou ik t liefst 4x9uur werken, maar ja.....dat zal wel niet gaan, t schijnt dat ik die ene dag ook onmisbaar ben ????

Van bovenstaand artikel herken ik wel wat dingen. Soms was het zelfs zo erg dat ik mijn dingen buiten mijn werk om als hobby en kerk liet schieten omdat ik het te druk op mijn werk had.

Dit jaar wil ik een groeigroep van onze gemeente gaan leiden, dus dat zal wel avond per week gaan kosten.....maar heb daar zin in. Goed om dingen buiten mijn werk om te gaan doen.
T was na mijn scheiding ook een vlucht geworden, omdat ik geen zin had om alleen thuis te gaan zitten. Half 7 s avonds al klaar met eten/opruimen...de muren spreken niet hè ???

Maar dit afgelopen jaar heb ik daar dus een punt achter gezet....tijd voor hobby, vrienden, kerk, kinderen.....daar gaat het toch om in het leven.
En mijn werk....ja dat blijf ik geweldig leuk vinden, maar wat niet af is...dat is voor morgen. En mijn naam staat niet voorop het pand geschreven, zo denk ik wel eens dat t mijn zaak is, maar ik rij mijn eigen auto....en de baas die rijdt een audi Q8......pff rij wel vaak in dat ding....lijkt wel een vliegtuig
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 15:18

VISSER278 schreef:
Tot het besef komen dat ik nu echt 3 weken vakantie heb. Lachende smiley

yeah......!!!!!!! neem lekker de tijd voor jezelf. Geniet en rust uit !!!
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 15:20

JONATHAN890 schreef:
...en de baas die rijdt een audi Q8......

knap...rijden in een auto die niet bestaat... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 15:20

VISSER278 schreef:
Nog geen 2 dagen en hij is er al Clown smiley

iets langer geduurd dan 2 dg........ maar vooraf had ik intentie om lang ff niets met CM te doen...had tijd nodig voor mijzelf.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 15:26

GRIFFIN748 schreef:
knap...rijden in een auto die niet bestaat... Knipoog smiley

eh...... http://www.youtube.com/watch?v=9ZuTmoNPXg4&NR=1

Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 15:33

niet om je te ontmoedigen (en volledig off-topic): da's een Q7 op Youtube.

en de foto is een mooi staaltje van CT/Photoshop (soort van opgeblazen TT Roadster)

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zaterdag 14 augustus 2010, 15:36
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 16:25

PETRA883 schreef:
Help hoe kan ik de titel wijzigen..... ik bedoel natuurlijk speeddaten.....

dat ken lekker niet !!! Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 16:28

ANNETTE050 schreef:
Engeltje smiley

Ik heb de indruk dat je die posting hebt verwijderd ..... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 16:31

ANNETTE792 schreef:

SUSANNAH475 schreef:
was dat maar waar, heb het vaker en dan wordt het steeds erger tot dat ik medicijn inneem, wat overigens goed helpt maar waar ik gigantisch duf van wordt.
Geen gewone hoofdpijn dus !

En dat medicijn is.... koffie verpakt in een pilletje Gefrustreerde smiley (au nu heb ik koppijn)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 16:35

CROSSROAD317 schreef:
ANNETTE792 schreef:

En dat medicijn is.... koffie verpakt in een pilletje Gefrustreerde smiley (au nu heb ik koppijn)

neem kopje koffie dan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 16:35

JONATHAN890 schreef:
lekker in de zon in de tuin mijn ontbijtje.

Sigaar erbij.....me verwonderen over mijn leven.
Gedachten laten gaan over alle goeds

En vanmorgen een fijn gesprek met Jehova's gehad over geloof. En dat God niet alleen te vinden is in besloten clubjes, maar dat we allen het kruis van Jezus moeten vinden. Zijn genade daar ontmoeten en ons verwonderen over Zijn liefde. Ze waren zeer verblijd zo'n gesprek te hebben en wilden graag nog een keer met mij spreken. We zijn bewust de verschillen over bepaalde punten uit de weggegaan en hetgeen waar het uiteindelijk omgaat besproken.

Als de Jehova's komen is het moment gekomen om in dekking te gaan. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 16:39

GEHOLI202 schreef:
Er moet niks Griffin, het mag.

Onderzoek alles, behoud het goede en vermijd elk kwaad, in welke vorm het zich ook voordoet. (1 tess.5)

tuurlijk... niets moet, het mag... en ondertussen wel ff iemand met een schuldgevoel opzadelen.. Gefrustreerde smiley

ik luister alleen naar muziek in de auto, en dan alleen radio, als ze t van mij moesten hebben ging de muziekindustrie compleet failliet.
geen knaak over voor n cd, ook niet illegaal gedownload ofzo...

vroegah, toen alles betah was, kocht ik veel hardrock, AC/DC Guns n Roses Metallica... heerlijke muziek!!! Verliefde smiley ook nu geniet ik als die muziek op de radio voorbij komt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 16:41

CROSSROAD317 schreef:
Ik heb de indruk dat je die posting hebt verwijderd ..... Clown smiley

.

Laatst aangepast door
PIETER649
op zaterdag 14 augustus 2010, 16:41
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 16:50

BEHAPPY332 schreef:
blij dat nog IEMAND het goede voorbeeld wil geven!

Dank je Mario. In de cursus 'spreek zeven positieve woorden' staat vast en zeker ook, dat je elk initiatief moet belonen, prijzen, waarderen enz. enz. enz. P.S. en nog niet eens omdat jij het bent... maar vooral, omdat het in de cursus staat.

He, eh, alle gekheid even opzij zetten. Jij hebt kinderkampen geleid. Hoe gaat dat nu in het echt, met die positieve woorden? Wat werkt wel? Wat niet? * eh, help! Negatief woord, mag dat wel???

Ja, nu vragen we het wel aan JOU omdat JIJ ervaring hebt!

Het valt mij reuze mee op kinderkampen, Kinderen zijn reuze lief en aardig. Als ze er echt een zooitje van maken wordt er wel gecorrigeerd. Soms als ze niet luisteren, moet er wel wat drang achter gezet worden. Als het maar binnen de 'algemene norm' blijft wat aanvaardbaar is. Als bijv hun tent en puinhoop is moeten ze dit halverwege de week leeg maken en opnieuw inrichten. Dit gebeurt toch zo en zo, maar je hebt er altid bij wat extra aandacht voornodig. Dan maar wat strenger zijn. Ook bijv. naar bed gaan. Het eerste half uur mogen ze praten en lezen. Als dat niet meer het geval is worden na heel veel waarschuwingen de zaklantaarns afgepakt of worden ze buiten de tent gezet voor bijv. een half uurtje.
Ik heb zelf wel eens als straf in een tent alle (5) de zaklantaarns afgepakt, jammer dan.
Naar boven

Auteur Bericht
GEHOLI202

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:12

PIETER649 schreef:
tuurlijk... niets moet, het mag... en ondertussen wel ff iemand met een schuldgevoel opzadelen.. Gefrustreerde smiley

ik luister alleen naar muziek in de auto, en dan alleen radio, als ze t van mij moesten hebben ging de muziekindustrie compleet failliet.
geen knaak over voor n cd, ook niet illegaal gedownload ofzo...

vroegah, toen alles betah was, kocht ik veel hardrock, AC/DC Guns n Roses Metallica... heerlijke muziek!!! Verliefde smiley ook nu geniet ik als die muziek op de radio voorbij komt Lachende smiley

Dat is niet waar Pieter. Dat is zo'n makkelijke beschuldiging naar mij toe.

Ik zeg niet dat ik ga toetsen wat een ander luistert.(of kijkt, of speelt, of doet enz.enz.)
Je toetst zelf, en als de uitkomst van die toets is: Geen bezwaar, geen gevaar, dan heb je er in ieder geval kritisch naar geluisterd of gekeken.

Het enige wat ik bedoel is dat we de invloed van de duivel in ons dagelijks leven vaak onderschatten. Geloven dat God bestaat, dat gaat ons in het algemeen makkelijker af dan het geloven dat er nog altijd een strijd gaande is hier op aarde tussen God en de duivel.
Gelukkig weten we wie er uiteindelijk gaat winnen!!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 ... 6194 Volgende
Pagina 1074 van 6194