| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:07
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik kan gibby wel volgen, gisteravond werd er publiekelijk aangegeven; mevr A mailde meneer B en dat werd mevr A zeer kwalijk genomen...... ik vraag me dan af, of het nodig is dat iedereen daarvan op de hoogte is!! |
... nu vraag ik mij toch af, komt er ook een kindje C ??? Is er iemand die mij daarop antwoord wil geven ?
Help! Hoe moet ik dat nu weer in mijn MAN / VROUW denken passen, dat sluit er helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet op aan
en wie WAS mijnheer A? en wie WAS mevrouw B? oh, nee, het was andersom...
help, nu ik aangaf, dat het andersom was, daal ik weer in rangorde bij de mannen
en degenen die weten, wie mijnheer A en B zijn Help! zijn het homo's? Weer een nieuwe roddel! Nee joh! Dat is gewoon een schrijffout! En wééér daal ik in rangorde bij de mannen...
Maar goed, nu alle dames weten, hoe ik in rangorde bij de heren ben gedaald...
Reken ik op zóóóveel meer emotionele steun van jullie dames van jullie allemaal dames !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA637
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:10
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | kost een paar centen, maar dan heb je wel wat..
rekening houdend met de minder kapitaalkrachtige deelnemers onder ons...(met uw welnemen). denk dat je al gauw op 100 euri p.p. (logement+voer+vervoer) uitkomt.  |
Hallo allemaal
T is een mooi idee zou heel erg graag mee willen hoor maar weet niet of ik dan al hersteld ben en kan heb misscien nog wel een tip voor locatie misschien de betteld camping weet niet of er dan nog iets is te doen dan aan diensten etc Of de kroeze danne hier in twente mooie omgeving ook kijk maar eens googlen dus als jullie er nog niet uitzijn Ik kan niet veel besteden maar als het niet te duur is zou ik graag meegaan
weet niet waar ik me moet melden of hoe deze dingen gaan , maar als degene die dit opzet mij even kan mailen chatten misschien dat ik opok niet kan kan ik me dan nog afmelden en tot waneer ivm met bespreken van locatie ????
lieve groeten aan een ieder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:11
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | grace al ben ik niet de jongste meer maar leren wil ik wel dus vertel wat het werk in houd en war de uitvoering moet zijn  |
als je dat op jou leeftijd nog niet weet Erik is het hopeloos
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:13
|
|
|
|
Ach, we roddelen allemaal wel eens. Wie doet het niet. Als roddelen gebeurt in een grote groep kan dit echter schade berokkenen aan diegene die over de tong gaat. Diegene die over de tong gaat kan zich niet verdedigen en kan gestigmatiseerd worden. Het is spijtig eigenlijk. Terwijl ik haast niet in de chatbox te vinden ben heb ik toch ook signalen opgevangen dat er "gepraat" wordt over mensen van deze site.
In de Brief van Jakobus staat een mooi stukje: Hoofdstuk 3 en let dan vooral eens op vers 5.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:16
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | als je dat op jou leeftijd nog niet weet Erik is het hopeloos  |
Je bent nooit te oud om te leren Grace.......  Dus ga ervoor! en hou ons op de hoogte.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 19 augustus 2010, 13:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:23
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik kan gibby wel volgen, gisteravond werd er publiekelijk aangegeven; mevr A mailde meneer B en dat werd mevr A zeer kwalijk genomen...... ik vraag me dan af, of het nodig is dat iedereen daarvan op de hoogte is!! |
Maar als ik het goed heb waren zowel mevrouw A als meneer B daar zelf bij aanwezig.....dus das geen roddelen lijkt me? Blijft de vraag of dat in de chatroom besproken moet worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Je bent nooit te oud om te leren Grace.......  Dus ga ervoor! en hou ons op de hoogte.......  |
WOW een vette roddel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:44
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | WOW een vette roddel!  |
RODDEL??? wie/wat/waar  we denken aan het boekje lean
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 19 augustus 2010, 13:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:47
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | RODDEL??? wie/wat/waar  we denken aan het boekje lean  |
Dat bespreken we wel in de chatbox als jij er niet bent Grace
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:53
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Gisteravond ben ik begonnen aan een heel dik boek... Saai, ging de hele tijd over hetzelfde, Betreft:
Dames denken in termen van 'intimiteit' Heren denken in termen van 'rangorde'.
Bij intimiteit hóórt het vertellen van 'geheimpjes'. Door geheimpjes te delen, kun je gevoelens delen en zo voel je intimiteit. Hoe meer geheimpjes je deelt, hoe betere vriendinnen je bent.
Zelfs stond het sociaal gedrag beschreven van een groep: Om als dame op te klimmen naar de 'populaire' dames in een groep moet je geheimpjes niet alleen delen, maar ook verder vertellen. Zo kun je dus het geheimpje van de één, doorvertellen aan de populairder persoon. Zo stijg je in achting bij de ander. zo kun je ook diens geheimpjes horen. Bij de dames is dus ook een systeem van rangorde: als je geheimpjes kent, dan kun je opklimmen in rangorde.
... RANGORDE? het lijken wel mannen?!
Het inhaken op gevoelens is bij dames beter ontwikkeld dan bij mannen. Bij rangorde hóórt niet het bespreken, maar juist het negeren van vage gevoelens. Dus niet praten over kleine gevoelens, waar dames juist wel over zouden praten.
Als een vrouw spreekt, tot een andere vrouw, dan reageert die andere vrouw met: 'oh, zo iets heb ik ook beleefd' De ene vrouw, geeft dan haar geheimpje door aan de andere vrouw. Zo weten beide vrouwen, dat er een basis voor intimiteit is. en zo groeit dus de basis om gevoelens te delen, te bespreken, te evalueren etc.
Mannen doen dat juist NIET. Niet omdat zij een beter mens zijn * omdat wij mannen niet roddelen voelen wij ons in dit opzicht helaas wel een ietse pietsie beter.... wij praten alleen over politiek en onpersoonlijke zaken... maar missen daardoor weer de relatie met de vrouw...
... en daarom DENKEN mannen dat hun geheimen alleen gedeeld worden met hun 'eigen' vrouw
want een geheim delen, maakt kwetsbaar en voor een man is het een onbestaanbare gedachte dat een vrouw haar eigen man extra kwetsbaar zou maken... een man denkt immers in termen van te beschermen rangorde.
maar achteraf komen zij dus bedrogen uit...
het lijkt het paradijs wel... |
jij moet toch wel doodmoe worden van al dat analiseren, zo vind je nooit je ware
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Je bent nooit te oud om te leren Grace.......  Dus ga ervoor! en hou ons op de hoogte.......  |
nee willemijn ik wil dat ze voor mij gaan staat op boekje bl5
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:57
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Dat bespreken we wel in de chatbox als jij er niet bent Grace  |
is goed dan houden de anti-roddelaars mij wel op de hoogte want die willen dan weten hoe wie wat waar. hoezo nieuwsgirig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:58
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | nee willemijn ik wil dat ze voor mij gaan staat op boekje bl5  |
Dus Erik! Ga ervoor! Welk boekje Grace?????? Beetje off topic maar ben toch nieuwsgierig (ben een vrouw he )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:00
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Maar als ik het goed heb waren zowel mevrouw A als meneer B daar zelf bij aanwezig.....dus das geen roddelen lijkt me? Blijft de vraag of dat in de chatroom besproken moet worden |
oh, eh, ik had dat 'je weet wel wanneer' willen vervangen door: 'once upon a time' 'eens in de geschiedenis van de mensheid'
dan had ik tijd en datum 'onzichtbaar gemaakt' en dan had ik gestegen in de rangorde van mannen.
nu daal ik af...
tot het niveau van een vrouw!!!!!
Help! Wie vangt mij op? Wie steunt mij?
P.S. als jij OOK wilt stijgen in rangorde, dan moet je die tijd en datum ff weghalen!!!!
Want het is heeeeeel vreemd dat hier een mijnheer en mevrouw met elkaar mailen. Daar kan een datingsite toch nooit voor bedoeld zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:01
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dus Erik! Ga ervoor! Welk boekje Grace?????? Beetje off topic maar ben toch nieuwsgierig (ben een vrouw he ) |
hahahaha over de bitcherige vrouw lol misschien weet lean de link nog ;kon je 11 blz het boek inkijken ik bestel het niet hoor ,was al op de hoogte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:02
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | jij moet toch wel doodmoe worden van al dat analiseren, zo vind je nooit je ware  |
Dat boek was zo slaapverwekkend... dat ik daarna weer tijd en aandacht had voor CM.
en verder, weet ik nu waar ik op moet letten, in de communicatie:
DE PRAKTIJK ZAL HEERLIJK ZIJN !
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op donderdag 19 augustus 2010, 14:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:08
|
|
|
|
De clou ontgaat mij een beetje. Waarom vertelt hier niemand ooit wat?
Vroeger werd er nog wel eens geroddeld,. dan hoorde je tenminste nog wat, maar tegenwoordig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:14
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | De clou ontgaat mij een beetje. Waarom vertelt hier niemand ooit wat?
Vroeger werd er nog wel eens geroddeld,. dan hoorde je tenminste nog wat, maar tegenwoordig...  |
In het kort voor jou Happy: Alle mannen die zeggen een lieve vrouw te zoeken liegen! Ze willen op hun knieen door het stof,ze willen smeken,met geld smijten en afgewezen worden........om vervolgens met een heks op de bank te eindigen......
Eg woar,je zou dr een boek over kunnen schrijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:18
|
|
|
|
Hallo Erika en allemaal,
ik wens jullie allemaal een leuke en gezellige barbecue.
Met mooi weer zeker. Het weer is mooi en zonnig.
Groeten van Katja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:23
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | In het kort voor jou Happy: Alle mannen die zeggen een lieve vrouw te zoeken liegen! Ze willen op hun knieen door het stof,ze willen smeken,met geld smijten en afgewezen worden........om vervolgens met een heks op de bank te eindigen......
Eg woar,je zou dr een boek over kunnen schrijven  |
... heb net 11 pagina's in het door de dames aanbevolen boek gelezen, dank voor de link en heb zo veel geleerd, kan het ff niet onthouden..
dit is zó wereldvreemd voor mij, ik moet het echt nog 11 keer lezen. . .
ik vraag me af, wie die tulpenvaas gaat vullen? ? ? Moet ik dan op m'n knieen op de grond, om tulpen te plukken?
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op donderdag 19 augustus 2010, 14:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:26
|
|
|
|
... ik stuur je
TULPEN UIT AMSTERDAM !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:29
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:35
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | In het kort voor jou Happy: Alle mannen die zeggen een lieve vrouw te zoeken liegen! Ze willen op hun knieen door het stof,ze willen smeken,met geld smijten en afgewezen worden........om vervolgens met een heks op de bank te eindigen......
Eg woar,je zou dr een boek over kunnen schrijven  |
he, he, begin eindelijk weer bij mijn positieven te komen:
als de verovering maar binnen is, dan is de prijs niet meer belangrijk...
ja, als de verovering zo veel moeite kost dan ben je daarna gewoon moegestreden. als man en heeft de vrouw het voor het zeggen.
en zij leefden nog lang en gelukkig 
alléén als ze echt van tulpen houdt...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op donderdag 19 augustus 2010, 14:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:42
|
|
|
|
Eén voordeel voor de dames:
de heren houden niet van perfecte vrouwen, die zijn saai...
als u gewoon u zelf bent is het voor u beiden veel leuker.
STAAT ER ECHT !!!
en zij leefden nog lang en gelukkig !
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op donderdag 19 augustus 2010, 14:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:42
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | ... ik stuur je
TULPEN UIT AMSTERDAM !!! |
Je moet nog veel leren,rozen moeten het zijn........minimaal een dozijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:45
|
|
|
|
| KEN664 schreef: | Het belangrijkste bij het zoeken naar een relatie vind ik het geloof. Voor mij is het belangrijk dat ik het belangrijkste in mijn leven (mijn relatie met God/Jezus/De Heilige Geest) kan delen met mijn partner. En natuurlijk ook omdat dit in de bijbel staat (2 Kor 6:14 ; "Loop niet in een en hetzelfde span met ongelovigen. Wat is de verwantschap tussen gerechtigheid en wetteloosheid? Wat heeft licht met duisternis te maken?")
Ik kijk altijd eerst naar het uiterlijk... want dat is toch altijd het eerste wat je ziet? Daarna probeer ik even te 'proeven' hoe een persoon is, gewoon even een kort babbeltje kan voldoende zijn, en dan weet je al gauw of je kan opschieten met die persoon of niet. Daarna kijk ik of we dingen gemeen hebben en of er iets meer is dan alleen maar een lichamelijke aantrekking. (want wees maar eerlijk, niemand blijft er hetzelfde uitzien. we veranderen allemaal kwa uiterlijk en als je relatie alleen daarop is gebouwd dan houdt het heel snel op.) Als dat allemaal klopt... dan wil ik graag investeren in een relatie om te kijken of zij en ik samen 'wij' zouden kunnen worden.
Hmm.. en dan om de vraag nu te beantwoorden... Ik kijk zeker naar het uiterlijk maar hetgene wat voor mij de doorslag geeft is wie die persoon is. |
Iedereen dus ............... wel een profielfoto plaatsen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:47
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Je moet nog veel leren,rozen moeten het zijn........minimaal een dozijn!  |
En wel rode.
Rode rozen.......... voor ieder jaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:47
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Je moet nog veel leren,rozen moeten het zijn........minimaal een dozijn!  |
Lieve dame,
Geheel voorbereid ben ik op stap gegaan, ik heb gesmeten met geld om dure spullen te kopen ik heb gestudeerd in alle boeken om echt alles te weten:
pagina 1 van het boekje:
U zou uw date niet waarderen wanneer hij gelijk bij uw eerste date met een á twee bossen rozen zou aankomen en zou zeggen; Jij bent voor mij de ware!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:49