ChristianMatch

Forum

overige verbeterpunten van deze site
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:02

kon wel es kloppen; de laptop is kapot, en de pc is onhandelbaar sloom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:06

JOOP019 schreef:
Mooi samengevat Jolan. Waarom heb ik toch altijd zo veel woorden nodig Lachende smiley ?

hé Joop,
effe onder vier ogen;
ik erger me gruwelijk aan je..... Knipoog smiley

Clown smiley geintje... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:07

JOLAN931 schreef:
Helemaal met je eens Joop.

Het zou niet in iemands hoofd op moeten komen om andermans naam te gebruiken in een mail. Als iedereen zich dAar aan houd, is er niks meer aan de hand.
Want behalve onchristelijk is roddelen ook:

- Niet fair
- Laag bij de grond
- Ongelofelijk kinderachtig

EEN RODDELAAR ZEGT MEER OVER ZICHZELF DAN OVER DE PERSOON IN KWESTIE!!

Hier sluit ik me helemaal bij aan!!
Naar boven

Auteur Bericht
LILIAN090

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:09

ik ook ;)
Naar boven

Auteur Bericht
LILIAN090

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:15

das wel lastig ja! nou bij mij laadt het iig wel gewoon snel :)
Naar boven

Auteur Bericht
CLOWNTJE718

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:23

vertrouwen is een woord die menigeen heeft terleur gesteld Daarom voor een ieder die dit leest het volgende gedicht uit mijn bundel

Vertrouwen

Vertrouwen niet geschonden
geen vriendschap ooit gekocht
Ik heb in jouw gevonden
Wat ik zolang al zocht.

Mijn problemen jou bekend
Ik had me zelf verlaten
Jij koos een juist moment
en hebt me laten praten

Je geeft geen loze kreten
geen preek of goede raad
ik had het kunnen weten
Je bent mijn kameraad.

Maar heb jij ooit problemen?
Dan toon ik jouw mijn trouw
Ik zal het overnemen
dan ben ik er voor jou

Clowntje
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:29

Mooi clowntje!!!!

juist de mensen die het eens hebben meegemaakt dat hun vertrouwen ernstig is beschadigd, zouden zelf te vertrouwen moeten zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
INSEARCH571

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:39

JOLAN931 schreef:
Mooi clowntje!!!!

juist de mensen die het eens hebben meegemaakt dat hun vertrouwen ernstig is beschadigd, zouden zelf te vertrouwen moeten zijn!

Misschien dat als je zo erg gekwetst bent in vertrouwen dat je gaat denken je elke mogelijke optie kiest om dat niet nog een keer mee te maken en dan kan het zijn dat je voor anderen ook (minder) betrouwbaar bent.
Het is dan niet zozeer opzettelijk, maar (on)bewust vluchtgedrag.

D.w.n.z. dat je mensen moet bedonderen, bedriegen oid.
Naar boven

Auteur Bericht
JOOP019

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:48

Dank je Hannah, daar kan ik wat mee Lachende smiley . Goeie uitvinding, die smiley's, dan heb je er toch een beetje een gezicht bij Clown smiley.
Naar boven

Auteur Bericht
JOOP019

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:52

LILIAN090 schreef:
ik heb laatst voor een vriend van me een bijbel gekocht voor zn verjaardag, die wou hij graag hebben maar hij had er het geld niet voor..
En eigenlijk kon het bij mij ook ff niet uit die maand maar ik wou het hem zo graag geven dat ik t gewoon gedaan heb.
een dag later kreeg ik een brief van de energiemaatschappij dat ik 110 euro terug kreeg en nog een dag later kreeg ik bijna 800 euro van de belastingdienst!

zelfs financieel is God er voor je :)

Dit vind ik mooi, en dit verhaal staat niet op zich....God laat Zich op zo'n moment echt zien en daar heb ik en ik denk nog vele anderen met mij met grote regelmaat behoefte aan.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 14:26

Ik heb vandaag wel zin in een WOW moment, maar ik zie er ff geen Clown smiley

Misschien als iemand mijn boodschappen wil doen?? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOSJE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 14:35

HENNEPEN110 schreef:
Ik ben ook een CM-setje sinds 3 weken Verliefde smiley
De gelukkige is Joelma (Joël) , hij is sinds gister niet meer actief hier omdat hij mij gevonden heeft Clown smiley

Nee, heb nog geen trouwplannen Knipoog smiley

Gefeliciteerd joh.
leuk te horen dat er setjes ontstaan op cm. ik ben nog niet zo lang lid, maar 't geeft de burger wel moed.
en als het nix word met een setje, bedoel ik kun je er altijd leuke kontakten aan over houden. we zitten toch allemaal min of meer in het zelfde schuitje. ik kijk pas een paar dagen op deze site, maar ik vind het best wel gezellig. Knipoog smiley

nou, hennepen ik weet niet hoe lang jij nog bij cm blijft maar veel geluk met je liefje enne............ als het allemaal lekker blijft lopen komt dat trouwen ook wel.

Doeiii roosje Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 14:38

BULLDOG524 schreef:
Sinterklaas gaat cadeautjes leveren in Somalie. Het valt hem op dat de kindjes daar graatmager zijn.
Sinterklaas: "Waarom zijn al deze kindjes zo mager?"
Rode-kruis-medewerker: "Dat komt omdat ze niet eten"
Sinterklaas: " Niet eten, dan ook geen cadeautjes`

Hier kan ik dus niet om lachen.................
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 14:53

MARY052 schreef:
Hier kan ik dus niet om lachen.................

Een mop kan je ook aan nadenken zetten, zo lees ik deze mop.

In Nederland hebben kinderen het zo goed, dat ze een drama kunnen maken als ze hun bord (met iets wat ze niet aanstaat, wat waarschijnlijk best lekker is) leeg moeten eten. En dat terwijl miljoenen kinderen honger lijden, die graag zo'n bord met eten zouden willen hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 14:58

JOOP019 schreef:
Hi, ik ben blij met jullie begrip. Maar om even terug te komen op de reactie van Marijan, ik bedoel met name het mailen over een persoon achter diens rug om. De bijbel is daar heel duidelijk over. Bespreek het onder 4 ogen. Dit gaat natuurlijk niet zo best op een site als deze, maar de persoon in kwestie zelf een mailtje sturen komt het dichtst in de buurt Lachende smiley. Een oppervlakkige chat vind ik persoonlijk niet zo erg, ik laat me zelf in de chat ook niet van m'n intelligentste kant zien en mag graag een beetje gezellig ouwehoeren. Dit wil niet zeggen dat ik een serieuze discussie uit de weg ga, maar dat is in een chat heel moeilijk omdat je er geen gezichten bij ziet. Ik heb ervaren dat mensen zich soms heel snel persoonlijk aangevallen voelen terwijl dat absoluut niet de bedoeling is. Dus bij dezen, als er iemand is die zich op wat voor manier ook aan mij ergert, tell me, dan kan ik er wat mee. Niet als ik dat via een paar omwegen hoor. Laten we het leuk houden....we zijn een voorbeeld in de wereld. En een keer sorry zeggen is helemaal niet erg.

Des te beter dat het forum weer in de lucht is, want dan kun je ook je intelligente kant laten zien. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Maar 'ouwehoer' lekker verder in de chat hoor, niemand verplicht me om het aan te horen. Lachende smiley En op z'n tijd, maar iets minder vaak dan nu het geval is in de chat, heb ik er ook wel behoefte aan. Enne.....zodra ik me erger, trek ik aan de bel hoor! Onder 4 ogen dan! Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 5 december 2009, 14:59
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 15:01

Kun je een bericht maar 1 keer wijzigen? Extra op m'n woorden passen dus. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOOP019

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 15:09

MARIJAN072 schreef:
Des te beter dat het forum weer in de lucht is, want dan kun je ook je intelligente kant laten zien. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Maar 'ouwehoer' lekker verder in de chat hoor, niemand verplicht me om het aan te horen. Lachende smiley En op z'n tijd, maar iets minder vaak dan nu het geval is in de chat, heb ik er ook wel behoefte aan. Enne.....zodra ik me erger, trek ik aan de bel hoor! Onder 4 ogen dan! Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

Snij maar es een goed onderwerp aan Lachende smiley Ik ben het wel met je eens dat te vaak slap ouwehoeren niet bevorderlijk is voor de kwaliteit van de site. Ik trrek deze schoenen aan, heb van de sint toch niks te verwachten Lachende smiley .
Naar boven

Auteur Bericht
CLOWNTJE718

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 15:19

INSEARCH571 schreef:
Misschien dat als je zo erg gekwetst bent in vertrouwen dat je gaat denken je elke mogelijke optie kiest om dat niet nog een keer mee te maken en dan kan het zijn dat je voor anderen ook (minder) betrouwbaar bent.

nog evenreageren dan:

Jolanda heeft helemaal gelijk ,maar vertrouwen moeten we houden als dat er niet meer is dan heb je een probleem
Mijn vertrouwen heeft ook een grote deuk op gelopen ,sterker had geen vertrouwen meer wou geen relatie meer Maar is het niet zo dat wij niet altijd onze eigen weg moeten gaan maar de weg die God ons wijst Juist daar mag je op vertrouwen
liefs Clowntje
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 15:49

Quote:

nog evenreageren dan:

Jolanda heeft helemaal gelijk ,maar vertrouwen moeten we houden als dat er niet meer is dan heb je een probleem
Mijn vertrouwen heeft ook een grote deuk op gelopen ,sterker had geen vertrouwen meer wou geen relatie meer Maar is het niet zo dat wij niet altijd onze eigen weg moeten gaan maar de weg die God ons wijst Juist daar mag je op vertrouwen

Ik ben het met beide reacties eens, maar vertrouwen komt terug, als je jezelf de kans maar geeft
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 15:50

Quote:
Kun je een bericht maar 1 keer wijzigen? Extra op m'n woorden passen dus.

Ja doe dat!!! wat zal dat rustig worden zeg! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 15:51

Jill schreef:

Een wijs woord. Zeker als je bedenk dat schrijven geloof ik maar 4% van de totale commumicatie is.

Een groot deel van de communicatie is lichaamstaal, meer dan 80 procent. Het probleem is dat die ontbreekt in een chat of een discussie.

De smiley is een goed middel om misverstanden te voorkomen maar daar ben je er niet mee. Het probleem is dat op CM incrowdclubjes bestaan die elkaar wat vaker ontmoeten en dan is de roddel er snel. Bij sommigen hier leeft de gedachte dat CM een soort privebezit is en dan krijg je dat mensen zich tot oordelen bevoegd achten he, lol

Gewoon niet aan de roddel meedoen dat remt in ieder geval.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
MUTSJE418

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 15:53

Ik schrijf het niet om zielig te doen, maar wel omdat ik erg nieuwsgierig ben hoe jullie de feestdagen beleven.
Met al die gezelligheid van de feestdagen in december....
Persoonlijk vind ik het de laatste paar jaar wel dubbel:
Iedereen van het gezin weer bij elkaar (dat mankeert er op verjaardagen nog wel es aan) maar op de één of andere manier zijn de broers en zussen met de feestdagen net allemaal een stuk kleffer dan normaal.
Hm... zit je dan in je up.
Nogmaals, ik wil niet zielig overkomen. Ik geniet tijdens deze dagen enorm, van diezelfde lieve broers en zussen, van hun kids en dus mijn tantezeggertjes..... Verliefde smiley
Maar toch...
Benieuwd wat jullie reacties zullen zijn.

Laatst aangepast door
MUTSJE418
op zaterdag 5 december 2009, 15:54
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 16:32

Sam en Saar lopen door de Kalverstraat. Saar blijft stilstaan bij een sjieke boetiek waar een mooie jurk in de etalage staat. 'Vind je 'm mooi?' vraagt Sam. 'Ja, heel mooi,' zegt Saar. 'Vind je 'm echt heel erg mooi?', vraagt Sam. 'Ja, werkelijk prachtig,' zegt Saar. 'Nou, weet je wat?' zegt Sam, 'dan gaan we morgen weer kijken.'

Twee gekken lopen door de Kalverstraat. Zegt de ene gek: 'Nou wil ik wel eens in het midden lopen.'

Een giraf komt terug in de dierentuin. 'Wat kijk je chagrijnig?' vraagt de bewaker. 'Vind je 't gek?' zegt de giraf: 'Ik kom net bij de kapper vandaan. Alleen m'n nek uitscheren: 1500 euro!'

Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 16:38

Er rijdt een man over de snelweg. Hij rijdt zo'n 140, 150 kilometer per uur. Hij wordt opgemerkt door een politie Porsche die de achtervolging inzet. De man gaat steeds harder rijden: 170, 180, 190 kilometer per uur. Maar uiteindelijk wordt hij door de politie klem gereden. 'Waarom rijdt u zo hard?' vraagt de politieagent. 'Tja,' zegt de man: 'Vorige week is mijn vrouw er vandoor gegaan met een politieagent. En nou was ik als de dood dat je haar terug kwam brengen.' Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 16:39

Er is een man met een Bijbelwinkel, en die zoekt iemand om Bijbels huis aan huis te verkopen. Dus hij plakt een bord op de etalageruit: gezocht: huis aan huis bijbelverkoper. Komt er een man binnen, en die zegt: 'Ikkkkk zou graag bbbbijbels verkkkkopen.' Zegt de winkelier: 'Maar meneer, met uw spraakgebrek, zou u dat nu wel doen?' 'Ikkkkk zou ttttoch graag een kkkkans kkkkkrijgen.' 'Nou ja,' zegt de winkelier, 'ik wil iedereen een kans geven, dus dan geef ik u ook een kans. Komt u maandag maar terug om negen uur.' De stotteraar komt terug op maandagochtend, en krijgt een flinke partij Bijbels mee. Om twaalf uur komt hij terug: alle Bijbels verkocht. Hij vraagt om een nieuw pakket. Om vier uur komt hij weer terug: weer alle Bijbels verkocht. En weer vraagt hij om een nieuw pakket. 'Dat is best,' zegt de winkelier, 'maar nu wil ik eerst eens horen hoe je het 'm lapt. Je hebt zo'n formidabele hoeveelheid Bijbels verkocht!' Zegt de man: 'Gggggewoon. Ikkkkk bbbbbel aan. Er ddddoet iemand open. En dddddan vraag ik:`Wwwwwilt u een Bbbbbijbel kkkkkopen? Of mmmmmoet ik 'm voorlezen?''

Engeltje smiley Engeltje smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 16:51

'Een haan en een kip komen elkaar tegen. 'Kukeleku,' zegt de haan. 'Miauw,' antwoordt de kip. 'Wat krijgen we nou?' vraagt de haan. 'Ach,' zegt de kip, 'zonder vreemde talen kom je tegenwoordig niet meer aan de bak.' Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARCOWAAL200

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 17:39

Allemaal een DIKKE knuffel van mij !

Gods Zegen allemaal. Engeltje smiley

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LILIAN090

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 18:11

omdat hij al zn knuffels heeft uitgedeeld aan iedereen en er geeneentje meer over had, hier een knuffel terug voor marco!
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 18:27

JAAAAAAAAAAAAAAA daar is ie weer de lang verwachte hoek van mij....
Dus heb u weer vragen over weet ik veel en u wilt er een antwoord op (oke zal niet altijd kloppen) plaats ze gerust en ik geef antwoord
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 18:56

Na een niet zo leuke dag te hebben gehad.

Wow..... komt mn buurmeisje binnen, Carien.... ik vind jou zo lief , ik ga een versje voor je zingen, mijn hart smelt dan, leuk toch?
Mijn dag kan niet meer stuk!! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 6194 Volgende
Pagina 12 van 6194