| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 18:58
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Dat is jouw interpretatie Hannah. Ik baseer mijn leven op de bijbel en ik ga ervan uit dat iedere christen mag worden aangesproken op het Woord van God. Daarbij heb ik zelden tot nooit de intentie om iemand te kwetsen. Daarbij: die dominee kon dus zijn geloofsbelijdenis wel geven!
Maar de zaken worden hier nu wel omgedraaid, ik zal even een kort overzichtje geven van wat er gebeurt is:
1. Ik schrijf een bijdrage over mijn teleurstelling van het gebruik van enneagrammen tijdens retraites in kloosters. Ik schrijf niets over Frank.
2. Frank reageert hierop en is het niet met mij eens.
3. Ik ga dieper in op de zaak wel/niet gebruiken van enneagrammen. Ik schrijf niets over Frank.
Tot zover is er niets aan de hand. De discussie kan zelfs nog interessant worden. Maar:
4. Frank reageert ‘op de persoon’ door te suggereren dat ik bang, ongeletterd en krampachtig ben. Deze conclusie trekt hij zuiver omdat ik het niet met hem eens ben. Hij schrijft geen enkele inhoudelijke zin maar speelt puur ‘op de vrouw’.
5. Ik vat in eigen woorden het beeld samen dat Frank met suggestieve opmerkingen over mij heeft getracht neer te zetten en zet de zaken op scherp. Ik zeg NIETS negatiefs over Frank.
6. Nu komt Mieke de discussie binnen met haar zachtmoedige, nederige en inhoudelijke bijdrage en reageert op mijn volkomen terechte samenvatting van Frank zijn mail met de volgende superlatieven: “schandalige, hysterische, onchristelijk, onverdraagzaam, lage manier, platvloers, allerlei naars suggereren, met grove taal en woorden in de mond leggen; onsportief en beneden peil.
Behalve het feit dat Mieke hier zelf nogal hysterisch tekeer gaat klopt er van haar mail niets. Er is maar 1 die iets heeft gesuggereerd en dat is Frank. Ik heb Frank nooit woorden in de mond gelegd ik heb hetgeen hij bedekt en wat subtieler in zijn mail heeft gezet over mij, open en bloot ‘vertaald’ en daar word ik op een lage manier op aangevallen.
Mieke draait de zaken om en degenen die niet goed (willen) lezen trappen erin. Persoonlijk vind ik dit een buitengewoon misselijke manier van doen die ook nog eens onchristelijk is.
En hier wil ik het bij laten.
GrZing |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:01
|
|
|
|
|
Dat het om kwart over vier weer weekend was.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:02
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Dat het om kwart over vier weer weekend was. |
Ik geef je de hand! Dat was ook mijn mooiste moment.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:03
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Lijkt mij ook best spannend zoiets! Zou dan na afloop ineens de lamp aangaan? Wie weet organiseert CM nog eens zoiets, moet je geen bekenden tegenkomen natuurlijk. Komt het eigenlijk niet neer op 'iemand bellen, die je niet kent (van een foto)'? Dat moet ook zelf te regelen zijn, toch? Je speurt op CM de vrouwen (of mannen) zonder profielfoto op, die ga je vervolgens bellen.  |
Dan mag jij mij een keer bellen, mijn nummer is ...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:04
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik vraag me werkelijk af waarom jij je nu met zo'n lap tekst gaat zitten verdedigen? Je hebt niets verkeerd gedaan in jouw optiek maar je komt toch wel met een stuk tekst om dat te bewijzen? Dat hoeft dan toch helemaal niet? En over wie heb je het nu eigenlijk aan het eind van je verhaal? |
Omdat ik het erg vind om ervan beschuldigd te worden dat ik met bijbelteksten smijt om mensen te kwetsen. Ik ben christen en ik houd van Gods Woord.
Oh jij weet ineens niet meer wie Mieke is??
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op vrijdag 20 augustus 2010, 19:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:06
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Ik moet leren meer geduld te hebben op dit terrein want echt naar mijn laatste verkering uit is gegaan ben ik 1 jaar singel. Je wil van alles maar ik ben ook zeer kieskeurig en zoals sommige mij kennen vinden mij wel es te te in alles. Hoe dan ook Willemijn u hebt gelijk hoor ik mag neej ik moet tevreden zijn in wat ik nu mag doen dat zeiden mijn ouders ook al vaak tegen mij. Wees blij met wat je nu kan en mag doen. Ook God weet in wat voor mij in petto is en wat nog komen gaat en ja ik heb zelf gekozen om opmezelf te gaan wonen. Mijn ouders lieten mij die ruimte maar het had hun niet gehoeven ik mocht ook bij hun blijven wonen maar ik hield het gewoon weg niet uit de spanningen de stress die ik voelde maakte mij boos ik kon daar moeilijk mee om gaan en liep daar bij weg. Nu ik opmezelf woon heb ik alle ruimte maar nu mis ik het die warmte in wat ik bij mijn ouders juist zo voelde waar je ei kwijt kon. Gelukkig wonen mijn ouders dicht bij mij en kan ik mijn verhaal kwijt maar als ik weer boos word dan loop ik even een blokje om tot kalmte te komen. Neej ik ben een vrouw apart ook met mijn gebruiks aanwijzingingen ik ben niet één van de makkelijkste om zo te zeggen. Hoe dan ook ja ook ik zit nog elke dag in de Leerschool van het leven. Zo heb ik ook niet eens mijn dag maar ik bid altijd of de Here mij wil veranderen als ik dan boos ben of Hij mij zachtmoedig wil laten zijn ja nederig van hart te mogen zijn.
Shalom,
Anita |

Verliefd word je niet als je er om zoekt, maar het overkomt je, tegen wil en dank, is de boodschap. En je hebt in de Sneekweek vast wel wat Fries opgevangen.
Thomas, die wel gelooft dat een vliegende vogel meer zal vangen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 20 augustus 2010, 19:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:12
|
|
|
|
|
Nu.... met een heerlijk voldaan gevoel (jaja, het restant van de buitenboel geschilderd gisteren en vandaag...) zie ik een heerlijk ontspannen avond tegemoet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:13
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Ik geef je de hand! Dat was ook mijn mooiste moment.  | doe ik niet aan mee ik ben nu nog altijd blij dat het weekeind voor bij is maar dat kom om dat ik hopeloos geval ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:13
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Omdat ik het erg vind om ervan beschuldigd te worden dat ik met bijbelteksten smijt om mensen te kwetsen. Ik ben christen en ik houd van Gods Woord.
Oh jij weet ineens niet meer wie Mieke is?? |
het zal wel aan mij liggen maar ik ben de draad kwijt wil de echte mieke opstaan want blijkbaar heet iedereen ineens mieke of ben ik nu echt zo kippig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:14
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | | Nu.... met een heerlijk voldaan gevoel (jaja, het restant van de buitenboel geschilderd gisteren en vandaag...) zie ik een heerlijk ontspannen avond tegemoet... |
Wat goed van je, Liesbeth! Ik heb van de week een schilder aan het werk gezet. Maandag gaat hij weer verder. Ieder z'n vak, dacht ik zo. Maar sommigen zijn van alle markten thuis hè.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:14
|
|
|
|
(ik las vandaag dit stukje over/van Keith Green. Zijn biografie heb ik ook gelezen, wat een bijzondere man was dit. Ook goed om dit weer van hem te lezen.....nee hij is geen God, maar wel een persoon die zoveel opzij zette voor zijn Heiland)
Zijn muziek inspireerde een hele generatie. Hij reisde de hele wereld over om als zingende evangelist achter zijn piano te kruipen. Hij stierf in het harnas. Vandaag de dag worden zijn nummers als 'create in me a clean hart' nog altijd gezongen in kerken over de hele wereld. In een tijd waar muziek een steeds grotere rol speelt in kerken is Keith Green's boodschap over 'aanbiddingsleiders' en 'sprekers' misschien nog actueler dan toen hij deze boodschap getiteld: 'So you wanne be a rockstar?' bracht.
"Veel mensen vragen me hoe ze een bediening in muziek kunnen beginnen. Tijdens concerten krijg ik hier talloze vragen over, en ik ontvang veel brieven en telefoontjes van mensen die zich geroepen voelen voor een bediening in aanbiddingsmuziek. Op een dag vroeg ik mij af hoe het kon dat zo weinig mensen mij vragen hoe ze zendeling kunnen worden, of straatprediker. Het lijkt erop dat iedereen het comfort van het podium verlangt, in plaats van de onzekerheid van het zendingsveld, de straten van de getto of het leven dat de Heer gebruikt in kleine dingen in iemands eigen dorp."
"Mijn antwoord op hun vragen is bijna altijd hetzelfde. 'Zou je bereid zijn om nooit meer muziek te spelen? Ben je bereid een 'nobody' te zijn? Zou je overal voor Christus heen willen gaan en alles voor Hem willen doen?' Meestal antwoorden mensen mij met een snelle 'ja!'. Ik vraag me dan af of ze begrijpen wat hun antwoord met zich meebrengt."
Keith Green: "Lieve familie in Jezus, waarom maken we afgoden van christelijke zangers en spekers? Velen veranderen vaak van glorieuze artiesten van de wereld, tot glorieuze christelijke artiesten. Dat is afgoderij! Ziet u dat niet? Het is zeker zo dat er veel mannen en vrouwen zijn die God gebruikt om de Geest van God aan te roepen door middel van muziek, en de ongelovigen aan te raken. Maar de satan wint het van ons wanneer we deze mensen verafgoden, hun handtekening willen hebben en stad en land afreizen om naar hun concerten te gaan. Ziet u niet dat u deze artiesten hier pijn mee doet? Ze zijn vaak wanhopig om te vertellen dat ze het niet verdienen om lof en eer te ontvangen, en vaak worden ze hierdoor alleen nog maar meer aanbeden."
Navolging "Vaak zoeken mensen te worden als hun favoriete gospelzanger of spreker, met dezelfde ijver die de Heer van ons vraagt om Hem na te volgen! Daarmee beledigen we de Geest van genade en proberen we een plek voor onszelf voor te bereiden, in plaats van een plek voor Jezus."
"Hoe kan het zijn dat niemand de zendelingen prijst die alles opgeven om te leven in armoede, die hun leven op het spel zetten? Hoe kan het dat niemand het over de gevangenispredikant heeft? Ik denk dat dit komt omdat ons geleerd is dat comfort ons doel en onze veiligheid is, en omdat we graag willen dat andere mensen ons mogen. Wie minder comfortabel leeft heeft minder vrienden en supporters. Gelooft u echt dat we in de laatste dagen leven? Waarom zouden we ons geld dan nog uitgeven aan gospel cd's en concerten in plaats van het geld te geven aan organisaties die geven aan de armen, aan zendelingen op het zendingsveld?"
"Stop ermee om van predikanten en christelijke muzikanten 'goden' te maken, en stop er mee te willen worden als hen. De Heer roept ons op ons kruis op te nemen en Hem te volgen. Mijn piano is niet mijn kruis. Het is een instrument. Ik zou nooit meer op mijn piano spelen als God zou willen dat ik een ander effectief instrument zou krijgen in mijn leven om Zijn Evangelie te brengen. Vraag God naar Zijn plan voor uw leven. De enige christelijke muzikant tegen wie God zal zeggen: 'Goed gedaan, mijn goede en getrouwe dienstknecht' is degene die in zijn leven getuigt van wat zijn teksten en liederen zeggen, en waarvan muziek het minst belangrijke is in zijn leven. Het vereren van de Ene die alle eer verdient is het hoogste doel! Laten we ons leven zonder twijfel geven aan de Koning!"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:15
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | doe ik niet aan mee ik ben nu nog altijd blij dat het weekeind voor bij is maar dat kom om dat ik hopeloos geval ben  |
Daar kan ik me dus echt niks, maar dan ook echt helemaal niks, bij voorstellen.
Er zijn zoveel leuke dingen te doen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:16
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Nou, dan ook even een reactie van mij hoewel ik niet meega. Ten eerste; ik vind het fantastisch dat jullie dit gaan doen! k Zou willen dat heel Nederland op de knieën ging en met vasten en bidden God ging zoeken!
Vanuit mijn ervaring met vasten en bidden: bij echt (en langdurig) vasten kun je geestelijke strijd gaan ervaren en dan is het belangrijk dat je weet hoe je hiermee moet omgaan. Maar ik begreep dat jullie niet 'volkomen gaan vasten', maar het vooral sober houden. Dat lijkt mij een goede zaak. En ws zal het dan wel loslopen allemaal.
Oké; ik vind ongevraagd advies geven altijd heel brutaal maar ik denk dat jullie het wel kunnen waarderen:
Als het je lukt is het raadzaam om een paar dagen voor dit weekend al te beginnen met 'vasten/sober leven'. Zo ben je er aan al aan gewend als jullie bij elkaar komen en het verminderd de eventuele stress tijdens het weekend. Ga ook voor die tijd in gebed om Gods leiding te vragen en Hem te vragen jou te helpen jouw persoonlijk doel voor deze tijd vast te stellen. En: schrijf alles op! Je vragen aan God, de gebedsverhoring, bijzondere dingen die je meemaakt, bijbelteksten die je aanspreken. En als je tijd hebt: lees een goed boek over vasten of over het (samen) zoeken van God!
Allemaal alvast een hele gezegende tijd gewenst!
GrZing! |
Dank je wel voor je ongevraagd advies !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:17
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Het lijkt hier trouwens opreens wel op eens een forum voor leerkrachten  |
leerkrachten.....wat zijn dat ook alweer. die mensen toch die mijn kinderen iets bijbrengen? waar ik geen tijd voor heb?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:19
|
|
|
|
Vrijdag 20 augustus, Lucas 23: 33-43; Vader, vergeef het hun!
Als ik (de schrijver) Jezus was geweest, zou ik waarschijnlijk iets anders geroepen hebben, daar op Golgatha. Stel je voor: Je hebt niets, maar dan ook helemaal niets misdaan. Je hebt alleen maar mensen geholpen, genezen, gered. Maar je bent gearresteerd, verhoord, veroordeeld en nu word je met grote spijkers vastgetimmerd aan een houten paal, en omhooggehesen in de brandende zon. En dan moet je die tronies van de soldaten zien! En de vrome gezichten van de geestelijke leiders! Ik denk dat ik zou hebben geschreeuwd, gevloekt, en geroepen: O God, laat ze ophouden, neem toch wraak, laat de bliksem nu uit de hemel vallen om deze wreedaards te verdelgen! Maar Jezus schreeuwt niet. Hij bidt. Maar anders dan zou je verwachten. 'Vader vergeef het hun, want ze weten niet wat ze doen... Ja maar, Here Jezus, neem ons nu kwalijk: hoe kunt U dat nu zeggen? De soldaten weten toch drommels goed wat ze doen! En anders die Fariezeeërs wel en die Schriftgeleerden! En wat dacht U van Pilatus? Die weet maat al te goed dat U onschuldig bent.! De mensen om het kruis, het grote publiek, de massa wéét dat U niets hebt gedaan! En wilt U nu beweren dat zij niet wat ze doen? Dat zeiden de Duitsers na de Tweede Wereldoorlog ook! 'Wir haben es nicht gewusst....' Maar ondertussen! 'Vader, vergeef het hun, want ze weten niet wat ze doen....' Een vreemd gebed! Het alsof Jezus in dit ene moment de zonde der wereld op zich neemt. De mensen weten niet wat zij doen. Hij weet het wel. Hij weet het wel. Hij draagt de schuld, de vloek, de last van het kruis. Wij weten niet wat we doen. Er is er Eén die het wel weet. En Hij bidt voor ons.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:21
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | het zal wel aan mij liggen maar ik ben de draad kwijt wil de echte mieke opstaan want blijkbaar heet iedereen ineens mieke of ben ik nu echt zo kippig  |
Zie je wel! Jij bent, net als ik, heel geschikt voor chatroom Vertier ende jolijt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:23
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | leerkrachten.....wat zijn dat ook alweer. die mensen toch die mijn kinderen iets bijbrengen? waar ik geen tijd voor heb?
 |
Daar moest wij verplicht naar toe vroeger.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:24
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Dan mag jij mij een keer bellen, mijn nummer is ........... |
Tja....., maar ik weet toch al hoe jij er uitziet! Je plaatst regelmatig nieuwe foto's bij je profiel. Niet spannend genoeg dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:25
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Toch blijft het ernstig dat een fulltime onderwijsbaan fysiek moeilijk meer op te brengen valt zonder dat het gaat knagen. Al zijn er meer sectoren waar dit zo werkt, in kringen van verpleegkundigen speelt dit ook. Een te ver opgevoerde werkdruk zou vermeden moeten worden. Boven de 50 lukt het in de twee sectoren die ik noemde haast niet meer. Ik vind het uit economisch oogpunt wel begrijpelijk dat de arbeidsparticipatie onder ouderen toe moet nemen maar wat meer oog voor de afnemende fysieke mogelijkheden naarmate de leeftijd vordert, lijkt me wijs. In het onderwijs is ziekteverzuim zelden kortdurend en het cijfer wordt bepaald door langdurig ziekteverzuim, in de praktijk burn-out. Vrij vertaald: mensen melden zich niet snel ziek en gaan zo lang door dat ze er aan kapot gaan. Het betrokken zijn bij je werk is te schadelijk voor je gezondheid helaas. Bij verpleegkundigen is in de cao nu opgelegd dat vrouwen boven de 55 weer nacht- en bereikbaarheidsdiensten moeten draaien. Wat er dan gebeurt als er sprake is van een personeelstekort is dus wel helder. Verstandig beleid valt van de overheid, maar ook van de werkgevers in de zorg, niet te verwachten, dus je zult je eigen grenzen moeten bewaken. Ik moet wel zeggen dat je er ook zelf aan bij kunt dragen dat je plezier in je werk houdt. Als je de zaken zo in kunt richten dat je met nieuwe uitdagingen bezig bent, dan wel wat meer op routine werkt, kun je je arbeidsvreugde langer behouden. Maar ik zit wat dat betreft in een situatie dat ik daar veel invloed op heb. Naarmate mensen hoger opgeleid zijn, zitten ze ook vaker in banen waar dat nog kan. Voor veel mensen is dat helaas niet zo.
Thomas |
Ieder moet hierbij, denk ik, voor zichzelf spreken, voor mij is mijn werk mijn hobby. In geval van burn-out spelen vaak andere factoren mee. Zie eens naar Angela Merkel, Hillary Clinton, de vroegere Golda Meir enz. enz....over werkdruk gesproken...ze gaan maar door.... 'k Denk dat als je voor jezelf perfectionisme loslaat en humoristische voorvallen uitbuit....dat je een hoop plezier kunt hebben in een full-time onderwijsbaan....niets overdragen...zelf je tempo bepalen....héérlijk!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:28
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | leerkrachten.....wat zijn dat ook alweer. die mensen toch die mijn kinderen iets bijbrengen? waar ik geen tijd voor heb?
 |
Dat zijn toch die mensen, die onmisbaar zijn in onze maatschappij?!
Laat ze lekker aan het woord, zou ik zeggen. 't Is hun vak om te praten en te schrijven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:28
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Zie je wel! Jij bent, net als ik, heel geschikt voor chatroom Vertier ende jolijt.  |
ik geloof het ook
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op vrijdag 20 augustus 2010, 19:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:33
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | ... EEN VROUW DIE ZO MOOI EN DUIDELIJK KAN UITLEGGEN
IS ECHT WEL TIEN KAMELEN WAARD!
WIE BIEDT?
DE VEILING BEGINT IN DE CHATBOX! |
ehhh vraagje ik welke room moet ik zijn om te bieden? in de chatbox of valt dit meer onder vertier ende jolijt? ik wil het natuurlijk niet missen
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op vrijdag 20 augustus 2010, 19:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:37
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Dat zijn toch die mensen, die onmisbaar zijn in onze maatschappij?!
Laat ze lekker aan het woord, zou ik zeggen. 't Is hun vak om te praten en te schrijven.  |
oh ja....er daagt mij weer iets....dat waren inderdaad die mensen die aan het woord waren en wij onze mond moesten houden...
Laten we dan maar stil zijn en luisteren naar hun gepraat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:39
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Verliefd word je niet als je er om zoekt, maar het overkomt je, tegen wil en dank, is de boodschap. En je hebt in de Sneekweek vast wel wat Fries opgevangen.
Thomas, die wel gelooft dat een vliegende vogel meer zal vangen. |
Sorry maar ik begrijp deze spreekwoord niet Taalkundig in Nederlands altijd al slecht in geweest hoogst nivo voor mij was B eeuh tja niet zo hoog als het erop lijkt. Mijn tegenvallers waren altijd die d en t op het eind ik begreep en begrijp het nog niet this wat met mijn vorm van dislectie hoe dan ook ach elk mens maakt wel eens een kromme zin. Dus wie wil deze spreekwoord voor mij uitleggen.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:42
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Sorry maar ik begrijp deze spreekwoord niet Taalkundig in Nederlands altijd al slecht in geweest hoogst nivo voor mij was B eeuh tja niet zo hoog als het erop lijkt. Mijn tegenvallers waren altijd die d en t op het eind ik begreep en begrijp het nog niet this wat met mijn vorm van dislectie hoe dan ook ach elk mens maakt wel eens een kromme zin. Dus wie wil deze spreekwoord voor mij uitleggen.
Shalom, |
Om een lang verhaal kort te maken moet je niet gaan zoeken naar de liefde, Anita...het overkomt je gewoon op een bepaald moment zonder dat je daar iets voor hoeft te doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TIMO402
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:45
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | op deze site maar ook op andere christelijke datingsites is een netwerk aktief die mensen oplicht
ga nooit in op engelse of buitelandse sms stort nooit geld
ik heb het zelf ervaren hoe op slinkse wijze iemand je vertrouwen weet te wekken en kan het nu eigelijk nog niet geloven dat ze zo was maar heb bewijzen genoeg in handen gekregen nu
maar ook vrouwen pas op heb nu ook bewijzen dat er mannen aktief zijn en je kunt het echt niet geloven maar alles wat ze zeggen klopt gewoon ze gaan zo gerafineerd te werk dat je dr intuind stort echt nooit geld hoe zielig het varhaal ook klinkt want je word echt bedrogen het zijn vaak buitelander die in suriname gana amerika indonesie noem maar wonen of werken maar dr zijn dr die gewoon in nl woonen mat allerlei soorten belkaarten alles wat je mar na wil trekken klopt wees echt heeeeeeeel voorzichtig ze doen het zo wel in nl taal of engels GA DR NOOIT OP IN denk echt niet tesnel dit is wel ee vertrouwd persoon want ze spelen heeeeel goed toneel en ze zijn aktief onder christenen en ze zijn heel goed op de hoogte van alles ze smijten met bijbel teksten om je oren maar als je op msn oplet typen ze maar kort en je het grote tekste gelijk dus knippen plakken bijdeze dus een gewaarschuwd mens teld voor 2 nu kanik me voorstellen als buitelanders dit lezen dat ze dit niet fijn vinden als ik dit zo schrijf . maar dat is dus de goede moeten onder de kwade lijden en ik heb bewijs genoeg . er is aangifte gedaan bij politie en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is voor beelden ken twee mannen die voor 10.000 en 15.000 euro dr in gegaan zijn ken een vrouw die pet kleine porsies toch bij elkaar voor 3000 er in is getuind mensen pas op je tellen kan jullie niet genoeg waarschuwen
wil je iets persoonlijks vragen stuur me dan een mail |
Ik heb het ook ervaren maar toen ze over geld begonnen kreeg ik argwaan. Maar je komt er moeilijk van af. Want ze blijven reagern. Gelukig had ik een aparte imail er voor aan gemaakt. Dus wissen die imail acount.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 20:00
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | ik geloof het ook  |
Dan sluit ik me maar bij jullie aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 20:03
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Omdat ik het erg vind om ervan beschuldigd te worden dat ik met bijbelteksten smijt om mensen te kwetsen. Ik ben christen en ik houd van Gods Woord.
Oh jij weet ineens niet meer wie Mieke is?? |
Ik dacht dat je reageerde op Hannah vandaar... Je hoeft niet gelijk te reageren alsof de stoom uit je oren komt! Je hoeft je toch niet te verontschuldigen voor iets wat je niet doet? Dat wilde ik alleen maar zeggen!
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 20 augustus 2010, 20:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 20:04
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Om een lang verhaal kort te maken moet je niet gaan zoeken naar de liefde, Anita...het overkomt je gewoon op een bepaald moment zonder dat je daar iets voor hoeft te doen  |
Dat zou heel onverwachts dan zijn want tot nu toe ben ik dat nog niet tegen gekomen in die zin ben ik wat nuchter hiervoor.
|
|
| Naar boven |
|
|