| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:27
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En gisteren schreef je dat je mooiste moment van de dag was , om een Rooms Katholieke dienst te volgen voor de buis. Dit kan ik dan even niet vatten. Er is nl. toch wel een heel verschil tussen een dienst van de GKV en de RK lijkt mij. |
Ondanks de verschillen, kan er blijkbaar wel een positieve beleving van beiden uitgaan. Blijkbaar staat een en ander minder ver van elkaar dan mensen nog wel eens willen doen voorkomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:31
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Je bent nog vergeten over die brug, waarbij je bijna een jump in het water maakte... |
STTTT.....! Dat hoeft niet iedereen te weten...! Voor de rest ben ik bést handig hoor!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:32
|
|
|
|
[quote=PIETER649]vraag je baas of hij je overuren zwar... euh... alternatief uitbetaald dan.[/quote
Laatst aangepast door
|
MOTORMUIS997
|
op maandag 23 augustus 2010, 22:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:33
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | zucht wat zou ik graag die centen hebben om een motor te kopen... af en toe heb ik wel eens motor gereden en t is helemaal mijn ding. kwijl kwijl bij die Yamaha Thunderrace van mijn broer... Wat een geluid, wat een vermogen......
tja...maar een motor moet je ernaast kunnen hebben....en mijn portemonnee heeft die ruimte echt niet |
Keertje bij mij achterop?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:37
|
|
|
|
Sterkte Gerda! Ik hoop dat je spoedig de stap durft te nemen om iemand in vertrouwen te nemen over dat wat je zo'n pijn doet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:41
|
|
|
|
'Zee van genade' en 'Vrede'...
Onbedoeld wellicht, maar toch namen vol van betekenis in het geval van je dochter. We hopen dat je haar leven dat je met haar hebt mogen delen ondanks het gemis dat er ook is, toch mag ervaren als een zee van genade en dat je zo vrede mag vinden. Dit zal niet altijd even makkelijk zijn. Een zee is tenslotte ook geregeld wat onstuimig... Weet je dan gedragen door Hem in het gemis en dobber verder in je scheepje onder Jezus' hoede.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:43
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Al n eeuw of 2 is nederland opgezadeld met het koningshuis van Oranje Nassau. Mijn voorkeur gaat uit naar een republiek. redenen hiervoor zijn o.a.:
- erfopvolging is niet meer van deze tijd. - koningin heeft tijdens huidige kabinetsformatie ongeoorloofd blijk gegeven van politieke voorkeur. - koningshuis zit diep in de bilderberggroep. |
Heb je een probleem en wil je er over praten???? Sjalom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:48
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Heb je een probleem en wil je er over praten???? Sjalom Martin |
Neehoor, ik niet, jij wel ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:59
|
|
|
|
Bedankt voor de tip! Is bij mij in de buurt, dus ga misschien wel heen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:11
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En gisteren schreef je dat je mooiste moment van de dag was , om een Rooms Katholieke dienst te volgen voor de buis. Dit kan ik dan even niet vatten. Er is nl. toch wel een heel verschil tussen een dienst van de GKV en de RK lijkt mij. |
Valt wel mee hoor, vind ik.
Het zijn beide traditionele kerken, de sfeer is enigzins hetzelfde.
Ik vind zowel een Katholieke dienst erg mooi, en een Vrijgemaakte ook.
En ik vind het heerlijk om een mooie Katholieke dienst op tv te zien, ook de preek, de schriftlezing, het zingen en ook de sfeer van zo'n mooie oude kerk.
En de Vrijgemaakten hebben ook goede preken, en de psalmen die worden gezongen vind ik erg bemoedigend en mooi.
Fijne Avond!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:11
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Deeeeeeeeeeeenk het niet. Eten doe ik liever. |
kun je ook langer volhouden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:18
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Al n eeuw of 2 is nederland opgezadeld met het koningshuis van Oranje Nassau. Mijn voorkeur gaat uit naar een republiek. redenen hiervoor zijn o.a.:
- erfopvolging is niet meer van deze tijd. - koningin heeft tijdens huidige kabinetsformatie ongeoorloofd blijk gegeven van politieke voorkeur. - koningshuis zit diep in de bilderberggroep. |
hintje, misschien helpt het als je eventjes uitlegt wat de bilderberggroep is ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:26
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | hintje, misschien helpt het als je eventjes uitlegt wat de bilderberggroep is ... |
Bilderberggroep is een genootschap van topbankiers wereldleiders zoals presidenten en vorsten die jaarlijks een besloten vergadering houden. Algemeen word aangenomen dat daar verstrekkende besluiten worden genomen die naderhand ook uitgevoerd worden. Een schimmig en ondemocratisch clubje dus met wortels in de vrijmetselarij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:35
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Vergeefse moeite Billy, dat kun je nooit aan een Veense uitleggen  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:41
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik vind een steen toch wel iets hebben hoor... maar of mn nabestaanden iedere week met een fris sopje de boel smetteloos wit houden, betwijfel ik. ik heb overwogen om het als bindende voorwaarde in mn testament te zetten, maar t risico is dat ze dan de hele erfenis om moeten zetten in flessen glorix..... en of ze daar zin in hebben???  | van glorix gaan de bloemen dood op je graf, dat hoeft niet erg te zijn, maar het geeft zo'n grafstemming.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:45
|
|
|
|
|
.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:55
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | garantie van je a.s. schoonouders die je a.s. vrouw nou toch es t huis uit willen hebben.... betrouwbaar he  |
Ja, makkelijk praten, jouw schoonouders hebben dat tenminste al voor elkkaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:57
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | en? mocht het n onsje meer zijn? |
Contant betalen of pinnen? Nog zeeeeegeltjuuuuuuuus?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 00:05
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | | van glorix gaan de bloemen dood op je graf, dat hoeft niet erg te zijn, maar het geeft zo'n grafstemming. |
Dat spul is ieder geval wel goedkoper als die duitse wijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 00:05
|
|
|
|
|
Bedankt voor al jullie medeleven. Bedankt voor de mailtjes en bemoedigingen. Ook namens mn ex en mn kinderen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 00:06
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | wie kan me helpen met het oplossen van m'n geluids problemen op m'n pc er komt een heelzacht geluid uit en verder alleen maar gkras en gekraak. |
Misschien zijn ergens de volume levels gewijzigd... ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 00:10
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Het lukt mij niet meer om met mijn Youtube-downloader muziek van internet te plukken. Ik krijg telkens de melding: "unable download remote file, try again!"
Nou slaat try again volgens mij nergens op want ik krijg deze melding nu al dagenlang standaard bij iedere song.
Wie weet hoe ik dit moet oplossen
GrZing! |
Meestal helpt het als je hetzelfde programma gewoon even opnieuw installeert.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 00:14
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Spruitjes?!  |
Bijna goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 07:02
|
|
|
|
HOERA......mijn pc doet het weer, de rust is gedaan dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 07:44
|
|
|
|
Wat mooi dat je dit plaatst. Er zijn vast velen die ( gedeeltelijk ) deze pijn herkennen. Ik wens je openheid en moed toe om iemand in vertrouwen te nemen. Fijn dat je dit met ons deelt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 07:49
|
|
|
|
Dit mee maken is het allerzwaarste als ouders.
Nooit meer haar zien lachen Nooit meer haar kunnen troosten Nooit meer horen als ze wat vertelt
Altijd bij De Vader mogen zijn nu Altijd vrij zijn van pijn en verdriet Altijd daar zijn waar Eeuwig leven is.
Maar oh.....wat is het gemis erg, de heimwee zo sterk. Chatuliem, ik wens jou, je voormalige vrouw en kinderen heel veel sterkte en kracht toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 08:03
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Komt allen gezellig vrouwen uitje! Meld je aan
Zo weer effe omhoog gehaald nu mogen de aanmeldingen binnen stromen toch Carin  |
Heb er nu al zin in  We moeten wel een deadline instellen, denk ik, in verband met het reserveren van de kaarten. Dus.......voor eind september kun je je opgeven voor een supergezellige avond met alleen maar CM vrouwen, staat nu al garant voor top avond!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 08:04
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | HOERA......mijn pc doet het weer, de rust is gedaan dus  |
ow... euh... wat... euh.... leuk......
hoelang blijftie t nu doen? 3 dagen? een weekje hooguit ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 08:08
|
|
|
|
Sinds een paar weken zijn Jonathan890 en ondergetekende een CM setje ! Chris kan zijn succes lijstje weer eens gaan uitbreiden dus....
|
|
| Naar boven |
|
|