| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:52
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Ach , laat hem....... de liefde van de man gaat door de maag , toch? |
Pieter is nog ff met pruimen bezig hij kaapt een hele boom zie het off topic.
Dus eh, richt jij jezelf nou maar op die soesjes dan vreet hij die pruimenboom wel leeg.

Oh, eh sorry, is off topic... ging over het mooiste moment vandaag. en hoe deel je dat met je partner.
Samen besluiten, dat de toilet niet elke week schoon gemaakt hoeft te worden en ondertussen vrolijk wat anders gaan doen? zie topic werk en baan.
is on topic !!!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 12:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:58
|
|
|
|
Carin en Jonathan, alsnog van Harte Gefeliciteerd!
Hier een bloemetje,
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 13:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:04
|
|
|
|
Wat was je mooiste moment vandaag?
Wakker worden naast mijn partner, en héérlijk lekker na liggen denken over dingen in zijn armen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:04
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | en toen...
Wokkerdewokwok, ik bedoel Motormuis zei, wie durft te vragen, of er in de buurt nog een leuk etablissementje is om wat na te drinken...
en toen niemand durfde...
en toen ik toch naar binnen terug ging om het te vragen...
en toen zei die degene die zei:
Ja wijl gaan zeggen cain komt niet.... Nee Carin komt niet....ja wijl gaan zeggen tegen malio...cain komt niet
DAAR, DAAAAARRRR, DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR
EN DAAAAR LAGEN ZE: DE MAGNEET KRAALTJES DIE LEPELTJE VERGETEN WAS!
Dlank uwl well holl mevflouw, zondel uwel hullp was lepellltje nu... en mlet uwl hulp is lepellltje weel gellukig. !!! |
Laat me raden...je had er bij moeten zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:06
|
|
|
|
T was eigenlijk gister, maar toch wel heel mooi... toen vriendin me belde om te vertellen dat ze om iets voor 14.00 die middag een kerngezonde dochter op de wereld gezet heeft!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:09
|
|
|
|
Ja...en toen ging k gisteravond es even kijken in die Jolijtroom...(t was veel te serieus in de lobby)...waren AL men vrienden er... en ze stuurden me meteen weer weg!
K was te serieus
Ergo; geen cm-er te bekennen dus!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:10
|
|
|
|
|
Ik ga maar weer es wat dozen inpakken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:19
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | T was eigenlijk gister, maar toch wel heel mooi... toen vriendin me belde om te vertellen dat ze om iets voor 14.00 die middag een kerngezonde dochter op de wereld gezet heeft!  |
Oh,wat gaaf!! Hoe heet ze en wanneer mag jij het kleine wonder bewonderen? GEFELICITEERD, tante Tess
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:21
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Oh,wat gaaf!! Hoe heet ze en wanneer mag jij het kleine wonder bewonderen? GEFELICITEERD, tante Tess  |
Ze heet Avalynn Eleni...(grieks) en als het goed is mag ik der over een weekje gaan bewonderen! Ze is met een keizersnede ter wereld gebracht en mams en dochter logeren nu nog even een paar nachtjes in het ziekenhuis...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:39
|
|
|
|
Misschien ben jij op zoek naar een andere bank maar je hebt er geen geld voor? Misschien heb jij net een bank gekocht maar weet niet wat je met de andere moet doen?
RUILEN dus!
Heb jij iets over wat je niet wilt weggooien ( en dan bedoel ik geen eten natuurlijk maar materiële spulletjes zoals bijvoorbeeld een lamp, boeken, wasmachine of iets anders? Zet het in deze rubriek en wie weet kun je er een ander blij mee maken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:44
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Sinds een paar weken zijn Jonathan890 en ondergetekende een CM setje ! Chris kan zijn succes lijstje weer eens gaan uitbreiden dus.... |
Altijd leuk om te horen...
Gefeliciteerd Carin & Jonathan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLIJNE482
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:46
|
|
|
|
Hey!
Volgende week (vanaf 30 augustus) ga ik op introductiekamp van mijn nieuwe opleiding. We moeten daarvoor een sprookjes/ Disney outfit hebben...
Ik wil heel graag iets heel leuks... maar zou niet weten hoe, wat en waar! En wil er ook niet al te veel geld aan uitbesteden
Heeft iemand misschien suggesties? Ik heb ongeveer maat M/ 40.
Hopelijk tot snel!
Groetjes, Jolijne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:47
|
|
|
|
mn relatie na 14 mnd, en 3wk super vakantie met zn tweeën bij thuiskomst zomaar per mail beëindigd. Niets aan zien komen. Elkaar en tegenover God, trouw beloofd en voor altijd bij elkaar te blijven. Ben er kapot van. Wil hem helemaal niet kwijt. Bid tot God voor uitleg, maar voel alleen gemis en intens verdriet. Mn meiden zijn ook van slag. Op het ene moment kijk je uit naar een toekomst samen en dan is alles weg. Een groot gemis daarvoor in de plaats. Gemis van zijn kinderen en familie. Zou ik ze nu echt nooit meer zien? Dat idee kan ik helemaal niet aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:56
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | mn relatie na 14 mnd, en 3wk super vakantie met zn tweeën bij thuiskomst zomaar per mail beëindigd. Niets aan zien komen. Elkaar en tegenover God, trouw beloofd en voor altijd bij elkaar te blijven. Ben er kapot van. Wil hem helemaal niet kwijt. Bid tot God voor uitleg, maar voel alleen gemis en intens verdriet. Mn meiden zijn ook van slag. Op het ene moment kijk je uit naar een toekomst samen en dan is alles weg. Een groot gemis daarvoor in de plaats. Gemis van zijn kinderen en familie. Zou ik ze nu echt nooit meer zien? Dat idee kan ik helemaal niet aan. |
Oh Loes, wat ontzettend moeilijk en verwarrend voor je! Ik hoop spoedig dat hij naar je toe komt en uitlegt waarom er zomaar een eind aan jullie relatie gekomen is. Dit snijd recht door je hart heen, ik denk aan je en ga voor jou en je geliefde bidden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 14:11
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ook deze scheiding vind ik iets kunstmatigs hebben. Iedereen heeft toch wel eens van die serieuze en minder serieuze momenten. Waarom zou je dat zonodig moeten scheiden? Waarom zijn mensen zo bang om zich eens eerlijk te laten zien in de chatbox? Ik begrijp best wel, dat men het ziet als een uitlaatklep, maar aan de andere kant, het kan ook meer zijn dan een uitlaatklep, het kan een plek zijn waar vriendschappen kunnen ontstaan. |
klopt zo heb ik dus ook al heel wat vriendschappen opgebouwd oke ik ben natuurlijk ook wel het meest serieus van de chatbox (oke ik mag niet liegen ) maar mijn ervaring is dat serieus en minder serieus heel goed samen gaan in de chatbox en als ik echt ergens mee zit heb ik vrienden genoeg leren kennen in diezelfde chatbox waar ik prive even mijn hart kan luchten helaas chat doe jij het steeds voorkomen alsof er alleen maar op "libelleniveau" wordt gepraat waarom toch steeds zo negatief over alles en iedereen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 14:21
|
|
|
|
Voor mijn nieuwe huisje ben ik nog op zoek naar witte latex (om te witten) en een heleboel witte lakverf (voor de posten en de deuren)...
Zelf heb ik nog een heleboel woonaccesoires staan waar ik niets meer mee doe, daar zit wellicht iets leuks tussen?
Wie bied???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 14:26
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Voor mijn nieuwe huisje ben ik nog op zoek naar witte latex (om te witten) en een heleboel witte lakverf (voor de posten en de deuren)...
Zelf heb ik nog een heleboel woonaccesoires staan waar ik niets meer mee doe, daar zit wellicht iets leuks tussen?
Wie bied??? |
Ik ben op zoek naar een relaxte stoel waar je heerlijk een boek in kunt lezen. Kleur maakt niet uit!
Ik heb voor jou Tess, grijze muurverf en schoolbordverf in de kleuren lime en zwart, ik heb het over nadat ik mijn toilet ermee gedaan heb. Bij mij mag je daar dus op de muren schrijven, iets voor Uk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 14:30
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik ben op zoek naar een relaxte stoel waar je heerlijk een boek in kunt lezen. Kleur maakt niet uit!
Ik heb voor jou Tess, grijze muurverf en schoolbordverf in de kleuren lime en zwart, ik heb het over nadat ik mijn toilet ermee gedaan heb. Bij mij mag je daar dus op de muren schrijven, iets voor Uk? |
De muurverf is sowieso welkom! Schoolbordverf ook wel denk...zal uk geen probleem vinden...maar dan maar wel zwart...
Wat ervoor terug komt vogelen we wel uit!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 14:55
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | wow wat een verrassing gefeliciteerd  |
thanx!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 15:00
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Wow wat een verrassing Van harte gefeliciteerd!!
Dan meld ik het ook maar even voor de statistieken ....Jahoor en ondergetekende zijn sinds een paar weken ook een CM stel  |
En jullie natuurlijk ook heel veel liefde en geluk samen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 15:06
|
|
|
|
Jonathan

En Carin

Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 15:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 15:20
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | mn relatie na 14 mnd, en 3wk super vakantie met zn tweeën bij thuiskomst zomaar per mail beëindigd. Niets aan zien komen. Elkaar en tegenover God, trouw beloofd en voor altijd bij elkaar te blijven. Ben er kapot van. Wil hem helemaal niet kwijt. Bid tot God voor uitleg, maar voel alleen gemis en intens verdriet. Mn meiden zijn ook van slag. Op het ene moment kijk je uit naar een toekomst samen en dan is alles weg. Een groot gemis daarvoor in de plaats. Gemis van zijn kinderen en familie. Zou ik ze nu echt nooit meer zien? Dat idee kan ik helemaal niet aan. |
Heel veel sterkte Loes. Hoop voor je dat je meer duidelijkheid hierover krijgt.
Groet Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 15:29
|
|
|
|
Ik hoop dat er duidelijkheid komt voor jullie Loes! Heel veel sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 16:24
|
|
|
|
Dan meld ik het ook maar even voor de statistieken ....Jahoor en ondergetekende zijn sinds een paar weken ook een CM stel  |
Marieke, gefeliciteerd. Maar iemand met zo`n naam.....daar zeg je ook geen nee tegen natuurlijk , heel veel geluk samen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 16:29
|
|
|
|
Marieke, Ook jij, ..........VAN HARTE GEFELICITEERD.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 16:31
|
|
|
|
Nou nou, de setjes vliegen als paddestoelen uit de grond.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 16:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 16:33
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Wil jou best een handje geven hoor ;)
Dat weet je toch ;)
Fijne Dag!
Ik móet nú écht wat doen, anders kom ik te laat :)
Laterz!!!
Shanita |
Beter laat dan nooit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 16:37
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | en toen...
Ja wijl gaan zeggen cain komt niet.... Nee Carin komt niet....ja wijl gaan zeggen tegen malio...cain komt niet
Dlank uwl well holl mevflouw, zondel uwel hullp was lepellltje nu... en mlet uwl hulp is lepellltje weel gellukig. !!! |
Spreken ze daar altijd met een dubbele tong?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 16:40
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | MARIJAN072 schreef: Het doen van mijn huishouden is ook onbetaald, maar of ik het nu echt vrijwillig doe? 't Is voor mij meer noodzaak hoor.
VISSER schreef: Ja, voor mij ook . Maar of ik het ieder keer met veel plezier doe, ? Ben altijd blij als het weer klaar is.
Hai,
Ik zelf vind het gewoon erg leuk om mijn appartementje bij te houden. Elke dag, vóórdat ik het verlaat, ga ik eerst even een uurtje ofzo lekker dingetjes doen. Even stofzuigen, dweiltje erover heen. Eventjes opruimen enzo, zodat als ik 's avonds thuiskom, dat het dan weer netjes en gezellig en schoon is.
Tis namelijk zo, dat als je het bijhoudt regelmatig dan heb je helemaal niet zoveel werk ;)
En dan kunnen er ook gewoon onverwacht mensen langskomen, omdat ik mezelf dan goed voel, omdat me huisie is opgeruimd.
En is het niet zo van een chaos in je huis is een chaos in je hoofd? En een opgeruimd huis geeft een opgeruimd gevoel in je hoofd ;) Ja, heb ik gehoord bij de Oprah Winfrey show ;)
Fijne Dag en God's zegen ;) !
Shanita |
Iedere dag een uur? Poehhhhh moet er niet aan denken, kan ik er iedere dag om 5.00uur uit. Dankjewel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 16:43
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Dat is wel een heel onverwachte reactie. het voordeel van wijn is, dat het is geconserveerd. Dat is dus een druif die nog nie dood wou.
Kortom, als je doet wat Pieter zegt, nog effe uitstellen, dan ben je een druif. |
Gaat dat ook op voor spaanse wijn? Want die is natuurlijk veel langer onderweg!
|
|
| Naar boven |
|
|