| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 16:44
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Ribhouse Texas heeft mijn voorkeur |
Anita, hoe ga je dat doen? De meeste stemmen gelden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 16:47
|
|
|
|
dan vreet hij die pruimenboom wel leeg.
Hij zal er toch wel aan denken om een even aantal over te houden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 16:55
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik ben op zoek naar een relaxte stoel waar je heerlijk een boek in kunt lezen. Kleur maakt niet uit!
Ik heb voor jou Tess, grijze muurverf en schoolbordverf in de kleuren lime en zwart, ik heb het over nadat ik mijn toilet ermee gedaan heb. Bij mij mag je daar dus op de muren schrijven, iets voor Uk? |
Ik stel me zo voor dat die RELAXTE STOEL de arm(leuningen)en over elkaar heeft en, al schommelend, lurkt aan een pijp
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:00
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik stel me zo voor dat die RELAXTE STOEL de arm(leuningen)en over elkaar heeft en, al schommelend, lurkt aan een pijp  |
Haha.......grappenmaker! Maar je hebt er wel een aardig beeld bij, heb jij zo`n stoel misschien? Ook nog over?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:09
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ook deze scheiding vind ik iets kunstmatigs hebben. Iedereen heeft toch wel eens van die serieuze en minder serieuze momenten. Waarom zou je dat zonodig moeten scheiden? Waarom zijn mensen zo bang om zich eens eerlijk te laten zien in de chatbox? Ik begrijp best wel, dat men het ziet als een uitlaatklep, maar aan de andere kant, het kan ook meer zijn dan een uitlaatklep, het kan een plek zijn waar vriendschappen kunnen ontstaan. |
Ach waar wil ik me nog druk om maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:09
|
|
|
|
Dinsdag 24 augustus:
VERHEVEN HOOGTEN!
O Heer, wij weten, dat Gij groot zijt en bij machte ons te bevrijden.
IK ben je Bevrijder, vertrouw volkomen op MIJ, weet, dat IK zal doen, wat het allerbeste voor je is. Wees bereid en gewillig, opdat MIJN wil zal geschieden. Weet, dat bij MIJ alle dingen mogelijk zijn, klamp je vol vreugde vast aan deze waarheid. Zeg vele malen: Alle dingen zijn mogelijk bij MIJN Meester, mijn HEER, mijn VRIEND. Als deze waarheid wordt aanvaard en vast wordt geloofd, dan is dit de ladder, waarlangs een ziel kan opklimmen vanuit de diepste put naar de meest verheven hoogten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:15
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | dan vreet hij die pruimenboom wel leeg.
Hij zal er toch wel aan denken om een even aantal over te houden? |
Dat een gast van m.n vrijwilligerswerk een paar uur bij ons komt werken, GODS wonder, want zij wacht op een niertransplantatie, wat maar niet opschiet, bij tijden is zij heel erg ziek, maar de moed die ze heeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:21
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou nou, de setjes vliegen als paddestoelen uit de grond.  |
Carin en Jonathan, PROFICIAT!!! veel geluk samen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Marieke, Ook jij, ..........VAN HARTE GEFELICITEERD. |
Marieke en Jahoor/heet hij zo? PROFICIAT!!!en ook veel geluk samen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:24
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Wat was je mooiste moment vandaag?
Wakker worden naast mijn partner, en héérlijk lekker na liggen denken over dingen in zijn armen.....
 |
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen, dingen in zijn armen ....
Een infuus ?? Hechtingen ??
Pfff wat is het moeilijk om duidelijk te zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:27
|
|
|
|
| HANNA566 schreef: | | ik woon vlakbij noordwijk en reken maar op betaald parkeren.... |
Ik denk dat de mensen daar al op gerekend hebben, staat ook aangegeven in de bijgevoegde link over het parkeren 
Je bent trouwens ook welkom hoor Hanna566
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 17:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:31
|
|
|
|
Het mooiste moment van vandaag.........dat ik vanaf 15.15 uur VAKANTIE heb!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:34
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wat mooi dat je dit plaatst. Er zijn vast velen die ( gedeeltelijk ) deze pijn herkennen. Ik wens je openheid en moed toe om iemand in vertrouwen te nemen. Fijn dat je dit met ons deelt! |
Mooi, zal vele mensen aan het denken zetten, als het jezelf betreft heel veel sterkte Inmiddels heb ik je gemaild.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:39
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Annemiek Irene
23 augustus 2000. De dag dat de weg naar je vader de weg naar de Vader werd. Als ik kijk naar je broer, die 10 jaar ouder geworden is en naar je zusje, een jonge vrouw van 19, dan moet ik altijd weer denken aan: hoe zou jij er nu uit gezien hebben? Zou je een vriendje gehad hebben? Maar 13 jaren ben je bij ons geweest. 13 jaar om nooit te vergeten.....Papa. |
Ontroerend. Sterkte, Chat.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:40
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Een dag niet gelachen.....is een dag niet geleefd  |
Dat niemand hierop reageert haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:46
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen, dingen in zijn armen ....
Pfff wat is het moeilijk om duidelijk te zijn  |
Jij schrijft het, ik dacht het.... 
Zie hier het belang van komma's....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:48
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen, dingen in zijn armen ....
Pfff wat is het moeilijk om duidelijk te zijn  |
Speciaal voor jou de Libelle-vertaling Cross
Een vederlichte aanraking deed mij hedenochtend ontwaken,nog enigzins bevangen door de naweeen van een nacht vol diepe dromen sloeg ik mijn lange wimpers op en keek mijn geliefde recht in zijn helderblauwe ogen die zoveel liefde uitstraalden dat er een siddering over mijn lichaam trok..........zou hij.....?Ja! Hij sloeg zijn sterke armen om mij heen,zijn ruige beharing tintelde in mijn neus,zijn borstkas steeg en daalde bij iedere ademteug,zijn hart klopt ritmisch in mijn oor.......van mij!!! juichde mijn hart,HIJ IS VAN MIJ! Toen fluisterde hij zachtjes in mn oor........schatteke,haal jij effe voor mij de krant,ik moet nl. nodig poe...
(laat mij dus maar lekker alleen liggen )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:06
|
|
|
|
ik kan haast niet achterblijven...
maar ik zeg niks!
ik heb trouwens al 2 dames hier rondlopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:14
|
|
|
|
Jonathan&Carin en Marieke&Jahoor...
gefeliciteerd heel veel geluk en liefde wens ik jullie voor de tijd die voor jullie ligt....Geniet ervan!!!!
groetjes miekjes....
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 18:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GOUDELSJE426
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:16
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Dinsdag 24 augustus:
VERHEVEN HOOGTEN!
O Heer, wij weten, dat Gij groot zijt en bij machte ons te bevrijden.
IK ben je Bevrijder, vertrouw volkomen op MIJ, weet, dat IK zal doen, wat het allerbeste voor je is. Wees bereid en gewillig, opdat MIJN wil zal geschieden. Weet, dat bij MIJ alle dingen mogelijk zijn, klamp je vol vreugde vast aan deze waarheid. Zeg vele malen: Alle dingen zijn mogelijk bij MIJN Meester, mijn HEER, mijn VRIEND. Als deze waarheid wordt aanvaard en vast wordt geloofd, dan is dit de ladder, waarlangs een ziel kan opklimmen vanuit de diepste put naar de meest verheven hoogten. |
Hoi Eva, Bedankt voor deze bemoediging! Een paar weken geleden heb om gebed gevraagd omdat mijn baan in de krant stond. Mij is toen door mijn baas verteld dat ik niet zou worden ontslagen. Maar dat er iemand bij zou komen. Vanmorgen kom ik na twee weken vakantie weer op mijn werk en voordat ik zelfs maar koffie heb kunnen pakken wordt mij verteld dat ik wel ontslagen wordt. Ik weet dat HIJ zal voorzien! Hoe groot de donkere wolken op dit moment ook zijn. Mijn gebed is dat ik zal durven vertrouwen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:30
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Iedere dag een uur? Poehhhhh moet er niet aan denken, kan ik er iedere dag om 5.00uur uit. Dankjewel.  |
uurtje is vrij kort nog. Annette voed de kinderen op...zegt ze... EN ze doet het huishouwe. Normaal zitten ze, ruim genomen, tussen 9 en 14 uur op school, dus heeft zij 5 uur (!!!!!) Das nog 4 uur meer dus dan Sjanita...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:32
|
|
|
|
| HANS744 schreef: | | op de vierde dag schiep GOD 2 lichte de maan voor s.nachts en de zon voor overdag en zonder dat licht kunnen wij niet. en zonder de ZOON hebben wij geen eeuwig leven als je HEM in je hart heb |
gen 1: 3 God zei: ‘Er moet licht komen,’ en er was licht. 4 God zag dat het licht goed was, en hij scheidde het licht van de duisternis; 5 het licht noemde hij dag, de duisternis noemde hij nacht. Het werd avond en het werd morgen. De eerste dag.
Gen 1: 14 God zei: ‘Er moeten lichten aan het hemelgewelf komen om de dag te scheiden van de nacht. Ze moeten de seizoenen aangeven en de dagen en de jaren, 15 en ze moeten dienen als lampen aan het hemelgewelf, om licht te geven op de aarde.’ En zo gebeurde het. 16 God maakte de twee grote lichten, het grootste om over de dag te heersen, het kleinere om over de nacht te heersen, en ook de sterren. 17 Hij plaatste ze aan het hemelgewelf om licht te geven op de aarde, 18 om te heersen over de dag en de nacht en om het licht te scheiden van de duisternis. En God zag dat het goed was. 19 Het werd avond en het werd morgen. De vierde dag.
Wie legt mij dit even uit?? dag 1 - God schiep het licht wat gebeurde er dan op dag 4??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Dat spul is ieder geval wel goedkoper als die duitse wijn. |
Duitse wijn heb ik nie zo veel mee... WEL met duits bier. Iedere keer dat ik een zuiver duits biertje drink, heb ik medelijden met die hollanders die die chemische zooi drinken omdat ze denken dat dat bier is.
( dit is niet offtopic want ik heb besloten dat er geen koffie geschonken word, maar duits bier met n plakje cake)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:35
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Sinds een paar weken zijn Jonathan890 en ondergetekende een CM setje ! Chris kan zijn succes lijstje weer eens gaan uitbreiden dus.... |
He leuk! gefeliciteerd allebei
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:36
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Speciaal voor jou de Libelle-vertaling Cross
Een vederlichte aanraking deed mij hedenochtend ontwaken,nog enigzins bevangen door de naweeen van een nacht vol diepe dromen sloeg ik mijn lange wimpers op en keek mijn geliefde recht in zijn helderblauwe ogen die zoveel liefde uitstraalden dat er een siddering over mijn lichaam trok..........zou hij.....?Ja! Hij sloeg zijn sterke armen om mij heen,zijn ruige beharing tintelde in mijn neus,zijn borstkas steeg en daalde bij iedere ademteug,zijn hart klopt ritmisch in mijn oor.......van mij!!! juichde mijn hart,HIJ IS VAN MIJ! Toen fluisterde hij zachtjes in mn oor........schatteke,haal jij effe voor mij de krant,ik moet nl. nodig poe...
(laat mij dus maar lekker alleen liggen ) |
tja, die dates via CM vallen soms wat tegen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:37
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | M'n dekbed zal wel een hopeloos geval zijn denk ik. Ieder geval , bedankt voor het advies. |
En als je je dedbed afhaalt, voor de was.....dan zorg je vast dat die binnenstebuiten eraf gaat, is veel sneller, hup in de was, hup in de droger of aan de lijn. En dan opvouwen, of gelijk weer om het dekbed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:38
|
|
|
|
[quote=LIESBETH326
Zie hier het belang van komma's.... [/quote]
Thomas, jij schrijft het, ik dacht het.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:39
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Al n eeuw of 2 is nederland opgezadeld met het koningshuis van Oranje Nassau. Mijn voorkeur gaat uit naar een republiek. redenen hiervoor zijn o.a.:
- erfopvolging is niet meer van deze tijd. - koningin heeft tijdens huidige kabinetsformatie ongeoorloofd blijk gegeven van politieke voorkeur. - koningshuis zit diep in de bilderberggroep. |
mijn voorkeur gaat uit naar een koningshuis...heerlijke traditie. Rest interesseert mijn geheel niets......een president erbij heeft ook politieke voorkeur, en kost ook geld, en dan nog meer verkiezingen....zucht wordt al moe van iedere paar jaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:42
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ach waar wil ik me nog druk om maken  |
moeten we nou gaan raaien ofzo????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:42
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | mn relatie na 14 mnd, en 3wk super vakantie met zn tweeën bij thuiskomst zomaar per mail beëindigd. Niets aan zien komen. Elkaar en tegenover God, trouw beloofd en voor altijd bij elkaar te blijven. Ben er kapot van. Wil hem helemaal niet kwijt. Bid tot God voor uitleg, maar voel alleen gemis en intens verdriet. Mn meiden zijn ook van slag. Op het ene moment kijk je uit naar een toekomst samen en dan is alles weg. Een groot gemis daarvoor in de plaats. Gemis van zijn kinderen en familie. Zou ik ze nu echt nooit meer zien? Dat idee kan ik helemaal niet aan. |
wat erg voor je.... zoiets is verschrikkelijk. Waarom, waarvoor, wat had ik kunnen doen, waar ben ik fout gegaan, wat is de reden voor hem, allemaal vragen die door je hoofd gaan? Hoop maar, en ik vind ook dat je er recht op hebt, dat er duidelijkheid komt.
|
|
| Naar boven |
|
|