| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Annemiek Irene
23 augustus 2000. De dag dat de weg naar je vader de weg naar de Vader werd. Als ik kijk naar je broer, die 10 jaar ouder geworden is en naar je zusje, een jonge vrouw van 19, dan moet ik altijd weer denken aan: hoe zou jij er nu uit gezien hebben? Zou je een vriendje gehad hebben? Maar 13 jaren ben je bij ons geweest. 13 jaar om nooit te vergeten.....Papa. |
Beste chatuliem, wat vind ik dit sterk van je dat je dit hier schrijft. Zoveel emotie, liefde en gevoel ligt erin, maar t verdriet stijgt er boven uit.
vraag...je schrijft dat haar broer 10 jr ouder geworden is....??
Heel veel sterkte en God's zegen Ik hoop dat je je gedragen hebt gevoeld gisteren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:49
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | uurtje is vrij kort nog. Annette voed de kinderen op...zegt ze... EN ze doet het huishouwe. Normaal zitten ze, ruim genomen, tussen 9 en 14 uur op school, dus heeft zij 5 uur (!!!!!) Das nog 4 uur meer dus dan Sjanita...  |
jouw overhemden zijn vast ook paar maatjes groter de bloesjes van Shanita.....weet je hoeveel tijd er in strijken gaat zitten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:51
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik stel me zo voor dat die RELAXTE STOEL de arm(leuningen)en over elkaar heeft en, al schommelend, lurkt aan een pijp  |
hè......t is toch een sigaar die ze af en toe rookt?? Heb ik wat gemist?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:51
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Speciaal voor jou de Libelle-vertaling Cross
Een vederlichte aanraking deed mij hedenochtend ontwaken,nog enigzins bevangen door de naweeen van een nacht vol diepe dromen sloeg ik mijn lange wimpers op en keek mijn geliefde recht in zijn helderblauwe ogen die zoveel liefde uitstraalden dat er een siddering over mijn lichaam trok..........zou hij.....?Ja! Hij sloeg zijn sterke armen om mij heen,zijn ruige beharing tintelde in mijn neus,zijn borstkas steeg en daalde bij iedere ademteug,zijn hart klopt ritmisch in mijn oor.......van mij!!! juichde mijn hart,HIJ IS VAN MIJ! Toen fluisterde hij zachtjes in mn oor........schatteke,haal jij effe voor mij de krant,ik moet nl. nodig poe...
(laat mij dus maar lekker alleen liggen ) |
Je moet schrijfster worden, Leanne!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:53
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Duitse wijn heb ik nie zo veel mee... WEL met duits bier. Iedere keer dat ik een zuiver duits biertje drink, heb ik medelijden met die hollanders die die chemische zooi drinken omdat ze denken dat dat bier is.
( dit is niet offtopic want ik heb besloten dat er geen koffie geschonken word, maar duits bier met n plakje cake) |
Helemaal mee eens Pieter......Dat pils hier is maar een biersoortje....best wel eens lekker, maar doe mij maar triple en dat soort bieren...heerlijk dat duitse bier ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:56
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Marieke en Jahoor/heet hij zo? PROFICIAT!!!en ook veel geluk samen.  |
dat is zn naam hier op CM Eva
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:57
|
|
|
|
Dank jullie wel allemaal voor jullie wensen van geluk !!!
En Marieke en Jahoor.....ook veel geluk samen !!! maar dat had ik jullie tijdje geleden al gewenst !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:11
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | jouw overhemden zijn vast ook paar maatjes groter de bloesjes van Shanita.....weet je hoeveel tijd er in strijken gaat zitten  |
ow, vandaar dat ik maar 1 schoon overhemd per maand mag... nu ik snap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:12
|
|
|
|
|
Twee nieuwe setjes... wat leuk! Alle vier van harte gefeliciteerd en veel geluk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:14
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ow, vandaar dat ik maar 1 schoon overhemd per maand mag... nu ik snap  |
Héhé... eindelijk iemand gevonden die nog strenger is dan ik... ik riep altijd: één schoon overhemd per week, meer strijk ik niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:15
|
|
|
|
bedankt Eva,
deze mensen zijn zullen veel gebed nodig hebben. Gods zegen toegewenst.
Katja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:16
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | hè......t is toch een sigaar die ze af en toe rookt?? Heb ik wat gemist? |
of je nu al wat mist weet ik niet... maar ik begreep dat je in de toekomst wel vaker legere sigarenkistjes aan gaat treffen... maar dat heb je er wel voor over, neem ik aan.
om ff on topic te blijven... ik heb een 10.000 roestvaststalen antidiefstalboutjes met torx30-pin aansluiting over... maten M8x20 en M8x30, iemand interesse?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:17
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik ben op zoek naar een relaxte stoel waar je heerlijk een boek in kunt lezen. Kleur maakt niet uit!
|
tip: koop op Marktplaats/2dehands.nl een lederen interieur van een Saab 9000, laat er een degelijk onderstel onder lassen en voilà: een heerlijk zittende stoel (al dan niet electrisch te bedienen).
met aangepast onderstel (lees: met wieltjes) ook uitstekend te gebruiken als bureaustoel.
't klinkt gek, maar er zijn mensen die het doen!
ik niet: ik kan niet lassen (en heb ook geen lederen Saab-interieur dat ik hiervoor kan en wil gebruiken)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:21
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Héhé... eindelijk iemand gevonden die nog strenger is dan ik... ik riep altijd: één schoon overhemd per week, meer strijk ik niet...  |
En daar kom je nu mee.... tja, ik ben inmiddels met Annette getrouwd en er is een kleine op komst... kost mij teveel aan allimentatie. 3 nieuwe overhemden per maand erbij kopen is iets goedkoper.
Wel balen dat je hier nu pas mee komt... ik had het goed kunnen hebben bij jou, kom ik nu achter..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:21
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Beste chatuliem, wat vind ik dit sterk van je dat je dit hier schrijft. Zoveel emotie, liefde en gevoel ligt erin, maar t verdriet stijgt er boven uit.
vraag...je schrijft dat haar broer 10 jr ouder geworden is....??
Heel veel sterkte en God's zegen Ik hoop dat je je gedragen hebt gevoeld gisteren. |
Tien jaar ouder dan hij toen was...tis 10 jaar geleden namelijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:26
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | En daar kom je nu mee.... tja, ik ben inmiddels met Annette getrouwd en er is een kleine op komst... kost mij teveel aan allimentatie. 3 nieuwe overhemden per maand erbij kopen is iets goedkoper.
Wel balen dat je hier nu pas mee komt... ik had het goed kunnen hebben bij jou, kom ik nu achter..  |
Idd... je zou het misschien wel goed kunnen hebben gehad bij mij... Maar als ik jouw en Annettes bijdragen zo eens lees, dan heb je het bij haar (het) best!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:30
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tja, die dates via CM vallen soms wat tegen he  |
Pietertje toch..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:44
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik denk dat de mensen daar al op gerekend hebben, staat ook aangegeven in de bijgevoegde link over het parkeren 
Je bent trouwens ook welkom hoor Hanna566
.. |
Beste Crossroad,
HAd me opgegeven voor zaterdag. Ws moet ik, helaas, de afspraak afzeggen. Heb een andere auto moeten kopen en die heb ik ws zaterdag nog niet. En met mn huidige kan ik echt niet rijden. IS over de apk heen.
Mocht de auto er wel zijn dan kom ik zeker. Ik meld het jou in ieder geval nog.
groet Alous, fijne avond.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:51
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | gen 1: 3 God zei: ‘Er moet licht komen,’ en er was licht. 4 God zag dat het licht goed was, en hij scheidde het licht van de duisternis; 5 het licht noemde hij dag, de duisternis noemde hij nacht. Het werd avond en het werd morgen. De eerste dag.
Gen 1: 14 God zei: ‘Er moeten lichten aan het hemelgewelf komen om de dag te scheiden van de nacht. Ze moeten de seizoenen aangeven en de dagen en de jaren, 15 en ze moeten dienen als lampen aan het hemelgewelf, om licht te geven op de aarde.’ En zo gebeurde het. 16 God maakte de twee grote lichten, het grootste om over de dag te heersen, het kleinere om over de nacht te heersen, en ook de sterren. 17 Hij plaatste ze aan het hemelgewelf om licht te geven op de aarde, 18 om te heersen over de dag en de nacht en om het licht te scheiden van de duisternis. En God zag dat het goed was. 19 Het werd avond en het werd morgen. De vierde dag.
Wie legt mij dit even uit?? dag 1 - God schiep het licht wat gebeurde er dan op dag 4?? |
Die vraag heb ik me ook weleens gesteld. k Heb eigenlijk geen idee. Wat ik me kan voorstellen is dat bijvoorbeeld tot aan dag 4 het licht rechtstreeks van God afkomstig was en daarna niet meer. Net zoals over het Nieuwe Jeruzalem staat beschreven: Openbaring 21:23 En de stad behoeft de zon en de maan niet, dat zij in dezelve zouden schijnen; want de heerlijkheid Gods heeft haar verlicht, en het Lam is haar Kaars.
Maar dat is speculatie; mss zijn er betere verklaringen?
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:05
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | | Idd... je zou het misschien wel goed kunnen hebben gehad bij mij... Maar als ik jouw en Annettes bijdragen zo eens lees, dan heb je het bij haar (het) best! |
Eigenlijk is het heel simpel hoor, je moet gewoon zorgen dat ze wat te klagen hebben, anders gaan ze zelf dingen verzinnen om over te klagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:08
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Dat niemand hierop reageert haha  |
Euh... nou, dat deed ik expres niet omdat ik een ernstige hekel heb aan deze uitdrukking. Daar heb ik natuurlijk mn redenen voor, maar die zijn off-topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:15
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Al n eeuw of 2 is nederland opgezadeld met het koningshuis van Oranje Nassau. Mijn voorkeur gaat uit naar een republiek. redenen hiervoor zijn o.a.:
- erfopvolging is niet meer van deze tijd. - koningin heeft tijdens huidige kabinetsformatie ongeoorloofd blijk gegeven van politieke voorkeur. - koningshuis zit diep in de bilderberggroep. |
Mee eens. Met als toevoeging de enorme kosten die dit hele huis met zich meebrengt (t'is niet alleen de Koningin hé...)
Oké Pieter nu zijn we de klos... En jij woont lekker over de grens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:21
|
|
|
|
Ben jij nu zo blij dat je niet meer hoeft mee te betalen of wil je je geld terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:23
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | HOERA......mijn pc doet het weer, de rust is gedaan dus  |
Jammer Heb je wel gemist bij de wok.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:26
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | uurtje is vrij kort nog. Annette voed de kinderen op...zegt ze... EN ze doet het huishouwe. Normaal zitten ze, ruim genomen, tussen 9 en 14 uur op school, dus heeft zij 5 uur (!!!!!) Das nog 4 uur meer dus dan Sjanita...  |
Huishouden doe ik 's avonds na werktijd. Maar daar heb ik gelukkig geen 4 uur voor nodig. en de kids opvoeden doe ik alleen in tweekend. Voeden doe ik ze dmv. allimentatie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:28
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Eigenlijk is het heel simpel hoor, je moet gewoon zorgen dat ze wat te klagen hebben, anders gaan ze zelf dingen verzinnen om over te klagen  |
Pieter, volgens mij pak je, net als ik, elke ochtend het schone gestreken overhemd dat boven op de stapel ligt. 
Bij een shirt, zo schoon gewasschen, mist met één, twee kreukjes niet.
Thomas, vandaag blauw met een soort ruitje er in - of zo.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 20:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:29
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | jouw overhemden zijn vast ook paar maatjes groter de bloesjes van Shanita.....weet je hoeveel tijd er in strijken gaat zitten  |
Strijken doe ik niet aan. gaat veel te veel tijd in zitten . Lijkt me ook zo'n kl......karweitje. Doe gewoon kleren aan die niet gestreken hoeft te worden. En zakdoeken en theedoeken strijk ik wel met mn handen ( zijn groot genoeg)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:30
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Waarom? Soms is het ook wel gemakkelijk om de verschillen boven water te hebben. Ik denk dat de kerk in een enorme identiteitscrisis zich bevindt. Juist vanwege die neiging om vooral te verzoenen. Ze verzoenen zich zelfs met andere religies.... Deze neiging tot verzoening overstijgt zelfs het verlangen Gods Woord uit te dragen. Het wordt altijd negatief uitgelegd, dat je een eigen identiteit hebt als kerk. Terwijl ik denk dat God dit ook weer gebruikt. Er is ruimte voor verschillende manieren van geloofsbeleving en waarom zouden we mogen kiezen tussen verschillende kerken. Het feit dat de ene kerk bestaat betekent niet dat de andere niet goed gewerkt heeft.....Dat er onderling jaloezie haat en nijd is, is natuurlijk niet goed. Maar gewoon erkennen dat er ook andere kerken zijn waar het woord van God gepredikt wordt, maar op een andere manier de viering beleefd wordt, is volgens mij voldoende voor eenheid. Samenwerking wat verder gaat, zie ik absoluut niet zitten, maar goed, dat is mijn persoonlijke mening. |
Ik kan me hier wel in vinden en het zou me niet verbazen als ook Marijan dit ongeveer bedoelde met haar oproep 'Laten we daarom vooral zoeken naar wat ons bindt i.p.v. naar wat ons scheidt.'
Ik denk wel eens, zou juist door de verschillende kleuren van gemeentes de veelkleurigheid van God niet meer uitkomen? Ik vind dat eigenlijk wel mooi...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:31
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Pieter, volgens mij pak je, net als ik, elke ochtend het schone gestreken overhemd dat boven op de stapel ligt. 
Thomas, vandaag blauw met een soort ruitje er in of zo. |
Smurfenpak?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|