| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:46
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Jullie ook van harte Herman en Marianne!
Gr. van een half cm-setje......geen vermelding dus  |
Noemen we die van jou maar "vrijbuiter"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:48
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Weet je ook hoe het met de leeftijden op CM zit???  |
Dat kun je wel onderzoeken. Je geeft aan bij zoeken in welke leeftijdscategorie je zoekt tussen 18 en 99 jaar en dan heb je de totalen, want jonger of ouder komt niet voor. Je kunt zoeken op mannen, op vrouwen en op mannen en vrouwen. De berekening in percentages kun je dan makkelijk maken.
Thomas, zou het toch wel jammer vinden dat zoveel vrouwen... ahum.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:48
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Met 67 lesbische paren is alles weer in evenwicht, statistisch gezien. Het is overwegend zo dat er meer vrouwen ingeschreven staan op CM, is mijn indruk
Thomas, er zijn leugens, grove leugens en statistieken (onbekende bron) |
Waarom lesbische paren ..... begin een harem 
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 25 augustus 2010, 19:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:52
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Blaffende honden bijten niet, wel risico van alcoholverslaving in jouw geval...
wat, dat, vaatje alcohol, dat de onderkoelde mensen in de bergen het leven redt...
SORRY DIT ZIJN LEVENS REDDENDE HONDEN !!! moet je zuinig op zijn!!!
Kortom, als je bedreigd wordt, moet je niet een vloek uiten, dat keert zich via haat tegen jezelf, mij zelf in dit geval.
Wel, als je bedreigd wordt, dan is het een kunst om over die ander een zegen uit te spreken...
Dit is niet iets, wat ik zomaar schrijf, Ik heb een situatie meegemaakt, waarin ik met heel veel pijn, verdriet, gebed in antwoord op dat gebed dit antwoord kreeg.
en... inderdaad, het is een antwoord wat ook mij voor grote vraagtekens zet.
Wel weet ik, er zijn wetenschappelijke proeven, dat is het zogeheten 'rijst experiment'.
http://www.youtube.com/watch?v=b8l7RrHM43Q ook zelf te vinden via google type = rice experiment; Veel mensen hebben dit experiment zelf thuis geprobeerd. Maar ja, het blijft 'home made' dus dit rijstexperiment is nog niet wetenschappelijk. )
als je op een potje rijst het woord 'LIEFDE' schrijft en er naar kijkt, dan blijft het potje langer gezond, wit, zonder schimmels
want een potje rijst waarop het woord 'HAAT' staat, daar wordt de witte rijst eerder zwart, vlekkerig, met schimmels.
Wel wetenschappelijk, want dit sluit aan op proeven van de Japanse wetenschapper dr. Emoto: Water, ons lichaam bestaat voor 70% uit water. Bij verschillende woorden, bij verschillende muziek, neemt elk water kristal een andere vorm aan. Fantastische verschillen zijn zichtbaar. Bij liefelijke woorden ontstaan de prachtigste kristalvormen. Bij hatelijke woorden, vallen die kristallen uit elkaar. Hoe kan water een kristalvorm krijgen? Het water wordt na blootgesteld te zijn aan muziek, woorden etc. 'bevroren' en het kristal wordt gefotografeerd. ( zie hier wat muziek doet met de waterkristallen tijdens het Nederlands Volkslied. http://www.youtube.com/watch?v=4GXLxwQS2N0&feature=related
helaas, ook dit wordt betwijfeld, zowel op de NL als ook de USA wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Masaru_Emoto
hier een USA tv uitzending, waar diverse wetenschappers laten zien, hoe woorden de structuur van het water beinvloeden. Zelfs kunnen die woorden en die structuur, het verschil bepalen, of planten wel of niet groeien of dood gaan. dat in deze link (de film is engelstalig en helaas niet ondertiteld): http://www.disclose.tv/action/viewvideo/29148/Water__The_Great_Mystery_Pt_2_8/
)
Wellicht ook hier, lijkt dit occult. In de hersenwetenschap is echter ontdekt, dat mensen in hun hersenen drie soorten straling hebben: - alpha - beta - gamma
Ook hier is dus een fysieke interactie denkbaar. Dus niet occult.
Sterker nog, dit sluit naadloos aan bij de Bergrede, waarin christenen opgeroepen worden om lief te hebben hen die haten.
DAT GEEFT DUS DIEPE INTENSE GENEZING, |
ik word hondsmoe van je bijdrages, je wijkt af van het topic, geef es een keertje een normaal kort antwoord.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:57
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Oké; er is toch iets ergers dan krakende chips-eters in de trein...
Wat moet je doen als er pal tegenover je een volwassen man uit z'n neus zit te vr.... ?
Spoorwegpolitie was in geen velden of wegen te bekennen |
Geloof dat jij liever onweer had gezien dan had je hem weggebliksemd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 20:17
|
|
|
|
Goed............ iedereen bedankt voor de dekbedtips, jammer dat er niks nieus bij stond. Behalve dan de tip van de lijmklemmen. Volgende kl.....karweitje: FRIETPAN SCHOONMAKEN.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 20:28
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Erg leuk voorstel om wat anders te eten. Ik zal erover nadenken.
Groeten van Katja. |
Niet te lang over nadenken he... 
Ik zou zeggen, gewoon doen. Hartstikke gezellig. 
Ik zeg, doen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 20:31
|
|
|
|
[quote=LEPELTJE037]Lepeltje037 mag er wat mij betreft ook aan worden toegevoegd.
{edit} Dus voor het complete lijstje tot nu toe:
adrianne320 carin303 jonathan890 motormuis997 marianne338 herman040 lepeltje037 Mario216
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 20:42
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: |  |
Geloof dat ik iets verkeerd heb getikt (gezegd)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:01
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Waarom lesbische paren ..... begin een harem 
.. |
ja, vinden die vrouwen vast leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:11
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | Van die plek is door Jezus gezegd: het huis van Mijn Vader heeft veel kamers... |
I can't wait to get to Heaven, when you'll wipe away all my fears.
In six days you created everything,
but you've been working on Heaven two thousand years.
uit Keith Green's song 'I can't wait to get to heaven'
Ik vind dit zo'n mooie gedachte die hij hier neerzet, Jezus schiep de hemel en de aarde in 6 dagen. En is naar de hemel opgevaren om ons een plaats te bereiden. En daar is Hij al 2000jr aan bezig......Oh God wat moet dat mooi worden !!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:11
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | ja, vinden die vrouwen vast leuk  |
In Arabië hebben ze niet anders
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op woensdag 25 augustus 2010, 21:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:28
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | In Arabië hebben ze niet anders  |
Polygamie is in de oudere tijden iets wat veelvuldig voorkwam. Eigenlijk was het gewoon een cultuur gebonden iets, maar ook een goed ding.
In de oudheid, waren er minder mannen dan vrouwen. Mannen jaagden, voerden oorlogen en hierdoor stierven er meer dan vrouwen. Voor vrouwen was het een must om getrouwd te zijn en een man te hebben die voor hen zorg droeg. Omdat er meer vrouwen als mannen waren, werd het algemeen als normaal beschouwd dat een man meerdere vrouwen had.
In latere tijden is het verschijnsel dat er meer vrouwen dan mannen zijn meer genivelleerd, de verhouding schijnt wereldwijd nog steeds zo te zijn dat er meer vrouwen dan mannen zijn, maar niet meer zo extreem als vroeger tijden. Dat de islamitische wetgeving en enkele sekten polygamie nog steeds in ere houden, vind ik een meer egoistische trek van een rare mannen cultuur. In de moderne wereld is het een verboden iets, dus op CM kunnen we het daarom maar niet mee beginnen. De gevangenis straf in nederland is dacht ik 4-6jr.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Goed............ iedereen bedankt voor de dekbedtips, jammer dat er niks nieus bij stond. Behalve dan de tip van de lijmklemmen. Volgende kl.....karweitje: FRIETPAN SCHOONMAKEN.  |
dan noem je wel een hardnekkig vies iets op.
mijn voorstel....na jaar ding weggooien
ik ben het nu aan het proberen met een RVS ding, waar de binnenpan uitgehaald kan worden. Nu alleen afwachten totdat ding aangekoekt is. Maar misschien is het wel zo dat die RVS pan makkelijker schoon wordt dan een aluminium ding, omdat RVS harder is en niet poreus.
Als het dan toch vies is, werkt misschien de vaatwasser en anders misschien de hogedrukreiniger.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:32
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | een dissonantje op zn tijd moet ook kunnen |
eentje is genoeg....dus BEHAPPY mag BEHIPPY blijven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:37
|
|
|
|
Woensdag 25 augustus; Joh. 20: 11-18: Waarom huil je?
Die Maria! Zo vol is ze van haar verdriet, dat ze Jezus niet een herkent! Kijk dan toch, Maria, zie dan toch door je tranen heen, daar staat Hij. Jezus zelf! Maar Maria denkt dat die stem van de tuinman is, de hovenier. Misschien weet hij wel waar ze het lichaam van Jezus hebben neergelegd... Dat zal je toch gebeuren, dat je denkt: Jezus is dood, terwijl Hij zelf in levende lijve naast je staat! Zou ons dat ook niet kunnen overkomen? Ik (de schrijver) denk van wel. Ik denk dat wij nog al eens vergeten dat Jezus tot ons komt in de minste van de mensen. Soms kan Hij zelf naast ons zijn, met een vraag, een opmerking, een waarschuwing, een bemoediging. Wij denken al gauw: ach, dat is maar de tuinman, dat is mijn moeder maar of mijn vader, mijn ouderling of domineem, het is maar een woord van een mens...Maar pas op, je kunt je vergissen. Je kunt zo in beslag genomen zijn door je verdriet, je zorg, je eigen plannen en luchtkastelen, dat je Jezus zelf niet meer ziet of hoort. Maar soms is Hij dichterbij dan wij denken. Soms is de vraag Zijn eigen vraag: Waarom huil je eigenlijk? Wat is er aan de hand? Is er werkelijk zoveel reden om verdrietig te zijn? Ben je Mijn beloften vergeten? Ben je vergeten dat Ik sterker ben dan de dood en dat Mijn Koninkrijk niet van deze wereld is? Nog altijd heeft Maria niet door dat het niet de tuinman is die achter haar staat. Totdat Jezus haar naam noemt. Maria! Persoonlijker kan het niet. Ze wordt bij haar naam genoemd. En nu herkent ze de stem van Jezus. Hij is het werkelijk! Hij is opgestaan. De tranen van verdriet worden tranen van vreugde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:44
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Waarom lesbische paren ..... begin een harem 
.. |
Tjonge, wat creatief ben je. Dat zouden jullie wel willen zeg!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:46
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Tjonge, wat creatief ben je. Dat zouden jullie wel willen zeg!  |
ja doei... ik heb er 1 gehad... nog nachtmerries van!! wel n mooi boek over geschreven trouwens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DORA218
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:47
|
|
|
|
Hallo allemaal
Met grote interesse heb ik zitten lezen. Heb zelf duidelijke beperkingen die niet zichtbaar zijn maar wel op het lichamelijke vlak liggen. Heb het niet bij mijn profiel staan,is nooit bij mij opgekomen om dat te doen.Maar als ik met iemand mail dan vertel ik het met de tweede of derde mail dus wel. Vind het heel moeilijk om in te schatten hoever het meespeelt in het verdere contact,vermoed van wl. Ik geloof wel dat als er van liefde sprake is ,het geaccepteerd word maar er is volgens mij toch echt wel tijd nodig voor het zover is,en dat heb je dan niet. Blijf het moeilijk vinden.
groetjes
Thea
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
|
|
|
|
een slecht moment is als mensen een deel van je zinsbouw pikken op forum en er een totaal ander verhaal van maken waar geen hout van klopt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | ja, vinden die vrouwen vast leuk  |
En die mannen dan met al die schoonmoeders?
Thomas, schoonmoeders die thee drinken, erger kan niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:52
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ja doei... ik heb er 1 gehad... nog nachtmerries van!! wel n mooi boek over geschreven trouwens  |
Jullie kunnen er niet eens eentje onder de duim houden, laat staan een heel harem.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 25 augustus 2010, 21:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:53
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | WAZIG ... mijn eigen domheid: mooie omschrijving, geweldige vondst!
NEE JOH! je bedreigt niet, als hond ben je heel aaibaar.
ja, inderdaad, heb het net nagelezen: ik schrijf: "als je bedreigd wordt..." ik bedoel dat hier niet persoonlijk. Wens ook niet, dat je het zo opvat.
je schrijft zelf wel:
Oke, nu kan ik die tekst op twee manieren lezen.
Ik zou het als een genade en/of zegen kunnen ervaren, als ik in de schaduw zou komen van de 'talenten' van deze 'predikant'.
Als je dat zou bedoelen, als ik het zo zou lezen, dat zou te veel eer zijn.
Bij het lezen van een tekst, moet men opletten op kopteksten, plaatjes etc. pas dan weet men de werkelijke bedoeling van de schrijver.
Jij steekt je tong uit? Laat ik je nu geen woorden in de mond leggen.
Een hond steekt zijn tong uit om zichzelf af te koelen, Een slang steekt zijn tong uit om te ruiken of er aas is.
Waarom plak jij hier bij de naam van een Evangelist, in mijn optiek een Begenadigd Evangelist, uitgerekend dit plaatje?
Als je mij wilt uitdagen, dan is het voor de fun. Prima. Echter wie Het Evangelie in kwaad daglicht stelt, dat is occult.
En als door mijn schuld het Evangelie in kwaad daglicht zou worden gesteld, dan ben ik medeschuldig. Dan moet ik verantwoording afleggen.
Dus... ? Ben ik zo té duidelijk? Of ben ik té vaag? |
Nee, duidelijk... Zal ik OOK ff duidelijk zijn:
Die Zijlstra is in mijn optiek een geldhongerig eng mannetje die mensen valse hoop verkoopt voor n berg geld. Van alle wonderbaarlijke bekeringen is er ooit 1 in de krant gekomen, ene Janneke Vlot, meen ik, en zelfs daar zetten de artsen nog vraagtekens bij. Verder is het allemaal net zo wazig als jouw gemiddelde bijdrage. (En ja, ik ben er live aanwezig geweest)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:54
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Jullie kunnen er niet eens eentje onder de duim houden, laat staan een heel harem.  |
Zo eindigt het boek ook... dat ik mn eigen harem uitgegooit word
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:56
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Jullie kunnen er niet eens eentje onder de duim houden, laat staan een heel harem.  |
Wij hebben maar twee duimen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:57
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Wij hebben maar twee duimen  |
En zelfs dan hebben sommigen er nog moeite mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ASANTI087
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 22:02
|
|
|
|
Ha ha Ha, moet wel om je lachen meneer happy. Heb net je profiel bekeken en kan me voorstellen dat je op de universiteit moest afhaken. Ben zelf student en docent geweest en bijdehante studenten die er van alles bijhalen en niet echt concreet over komen worden niet altijd gewaardeerd. helaas voor jou... of niet... ha ha, thats the question...
Maar goed. Ik bedankte jouw, Annette, idd voor de opmerking om het toch asjeblieft simpel te houden en zeker geen man/vrouw toespelingen aan te halen omdat dan veel mensen geirriteerd raken, ik vind dat ook irritant. Ik weet dat veel mensen ook afhaken als het lange stukken zijn maar ik vind het met een onderwerp als ook lastig kort te zijn.
Toch bedank ik HappY idd ook voor zinnige reacties. Ik haak niet zo snel af en ben het zeker met een heleboel van zijn stellingen eens. Het probleem is dat alles zo vaag is. Weinig dingen die met het alternatieve en met ideologieen te maken hebben zijn sluitend. Ook de stellingen van ouweneel en van der Smitte vind ik vaag. Maar komt dat niet door het geloof? Zelfde bijv als geloof in schepping of evolutie. Voor beiden zijn enorm veel stellingen te bedenken, het is maar net wat je wilt geloven.
Ik wil geloven dat de Heilige Geest in mij werkt door voorgevoel, door gebed en door inzichten. Ik heb er geen lekker gevoel meer bij. Maar wie zegt mij dat dit, wat goed leek, niet negatief wordt door de angel van negatieve praatjes?
Ik wil ook geloven dat het lichaam zo geweldig geschapen is dat massages helend werken. Happy onderstreept dit met voorbeelden van kristallen in water ed en de werkelijke energiebanen.
Ik sta er ook vaak versteld van wat voor invloed mijn geestelijke stemming heeft op het functioneren van mijn lijf.
ik heb mijn standpunt nog niet bepaald en wacht nog even af. Hopenlijk zijn er nog meer mensen die hun visie willen geven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ASANTI087
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 22:05
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Van alle wonderbaarlijke bekeringen is er ooit 1 in de krant gekomen, ene Janneke Vlot, meen ik, en zelfs daar zetten de artsen nog vraagtekens bij. Verder is het allemaal .. zo wazig . (En ja, ik ben er live aanwezig geweest) |
Heb jij het idee dat de werking van middeltjes als van dokter vogel en bijv de werking van voetreflex therapie kwakzalverij is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 22:12
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Je kan het ook doen zoals Martin: Onder je kussen leggen. |
Ja en een thuishulp nemen dat scheelt ook een slok op een borrel. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 22:17
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik vind een steen toch wel iets hebben hoor... maar of mn nabestaanden iedere week met een fris sopje de boel smetteloos wit houden, betwijfel ik. ik heb overwogen om het als bindende voorwaarde in mn testament te zetten, maar t risico is dat ze dan de hele erfenis om moeten zetten in flessen glorix..... en of ze daar zin in hebben???  |
Ja ik heb niet zoveel met een steen op mn pan want daar krijg je volgens mij erg veel hoofdpijn van en als jij toch een steen wil dan laat je toch iemand die je niet kent de boel op kuisen en heb je geen hoofdpijn meer. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |