| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:23
|
|
|
|
Het blijft voor mij onbegrijpelijk hoe het toch mogelijk is dat vrije intelligente mensen nauwelijks iets van de geschiedenis leren. En dat het zo maar mogelijk zou kunnen zijn dat deze geschiedenis zich herhaalt.
De verblinding bij zoveel mensen met een blinde haat tegen Israël is voor mij hèt bewijs dat anti-semitisme iets satanisch is.
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:23
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | effe de knuppel in het hoenderhok:

ik zit er over te denken om ook te komen. alleen vind ik (maar ja, wie ben ik? ) het parkeerterrein/meetingpoint wat klein. gevolg kan zijn dat het parkeerterrein al vol staat (alhoewel, met 't weer van de afgelopen dagen...). misschien is het parkeerterrein aan het Wantveld wat praktischer? (lees: groter. dagkaart voor parkeren is 3 knaken).'t parkeerterrein is ook wat makkelijker te bereiken, vanaf de snelweg... |
Die knuppel is wel mooi Griffin, toch is het beter om gewoon te houden aan de voorstellen zoals die nu staan. Verzamelen op het palace plein en daar overleggen wat we gaan doen.
Had je trouwens niet beter een lichtmetalen knuppel kunnen gooien, klinkt mooier als ik jou er mee om de oren sla .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:27
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | vroegah was alles betah!!
vroeger kon je nog wel eens op een link klikken... dan had je m meteen. ik denk dat velen met mij er ff geen zin in hebben om die neplink over te typen. |
Zei de man die zelf ook niet weet hoe je dat kopieert zodat je enkel aan hoeft te klikken ( en zn vrouw ook niet )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:31
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | je zou dus tóch zeggen dat het toch in de lucht zit, he...
nu alleen nog even mijn '2nd half' vinden...  |
Of gewoon even een poosje van CM wegblijven en het met je hoofd tussen je knieën uitzitten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:43
|
|
|
|
Ik ga denk ik maar een boot bouwen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:48
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Die knuppel is wel mooi Griffin, toch is het beter om gewoon te houden aan de voorstellen zoals die nu staan. Verzamelen op het palace plein en daar overleggen wat we gaan doen.
Had je trouwens niet beter een lichtmetalen knuppel kunnen gooien, klinkt mooier als ik jou er mee om de oren sla .....  |
Op welke carpoolplek hadden we ook al weer afgesproken Ik ben 't even kwijt. Dat was toch bij afslag 16?
Nou ja, komt vast goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:52
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Of gewoon even een poosje van CM wegblijven en het met je hoofd tussen je knieën uitzitten!  |
Op die manier heb ik mijn kerel gevonden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:59
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Of gewoon even een poosje van CM wegblijven en het met je hoofd tussen je knieën uitzitten!  |
ik ging op vakantie, geen CM abo meer en alles viel op zijn plekkie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:00
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Tja....ten eerste is het 1 van mn favo Michael songs en ten tweede is dit een forum met vrijheid van meningsuiting en ten derde moet je er dan maar de zanger bijzetten,verder nog iets?  |
ik zou niet durven.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:00
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Het blijft voor mij onbegrijpelijk hoe het toch mogelijk is dat vrije intelligente mensen nauwelijks iets van de geschiedenis leren. En dat het zo maar mogelijk zou kunnen zijn dat deze geschiedenis zich herhaalt.
De verblinding bij zoveel mensen met een blinde haat tegen Israël is voor mij hèt bewijs dat anti-semitisme iets satanisch is.
GrZ! |
Er was zojuist iemand op een ander topic die de knuppel in het hoenderhok gooide, maar ik ga de kogel door de kerk jagen. Ik hoop dat dit stukje niet verkeerd begrepen word.
Israël is Gods volk, God heeft een verbond met Israël gesloten, punt. Toch wordt Israël door de eeuwen heen verstrooid over de hele aarde, alleen de stammen Juda en Benjamin zijn dacht ik bekend. De overige 10 stammen zijn dus nog "verdwenen". Israël heeft veel te verduren gehad in al die jaren, verdrukking, vervolging ja met uitroeien bedreigd. Alleen de beide stammen Juda en Benjamin natuurlijk. Nu de kogel door de kerk, volgens de bijbel roept Israël dit onheil over zichzelf af. doordat ze God de rug hebben toegekeerd. Alleen wanneer Israël zich als geheel weer zal wenden tot God, dan pas zal God het verbond herstellen. Gelukkig laat God zijn volk Israël niet alleen of in de steek, want anders zou Israël al lang niet meer hebben bestaan .....
--Jeremia 22:9 En het antwoord zal zijn: Ze hebben het verbond met de HEER, hun God, verbroken, ze hebben neergeknield voor andere goden en die vereerd. --Jeremia 31:1 Dan zal ik voor elke stam van Israël een God zijn, dan is Israël mijn volk – spreekt de HEER. --Jeremia 31:8 Ik laat hen uit het noorden terugkeren en breng hen samen van de einden der aarde. Ook blinden en lammen komen mee, ook zwangere vrouwen, en vrouwen in barensnood. In dichte drommen keren ze terug. 9 Zij komen terug in tranen, ze heffen smeekbeden aan, en ik zal hen leiden. Ik breng hen naar stromende beken en voer hen over geëffende wegen; daar kunnen zij niet struikelen. Want ik ben voor Israël een vader, en Efraïm is mijn eerstgeboren zoon. 10 Volken, luister naar de woorden van de HEER, vertel het verder op de verste eilanden: Hij die Israël verstrooid heeft, zal het samenbrengen en het hoeden, zoals een herder zijn kudde. 11 Want de HEER verlost het volk van Jakob, hij bevrijdt hen uit de hand die sterker was dan zij. --Jeremia 32:39 Ik zal hen één van hart en één van zin maken, zodat ze altijd ontzag voor mij zullen hebben en het hun en hun nageslacht goed zal gaan. 40 Ik zal een eeuwig verbond met hen sluiten, ik keer mij nooit meer van hen af en zal hen altijd zegenen. Ik zal hen met ontzag voor mij vervullen, zodat zij zich nooit meer van mij zullen afkeren.
--Hosea 14:2 Keer terug, Israël, naar de HEER, je God! Door je eigen wandaden ben je ten val gekomen. 3 Kom met woorden van berouw en keer terug naar de HEER. Zeg tegen hem: ‘Vergeef ons al onze misdaden. Neem wat goed is van ons aan. Als offer brengen wij u oprechte woorden.
Gelukkig mogen we als christenen bidden voor het volg Israël, dat ze zich bekeren van hun zonde, dat ze God weer als hun enige God gaan zien!!! (NBV)
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 27 augustus 2010, 17:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:10
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ik ga denk ik maar een boot bouwen..  |
......van pijnboomhout. Maak daar verschillende ruimten in, en bestrijk hem vanbinnen en vanbuiten met pek. Maak hem driehonderd el lang, vijftig el breed en dertig el hoog. Je moet er een lichtopening in aanbrengen en aan de bovenkant één el openlaten; de ingang moet je in de zijkant maken. De ark moet een benedenverdieping krijgen en daarboven nog twee verdiepingen.
Onderstaand een link nar de ark die momenteel in Dordrecht gebouwd ligt. Binnenkort is hij klaar, ik ga zeker kijken.
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News/Default/2010/mei/Ark%20van%20Noach%20bijna%20klaar
http://www.arkvannoach.com/nl/en/over-de-ark.html
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op vrijdag 27 augustus 2010, 17:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:12
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Waarom is het jammer dat ik dit hierbij zet? Vind je dat de zon aanbeden hoort te worden? Of begrijp je de voor de hand liggende reden dat ik dit schrijf niet en moet ik het uitleggen?
Met occulte bewegingen bedoel ik bewegingen die gebruik maken van machten en krachten uit het rijk van de duisternis, hetwelk door God verboden is. In de hekserij en het satanisme wordt (o.a.) de zon aanbeden.
Maar je voelt je kennelijk aangesproken dus je weet goed waar je mee bezig bent.
GrZ |
Ik weet inderdaad heel goed waar ik mee bezig ben en daarom vind ik het zo jammer dat je het hier opschrijft........Het heeft geen meerwaarde........ Ik vind jouw geloof misschien wel beetje eng maar daar schrijf ik toch ook geen rare dingen over?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:12
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Op welke carpoolplek hadden we ook al weer afgesproken Ik ben 't even kwijt. Dat was toch bij afslag 16?
Nou ja, komt vast goed.  |
Als ik die knuppel nu bij de hand had ......
Afslag 15 op de A28 / N795 Eperweg .....
http://www.parkeerlijn.nl/carpool/nunspeet/carpool-nunspeet-a28n795/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:14
|
|
|
|
Is dit de tweede versie? Ik heb nl de ark van Noach al eens bekeken toen hij in mijn stad lag....en was zeker de moeite waard......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:15
|
|
|
|
Ik kan jullie bijna uitzwaaien........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:20
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Is dit de tweede versie? Ik heb nl de ark van Noach al eens bekeken toen hij in mijn stad lag....en was zeker de moeite waard...... |
Ja dit is de 2e versie.....is echt heel imposant. Nu heeft hij hem op ongeveer gelijke maatvoering gebouwd als noach hem gebouwd heeft. De 1e was ongeveer 3x zo klein, maar dit ding is echt mega groot.
Ik zie hem af en toe als ik voor mijn werk in dordrecht ben. Als je vanaf de brug van papendrecht naar dordrecht rijdt, ligt hij naast de brug in aanbouw.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:24
|
|
|
|
| GOUDELSJE426 schreef: | Voor Jezus is de deur naar Hem altijd open. Helaas heb ik ervaren dat Zijn gemeente toch echt deuren voor mensen sluit. Het is niet alleen maar zo, zoals Otto de Bruijne in zijn boek 'Ooit evangelisch' schrijft dat mensen stilletjes via de achterdeur verdwijnen... Er worden mensen ook, en regelmatig zeer onterecht, de gemeente uit geknikkerd. Met alle gevolgen voor die mensen vandien... Ze worden zwervende christenen, van gemeente naar gemeente, zonder hun plekje te kunnen vinden, mede ook door de pijn die ze hebben opgedaan. Maar er zijn er ook die het geloof, en God, helemaal de rug toekeren. En dat is uitermate triest. |
Triest stukje, en zeker realiteit........ Wat ik me dan afvraag is waarom mensen uit die gemeente gezet worden.... Kan me voorstellen dat je stilletjes via de achterdeur gaat maar er echt uitgezet worden! Dat is nogal wat........ En dan ben je inderdaad een 'zwervende christen'............. |En kan je zomaar de kerk uitgezet worden????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:27
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ja dit is de 2e versie.....is echt heel imposant. Nu heeft hij hem op ongeveer gelijke maatvoering gebouwd als noach hem gebouwd heeft. De 1e was ongeveer 3x zo klein, maar dit ding is echt mega groot.
Ik zie hem af en toe als ik voor mijn werk in dordrecht ben. Als je vanaf de brug van papendrecht naar dordrecht rijdt, ligt hij naast de brug in aanbouw. |
Ik rij niet dagelijks die route maar ik geloof je....... Denk gelijk weer praktisch, kan hij dan wel overal heenvaren?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:27
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Op die manier heb ik mijn kerel gevonden |
| JONATHAN890 schreef: | | ik ging op vakantie, geen CM abo meer en alles viel op zijn plekkie |
Ook al geen goed idee dus!
Nou dan blijft er dus maar één ding over... Rennen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=EBfPnUZh-Bc
Dank je wel voor de hulp...hopelijk deed ik het goed nu. Ik heb dan maar geprobeerd met een lied dat eigenlijk tijdens de Advent wordt gezongen. Toch blijft het lied altijd van toepassing.
Sorry Mario, het was maar een kleine beetje OT hé? [img] [/img]
groeten van F&F |
Ik wilde hem in de versie van Enya erbijzetten maar het lukt niet?Echt prachtig... Hoe copieer je hem nu van you tube hierheen?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 27 augustus 2010, 17:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:42
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik weet inderdaad heel goed waar ik mee bezig ben en daarom vind ik het zo jammer dat je het hier opschrijft........Het heeft geen meerwaarde........ Ik vind jouw geloof misschien wel beetje eng maar daar schrijf ik toch ook geen rare dingen over? |
Begrijp ik het goed dat je aan hekserij en satanisme doet? Want daar heb ik iets over opgeschreven. Wel vreemd dat je dan op een christelijke site zit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:55
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | | Begrijp ik het goed dat je aan hekserij en satanisme doet? Want daar heb ik iets over opgeschreven. Wel vreemd dat je dan op een christelijke site zit. |
Vind je? Misschien je eens verdiepen in de inhoud?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:57
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik kan jullie bijna uitzwaaien........  |
Gezellig!
Handig trouwens, een koffieadresje op route.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:57
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik wilde hem in de versie van Enya erbijzetten maar het lukt niet?Echt prachtig... Hoe copieer je hem nu van you tube hierheen? |
En je wist het een paar uur geleden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Triest stukje, en zeker realiteit........ Wat ik me dan afvraag is waarom mensen uit die gemeente gezet worden.... Kan me voorstellen dat je stilletjes via de achterdeur gaat maar er echt uitgezet worden! Dat is nogal wat........ En dan ben je inderdaad een 'zwervende christen'............. |En kan je zomaar de kerk uitgezet worden???? |
Daar moeten heel zwaar wegende gronden voor zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:02
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Vind je? Misschien je eens verdiepen in de inhoud????? |
Heb ik gedaan. Meer dan me lief is. Hekserij en satanisme komen rechtstreeks uit het rijk van de duisternis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:02
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik rij niet dagelijks die route maar ik geloof je....... Denk gelijk weer praktisch, kan hij dan wel overal heenvaren?????  |
Dat is een nadeel, schijnt niet te lukken. Ze gaan waarschijnlijk alleen in de grotere havens liggen. Volgens mij is het wel de bedoeling dat hij gaat varen.
Maar waarschijnlijk zie je deze ark niet in jouw stad(je ).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:03
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Daar moeten heel zwaar wegende gronden voor zijn. |
Maar ja, wat zijn zwaarwegende gronden? En je blijft toch christen?
|
|
| Naar boven |
|
|