| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 06:46
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Mij vergeten, jij niet opschrijven op lijstje, zeker bent verlieft...  |
sorry Mario.......hoe kan ik jou toch telkens vergeten? Is dat idd een symptoom van verliefd zijn? Zucht....moet nog veel leren dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 06:47
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Is Joost opeens veranderd in Thomas  |
Onze Thomas is van alle markten thuis! Van dichter tot wijze man.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 06:49
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Weeskinderen, geschreven door Lody van de Kamp.
Een aangrijpend boek over de vervolging van Joden in de 2de Wereldoorlog, geschreven door een orthodox-Joodse rabbijn. |
Heb ik ook recent gelezen, moest wel even wennen aan de vele joodse woorden. Maar was wel een mooi boek, ook een aanrader over dit onderwerp is Liverpool Street, gaat over kindertransporten in de 2de wereldoorlog!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 06:51
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | 'loverboy'....da's nou niet bepaald complimenterend voor Jonathan, hoor. |
Vertaal het woord maar Griffin en je ziet dat het helemaal klopt !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 06:51
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | is-ie niet voor beide veuls te oud??
 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 07:37
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | sorry Mario.......hoe kan ik jou toch telkens vergeten? Is dat idd een symptoom van verliefd zijn? Zucht....moet nog veel leren dus  |
Zolang je je sleutels nog niet terug vind in de vriezer of na veel rookvorming constateert dat die pizza toch echt een uur geleden al uit de oven had gemoeten gaat het nog best!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 07:38
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Vertaal het woord maar Griffin en je ziet dat het helemaal klopt ! |
Het gaat denk ik meer om de tegenwoordige associatie met het woord Carin, das een stuk minder positief!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 07:40
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Joost zei het al: de mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest, doch dat nimmer op komt dagen.
Thomas van de Vondel |
Vergeet vooral het woordje "dikwijls" niet, Thomas... de mens lijd dikwijls het meest...door het lijden dat hij vreest!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 09:21
|
|
|
|
Mijn mooiste moment:dat de kinderen na 8 weken vakantie eindelijk weer naar school kunnen YEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAA
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 09:23
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Het gaat denk ik meer om de tegenwoordige associatie met het woord Carin, das een stuk minder positief!  |
iderdaad Tessy, heb mijn zoon ook wat erg vroeg moeten vertellen wat het betekend, toen hij (nu dus al wel wat jaren geleden hoor) mij zat te vertellen dat hij een loverboy zou zijn. Ik vroeg dus: jij een loverboy, hoe dat dan zo: Nou ik ben toch een jongen en ik houd toch van jou mama
Ik denk dat Carin dit ook bedoeld heeft, niet te diep nadenken, soms gewoon genieten van het eenvoudige.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 09:24
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | iderdaad Tessy, heb mijn zoon ook wat erg vroeg moeten vertellen wat het betekend, toen hij (nu dus al wel wat jaren geleden hoor) mij zat te vertellen dat hij een loverboy zou zijn. Ik vroeg dus: jij een loverboy, hoe dat dan zo: Nou ik ben toch een jongen en ik houd toch van jou mama
Ik denk dat Carin dit ook bedoeld heeft, niet te diep nadenken, soms gewoon genieten van het eenvoudige. |
Hoe zo off topic
even correctie dus
ALLE JARIGEN VAN HARTE
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 09:43
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan; hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 34 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 MarcoWaal200 39 jaar (helaas zonder kinderen) 3 plaatsen Omgeving Sliedrecht A15 hechas020 48 jaar |
Zet mij er ff bij hannah, weet je toch wel? Picknicken dan doe ik mee hoor
Ehm Hechas zullen we samen gaan, toch zonde om beide te rijden he? Loop jij naar mij of ik naar jou , Neem je nog kids mee (misschien wel gezellig voor R en J kunnen ze eens goed bijkletsen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 09:46
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Klopt helemaal, maar hoe kom je daar vanaf?
Marijan, zou daar wel iets minder last van willen hebben. |
Bij het betreden van het podium je gewoon ff voorstellen dat al die mensen die daar zitten ook geen vla p**pen.......
(wel oppassen dat je dan geen slappe lach krijgt )
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op maandag 30 augustus 2010, 09:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 09:51
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Zolang je je sleutels nog niet terug vind in de vriezer of na veel rookvorming constateert dat die pizza toch echt een uur geleden al uit de oven had gemoeten gaat het nog best!  |
Ah...hier spreekt een ervaringsdeskundige , hoor ik  Maar nee, dat is mij nog niet overkomen gelukkig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 10:05
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Mijn mooiste moment:dat de kinderen na 8 weken vakantie eindelijk weer naar school kunnen YEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAA  |
Daar sluit ik me geheel bij aan. Heb toen ik om 8.20 terug was van kinderen naar school brengen eerst eens een half uurtje lekker rustig met een bak thee van de stilte in huis zitten genieten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 10:20
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Miekjes285, van harte gefeliciteerd!!!!

en natuuuuurlijk ook de andere jarigen van vandaag!!! |
Marieke,carin&Jonathan,Tessybear,Griffin en marianne bedankt voor de felicitaties....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 10:54
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ah...hier spreekt een ervaringsdeskundige , hoor ik  Maar nee, dat is mij nog niet overkomen gelukkig! |
Sja...al heeft het in mijn geval weinig van doen met verliefd zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 10:57
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Zij lacht, zij danst, zij huppelt door het leven Zij luistert naar de fluistering van de wind 'snachts huilt zij áls niemand haar kan zien of horen.......
en met haar huilt de wind
las ik ergens in moeilijke tijden en heb het steeds bijgehouden .... |
Oei, dit vind ik mooi en helaas erg herkenbaar in andere tijden,zucht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 11:16
|
|
|
|
muischje zoekt voor die dag nog een chauffeur/chaufeuze. merk, kleur auto onbelangrijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 11:19
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | muischje zoekt voor die dag nog een chauffeur/chaufeuze. merk, kleur auto onbelangrijk. |
Ik zou ook graag picknicken.....maar eh...alles onder voorbehoud!
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op woensdag 1 september 2010, 16:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 11:22
|
|
|
|
ik dacht vanmorgen lekker uit te kunnen slapen zoonlief was nog aan het logeren wordt ik om 5.50 gebeld door m'n moeder die ging op vakantie en wilde weten of bull al onderweg was om haar op te halen
maar dat is nog niet alles ik heb het weer in m'n rug voetbalcarierre is in één klap voorbij na bijna 19 jaar wil mijn lichaam niet meer wat mijn hoofd wil
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 13:20
|
|
|
|
ja laat ik ook eens lekker klagen; daar heb ik nou echt zin in!! ik moest vandaag twee vuilcontainers vullen; dus tussen twee regenbuien door, hup, laarzen aan en naar buiten toe; de dode rozentakken nu eindelijk eens weghalen. t zijn van die wilde, (ramblers genoemd) die zulke prettig lange weerhaak-stekels hebben, je kent ze wel. maar na een druk en gezellig weekend, wil er niet veel zoals ik het wil, dus ik had een lange tak losgeknipt (eh... dacht die losgeknipt te hebben) en geef er een sjor aan; swiep, tak gaf pas na een paar rukken goed mee; en kwam midden op mn voorhoofd terecht; dus overal bloed in mn gezicht, het liep er met flinke stralen uit. ik naar binnen, alles eronder natuurlijk, en ben maar even in de douche gaan zitten; dat ruimt het gemakkelijkst op!! overigens is mijn hoofd nu ene grote wattenbol, mn ogen zijn dik van de huilbui die er over heen kwam, maar................... mn heerlijkste moment vandaag is, dat de meisjes lekker spelen.........zodat ik even kan bijkomen van de schrik!!
rozen houden van mensen weet je; ze kussen je zo maar ongevraagd op je voorhoofd, maar ik vind het stekelige vervelende dingen! ze geuren alleen zo heerlijk als ze in bloei staan!! dus toch maar een paar nieuwe kopen denk ik...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 15:31
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | overigens is mijn hoofd nu ene grote wattenbol, mn ogen zijn dik van de huilbui die er over heen kwam...................
|
Och meid,ga zitten,ik maak een bakje koffie en zet er een grote bak met chocoladetruffels bij............
Alles sal reg kom........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 15:45
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Als ik nou een F16 ter beschikking had zou ik zeggen oke, als er tenminste ergens een landingsbaan in de buurt is. | Wat dacht je van Groningen airport Eelde????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA883
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 16:11
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Een half cm-setje is nu een kreet voor iemand die een partner van buiten cm. ben geen heel setje......ben geen half setje.....wat ben ik dan....
Alleen ben je geen setje natuurlijk of je moet denken in de termen van Godfried Bomans die ooit dichtte:
Ik zit nu voor het vensterraam mij stilaan te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen.
Thomas, wees vrienden met jezelf. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 16:21
|
|
|
|
@Petra 
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 30 augustus 2010, 16:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 16:25
|
|
|
|
Ik wacht en wacht en wacht...maar dat mooiste moment blijft maar uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 16:39
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | voetbalcarierre is in één klap voorbij na bijna 19 jaar wil mijn lichaam niet meer wat mijn hoofd wil  |
Je moet nog langer mee dan vandaag,wees voorzichtig ...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVELINE482
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 16:45
|
|
|
|
Mijn mooiste moment was, dat ik wakker werd en me niet meer zo depressief voelde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVELINE482
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 16:51
|
|
|
|
Voel je je alleen, Jezus omarmt je. Voel je je klein, Jezus maakt jou groot. Voel je je zwak, Jezus maakt je sterk. Voel je je verloren, Jezus zoekt jou op. Voel je je verslagen, Jezus richt je op. Voel je je verstoten, Jezus haalt je terug. Schiet je dagelijks tekort, Jezus vult jou aan. Jezus is er altijd, Hij wil jouw niet kwijt. Ga naar Hem toe, ook al ben je nog zo moe. Elke dag en elke nacht, is het Jezus die op jouw wacht. Als jij knielt en bid tot de Heer, richt Hij je op telkens weer. Hij vergeeft en geneest, je mag komen op Zijn feest. Sta klaar met je lamp aan, zodat de Heer jouw ziet staan. Jouw kan binnen halen, in Zijn konings zalen. Dankzij Koning Jezus. Ben jij en ik een koningskind.
|
|
| Naar boven |
|
|