| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 11:28
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wie heeft er zin:
zaterdagavond 18 september bowlen in Utrecht.
José |
Hallo Josina,
leuk dat je iets organiseert. Ik kom uit Sliedrecht en moet met de trein komen en ben ruim een uur onderweg om naar Utrecht te komen. Deze korte avond bowlen is goed als er mensen op af komen die in de buurt wonen. Als ik kon meedrijden met iemand hier uit de buurt dan zal het meegenomen zijn? Ik hoop dat er mensen op af komen Josina?
Veel succes.
Groeten van Katja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 11:30
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | iets begrijpelijker.... alleen al de vertaling van Leviathan.... dan kun je die versie toch niet serieus nemen????? |
Pieter,
Je hebt gelijk..krokodil voor Leviathan klopt van geen kant.
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zaterdag 4 september 2010, 11:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 11:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Ja, als ik genoeg vlaamse frieten mee krijg voor onderweg. |
Veel vlaamse frieten zijn daar heel groot zeg straks lus je helemaal geen eten meer voor je bij de restaurant bent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 11:37
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Hallo Josina,
leuk dat je iets organiseert. Ik kom uit Sliedrecht en moet met de trein komen en ben ruim een uur onderweg om naar Utrecht te komen. Deze korte avond bowlen is goed als er mensen op af komen die in de buurt wonen. Als ik kon meedrijden met iemand hier uit de buurt dan zal het meegenomen zijn? Ik hoop dat er mensen op af komen Josina?
Veel succes.
Groeten van Katja. | al een poging ondernomen om een taxi uit je regio te strikken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 11:39
|
|
|
|
Ik zat mij af te vragen voor 9 oktober hoelaat zullen we bijelkaar komen daar? En voor hoelaat is het beste om te reserveren? Dit is voor mij ook de 1e keer om iets te organiseren dus ik heb jullie adviesen wel nodig.
Fijne gezegende weekend gewenst.
Shalom,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 11:42
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik werk voor mezelf.... IN Duitsland.... wat dat met Mein Kampf te maken heeft, ontgaat mij volkomen. wat mein kampf met het boek te maken heeft, ontgaat mij eveneens
eigenlijk vind ik jou reactie vrij schokkend en bijzonder stompzinnig |
Ik ben het met je eens...heb van schrik Het Boek dichtgedaan. Als het je tot zulke gedachten brengt..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 11:44
|
|
|
|
|
Dit topic is hopeloos op hol geslagen en gaat daarom dicht. Ik nodig jullie uit om een nieuw topic te starten over dit onderwerp, en hierin concreet, on topic en respectvol met elkaar te debatteren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:04
|
|
|
|
Ik vind het niveau in het mannentopic erg laag en plat, ik gooi het dicht.
Vriendschap en relaties is voor serieuze discussies, grapjes maken kan in Van alles wat. Ook het posten van platte foto's hoort niet op ChristianMach thuis, hier zijn andere sites voor.
We verwachten van onze leden dat ze het niveu van ChristianMach hoger houden dan Fok.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:06
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | al een poging ondernomen om een taxi uit je regio te strikken?  |
bedankt voor je tip Daniel.
Maar als je een gedeeltelijke uitkering hebt en niet veel geld hebt, wordt het moeilijker.
Groeten van Katja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:09
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | JA NATUURLIJK
knal idee die fluisterboot ik heb daar ook meegevaren, hartstikke leuk
BOEKEN katja
Heel positief Herman ik zal erover nadenken en kijken wanneer het kan?
Groet.
ergens in de herfstvakantie?
ik doe mee
Herman |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:15
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | De hulpverleningsindustrie heeft het negatieve imago zelf over zich afgeroepen. Geld voor slachtoffers van de tsunami.... er staan nog miljoenen op de bank!! als ik geld geef DAARVOOR, mag ik verwachten dat het geld ook DAAR besteed word..... Geld voor Haiti.... nog geen fractie blijkt aangekomen te zijn en een groot deel van de HULPgoederen wordt gestolen en bij opbod tegen woekerprijzen verkocht te worden!!
Gebruik dan een gedeelte van het geld voor beveiliging van deze goederen.
En nu weer Pakistan... ik betwijfel niet of daar nood is hoor, maar ik betwijfel of de knaken daar komen waar ze voor bedoeld zijn. En dat gevoel helpt niet echt om den buidel te trekken.... |
Als je zo redeneert Pieter kan je nergens meer wat aangeven...... Of nu een hulporganisatie groot of klein is er kan altijd wat aan de strijkstok blijven hangen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:21
|
|
|
|
|
het mooiste moment vanvandaag is dat ik het gevoel kreeg dat alles weer goed kom dat ik zeker weet dat ik weer de kinderen in me armen kan nemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:25
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | bedankt voor je tip Daniel.
Maar als je een gedeeltelijke uitkering hebt en niet veel geld hebt, wordt het moeilijker.
Groeten van Katja. | Ik bedoelde eerlijk gezegd of je niet "toevallig"met iemand mee kan rijden uit je regio die er ook heen gaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:26
|
|
|
|
| HENK030 schreef: | | het mooiste moment vanvandaag is dat ik het gevoel kreeg dat alles weer goed kom dat ik zeker weet dat ik weer de kinderen in me armen kan nemen |
Wow houd dat gevoel maar vast Henk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:28
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | Ik bedoelde eerlijk gezegd of je niet "toevallig"met iemand mee kan rijden uit je regio die er ook heen gaat |
Ja zeker Daniel, daarom wacht ik af of er meer aanmeldingen komen? Dan kunnen we benzine geld gezamelijk delen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:39
|
|
|
|
jammer jorien dat het de 18e is maar dan gaan we al iemand van cm helpen met verhuizen . volgende x beter hoop dat je toch een leuk cluppie bij elkaar krijgt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:39
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Heel misschien gaat er nog iemand met mij mee. dus paar singles zijn nog welkom.
Groeten van Katja.  |
Ik heb een vrouw uit Sliedrecht en Dordrecht gevraagd om mee te gaan picknicken in Ede. Ik hoor later van ze of ze meewillen gaan? Een vrouw uit Sliedrecht is niet lid van ChristianMatch.
Groeten van Katja.
Tevens zonnige weekend toegewenst.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op zaterdag 4 september 2010, 12:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:43
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wat betreft het woord verketteren. Vaak worden de termen geassocieerd met de RK kerk. Toen ik de Dordtse leerregels las, viel me op dat de protestanten die rol behoorlijk overgenomen hebben. En dat terwijl het niet eens zo lang geleden was, dat ze zelf de gevolgen van verkettering aan den lijve hadden ondervonden. Mensen vergeten snel waar ze vandaan komen, en macht maakt dat mensen dezelfde fouten gaan maken die ze hun tegenstanders verweten hebben.... |
Ik begrijp niet zo goed wat je er nu mee wilt zeggen? Je haalt mijn tekst aan dus is bovenstaande tekst aan mij gericht? En even voor alle duidelijkheid: ik voel me helemaal niet aangevallen of zo.Ik vraag het me gewoon af.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 4 september 2010, 15:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:45
|
|
|
|
FFF UP.....
TESSYBEAR731 schreef: Jottum!
Op Zaterdag 18 September hoop ik te verhuizen naar mijn nieuwe paleisje Hiervoor zoek ik dus een paar stoere CM-ers m/v die willen helpen mijn meubeltjes en dozen te versjouwen naar de overkant! Natuurlijk niet voor niets...voor iedereen die een helpende hand geboden heeft tijdens de verhuizing staat er achteraf een lekkere hap klaar
*Natuurlijk is er tijdens de werkzaamheden ook genoeg vocht en voedsel*
Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen? Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op!
Miekjes285 grace585
Griffin Willie400 (onder voorbehoud)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 13:08
|
|
|
|
mijn slechtste moment: dat ik inlog op cm en erachter kom dat mijn niveau te laag schijnt te zijn voor cm je moet dus een IQ hebben van hoger dan 142 om hier nog wat te zoeken te hebben wat zal het leeg worden hier beetje jammer dat je blijkbaar alleen lol mag hebben in vertier ende jolijt en op een afgebakend stuk op het forum we zijn of te heftig of te lollig tja ik ben nu eenmaal iemand van uitersten sorry chris maar de lol is er voor mij wel af op cm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 13:18
|
|
|
|
|
Ja lijkt mij ook heel leuk. Als ik niet moet werken ga ik ook mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 13:32
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | mijn slechtste moment: dat ik inlog op cm en erachter kom dat mijn niveau te laag schijnt te zijn voor cm je moet dus een IQ hebben van hoger dan 142 om hier nog wat te zoeken te hebben wat zal het leeg worden hier beetje jammer dat je blijkbaar alleen lol mag hebben in vertier ende jolijt en op een afgebakend stuk op het forum we zijn of te heftig of te lollig tja ik ben nu eenmaal iemand van uitersten sorry chris maar de lol is er voor mij wel af op cm  |
Ik kan best een saaie doos worden hoor Renske
Het is bijzonder aangenaam om nooit aan mannen te denken op verkeerden wijze,dan krijgt den huisvrouw hare werken gereed zodat den man nooit zijnen hoofd al schuddend hare kant uit zal bewegen maar na de aanschouwing van haar proper huishouden een bemoedigend knikje in hare richting zal werpen.....zij lacht hem dan blijmoedig toe,dankbaar voor zijnen aandacht,het poetsen is haar een genoegen.......
En nu back to reality,ik mot nl. nog wat bome omzaguh en de grasmaaier over mn veld ragguh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 13:50
|
|
|
|
| HENK030 schreef: | | het mooiste moment vanvandaag is dat ik het gevoel kreeg dat alles weer goed kom dat ik zeker weet dat ik weer de kinderen in me armen kan nemen |
Prachtig koester het zou ik zeggen kinderen zijn zo kostbaar
De zon, mijn kinderen heerlijk schaterend lachtend spelend in de tuin das pas genieten Gods schepping is prachtig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 13:52
|
|
|
|
| WIEPPIE764 schreef: | maar ik zoek ze nietik praat mt wie voor mijn neus komt.ik was 4 kr bij d gemeente d deur gweestn de vvoorgannngr zei nog behoorlijke leugens van mij,dAt ik ga daar maar niet meer heen. na de oordelen van hem recht gezet te hebben.en dat van mannen heb ik maar niks meer van geshreven te zot voor woorden.ik zag er op mij slechtst uitt nl en ik kwam voor pastoraat.jammr zo'n voorgangr want die mensen waren wel lief. |
Lieve Wieppie,
Ik weet natuurlijk niet wat je hier mee wilt, maar wou gewoon effe tegen je zeggen dat je me altijd mag mailen als je een eitje kwijt wilt!
Liefs Peacedove
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:03
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Wie wil met mij gezellige activiteit organiseren in Dordrecht, De Biesbosch, Kinderdijk, Rotterdam, Middelburg, Antwerpen, Den Bosch of uit eten gaan, bowlen of dergelijke. Het is een plan voor de komende maanden. Allerlei suggesties zijn welkom. |
Graag zou ik willen weten of dit activiteiten zijn met of zonder kinderen!
Groetjes, Peacedove
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:18
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Wie wil met mij gezellige activiteit organiseren in Dordrecht, De Biesbosch, Kinderdijk, Rotterdam, Middelburg, Antwerpen, Den Bosch of uit eten gaan, bowlen of dergelijke. Het is een plan voor de komende maanden. Allerlei suggesties zijn welkom. |
Lijkt me leuk Katja. Wanneer het past in mijn werkrooster ben ik van plan mee te doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:19
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik kan best een saaie doos worden hoor Renske
Het is bijzonder aangenaam om nooit aan mannen te denken op verkeerden wijze,dan krijgt den huisvrouw hare werken gereed zodat den man nooit zijnen hoofd al schuddend hare kant uit zal bewegen maar na de aanschouwing van haar proper huishouden een bemoedigend knikje in hare richting zal werpen.....zij lacht hem dan blijmoedig toe,dankbaar voor zijnen aandacht,het poetsen is haar een genoegen.......
En nu back to reality,ik mot nl. nog wat bome omzaguh en de grasmaaier over mn veld ragguh  |
tja ik laat mijn kerel op het moment het huishouden doen doet ie trouwens goed maar ik als deugelijke huisvrouw vind het wel zeer frustrerend dat ik zelf bijna niks kan (momenteel dan) maar aan de andere kant is het dan wel lekker dat je een kerel hebt die het voor je kan en wil doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:28
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | mijn slechtste moment: dat ik inlog op cm en erachter kom dat mijn niveau te laag schijnt te zijn voor cm je moet dus een IQ hebben van hoger dan 142 om hier nog wat te zoeken te hebben wat zal het leeg worden hier beetje jammer dat je blijkbaar alleen lol mag hebben in vertier ende jolijt en op een afgebakend stuk op het forum we zijn of te heftig of te lollig tja ik ben nu eenmaal iemand van uitersten sorry chris maar de lol is er voor mij wel af op cm  |
Kop op Renske, er zijn ergere dingen. En met dat IQ van jou zit het vast goed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:32
|
|
|
|
Nu! 'k Heb m'n huis weer op orde, de was gedraaid, de boodschappen binnen, enz.
En nu ga ik met een voldaan gevoel in de tuin zitten, heerlijk genieten van het zonnetje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:44
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Kop op Renske, er zijn ergere dingen. En met dat IQ van jou zit het vast goed!  |
daarom juist als ik met mijn IQ al niet serieus genoeg ben.................
|
|
| Naar boven |
|
|