ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 19:20

JONATHAN890 schreef:
Het mooiste moment van vandaag was, dat gisteren mijn hele strijk gedaan was. En dat nog wel op een strijkplank met een zwaar conservatieve bloemetjes overtrek.

Andere overtrekken schijnen trouwens erg laag en plat te zijn. Er is zelfs een verbod op. Gelukkig voor de dames schijnen mooie mannen overtrekken wel te mogen....maar hier voel ik niets voor.

Je vergeet nog wat Jonathan....
Ons vrouwen topic is er nog Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 4 september 2010, 19:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 19:27

De wereldhavendagen in Rotterdam en daar met een speedboot met 100 km/u door de haven denderen.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 19:32

WILLEMIJN232 schreef:
Misschien kan je eens duidelijker uitleggen wat je nu precies bedoelt? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij het ook zo letterlijk bedoelt.....
Ik begrijp je geloof ik vandaag niet zo goed Chatuliem.......pfff mannen..... Knipoog smiley
De eerste vraag die ik heb is, wat is een slachtoffer? Is dat iedereen die in de overspoelde gebieden woont of is dat iemand die daadwerkelijk alles kwijt is? Ik kan me nl. voorstellen dat hoe hoger de getallen, hoe meer geld er vrij komt voor hulp....Kunnen er überhaupt wel 20 miljoen mensen wonen in die bergen????
Als getallen niet betrouwbaar zijn, is de rest in mijn ogen ook niet betrouwbaar. En idd ik vertrouwde deze getallen van begin af aan niet.

En in mijn bijdrage zeg ik duidelijk: in mijn dromen, daarbij geef ik zelf aan dat er geen enkele realiteitszin aan ten grondslag ligt, meer een uiting van mijn twijfels.....

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 4 september 2010, 19:34
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 19:34

MARIO216 schreef:
De wereldhavendagen in Rotterdam en daar met een speedboot met 100 km/u door de haven denderen.

Cool Lachende smiley lijkt me zo gaaf hè, een kijkje nemen in de havens.
Ooit, lang lang geleden heb ik dat gedaan maar ja.....dat was nog in de vorige eeuw, tijd om weer een keer te gaan dus!
Maare....jouw connecties met die speedboot, Mario, houd ik graag tegoed hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 19:46

MARIO216 schreef:

Rotterdam "wereldhaven" met 100 km/h????
Geef mij maar Delfzijl (lekker leven aan zee) op de Eems met 200 km/h of meer. grijns Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
MAR907
op zaterdag 4 september 2010, 19:48
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 19:49

CHATULIEM619 schreef:
De eerste vraag die ik heb is, wat is een slachtoffer? Is dat iedereen die in de overspoelde gebieden woont of is dat iemand die daadwerkelijk alles kwijt is? Ik kan me nl. voorstellen dat hoe hoger de getallen, hoe meer geld er vrij komt voor hulp....Kunnen er überhaupt wel 20 miljoen mensen wonen in die bergen????
Als getallen niet betrouwbaar zijn, is de rest in mijn ogen ook niet betrouwbaar. En idd ik vertrouwde deze getallen van begin af aan niet.

En in mijn bijdrage zeg ik duidelijk: in mijn dromen, daarbij geef ik zelf aan dat er geen enkele realiteitszin aan ten grondslag ligt, meer een uiting van mijn twijfels.....

Hé chat, je vraagt je af of er zoveel mensen kunnen wonen in dat gebied. In London woonde in 1982 zoveel mensen als in België. Nouja een 9 miljoen in London en 10 mijoen in België. Om je maar een idee te geven.

F

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 4 september 2010, 19:50
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 19:57

Zucht; Formatie mislukt.

Kunnen we met CM geen coup plegen? Wie wordt onze nieuwe MP? Pieter; jij lijkt me reuze geschikt. Dat je in Duitslant woont = geen probleem; als je maar een geldig NL geboortebewijs overhandigt hé Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik wil wel de pers op... euh voorlichten.

Wie volgt??? Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:02

Is het "De Schepper" die ons verteld dat, "ik" hetgeen dat hij mij geeft, moet weggeven aan een ander?
Of zorgt Hij niet voor een "ander"????

Laatst aangepast door
MAR907
op zaterdag 4 september 2010, 20:04
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:02

ZINGA672 schreef:
Zucht; Formatie mislukt.

Kunnen we met CM geen coup plegen? Wie wordt onze nieuwe MP? Pieter; jij lijkt me reuze geschikt. Dat je in Duitslant woont = geen probleem; als je maar een geldig NL geboortebewijs overhandigt hé Lachende smiley met blinkend witte tanden

Wie volgt??? Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

GrZing!

ik blijf in de oppositie zitten,of...... ben wel beschikbaar voor een ministerpost, maar dan een van werkgelegenheid...

werklozen krijgen de taak hun wijk/dorp schoon te houden, plantsoenen schoon te houden etc.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:03

Pakistan: "Christenen krijgen geen hulp van de overheid"

Een Open Doors-fotograaf reist momenteel door Pakistan om verslag te doen van de watersnoodramp. De omstandigheden zijn moeilijk en bedreigend. "Ik moest ’s nachts reizen naar het gebied en mocht er slechts een paar uur zijn. Voordat het gerucht de ronde zou doen dat er een buitenlander in de regio is, moest ik terug zijn in een veilige stad."

De fotograaf bezocht twee dorpen. "Ik had van tevoren natuurlijk de geluiden gehoord dat christenen genegeerd worden bij de hulpverlening vanuit de overheid en vanuit islamitische organisaties. In het eerste ondergelopen dorp was dat ook echt zo. De moslims zaten op een droge plek in goede tenten, de christenen hebben van takken, lang gras en bladeren geprobeerd een schuilplaats te maken. Volgens het leider van de lokale christenen worden ze stelselmatig overgeslagen door islamitische hulporganisaties en de overheid. De christenen krijgen alleen wat over is. Daarentegen als de christenen de hulp van de Pakistaanse Kerk in ontvangst nemen, worden ze wel geacht die hulpgoederen te delen. Anders komen er grote problemen. Volgens lokale voorgangers is deze situatie de werkelijkheid in heel veel zwaar getroffen gebieden."
In het andere dorp dat hij bezocht was de situatie minder ernstig. "Deze christenen konden zichzelf aardig redden, omdat ze een deel van de oogst hadden weten te behouden. Ik heb met zo’n vijftig mannen mogen bidden voor het dorp."

Toch merkt de fotograaf veel van de spanning. "Vijf jaar geleden was ook in het land vanwege de aardbeving in Kasjmir. Toen had ik veel bewegingsvrijheid. Nu niet. Op verschillende plekken werd ik weggejaagd door de lokale bevolking. Je merkt dat men niets wil weten van hulpverlening door de Kerk. Dat mag niet naar buiten komen. Bovendien zeggen christenen dat de Taliban zeer actief is. Er is altijd het risico dat je als hulpverlener wordt aangevallen."

Ondanks de gevaren werkt Open Doors samen met de lokale Kerk om christenen in moeilijk bereikbare gebieden op te sporen en van hulp te voorzien. We geven hen voedsel, medicijnen, dekens en andere hulpgoederen. Ook worden ze naar veilige opvangplekken gebracht indien noodzakelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:04

WILLEMIJN232 schreef:
Je vergeet nog wat Jonathan....
Ons vrouwen topic is er nog Knipoog smiley Lachende smiley

ja dat weet ik wel hoor....... ik zag dat nadat ik een mailtje met waarschuwing had gekregen....zucht
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:06

RENSKE067 schreef:
mijn slechtste moment:
dat ik inlog op cm en erachter kom dat mijn niveau te laag schijnt te zijn voor cm Geschokte, onthutste smiley Boze smiley
je moet dus een IQ hebben van hoger dan 142 om hier nog wat te zoeken te hebben Clown smiley
wat zal het leeg worden hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
beetje jammer dat je blijkbaar alleen lol mag hebben in vertier ende jolijt en op een afgebakend stuk op het forum
we zijn of te heftig of te lollig
tja ik ben nu eenmaal iemand van uitersten
sorry chris maar de lol is er voor mij wel af op cm Boze smiley

hmm.....mijn IQ ligt ergens op dat nivo...maar ik was ook van een te laag en plat nivo.... tja....gelukkig was/ben ik niet de enige die het een beetje jammer mailtje vond wat ik kreeg
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:08

MARIO216 schreef:

dus jij was die vage schim die mij bekend voorkwam die langs voer...eh raasde.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:10

CARIN303 schreef:
Cool Lachende smiley lijkt me zo gaaf hè, een kijkje nemen in de havens.
Ooit, lang lang geleden heb ik dat gedaan maar ja.....dat was nog in de vorige eeuw, tijd om weer een keer te gaan dus!
Maare....jouw connecties met die speedboot, Mario, houd ik graag tegoed hoor!

eh...raar is dit...kan me toch herinneren dat carin en boten niet bij mekaar paste.

ik zou beginnen met de watertaxi in de rotterdamse wateren.... dat is al gaaf genoeg.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:15

LEANNE226 schreef:
Ik kan best een saaie doos worden hoor Renske Engeltje smiley

Het is bijzonder aangenaam om nooit aan mannen te denken op verkeerden wijze,dan krijgt den huisvrouw hare werken gereed zodat den man nooit zijnen hoofd al schuddend hare kant uit zal bewegen maar na de aanschouwing van haar proper huishouden een bemoedigend knikje in hare richting zal werpen.....zij lacht hem dan blijmoedig toe,dankbaar voor zijnen aandacht,het poetsen is haar een genoegen.......

En nu back to reality,ik mot nl. nog wat bome omzaguh en de grasmaaier over mn veld ragguh Clown smiley

kijk jij nou maar uit.... volgens mij was jij degene die met strijkplankhoezen met schaars geklede heren op de proppen kwam....die staat er gelukkig voor jullie vrouwen nog.....

mannen mogen blijkbaar niet naar vrouwen kijken, schijnt ernstige nekproblemen op te kunnen leveren als je naar andere vrouwen kijkt.

maar als je maar niet begeert is er volgens mij niets fout mee, om alle schepsels van God goed te aanschouwen. En ja...de vrouw is mijn inziens het mooiste wat Hij gemaakt heeft. t Was ook het laatste schepsel wat Hij schiep, dus ervaring had Hij genoeg opgedaan om zoiets moois te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:25

JONATHAN890 schreef:
kijk jij nou maar uit.... volgens mij was jij degene die met strijkplankhoezen met schaars geklede heren op de proppen kwam....die staat er gelukkig voor jullie vrouwen nog.....

mannen mogen blijkbaar niet naar vrouwen kijken, schijnt ernstige nekproblemen op te kunnen leveren als je naar andere vrouwen kijkt.

maar als je maar niet begeert is er volgens mij niets fout mee, om alle schepsels van God goed te aanschouwen. En ja...de vrouw is mijn inziens het mooiste wat Hij gemaakt heeft. t Was ook het laatste schepsel wat Hij schiep, dus ervaring had Hij genoeg opgedaan om zoiets moois te maken.

wow wat zeg je dat weer mooi
het is dat ik al bezet ben maar anders ...................... Verliefde smiley Clown smiley
maar goed ik mag niet begeren dus dat doe ik ook niet Engeltje smiley

Laatst aangepast door
RENSKE067
op zaterdag 4 september 2010, 20:26
Naar boven

Auteur Bericht
MIEK114

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:35

Bedankt voor de warme reacties.
Het is mooi te weten dat niets maar dan ook niets onze Schepper ontgaat.
Wij mensen laten wel eens steken vallen zelfs zonder wij het in de gaten hebben, maar Hem ontgaat werkelijk niets aan wat wij doen en wat wij denken.
Het is fijn kritisch te mogen zijn, elkaar te mogen opbouwen.
Het zou mooi zijn dat het dan ook algemeen is zodat anderen ook mee kunnen praten, wanneer het te persoonlijk wordt dan is de mail mijn inziens een mooie uitkomst.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:01

Zaterdag 4 September, Hand. 2: 41-47; Gemeenschap.

De kerk? Praat me er niet van! Leden van een gemeente? Nou, daar is dan weinig van te zien. Ze hangen als los zand aan elkaar. Ja, 's zondags met een vroom gezicht vooraan in de kerk, maar op maandag moet je niet bij ze aanbellen, want dan zijn ze niet thuis! Net zo gierig als de rest. Net zo liefdeloos als mensen die dan zogenaamd nergens aan doen...De kerk? Nee, voor mij hoeft het niet!
Wie welh eens met mensen praat over het geloof, kent deze reactie maar al te goed. Meestal wordt zo gesproken door die mensen die zelf nooit de behoefte hebben gedaan om méé te leven. Dan is het erg gemakkelijk, maar ook erg goedkoop om kritiek te leveren.
Maar soms is het waar. Soms hebben mensen groot gelijk met hun bezwaar. Soms lijken onze gemeenten in de verste niet op de gemeente waarover we lazen in het boek Handelingen.
Wat is nu eigenlijk zo opmerkelijk in die gemeente van Jeruzalem? Dit: de gemeenteleden volharden! Ze houden het vol. Ze laten het niet bij het minste of geringste afweten!
En waar zijn ze dan zo trouw in? Waar houden ze dan zo aan vast? Aan het onderwijs van de apostelen. En aan de gemeenschap. Wie veel heeft, deelt zijn bezit met de arme. Ze gebruiken de maaltijden met elkaar. Ze vieren het avondmaal. En ze zijn trouw in het gebed. Zo'n gemeente: om jaloers op te worden...!
e
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:10

JONATHAN890 schreef:
Pakistan: "Christenen krijgen geen hulp van de overheid"

Een Open Doors-fotograaf reist momenteel door Pakistan om verslag te doen van de watersnoodramp. De omstandigheden zijn moeilijk en bedreigend. "Ik moest ’s nachts reizen naar het gebied en mocht er slechts een paar uur zijn. Voordat het gerucht de ronde zou doen dat er een buitenlander in de regio is, moest ik terug zijn in een veilige stad."

De fotograaf bezocht twee dorpen. "Ik had van tevoren natuurlijk de geluiden gehoord dat christenen genegeerd worden bij de hulpverlening vanuit de overheid en vanuit islamitische organisaties. In het eerste ondergelopen dorp was dat ook echt zo. De moslims zaten op een droge plek in goede tenten, de christenen hebben van takken, lang gras en bladeren geprobeerd een schuilplaats te maken. Volgens het leider van de lokale christenen worden ze stelselmatig overgeslagen door islamitische hulporganisaties en de overheid. De christenen krijgen alleen wat over is. Daarentegen als de christenen de hulp van de Pakistaanse Kerk in ontvangst nemen, worden ze wel geacht die hulpgoederen te delen. Anders komen er grote problemen. Volgens lokale voorgangers is deze situatie de werkelijkheid in heel veel zwaar getroffen gebieden."
In het andere dorp dat hij bezocht was de situatie minder ernstig. "Deze christenen konden zichzelf aardig redden, omdat ze een deel van de oogst hadden weten te behouden. Ik heb met zo’n vijftig mannen mogen bidden voor het dorp."

Toch merkt de fotograaf veel van de spanning. "Vijf jaar geleden was ook in het land vanwege de aardbeving in Kasjmir. Toen had ik veel bewegingsvrijheid. Nu niet. Op verschillende plekken werd ik weggejaagd door de lokale bevolking. Je merkt dat men niets wil weten van hulpverlening door de Kerk. Dat mag niet naar buiten komen. Bovendien zeggen christenen dat de Taliban zeer actief is. Er is altijd het risico dat je als hulpverlener wordt aangevallen."

Ondanks de gevaren werkt Open Doors samen met de lokale Kerk om christenen in moeilijk bereikbare gebieden op te sporen en van hulp te voorzien. We geven hen voedsel, medicijnen, dekens en andere hulpgoederen. Ook worden ze naar veilige opvangplekken gebracht indien noodzakelijk.

Als ik mezelf voor een keuze zou stellen met de vraag wie zal ik helpen??
Iemand die al gered is of diegene welke verloren gaat. Dan kies ik voor diegene die verloren dreigd te gaan...
Dus geen opendoors

Laatst aangepast door
MAR907
op zaterdag 4 september 2010, 21:13
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:17

Ik wil wel de vrouw van de nieuwe MP zijn, man altijd van huis, nooit geen ruzie dus en wel zijn salaris Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:18

JONATHAN890 schreef:
eh...raar is dit...kan me toch herinneren dat carin en boten niet bij mekaar paste.

ik zou beginnen met de watertaxi in de rotterdamse wateren.... dat is al gaaf genoeg.

oeps, hoe goed ken jij Carin??? en de rest???

Laatst aangepast door
MAR907
op zaterdag 4 september 2010, 21:19
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:19

MAR907 schreef:
Rotterdam "wereldhaven" met 100 km/h????
Geef mij maar Delfzijl (lekker leven aan zee) op de Eems met 200 km/h of meer. grijns Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja, Delfzijl, mijn geboorteplaats! Lachende smiley
Heerlijk bij de dijk zitten met de geur van zeewier en daarna even koffiedrinken bij het Eemshotel ( help,ik krijg heimwee Huilende smiley, smiley in tranen )
En dan Delfsail, mooie herinneringen,zucht!
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:21

CARIN303 schreef:
Ja, Delfzijl, mijn geboorteplaats! Lachende smiley
Heerlijk bij de dijk zitten met de geur van zeewier en daarna even koffiedrinken bij het Eemshotel ( help,ik krijg heimwee Huilende smiley, smiley in tranen )
En dan Delfsail, mooie herinneringen,zucht!

Hahaha Defzijl is meer dan een wereldstad, dit doet mij deugd.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:22

CARIN303 schreef:
Ik wil wel de vrouw van de nieuwe MP zijn, man altijd van huis, nooit geen ruzie dus en wel zijn salaris Lachende smiley

Huilende smiley, smiley in tranen ....... eh...ik wil alleen maar minister worden.....

ben ik te min?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:22

MAR907 schreef:
Hahaha Defzijl is meer dan een wereldstad, dit doet mij deugd.

Zullen we een fanclub oprichten Lachende smiley
Delfsailers of zo??
Cool,houden we meetings bij de croissanterie bij het waterpoortje!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:24

JONATHAN890 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen ....... eh...ik wil alleen maar minister worden.....

ben ik te min?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Geschokte, onthutste smiley

Eh,even nadenken.....man met (te)ruim gevulde portemonnee en nooit thuis of jij, delen en altijd thuis Twijfelende smiley hoelang mag ik erover nadenken?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:27

RENSKE067 schreef:
wow wat zeg je dat weer mooi
het is dat ik al bezet ben maar anders ...................... Verliefde smiley Clown smiley
maar goed ik mag niet begeren dus dat doe ik ook niet Engeltje smiley

Mag best hoor Renske, wil hem wel een keer afstaan aan je voor een bak koffie.
Kijken mag hè Lachende smiley en luisteren ook en , by the way, hij strijkt ook erg graag,ik zou zeggen....doen!
Als je hem maar wel weer terug geeft aan mij,kan namelijk niet heel lang zonder hem
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:27

ZINGA672 schreef:
Zucht; Formatie mislukt.

GrZing!

Als ik MP zou worden van nederland, ga ik veel bedreigingen krijgen, uit alle mogelijke hoeken!!
Ook op cm zou ik n stuk minder populair worden ( voor zover dat nog mogelijk is.. Coole smiley met zonnebril )

Heel veel subsidies zouden verdwijnen, de uitkeringen gekort, werklozen die met de hand nieuwe kanalen graven, doorwerken tot 67, geen extra windmolens, het kwartje van kok teruggeven, ontwikkelingssamenwerking alleen nog bij noodhulp, en een actief (re-)migratiebeleid zodat Nederland weer rond de 10 miljoen inwoners krijgt... is het fileprobleem ook opgelost Lachende smiley

dus ik verwacht weinig stemmen.

maarre... laat mij nou lekker aluminium bewerken, das t mooiste baantje dat je kunt hebben Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:28

CARIN303 schreef:
Mag best hoor Renske, wil hem wel een keer afstaan aan je voor een bak koffie.
Kijken mag hè Lachende smiley en luisteren ook en , by the way, hij strijkt ook erg graag,ik zou zeggen....doen!
Als je hem maar wel weer terug geeft aan mij,kan namelijk niet heel lang zonder hem

deal!
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:28

CARIN303 schreef:
Zullen we een fanclub oprichten Lachende smiley
Delfsailers of zo??
Cool,houden we meetings bij de croissanterie bij het waterpoortje!

Nou als dat zou kunnen!!!
Je kent de plekje's in Delfzijl zoals ik het verneem... Clown smiley

gr..
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 ... 6194 Volgende
Pagina 1181 van 6194