| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:33
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Als ik MP zou worden van nederland, ga ik veel bedreigingen krijgen, uit alle mogelijke hoeken!! Ook op cm zou ik n stuk minder populair worden ( voor zover dat nog mogelijk is.. )
Heel veel subsidies zouden verdwijnen, de uitkeringen gekort, werklozen die met de hand nieuwe kanalen graven, doorwerken tot 67, geen extra windmolens, het kwartje van kok teruggeven, ontwikkelingssamenwerking alleen nog bij noodhulp, en een actief (re-)migratiebeleid zodat Nederland weer rond de 10 miljoen inwoners krijgt... is het fileprobleem ook opgelost
dus ik verwacht weinig stemmen.
maarre... laat mij nou lekker aluminium bewerken, das t mooiste baantje dat je kunt hebben  |
Wel goede reclame voor je bedrijf, als MP geef ik je max. 1 week en dan is iedereen jou zat, je bent veel te direct. Maar maakt niet uit, je hebt dan voor alle grote tv programma`s interviews gegeven en zodoende kent de hele wereld je, slim hoor, ik stem wel op je, als je ook even wat sluikreclame wilt maken voor het bedrijf waar ik voor werk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:34
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Nou als dat zou kunnen!!! Je kent de plekje's in Delfzijl zoals ik het verneem...
gr.. |
Ikke wel, heb er tot mn 18e gewoond , das 3 jaar geleden dus ben namelijk 21 met ervaring
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:41
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wel goede reclame voor je bedrijf, als MP geef ik je max. 1 week en dan is iedereen jou zat, je bent veel te direct. Maar maakt niet uit, je hebt dan voor alle grote tv programma`s interviews gegeven en zodoende kent de hele wereld je, slim hoor, ik stem wel op je, als je ook even wat sluikreclame wilt maken voor het bedrijf waar ik voor werk! |
ik zorg dat Annette op iedere foto achter me staat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:45
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ikke wel, heb er tot mn 18e gewoond , das 3 jaar geleden dus ben namelijk 21 met ervaring |
Tot je 18e en en drie jaar geleden, dan zou dat betekenen dat je 21 jaar bent.??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:01
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | ik zorg dat Annette op iedere foto achter me staat... |
Mmmm......ben bang dat jij iets minder opvalt dan door haar groeiende buik. Krijg je wel veel stemmen mee,verwacht ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:02
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Tot je 18e en en drie jaar geleden, dan zou dat betekenen dat je 21 jaar bent.??  |
Klopt, met ruime ervaring dan lees de kleine lettertjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:05
|
|
|
|
Zijn nog veel mitsen en maren is er ook een soort van deadline om je op te geven? Misschien wel handig om te kijken of er genoeg animo is en om te gaan boeken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:09
|
|
|
|
Mijn mooiste moment was dat mijn zoontje vandaag de deur open deed op zijn verjaardag en mij zo blij aankeek dat ik er was. En een heerlijke dag heeft gehad en de hele dag straalde. Dan straal ik vanzelf mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:10
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | hmm.....mijn IQ ligt ergens op dat nivo...maar ik was ook van een te laag en plat nivo.... tja....gelukkig was/ben ik niet de enige die het een beetje jammer mailtje vond wat ik kreeg |
Mailtje???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:33
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Rotterdam "wereldhaven" met 100 km/h???? Geef mij maar Delfzijl (lekker leven aan zee) op de Eems met 200 km/h of meer. grijns  |
Sjonge, al die plaatsen aan het water.............. tis overal hetzelfde lijkt wel . Alles meer dan een ander. 200km,tssssssssss. Hier vlakbij, in Yerseke is dat ook zo. Daar hebben ze geen C 1000, nee een C100.000.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:34
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | | Ik zal het ook niet echt weten. Daarom zoek ik informatie op en neem kontakt op met de tweede kamer. |
Je kunt rustig bellen, naar de receptie van de Tweede Kamer, of naar publieksvoorlichting. Opmerkelijk bij de receptie is: 'Als je bij de receptie balie van de Tweede Kamer iets afgeeft, dan krijg je GEEN ontvangstbevestiging.' Als je een brief stuurt, zijn ze niet eens bereid om een stempel op een kopiebrief te plaatsen... De receptie is gevestigd in het nieuwe gebouw. Daarnaast is er nog een postkamer die is gevestigd in het oude Binnenhof. Die postkamer is natuurlijk slechts beperkt open, daar zijn de medewerkers iets welwillender.
Mijn ervaring is dus, dat ze bij de receptie niet tot nauwelijks informatie bieden.
Daarom: via Google zul je waarschijnlijk meer vinden dan via de receptie of publieksvoorlichting.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:41
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | .
.
.
......elke dag zet ik een nieuw puntje voor 'em klaar...maar ....ne rien....  |
Aaaahhhh,
Had ik van de week ook, Appeltaart gekocht voor m'n pa... Ging die net die avond voor het eerst van het seizoen weer schaken! Ja, dat wil ik hem echt niet afnemen.
Dus ja... ik ook met die appeltaart leuren...
Maar eh, heb je het bestek al gepoetst? Dan kom ik hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:41
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Mag best hoor Renske, wil hem wel een keer afstaan aan je voor een bak koffie. Kijken mag hè en luisteren ook en , by the way, hij strijkt ook erg graag,ik zou zeggen....doen! Als je hem maar wel weer terug geeft aan mij,kan namelijk niet heel lang zonder hem |
enne....heb ik hier nog wat over te zeggen....die bak koffie is wel leuk, t wordt ..by the way, wel een voetbalwedstrijd in de kuip Feijenoord - Utrecht, schijnt renske erg van gecharmeerd te zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:43
|
|
|
|
Zaterdag 4 September:
LAAT UW WANDEL IN DE HEMELEN ZIJN!
O Heer, U die de God bent van hen, die vermoeid en belast zijn, kom en red ons.
IK ben je Verlosser, niet allèèn van de last der zonde, maar ook van de zorgen, waaronder je gebukt gaat, van alle misère en neerslachtigheid, van nood en ellende, van uitputting en verdriet, je Verlosser. Denk er aan, dat je in werkelijkheid in de geesteswereld leeft - dat is het ware leven. Wend je blik af van de aardse zorgen, hef je hoofd op en zie de glorie van het Koninkrijk. Hef elke dag je hoofd iets hoger op en zie steeds meer van de hemel. Spreek tot MIJ. Verlang naar MIJ. Rust in MIJ. Blijf in MIJ. Niet door MIJ rusteloos je lasten te brengen om ze daarna weer koortsachtig op te nemen en weg te dragen. Nee, blijf in MIJ! Zonder ook maar èèn moment het besef te verliezen, dat MIJN kracht en bescherming aanwezig zijn. Blijf in de bescherming en in de rust, gelijk een kind in de armen van zijn moeder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:43
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | PIETER649 schreef: reageer es niet zo allergisch hannah!!!!!!!!!!!!
asanti schreef; wij doen hier niet aan allergieen. Daar hebben we allemaal middeltjes voor, alleen nog uitvogelen welke verantwoord zijn
bij allergie kun je de punten van je lymfe masseren, die zitten tussen je tenen, in het plooitje tegen je teen aan; dus even geduld pieter; even kijken of t werken wil! (is het wel verantwoord overigens, om tussen je tenen te wrijven? of is dat schadelijk?) |
Heel belangrijk: ook je gezicht in de plooi houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:00
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Het is een mooi gedicht.
Het was goed dat er diverse mensen in gebedsroom kwamen. Er is veel nood op de Nederlandse bodem. Bid verder voor alle mensen om ons heen.
Amen en Gods zegen toegewenst aan allen. |
Maar ook veel nood in het buitenland Katja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:02
|
|
|
|
| ANITA637 schreef: | hallo een ieder die dit leest
zo mooi gedicht kanik weer mee verder en ja bidden blijven doen Ik weet zeker gebed heeft veel kracht t rijkt de HEMEL waar GOD op ons wacht Juist door te bidden en te vragen kunnen we ons leven dragelijker dragen HIJ geeft in overvloed AMEN GOD is het die dat doet
veel liefs bedankt dat ik dit mocht lezen
lieve groeten aan iedereen hier op cm en GODS zegen |
Ja Anita, gebed geeft heel veel kracht, ik zie het aan m.n 2 vriendinnen, die deze week mensen moesten verliezen, wat een kracht stralen zij uit. Jou gedicht is mooi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:05
|
|
|
|
on-topic
Vandaag met heel de fam. een dagje doorgebracht in"kwintelooijen" Best een eind rijden maar zeker de moeite waard. Prachtige omgeving. Er zullen er hier wel zijn die het kennen.
en wie mocht er weer barbequen??????
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 4 september 2010, 23:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:08
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heb ik gedaan, zie agenda, maar niemand reageert . En waarom ? |
Wokken was in Utrecht. Dat krijgt een vervolg in 'Ethiopisch eten' in Veenendaal. Utrecht ligt wel lekker centraal. Dus gewoon doorzetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:09
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Lieve Eva,
Bedankt voor elke keer dat je mij of anderen bemoedigt met prachtige teksten of liederen! Je bent een warme , intelligente en zeer gelovige vrouw met haar hart op de juiste plaats! Ik vind het fijn virtueel kennis met je te maken op deze manier!
Lieve groet, Carin |
Word er verlegen van Carin Ik denk wel dat het een gave van GOD is en vind het heel fijn om dit te doen, het is ook wel moeilijk hoor en ik heb ook wel eens een bemoediging nodig hoor....wie niet Ben een poosje met de Gebedsroom gestopt, ongeveer een jaar. geleden, omdat iemand zei....het is van de satan, en ik nog zo gek ook, trapte erin, die vent deugde voor geen cent, heb dus de draad weer opgepakt.
Groetjes aan Jonathan en liefs van mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:17
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | | Wokken was in Utrecht. Dat krijgt een vervolg in 'Ethiopisch eten' in Veenendaal. Utrecht ligt wel lekker centraal. Dus gewoon doorzetten. |
Ikke en opgeven? Geen sprake van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:33
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | JA NATUURLIJK
knal idee die fluisterboot ik heb daar ook meegevaren, hartstikke leuk
BOEKEN katja
ergens in de herfstvakantie?
ik doe mee
Herman |
Goh het leeft nog?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:35
|
|
|
|
verwijderd door mij!
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op donderdag 16 februari 2012, 17:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:37
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | enne....heb ik hier nog wat over te zeggen....die bak koffie is wel leuk, t wordt ..by the way, wel een voetbalwedstrijd in de kuip Feijenoord - Utrecht, schijnt renske erg van gecharmeerd te zijn |
in de kuip ik kijk alleen naar echte voetballers de arena dus en hoe wil je mijn strijkwas daar wegwerken???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:43
|
|
|
|
Beste mensen,
Het plan is als volgt: verzamelen op station Utrecht-C en dan lopend richting de bowling. Dit is +/- 5 min lopen (mits ik daar nog kan reserveren en dat kan pas wanneer ik weet op hoeveel mensen ik moet rekenen)
Maarre: gezien het animo op dit moment denk ik dat de datum van 18 sept te snel is en heb ik bedacht dat we het beter door kunnen schuiven naar nov. Dit ook omdat we in okt al gaan eten in Veenendaal.
Wanneer ik kijk naar mijn rooster in okt zal het wrs zo zijn dat ik het 1e weekend van nov vrij ben, dus daarom een nieuwe datum (onder voorbehoud van mijn kant):
Zaterdag 6 november
Verdere details betreffende plaats, tijd en kosten volgen nog!
Groetjes, José
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 4 september 2010, 23:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA637
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:52
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | | Even een mededeling: Mijn (ex) vriendin Lenie...(hier op de site Lenie601) heeft een zeer moeilijke tijd op dit moment. De man van haar beste harts-vriendin is een paar dagen geleden overleden. En wordt a.s. Maandag begraven. Woensdag a.s. komt Lenie met haar harts-vriendin bij mij op bezoek. Om mijn kater Bolly terug te brengen die bij haar logeerde tijdens mijn verblijf in het Martini Zkh. te Groningen (dubbele Hernia operatie). En ik wil haar natuurlijk ook ter zijde staan en het verdriet van Lenie met haar delen! Willen jullie ook voor mijn (ex)vriendin Lenie bidden voor de troost die zij zo nodig heeft? Hartelijk dank voor de bemoedigingen en troostende woorden voor mijn (ex)vriendin. En natuurlijk ook voor de harts-vriendin van Lenie en familie plus consorte. |
Ben wel erg laat maar wens jullie allen GODS onmisbare zegen toe sterkte met jou rug gibby ik weet wat het is ben drie keer geopereerd aan hernia s maar dat ter zijde ook voor je ex GOD is er in alle omstandigheden sterkte voor jou haar en vriendin vee; zegen toegebeden bij het verwerken van dit alles lieve groet gods zegen anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HELENA150
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:56
|
|
|
|
hoi allemaal wil iedereen laten weten, dat ik dank de Here een geweldige vriend heb leren kennen ook door Christianmatch, in 1 dag op de site was het raak ,dat mijn vriend erop stond.het is snel gegaan met ons 2 de pinksterdag elkaar ontmoet en het was pats boem ongelovelijk, het is nog niet te bevatten 11 maart gaan we trouwen, in st Pancras {nh} dan de dienst in PGA Alkmaar Helderseweg allen welkom!!!!!!!Het is een gebeds verhoring een groot wonder radio 1008 gaat het getuigenis opnemen en voor ieder blijf bidden D Herezal je gebedenverhoren Hartelijke Groeten Helena en Tjitte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA637
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 00:06
|
|
|
|
| HELENA150 schreef: | hoi allemaal wil iedereen laten weten, dat ik dank de Here een geweldige vriend heb leren kennen ook door Christianmatch, in 1 dag op de site was het raak ,dat mijn vriend erop stond.het is snel gegaan met ons 2 de pinksterdag elkaar ontmoet en het was pats boem ongelovelijk, het is nog niet te bevatten 11 maart gaan we trouwen, in st Pancras {nh} dan de dienst in PGA Alkmaar Helderseweg allen welkom!!!!!!!Het is een gebeds verhoring een groot wonder radio 1008 gaat het getuigenis opnemen en voor ieder blijf bidden D Herezal je gebedenverhoren Hartelijke Groeten Helena en Tjitte |
nou nou pinksteren ja heilige geest uitstorting mooi helena ben blij voor je gefeliciteerd Dit kan ik ook niet bevatten Maar GODS wonderen zijn niet te vatten he veel geluk samen en GODS zegen over jullie huwelijk wil je een ding voor me doen helena bidden voor iemand op mijn pad zo de HEERE wil he niet uit ons maar alles geheel van HEM Dank Grote God voor helena zegen HEN beide in uw naam VADER Helena ik wens jou toe dat S HEEREN ZEGEN OP U DAAL .. en op uw huwelijk
lieve groet zuster In en met christus verbonden ANITA
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 01:26
|
|
|
|
Het is niet mijn mooiste moment van vandaag, maar van gisteren, eigenlijk van de afgelopen paar weken.
Vijf jaar geleden is gebleken dat mijn linker halsslagader behoorlijk afgesloten was. Hierdoor heb ik een aantal TIA's gehad en was ik genoodzaakt om medicijnen (o.a. bloedvedunners) te gaan slikken. Twee jaar geleden was dit gelukkig niet verslechterd en ik kreeg de mededeling dat de afsluiting nooit meer zou weggaan, maar omdat alles stabiel was, mocht ik 2 jaar wegblijven.
Die twee jaar was dit jaar om en ik moest de nodige onderzoeken ondergaan om te kijken of alles nog stabiel is of dat de afsluiting verergerd is.
En wat blijkt??? De afsluiting is nergens meer terug te vinden???
De neurloog wijt dat aan de juiste combinatie van de medicijnen, echter ik weet wel beter!!!
Alle dank aan God!!!
De neuroloog snapt dit ook niet, dit gebeurd meestal niet. Is dus uitzonderlijk.
Hij vindt het wel belangrijk dat ik de medicijnen blijf slikken en dat zal ik ook zeker doen. God zegent de artsen en de behandelingen die nodig zijn en ik geloof dan ook dat dit bij mij het geval is!
De neuroloog bood nog wel genetisch onderzoek aan (omdat hart- en vaatziekten nogal veel in de familie voorkomt), maar omdat ik geen kinderen heb en die ook niet meer zal kunnen krijgen (biologisch en medisch niet verantwoord/mogelijk) heb ik er voor gekozen om dat niet te doen.
Met een hartelijke groet, José
|
|
| Naar boven |
|
|