| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 15:48
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | | 1 dier of 1 paar??? |
Eén paar van ieder.........staat er inderdaad wat krom.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 15:52
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | In die roeping van Jezus moeten wij denk ik wel heel goed in acht nemen, dat Jezus vooraf echt wel bepaald had, wie Zijn volgelingen zouden worden, die Zijn taak na Hemelvaart en Pinksteren zou overnemen. Jezus was natuurlijk ook nog eens Jezus toen Hij sprak. De mensen zeiden ook altijd dat hij met gezag sprak. Jezus zocht zijn volgelingen op, riep hen, en Hij wist allang dat zij het waren die Hij uitgekozen had.
Natuurlijk worden wij ook geroepen, maar God roept ons in dit leven, door van Hem te getuigen in onze omgeving. Natuurlijk worden ook enkelen geroepen een grotere stap te maken, meer op te geven, meer achter te laten. Dat is echter iets wat God zelf in onze harten zal leggen.
Als wij die roepstem niet horen, is het echt niet dat wij Zijn stem niet horen. Als God het ons zal ingeven, zal Hij dat ook duidelijk doen, en de stappen die wij dan nemen zal Hij zegenen. |
Zo praat je natuurlijk wel erg voor eigen parochie Jonathan.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:01
|
|
|
|
Wie heeft er verstand van (post-)duiven?
Er zit hier een in de war zijnde duif die wanhopige pogingen doet om via mijn bovenraampje mijn flat binnen te vliegen. Heeft de hele voordeur al ondergescheten En gaat niet weg. Blijft bij de deur naar me zitten kijken. Heeft ringetje om. En is ws beetje gewond nu.
Wat te doen?
GrZing!
p.s> zijn tomtom beetje stuk?
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zondag 5 september 2010, 16:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:04
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Wie heeft er verstand van (post-)duiven?
Er zit hier een in de war zijnde duif die wanhopige pogingen doet om via mijn bovenraampje mijn flat binnen te vliegen. Heeft de hele voordeur al ondergescheten En gaat niet weg. Blijft bij de deur naar me zitten kijken. Heeft ringetje om. En is ws beetje gewond nu.
Wat te doen?
GrZing! |
Heeft de duif geen briefje bij zich voor je? Misschien is het een tortelduif,zo niet dan zou ik een dierenambulance uit de buurt gaan bellen voor advies. Misschien kunnen ze ervoor zorgen dat de duif weer het wijde luchtruim verkiest boven jouw voordeur. Succes, best zielig hè als je dat zo ziet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:10
|
|
|
|
Wat te doen?
GrZing!
p.s> zijn tomtom beetje stuk? |
Proberen een duivenmelker in te schakelen in de buurt die hem vangen kan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:11
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag tot nu toe, was vanochtend in de dienst toen er bijna 30 mensen zich lieten dopen Waarvan de meesten eerder niet of nauwelijks in de kerk kwamen.
GrZing! |
geweldig zinga,God is aan het werk door mensen heen.
mijn mooiste moment vanmorgen was dat het vertalen goed ging en de prediking ging over het verstaan en begrijpen en handelen van Gods seizoen en plan in ons leven.dus een relatie met God krijgen/hebben is van groot belang.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:12
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | geweldig zinga,God is aan het werk door mensen heen.
mijn mooiste moment vanmorgen was dat het vertalen goed ging en de prediking ging over het verstaan en begrijpen en handelen van Gods seizoen en plan in ons leven.dus een relatie met God krijgen/hebben is van groot belang. |
Ben jij tolk dan Grace? Doventolk of talentolk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:17
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Omdat jij het er toevallig heel gezellig vind hoeft toch niet iedereen dat te vinden???????  Is het trouwens niet wat voor jullie de nieuwe chatbox? Kunnen andere mensen in de gewone chatbox met elkaar praten.......  |
Willemijn ...dat is niet aardig van je om zoiets te zeggen. Het kan best gezellig zijn in de room, er zijn echt wel serieuse gesprekken. En toevallig is Erica een heel gezellige meid in de chatroom, dus geen rede voor haar om naar een andere chatbox te verhuizen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:20
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Willemijn ...dat is niet aardig van je om zoiets te zeggen. Het kan best gezellig zijn in de room, er zijn echt wel serieuse gesprekken. En toevallig is Erica een heel gezellige meid in de chatroom, dus geen rede voor haar om naar een andere chatbox te verhuizen. |
gezellig he 4 boxen in de chat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:23
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ben jij tolk dan Grace? Doventolk of talentolk? |
weer terug van weg geweest talentolk meestal engels nederlands en vise versa. dus sinds enkele weken weer opgepakt op verzoek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:34
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | gezellig he 4 boxen in de chat  |
Daniel...ik vind het er heel gezellig!
Ik vraag mij af, wanneer Chris eens een box opent voor zeurpietjes. 
Dan noemen we het de Klaagbox.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op zondag 5 september 2010, 16:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:39
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Daniel...ik vind het er heel gezellig!
Ik vraag mij af, wanneer Chris eens een box opent voor zeurpietjes.  |
en voor zwarte pietjes zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:53
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | n.a.v. het bericht van Ank556:
[citaat: Datingsites zijn geen taboe meer. Maar wat een datingsite wil bereiken is zijn doel aan het voorbij schieten. Het gaat niet meer om daten alleen, er zit ook een grote groep mensen tussen die op deze manier aan een snel sekscontact kunnen komen. Je geeft je ziel en zaligheid bloot en mensen maken daar misbruik van. Daten via internet is niet wat het zou moeten zijn. Iedereen kan een alias aanmaken en zich voordoen als de prins op het witte paard. De natuurlijke manier van ontmoeting tussen een man en een vrouw is weg aan het vagen door internet. Het is te makkelijk aan het worden voor iedereen om in contact te komen met mensen. Over een paar jaar gaan alle dates via internet, meer keus denkt iedereen, maar we vergeten de natuurlijke selectie. Matchen op hobby's en interesses is heel erg leuk maar staat volledig buiten de manier waarop selectie van je partner zou moeten gaan. Tegenpolen trekken elkaar ook aan toch!
Geen taboe meer, maar tever doorgeschoten, jammer maar helaas:(
einde sitaat]
schreef Marieke 897:
misschien is ze hier omdat ze toch met haar tijd mee wil gaan en internet is inmiddels ook tot de dating-markt doorgedrongen. nou zit er een hoop kaf tussen het koren op zulke dating sites en tsja: de prins op het witte paard kom je er waarschijnlijk niet tegen. en hoe 'leuk' internet-daten ook is, er zal toch ééns een ontmoeting IRL moeten zijn, he. je kan niet altijd en eeuwig achter je pc/laptop blijven hangen als je mekaar leuk vindt. nou heb ik geen wit paard en ben ik ook geen prins, maar ik ben buschauffeur en heb een oude Saab, ik zal haar eens vragen of dat ook mag...  |
Ik hoop voor je Griffin, dat ze je een goede beschrijving geeft van waar ze met je wil afspreken .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:08
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | de Arena is gewoon errug mooi maar het gaat me vooral om de club die er voetbalt  |
De landskampioen in elk geval niet gna gna gna
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:24
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Heb je de boosdoener kunnen traceren??  |
Ik heb er 3 de schuld gegeven: dader 1 en 2 hebben ze aan dader 3 gegeven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:30
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag tot nu toe, was vanochtend in de dienst toen er bijna 30 mensen zich lieten dopen Waarvan de meesten eerder niet of nauwelijks in de kerk kwamen.
GrZing! |
Super gaaf zeg!!! 30 mensen.....sowhe!!
Ik heb vanmorgen ook een bijzondere dienst gehad. Wij vierden ook het avondmaal.(doen we anders meestal 's avonds) Een heel ontroerende dienst, mede door een verzoeklied van een mevr. die zeer binnenkort naar Vader zal gaan en het getuigenis van ouders van een kind dat vorig jaar zeer ernstig ziek is geweest en, o groot wonder, weer mee kon naar de kerk.
God is goed, Hij is en blijft bij ons wanneer wij in Hem blijven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:36
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik hoop voor je Griffin, dat ze je een goede beschrijving geeft van waar ze met je wil afspreken .....  |
Hint:spreek af bij een vuurtoren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:37
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Ik heb er 3 de schuld gegeven: dader 1 en 2 hebben ze aan dader 3 gegeven. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:40
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik hoop voor je Griffin, dat ze je een goede beschrijving geeft van waar ze met je wil afspreken .....  | da's nog maar zéér de vraag...
maar 't zal allicht duidelijker zijn dan het kromschrift dat ik hier ben tegengekomen
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 5 september 2010, 17:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:43
|
|
|
|
Ik vind ut reuze genant om hier te zitten.
Niemand weet ut en k ben ook incognito hé... Zit hier altijd met grote pruik, zonnebril en regenjas aan te typen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:43
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: |
 |
ik heb een flauw vermoeden....maar voor mij is't makkelijk, ik heb voorkennis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:44
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ik heb een flauw vermoeden....maar voor mij is't makkelijk, ik heb voorkennis  |
Ik verdenk toch muischessss...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:45
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | | Ik verdenk toch muischessss... |
nope
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:49
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Hint:spreek af bij een vuurtoren  |
da's een idee! de vuurtoren van Maastricht dan maar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:49
|
|
|
|
Wat te doen?
GrZing!
p.s> zijn tomtom beetje stuk? |
Ik woon tussen 2 duivenmelkers in, dus ik hoor nog wel eens wat Wanneer een vreemde duif is aan komen vliegen, traceren ze hem d.m.v de ring. Ze bellen dan de eigenaar en spreken af wanneer deze hem komt halen of wanneer de buren hem los zullen laten. Deze info zal je wel niet verder helpen haha, maar de dierenambulance inschakelen lijkt me een goede optie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:54
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | scheiden en hertrouwen is inderdaad een boekje uit de babtistische gemeenten, dominee pieters, van de hersteld hervormde kerk, heeft ook een boekje geschreven, met ongeveer dezelfde gedachtengang.....(waar ik het soms helemaal niet mee eens kan zijn.) er zijn grofweg drie gedachtengangen te noemen; - altijd, hoe dan ook, alleen blijven - bij overspel en verlating door ongelovige partner mogen hertrouwen. - altijd hertrouwen, na berouw te tonen over wat er mis ging. |
Ik heb het boekje in de kast staan, gelukkig ook gezelen, maar zie een andere insteek dan jij hebt gelezen blijkbaar. - Altijd, hoe dan ook, alleen blijven -- vanuit persoonlijke keuze - Bij overspel en verlating door (on)gelovige partner mogen hertrouwen -- ook hier weer vanuit persoonlijke keuze. - Altijd hertrouwen, na berouw te tonen over wat er mis ging -- vanuit persoonlijke keuze
Als mens maak je zelf een keuze om alleen te blijven of dat je toch weer wilt gaan trouwen. De bijbel geeft je daarin verschillende keuzes / mogelijkheden. Maar er is ook nog een keuze dat je de bijbel niet raadpleegt, maar gewoon op je gevoel afgaat, en een besluit neemt wat bij jou als persoon past.
Het boekje "scheiden of hertrouwen" is duidelijk in veel punten, neemt geen beslissingen voor mensen, maar houdt mensen soms wel een hele duidelijke spiegel voor .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 18:04
|
|
|
|
 |
miauw, miauw en woef .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 18:19
|
|
|
|
 |
ik vermoed dat dader 1 en 2 er mee wilden voetballen, maar hun spelletje werd denk ik verstoord door dader 3 die ze opgepeuzeld heeft. iets anders kan ik niet bedenken. ze keken mij alle 3 onschuldig aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 19:06
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Ik woon tussen 2 duivenmelkers in, dus ik hoor nog wel eens wat Wanneer een vreemde duif is aan komen vliegen, traceren ze hem d.m.v de ring. Ze bellen dan de eigenaar en spreken af wanneer deze hem komt halen of wanneer de buren hem los zullen laten. Deze info zal je wel niet verder helpen haha, maar de dierenambulance inschakelen lijkt me een goede optie. |
Als jij het nummer van de ring hebt kun je hier het telefoonnummer van de eigenaar zoeken
http://www.npo.nl/duif-gevonden
Helaas zegt de eigenaar meestal: gooi maar los, dan komt tie vanzelf, en zit jij nog steeds met een schijtende duif op je balkon.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zondag 5 september 2010, 19:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 19:29
|
|
|
|
Vanavond om 20.20 op ned1.........worden de nieuwe boeren voorgesteld voor Boer zoekt vrouw......... Blijft leuk om naar te kijken.......
|
|
| Naar boven |
|
|