| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 07:30
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | wat me wel opvalt de laatste tijd is dat er vaak niet meer gegroet wordt als je de chatbox inkomt eerder als je binnenkwam werd er nog normaal hoi ...... gezegd helaas zijn er steeds meer mensen die blijkbaar alleen nog groeten als er iemand binnenkomt waar ze echt wat mee hebben of wordt er helemaal niet meer gegroet niet echt sociaal naar anderen toe lijkt mij maar goed kan ook aan mij liggen natuurlijk maar ik voel me de laatste tijd helaas steeds minder welkom in de chatbox en ben er ook steeds minder vaak te vinden |
Ik ben het helemaal met je eens Renske, als ik binnenkom begroet ik de mensen altijd. Het zijn meestal dezelfde die terug groeten. Soms denk ik ook weleens, ik houd mij stilletjes maar zo zit ik niet in elkaar, kan dat ook niet.
Maar 1 ding moet ik je zeggen, gisteravond had ik telefoon, en soms ben je met andere dingen bezig. Dan zie je niet wie er binnen komt,dus als je door mij niet gegroet wordt en ik sta toch online dan ben ik niet in de chat. Als je bij mensen op visite gaat groet je toch ook, het viel mij gister wel op nadat jij er iets van had vermeld er meer werd gegroet bij binnenkomst.
Groetjes
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op dinsdag 7 september 2010, 07:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 07:37
|
|
|
|
| BEREND677 schreef: | | is u2 beter als micheal w smith??????? |
Vind allebei errug goed eigenlijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 07:40
|
|
|
|
| BEREND677 schreef: | | is u2 beter als micheal w smith??????? |
michel wie??? sorry nooit van gehoord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 07:44
|
|
|
|
tja, schattig allemaal dat groeten, en zelfs ik doe het in een dolle bui ook weleens. Maar wat is de weerwaarde van 20x het woordje hoi onder elkaar? Daarnaast, hoeveel zijn er niet die vrijwel direct weer uitloggen? Op een gegeven moment blijf je aan het hoien en iedere boer kan je vertellen dat hooien een zware bezgheid is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 07:44
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | hm, eens kijken of ik wat kan betekenen... (ik ben weer veel te goed voor deze wereld)
auto (zwart) ...check! trekhaak ...check (maar (nog) niet aangesloten. moet ik nog even studie van (laten) maken) APK...check!
dus alternatief:
2e auto (grijs)...check! trekhaak....check! APK.....ehm...absoluut niet zo check
tenzij...autootje van moeders. maar dat weet ik dus niet zeker. (en dan nog even een aanhanger versieren...)
en dan zou de route dus worden: 035-040-078...180km enkele reis.
volgens de ANWB kost dat 23,-. zonder aanhanger achter de auto kan ik me dat wel voorstellen. met sleurbak (met de stroomlijn van een badkuip) erachter wordt het een ander verhaal, vrees ik. (factor 1,5)
ergo: het kàn wel, maar ik beloof nog niks. |
Wij wachten (on)geduldig af!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 07:46
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Als je al geen lid was heb je hem zeker een aanmeldings kaart met jouw lidmaatschap gestuurd ??  |
yep, zonder postzegels uiteraard, want het mot niet te duur worden he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 07:47
|
|
|
|
|
wat minder timide bedoel je, neem ik aan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:15
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Gijsbert Klopt Willemijn, wij hadden andere plannen. Niet dat het ons om die mannen gaat, maar dat vertellen we ze er niet bij.  | hoe is dat progamma nu boer zoek vrouw of vrouw zoek boer zo ik het hier allemaal lees zoeken jullie de boer uit zonder nog maar ooit te hebben druven te schrijven naar die boeren die zoeken en die de mogelijkheid hebben de 1 weg te sturen en een week de tijd krijgen om de vrouwen te keuren wie dan weer afvald het lijkt met gemak wel koe handel mooi op een rij kijken hoe is de produktie hoe is de bouw wat zijn de eigenschappen ja dan de laatste maar uit proberen bevald het niet dat maar weer opruimen zo doen wij dat wel mee onze dieren maar of dat ook zo moet tegen woordig met de vrouwen???????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:21
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | ja ik snap het ook niet meer gaan we nu wel of niet in zo'n boot |
zivaatje ik had verwacht dat jij je niet in de boot zou laten nemen alleen dan het huwelijks bootje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:27
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens Renske, als ik binnenkom begroet ik de mensen altijd. Het zijn meestal dezelfde die terug groeten. Soms denk ik ook weleens, ik houd mij stilletjes maar zo zit ik niet in elkaar, kan dat ook niet.
Maar 1 ding moet ik je zeggen, gisteravond had ik telefoon, en soms ben je met andere dingen bezig. Dan zie je niet wie er binnen komt,dus als je door mij niet gegroet wordt en ik sta toch online dan ben ik niet in de chat. Als je bij mensen op visite gaat groet je toch ook, het viel mij gister wel op nadat jij er iets van had vermeld er meer werd gegroet bij binnenkomst.
Groetjes |
je komt bijna niet meer aan een gesprek toe door al dat groeten.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:52
|
|
|
|
een mooi moment was dat de mama van een schoolvriend aanbod om de kids met de auto naar school te brengen want het regende en onweerde vreselijk hard. ik blij dat ik thuis en binnen kon blijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:55
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens Renske, als ik binnenkom begroet ik de mensen altijd. Het zijn meestal dezelfde die terug groeten. Soms denk ik ook weleens, ik houd mij stilletjes maar zo zit ik niet in elkaar, kan dat ook niet.
Groetjes |
dat was mij ook opgevallen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:57
|
|
|
|

.nl
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 7 september 2010, 09:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:59
|
|
|
|
lekker wat hebben we bij de koffie vandaag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:05
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | lekker wat hebben we bij de koffie vandaag? |
 koekje erbij???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:07
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | dat was mij ook opgevallen  |
goeie morgen renske
ik groet jou altijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tja, schattig allemaal dat groeten, en zelfs ik doe het in een dolle bui ook weleens. Maar wat is de weerwaarde van 20x het woordje hoi onder elkaar? Daarnaast, hoeveel zijn er niet die vrijwel direct weer uitloggen? Op een gegeven moment blijf je aan het hoien en iedere boer kan je vertellen dat hooien een zware bezgheid is... |
Goedenmorgen Pieter,
Valt mee tegenwoordig met hooien, de boeren worden steeds moderner. Wat dacht je van een pakkenlader en een transporteur? Vroeger ging het er anders aantoe,toen was het echt sjouwen geblazen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:28
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | michel wie??? sorry nooit van gehoord |
Dat is een Amerikaanse gospelzanger Pieter.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:31
|
|
|
|
God is met je door alles heen dat mag je weten!
| HENDRIKA148 schreef: | Ik sta bij het graf, alleen Mijn ogen-door tranen heen- tasten langs letters op de steen. Ik sta bij het graf,alleen.....
En pijnlijk woelt in mij het verdriet om het liefst dat in hen mij verliet. 'O God, mijn ouders missen kan ik niet help mij in mijn verdriet!
Geef dankbaarheid voor wat ik ontving! Een steen is slechts een kil , doods ding, maar warm is mijn herinnering, aan wat ik in hen ontving!
Ik sta bij het graf,alleen.
Mijn ogen-door tranen heen- tasten langs letters op de steen Ik sta bij het graf,ALLEEN???? |
Laatst aangepast door
|
PEACEDOVE820
|
op dinsdag 7 september 2010, 09:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:38
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | zivaatje ik had verwacht dat jij je niet in de boot zou laten nemen alleen dan het huwelijks bootje  |
nou voorlopig vaar ik nog lekker in mn uppie heeft ook zo zn voordelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:48
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tja, schattig allemaal dat groeten, en zelfs ik doe het in een dolle bui ook weleens. Maar wat is de weerwaarde van 20x het woordje hoi onder elkaar? Daarnaast, hoeveel zijn er niet die vrijwel direct weer uitloggen? Op een gegeven moment blijf je aan het hoien en iedere boer kan je vertellen dat hooien een zware bezgheid is... | maar pieter met mooi weer erg mooi en een tevreden werk dus blijf hoooien dan is ook jou humor beter verzadigd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:53
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | nou voorlopig vaar ik nog lekker in mn uppie heeft ook zo zn voordelen | zeker elke kant kent zij deel maar welke is de beste
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLAPROOS940
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 10:00
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | en het is hier ook zo bergachtig he en onbegaanbaar..... |
Gewoon ff op internet of grote bosatlas kijken en je weet hoeveel mensen in een bepaald gebied wonen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 10:05
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | | zeker elke kant kent zij deel maar welke is de beste |
tja das een vraag waar iedereen een eigen antwoord op heeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 10:06
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | een mooi moment was dat de mama van een schoolvriend aanbod om de kids met de auto naar school te brengen want het regende en onweerde vreselijk hard. ik blij dat ik thuis en binnen kon blijven  |
Ja dat kan ik me voorstellen zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 10:24
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | wat bedoel je met deze reactie, chatuliem  | Pakistan is een bergachtig land, je kunt niet vergelijken met NL en België.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 7 september 2010, 10:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 10:44
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | en daarna dat beeld van God door eigen schuld zijn kwijtgeraakt..... |
en daarna heeft de Heere Jezus onze schuld VRIJWILLIG op zich genomen en volledig onze schild betaald, zodat we nu zelfs zoon en dochter van God zijn....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 7 september 2010, 14:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 10:50
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Wijze woorden, Chat. Goed dat je weer terug bent en over de relevantie van het Licht, ach daarover stoeien we nog wel een keer.
Licht dat ons aanstoot in de morgen, Voortijdig Licht, waarin wij staan...
Deze fraaie regels uit het Lied aan het Licht van Oosterhuis - de tekst staat in zijn geheel in mijn profiel - geeft het qua betekenis goed weer. De Nederlandse taal schiet wel eens tekort als het gaat om het goed vertalen uit het Hebreeuws of Grieks. Dichters verstaan soms de kunst het onzegbare toch te verwoorden, hoe paradoxaal dat ook mag klinken. En het is niet erg dat ik dat wat relevanter vind dan jij, het zou wat zijn als jij en ik niet meer gingen hakketakken. 
En voor die mensen die nu al zolang tegen Chat hebben gefulmineerd: Stop er nu eens mee en zand erover. Vergeven is een eigenschap die bij Christenen past. Het Christendom is geen fundamentalistisch strijdmodel maar een weg ten leven. En hier op Aarde is het zo dat wij al in dit voortijdig Licht mogen staan. Laten we hopen dat dat Licht op ons afstraalt en het een heilzame werking mag hebben.
Thomas, zonder Licht geen Leven. |
Dit 'Licht'straalt niet op ons af, maar dit Licht is Jezus. Uit de Bijbel is te leren dat Jezus Zijn Geest heeft uitgestort en dat de Heilige Geest in ons hart woning heeft. Ons lichaam is dus een tempel van de Heilige Geest, zonder de inwoning van de Heilige Geest zou ik inderdaad niet kunnen leven....maar 'k weet niet of we hetzelfde bedoelen...?
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 7 september 2010, 14:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |