ChristianMatch

Forum

reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 21:24

CARIN303 schreef:
Ach Willemijn, dit soort mannen wil die onzin graag horen Knipoog smiley laat ze in de waan.
In deze tijd ( en gelukkig ook ) kunnen vrouwen zichzelf juist zeer goed onderhouden en vallen op de portemonnee van de man ?
Lijkt me zeer pijnlijk als die alleen gevuld is met pasjes, krijg je blauwe ogen van Coole smiley met zonnebril .

Pieter heeft het niet over een portomonee maar over een portofeuille en dat is toch weer iets anders want daar gaat veel meer in volgens mij.
Sjalom
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 21:47

MARTIN695 schreef:
Pieter heeft het niet over een portomonee maar over een portofeuille en dat is toch weer iets anders want daar gaat veel meer in volgens mij.
Sjalom
Martin

Gelukkig bestaan er nog wijze mannen.

De portefeuille van de minister van financien bijvoorbeeld. Daar gaat helemaal veel in. Ooit gehoord dat in Nederland een vrouw die portefeuille in handen had?
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 21:50

MARTIN695 schreef:

Sjalom

Martin

Sjalom, Shalom heel mooi gezegd Lachende smiley

Op de zijkant van de euro staat nog steeds: GOD ZIJ MET ONS.

Met mannen, vrouwen en kinderen.

Zonder onderscheid, met ons allen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 21:50

BEHAPPY332 schreef:
Gelukkig bestaan er nog wijze mannen.

De portefeuille van de minister van financien bijvoorbeeld. Daar gaat helemaal veel in. Ooit gehoord dat in Nederland een vrouw die portefeuille in handen had?

Dan krijgt ze opeens een gat in haar hand Knipoog smiley Blijft er helemaal niets meer over.
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 21:51

CARIN303 schreef:
Ach Willemijn, dit soort mannen wil die onzin graag horen Knipoog smiley laat ze in de waan.
In deze tijd ( en gelukkig ook ) kunnen vrouwen zichzelf juist zeer goed onderhouden en vallen op de portemonnee van de man ?
Lijkt me zeer pijnlijk als die alleen gevuld is met pasjes,

krijg je blauwe ogen van Coole smiley met zonnebril .

Mooie diepe blauwe ogen...

die zijn voor geen goud te koop...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:01

Ik zoek nog een chauffeur m/v leeftijd onbelanrijk,
merk auto onbelangrijk, kleur onbelangrijk.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE378

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:01

Stel je bent heel verliefd op iemand. En die persoon heeft al eerder sex gehad. Wat doe je dan? Is het dan niet zo heel erg als je dan eerder sex hebt voordat je getrouwd bent?
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:18

MARIANNE378 schreef:
Stel je bent heel verliefd op iemand. En die persoon heeft al eerder sex gehad. Wat doe je dan? Is het dan niet zo heel erg als je dan eerder sex hebt voordat je getrouwd bent?

Goeie vraag Marianne, vroeger zou ik gezegd hebben dat dat echt niet kon. Nu durf ik daar niet zo stellig antwoord op te geven.
Maar iets is zonde of niet, het kan volgens mij niet "niet zo heel erg zonde" zijn
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:21

ZIVAATJE309 schreef:
Goeie vraag Marianne, vroeger zou ik gezegd hebben dat dat echt niet kon. Nu durf ik daar niet zo stellig antwoord op te geven.
Maar iets is zonde of niet, het kan volgens mij niet "niet zo heel erg zonde" zijn
Is de mate van liefde dan doorslaggevend? Als je heel erg veel van elkaar houdt, dat het dan wel mag? Vind het een vreemde redenatie.
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:29

CHATULIEM619 schreef:
Is de mate van liefde dan doorslaggevend? Als je heel erg veel van elkaar houdt, dat het dan wel mag? Vind het een vreemde redenatie.

ik kan me nog herinneren dat jij zelf in de chatbox hebt gezegd dat het wel mocht omdat je toch al getrouwd was geweest
en toen was het geen vreemde redenatie
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:31

MARISKA601 schreef:

hahaha... "merk auto onbelangrijk ?"... soms ben je best grappig Maris... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:31

RENSKE067 schreef:
ik kan me nog herinneren dat jij zelf in de chatbox hebt gezegd dat het wel mocht omdat je toch al getrouwd was geweest

tja, maar ja, kijk, dat is een heeeeeel andere situatie he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:34

CARIN303 schreef:
Lijkt me zeer pijnlijk als die alleen gevuld is met pasjes, krijg je blauwe ogen van Coole smiley met zonnebril .

ga je nu net doen alsof dat soort vrouwen niet bestaat???
asjeblieft zeg...

das net zo dom als beweren dat je niet aangereden kunt worden in het verkeer, omdat het JOU toevallig nooit is overkomen
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:38

PIETER649 schreef:
tja, maar ja, kijk, dat is een heeeeeel andere situatie he Knipoog smiley

ohhh vandaar
ik snapte het al niet Knipoog smiley

nogsteeds niet trouwens Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:48

MARISKA601 schreef:

Kun je eigenlijk niet op de fiets Smiley die vol vragen zit Het is toch in je eigen woonplaats?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:50

ZINGA672 schreef:
Wat is daar op tegen? Het forum is er voor iedereen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dat is helemaal waar, maar volgens mij is het ook de bedoeling dat iedereen het kan volgen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:54

PIETER649 schreef:
ga je nu net doen alsof dat soort vrouwen niet bestaat???
asjeblieft zeg...

das net zo dom als beweren dat je niet aangereden kunt worden in het verkeer, omdat het JOU toevallig nooit is overkomen

Geloof me Pieter, bij jou zou ik zeker voor je geld gevallen zijn maar ja.....Annette was sneller!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:56

MARIJAN072 schreef:
Kun je eigenlijk niet op de fiets Smiley die vol vragen zit Het is toch in je eigen woonplaats?

Nee natuurlijk niet, dat snap je toch ook wel!
Veel en veel te gevaarlijk.
Al die roofvogels boven de heide , die op zoek zijn naar muizen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:58

SUSANNAH475 schreef:
Nou sorry dan... maar zonder gevoel ben ik mezelf niet meer... en frustratie maakt daar ook deel van uit...
Maar ik zal er over ophouden. Voortaan zal ik er wel 3 x over nadenken voor ik iets op het forum plaats...

Gewoon neerzetten wat je kwijt wilt hoor, de ene keer omdat je erg blij bent en de andere keer omdat je gefrustreerd bent!
Maar het moet inderdaad geen klaagforum worden , dat ben ik met je eens Suus!
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:00

CARIN303 schreef:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar;
willen jullie er alsjeblieft de naam van de artiest en de titel van het lied erbij zetten?

Dankjewel!

Als je gewoon ff de link aanklikt kom je direct op you tube en zie je gelijk artiest en titel staan. Bevalt het je niet, klik je gelijk weer terug in de browser, 2 sec.....klaar
Mooier kunnen we het niet maken...makkelijker wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:03

CARIN303 schreef:
Geloof me Pieter, bij jou zou ik zeker voor je geld gevallen zijn maar ja.....Annette was sneller!

Ik rennen achter dat geld aan joh...tot ik struikelde over de stapel aanmaningen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:12

RENSKE067 schreef:

ik blijf de redenatie van sommigen maar niet begrijpen.
Sex voor het huwelijk is niet goed, zondig zelfs. Maar als je dan toch al sex binnen een vorige relatie hebt gehad is er opeens een minder probleem.

Waarom wordt sex toch altijd maar gekoppeld aan een zondige daad, buiten het huwelijk, en als een fijn iets binnen het huwelijk?

God heeft zijn wetten gegeven voor de mensen omdat ze zich vrij en goed konden voelen. Wetten die de samenleving regelde, binnen het goede wat God geeft.

God heeft inderdaad dingen over sex laten opschrijven in Zijn woord, met als reden dat mensen een leidraad hebben, een stuk veiligheid door God geboden. Als je Mijn wetten volgt gaat het goed met je, dat is de boodschap die God laat zien in de Bijbel.

Terug naar sex voor een huwelijk. Ik blijf erbij dat als 2 mensen geslachtsgemeenschap hebben, het voor God is, dat die twee, één zijn geweest. Dus dat maakt het ook dat als je na zo'n daad, die ander dus verlaat en later weer een ander iemand krijgt, de teller voor God dus op 2 staat. En dat is iets waar God over na heeft gedacht en de mensen voor wil beschermen.
Als je jong bent en nooit sex hebt gehad, is het heel aantrekkelijk om op die ontdekkingstocht te gaan, te leren waar je lichaam zo sterk naar verlangt, die hormonen die door je lichaam gieren. De vraag is of je er goed aan doet om daar maar aan toe te geven. Hup verkering en sex hebben is er ook zo. Maar na een aantal relaties, kan je ernstig het gevoel krijgen van gebruikt, vies, leeg. Enz. Dat maakt de sex ineens tot een toegeven aan een lichamelijk verlangen, dan iets moois wat in liefde aan mekaar gegeven kan worden.
Toen ik puber was, was ik ook wel eens verliefd, maar terug kijkend op die gevoelens van die tijd, hoe anders is de ervaring later. Helemaal als je ervaring in relaties hebt gekregen, meer levenswijsheid, meer ook kunnen luisteren naar je eigen gevoel en verlangens.

En natuurlijk ik weet maar al te goed, hoe mooi sex kan zijn, hoeveel je van jezelf kan geven, hoe open en eerlijk en kwetsbaar je jezelf opstelt. En dan wordt je weer verliefd, of je wordt verliefd op iemand die al een relatie heeft gehad. Hij/zij weet waar abraham de mosterd haalt. Ja dat maakt het voor mij ineens wel anders.
Neemt het dan weg dat als je toegeeft aan het verlangen dat de sex opeens vrij is, en niet meer bestempeld wordt, als zondig? Nee het blijft hetzelfde. Als echt twee lichamen één zijn geworden en er geslachtsgemeenschap plaats heeft gevonden, kan ik er niet omheen, dat God het als een relatie ziet. En daar hoeft geen trouw ambtenaar aan te pas zijn gekomen.
Maar om nu te zeggen dat sex voor het huwelijk zondig is. Ja God ziet het graag binnen een relatie geschieden, maar Paulus schrijft hier ook over, dat het dan maar beter is dat ze snel trouwen, mocht het toch geschiedt zijn. Paulus snapt blijkbaar ook wel dat, al had hij er blijkbaar geen ervaring mee, een man en vrouw samen zijn, toch wel heel lastig is, om dat zonder sexuele beleving te blijven doen.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:14

CARIN303 schreef:

T is maar goed als je voor zijn geld gaat. Als je maar niet voor de man gaat Clown smiley ....maar t schijnt dat Pieter flink zijn geld verdedigd hoor...zelfs de nederlandse belastinginner is hij voor weggerend
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:18

VISSER278 schreef:
Nee natuurlijk niet, dat snap je toch ook wel!
Veel en veel te gevaarlijk.
Al die roofvogels boven de heide , die op zoek zijn naar muizen.

Oh, op die fiets! Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:23

JONATHAN890 schreef:
T is maar goed als je voor zijn geld gaat. Als je maar niet voor de man gaat Clown smiley ....maar t schijnt dat Pieter flink zijn geld verdedigd hoor...zelfs de nederlandse belastinginner is hij voor weggerend

tja, mn teller staat op 2 momenteel...
miljoen gulden kwijt geraakt aan n goeie vriend in 1994-1995
half miljoen euro kwijt geraakt aan mn ex in dat huwelijk....

ik ben best ietwat wantrouwend geworden ja... gek eigenlijk Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:37

Donderdag 9 September:

PRACHTIG WERK!

IK heb je van veel dingen losgemaakt, opdat het werkelijk een leven van overvloed zou zijn.
Steen voor steen opgebouwd, op een vast fundament en die ROTS is je MEESTER - die ROTS is CHRISTUS.
Je leven zal een leven van dicipline en blijde vervulling zijn.....verlies nooit het prachtige werk uit het oog, waartoe je geroepen bent.
Laat rijkdom noch gemakzucht je van de weg aflokken, waarop je je voet hebt gezet - de weg van het doen van wonderen met MIJ.
Heb lief en lach.
Vertrouw en bid.
Ga nu in liefde en nederigheid de overwinning tegemoet.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:43

PIETER649 schreef:

ik ben best ietwat wantrouwend geworden ja... gek eigenlijk Smiley die vol vragen zit

En dan het nog gek vinden dat je rood staat op de bank? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:43

MAR907 schreef:
Nu even on topic!!!

De uiteindelijke NBV is voor mij de betekenis van "Nieuwe Bijbel Vervalsing" van RKK.
Want zij zijn diegene die de bijbel telkens vernieuwen. Let op de eerste bladzijden wie het vertaald.

Er kan een heel topic aan gespandeerd worden wat er mis is met de vertalingen.
Er zijn diverse teksten verwijderd en veranderd waaruit blijkt dat de grootheid van de Ware en de Aller Hoogste God weg gesaneerd is.

De waarheid vind men niet in de "massa" maar bij de afgezonderden van de massa. Die zijn er niet van, maar leven er wel in.

Het is voor de tegenstander van God de juiste strategie om de basis van de Ware God te verdraaien en dat is de nieuwste bijbel waar men in geloofd.
Dan heeft hij (lucifer) de meesten "christelijke" mensen te pakken. De wereld heeft hij al.
Dat is toch logisch als je wil dat de "Ware Schepper" niet de Schepper van Hemel en aarde is maar hijzelf (lucifer, de zonnegod van zondag)?

Hier een link beoordeel het zelf.

http://www.wat-is-waarheid.info/bijbel-vervalsing.htm

http://video.google.com/videoplay?docid=4329906407145130004&hl=nl#

ik vind dat soort links altijd weer erg leuk. Net ff zitten neuzen op www.wat-is-de-waarheid.info.......zucht, van wie komt het, wie legt hier weer zijn boodschap in, wie indoctrineert mij nu weer???
Nee daarmee zeg ik niet, dat wat er staat onzin is, maar ik zou graag zien wie het heeft geschreven en van welk cluppie het nu weer afkomstig is.

Net zoals de alpha cursus blijkbaar door de paus en billy graham zou
zijn verzonnen om de trinity er door te drukken, zoals jij schrijft en dat de NBV door de RKK verzonnen is.

Jammer dat altijd zaken met een wansmaak onderuit gehaald moeten worden, door de RKK er maar bij te halen, maken protestanten zich blijkbaar ineens heel druk...oh, dan zal het wel niet goed zijn.

goed dan ketter ik misschien, maar ook de RKK heeft goede dingen, die de protestanten weggedaan hebben. Andersom zijn er ook genoeg verkeerde dingen rechtgezet. zo is op ieders leer en gedcachtengang wel iets op te merken. Respecteer mekaar en zoek het goede in iemand anders zijn beleving. Vul mekaar aan, bid voor mekaar en zegen elkaar.
God zal zelf de vrucht geven.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:45

PIETER649 schreef:

ik was die goeie vriend in ieder geval niet, want Carin, valt blijkbaar voor t geld, en dat heeft ze bij mij dus niet gevonden.
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 00:13

Sterkte Roos .... ook ik zal tot God bidden voor jou ...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 ... 6194 Volgende
Pagina 1206 van 6194