ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 09:02

TESSYBEAR731 schreef:
Thanks ladies!
Gelukkig begint het inmiddels ergens op te lijken, dat geeft de burger moed... Knipoog smiley

idd houd moed en wens je sterkte
zaterdag zetten wij wel onze schouders eronder en met wat extra inspanning helpen we je nog met klussen daar waar nodig is
maak Uk maar blij er komen autootjes puzzels en zijn schilderklusje ,lol
mijn zoontje heeft met liefde de autootjes uitgezocht waar ie niks meer mee doet en waar ie zich te groot voor voelt met zijn bijna 11 jaar , Knipoog smiley
big hugg voor jou Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 09:19

Het mooiste moment vandaag is:

zonder pijn wakker worden Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 15 september 2010, 09:22
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 09:28

Tuurlijk heb ik gelijk, dat heb ik bijna altijd Engeltje smiley

Laatst aangepast door
ZIVAATJE309
op woensdag 15 september 2010, 09:29
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 09:35

LOES550 schreef:
wat goed dat je dit zegt. Ik heb daar ook veel moeite mee. Dan denk ik dat het aan mij ligt en misschien te ver van God afsta om Hem te kunnen herkennen.
Wat doe je met de opmerking als iemand tegen je zegt: Ik heb er voor gebeden en God zegt dat het goed is.
Ik heb dan mn twijfels idd. Kan je binnen een dag antwoord krijgen?
Ik krijg dat nooit. Als ik het al krijg. De oplossing van God duurt vaak veel langer dan ik zou willen. (prediker 3)
Bij de gebedskring (inmiddels opgeheven) werd een schriftje bijgehouden wanneer en waarvoor er gebeden was. Pas veel later, en daar konden echt wel maanden over heen gaan, zagen we dat er wat verandert was. Dat was vaak niet op de manier zoals wij hadden gedacht. God werkt toch op een geheel andere wijze. En als we daar op terug keken bleek Zijn oplossing de allerbeste. Niet altijd de fijnste.
Graag jullie mening of je gelijk antwoord kan krijgen van God als je voor een dilemma staat.
liefs Loes

hoi loes mijn antwoord is ja het is mogenlijk
maar zoals je al zei het hoeft niet altijd.
ik wil je hier best een aantal getuigenissen laten horen ,kort ze wel ff in anders krijg je hele boekwerken.
ik moest een keer van hilversum naar bussem (woonde toen in hilversum tegenover het melkhuisje,ik was van plan om op de fiets door het bos te gaan maar hoe dichter ik het tijd werd om te gaan hoe onrustiger ik werd,snapte er niets van ,ik dus bidden en in mijn gedachten kwam toen duidelijk neem de bus (dus voor mij innerlijke stem.
heb uiteindelijk de bus gepakt en hoorde de volgende dag dat er iemand op dat stuk opgepakt was door de politie (verkrachter)
ik zag het dus duidelijk als Gods stem die mij behoedde voor t kwaad.
ook heb ik 3 x in mijn leven hardop de stem van God gehoord,en je schrikt dan idd enorm.
reed in USA door de bergen en ineens hoor je hardop stem in je auto Grace ga zachter rijden,je schrikt echt want je weet zeker dat je alleen bent en je deuren op slot zaten.ik zei meteen Heer help wat is dit want ik wist op dat moment niet wat ik er mee moest.daarna opnieuwGRACE GA ZACHTER RIJDEN.ik zei goed Heer ik geloof nu dat U het bent
ik ging dus zachter rijden,kom de bocht om en daar staat een kudde herten op de weg in het donker,ik kon nu op tijd remmen ,lichten doven ,claxoneren en zag de herten de rotsen op gaan,ik kon toen weer veilig verder.
had ik niet gehoorzaamd dan was ik ,pittige rijder als ik ben op die herten ingereden en zeker 100 m naar beneden over de rand de diepte ingegaan het meer in en had ik dit dus niet na kunnen vertellen.
God spreekt op veel verschillende manieren.
1e door ZIJN woord,2e via anderen ,3evia je eigen innerlijk of zoals we bij vrouwen ook wel eens zeggen ons 6e zintuig,4evia onze zintuigen,maar ook 5e letterlijk zoals ik heb mogen meemaken.
het is voor ieder mens verschillend omdat een ieder uniek is
en soms/vaak is het ook een kwestie van 6e gezond verstand.
Naar boven

Auteur Bericht
HAICO485

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 09:41

willen jullie voor me bidden? ik heb forse chronische rugpijn.
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 09:42

LOES550 schreef:
Kent iemand Hilversum?

{...}

Wel goed voor de conditie. Hilversum alleen nog per fiets bereikbaar. Zieke smiley

Hilversum is al jaren een rampendorp. als ze net een plan hebben uitgevoerd dat werkt, komt er weer een ander plan, waardoor Hilversum weer verstopt zit.

mooiste staaltje van mismanagement zag ik laatst hier in de straat: de weg langs het spoor lag 'eruit' en een paar straatjes hier in de buurt waren tijdelijk 2-richtingsverkeer. 'top' zou je denken. niet dus, want gelijkertijd trokken ze de stoep open (en zetten ze de weg half af) voor de glasvezelkabel. nou vráág ik je!...zoiets bespreek je toch in een overleg, of ben ik nou zou appelig?

vroeger was Hilversum de 'Tuinstad', nu is het de 'Puinstad': je komt er niet in of uit, en als je de euvele moed hebt genomen en het is je gelukt om binnen te komen, rijd je alleen maar in de rondte want een duidelijke uitgang is er niet. om nog maar te zwijgen over de verkeerssituatie in Hilversum op zaterdagmiddagen...

de beste manier om Hilversum in en uit te komen is nog steeds de trein.

Boze smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 15 september 2010, 09:44
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 09:59

Ja ik heb ook ervaren dat het mogelijk is.
Heb regelmatig direct antwoord gekregen op mijn vraag aan God. Dan bad ik Heer wat moet ik doen? En dan kwam er onmiddelijk een stem in mij die zei wat ik moest doen.
Ik had bijv een keer een telefoon rekening die ik niet kon betalen. ik had nog 1 dag en dan zou de telefoon afgesloten worden. Was er voor aan het bidden en toen hoorde ik in mij een stem die zei geef die rekening maar aan Mij. hoe doe ik dat Heer vroeg ik en weer die stem die zei ; leg hem maar op tafel. Dus ik legde die telefoon rekening op tafel en moest toen weg. Toen ik later terug kwam zat er een enveloppe in de deur met precies het bedrag wat ik nodig had om de rekening te betalen.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 10:56

VISSER278 schreef:
Klonk wel erg sentimenteel alleen ik kon er geen bal van verstaan. Huilende smiley, smiley in tranen
Ede Staal staat bekend als de beste vertolker van het Groningse lied. Een Groningse Johnny Jordaan. De liefde voor het platteland, de rust de gehechtheid aan die rust komt hier sterk naar voren. En dat is voor meer mensen herkenbaar.
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 11:10

CHATULIEM619 schreef:
Ede Staal staat bekend als de beste vertolker van het Groningse lied. Een Groningse Johnny Jordaan. De liefde voor het platteland, de rust de gehechtheid aan die rust komt hier sterk naar voren. En dat is voor meer mensen herkenbaar.

Ja die rust is zeker bekend en herkenbaar van dit noordelijke rustoord.
Logiche dat verschillende mensen uit westen of zuiden hier naar toe verhuizen om van de stress en spanning te ontkomen of men gaat even hier naar toe op vakantie. Leve het Noorden Leve Provincie Groningen, Drenthe en Friesland hier moet je zijn. Knipoog smiley

Trouwens voor de mensen die het nog niet weten 9 oktober is er vooraf door meneer Chat vanaf begin de middag een rondleiding door de stad Grun`n of terwijl Groningen je om het mooie stad te laten zien hij is in die zin een goeie gids. Knipoog smiley

Eind de middag begin de avond om 18 uur verwacht ik jullie in Zeegse bij de Texas Grill Restaurant iets om echt naar uit te zien hier in het rustige omgeving met veel gezelligheid en neem je vrolijk humor mee. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Voor de zekerheid die 9 oktober definitief komen willen ik daar dan even een mail van hebben in verband voor de reservering die ik eind deze week ga maken.

Groetjes,

Anits
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 11:17

Voor het avondje uit gaan mee:

BILLY701
Mary052
Anita324
CHATULIEM619
Trijnie671
Ank556

Adres:

Ribhouse Texas Amerikaans Grill Restaurant
Hoofdweg 42
9483 PC Zeegse

http://www.ribhousetexas.nl/

Laatst aangepast door
ANITA324
op woensdag 15 september 2010, 22:08
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 11:42

we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

Hieronder vind u de route beschrijving die u leid naar de picknickplek, (met dank aan mariska;)

juffrouw tok heet het restaurant.
tegenover de schaapskooi.
gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.

Het adres:

Partycentrum Zuid-Ginkel
Verlengde Arnhemseweg 101
6718 SM EDE

Vanuit Utrecht:

· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen.
· Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek.
· Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

Vanuit 's-Hertogenbosch:

· Volg de A50 richting Nijmegen.
· Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht.
· Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .

Vanuit Zwolle:

Volg de A28 richting Harderwijk.
· Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem.
· Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

voorlopig hopen mee te gaan;

Hannah810 37 jaar met pleegdochter
Erika129 36 jaar
Grace 585 54 jaar
Muischje leeftijd 05 jaar
Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
Hechas020 48 jaar
Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen)
Thabitha338 49 jaar
Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD)
Katja065 "honderd" jaar met introducee
Annette 965 49 jaar
Wadriaan 54 jaar
Eveline482 55 jaar
Vrolijk anoniempje 40+

Billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
Wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
Yes356 45 jaar
Frank627 leeftijd 40+
William521 39 jaar
Roel350 42 jaar
Beau183 42 jaar
Marc637 33 jaar (onder voorbehoud)
Dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal.....
Anoniempje 45-
Benny340 leeftijd ??

groetjes muischje
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 11:46

ZIVAATJE309 schreef:
Ja ik heb ook ervaren dat het mogelijk is.
Heb regelmatig direct antwoord gekregen op mijn vraag aan God. Dan bad ik Heer wat moet ik doen? En dan kwam er onmiddelijk een stem in mij die zei wat ik moest doen.
Ik had bijv een keer een telefoon rekening die ik niet kon betalen. ik had nog 1 dag en dan zou de telefoon afgesloten worden. Was er voor aan het bidden en toen hoorde ik in mij een stem die zei geef die rekening maar aan Mij. hoe doe ik dat Heer vroeg ik en weer die stem die zei ; leg hem maar op tafel. Dus ik legde die telefoon rekening op tafel en moest toen weg. Toen ik later terug kwam zat er een enveloppe in de deur met precies het bedrag wat ik nodig had om de rekening te betalen.

Wouw das echt vertrouwen op God he! Lachende smiley
Dan mag je weten God elke dag voor je zorgt en je geeft al wat je behoeft Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 11:55

Hieronder vind u de route beschrijving die u leid naar de picknickplek, (met dank aan mariska;)

juffrouw tok heet het restaurant.
tegenover de schaapskooi.
gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.

Het adres:

Partycentrum Zuid-Ginkel
Verlengde Arnhemseweg 101
6718 SM EDE

Vanuit Utrecht:

· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen.
· Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede.

Vanuit 's-Hertogenbosch:

· Volg de A50 richting Nijmegen.
· Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .

Vanuit Zwolle:

Volg de A28 richting Harderwijk.
· Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem.
· Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op.

tegenover juffrouw Tok zie je de schaapskooi liggen,
rijd over het parkeerterrein van de schaapskooi en neem de zandweg,
bij de tweede groep bomen zie je aan je linkse hand een parkeerplaats, daar kun je je auto kwijt, en zitten we op het gras te picknicken.....

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 15 september 2010, 12:02
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 11:58

we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;

Hannah810 37 jaar met pleegdochter
Erika129 36 jaar
Grace 585 54 jaar
Muischje leeftijd 05 jaar
Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
Hechas020 48 jaar
Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen)
Thabitha338 49 jaar
Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD)
Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin
Annette 965 49 jaar
Wadriaan 54 jaar
Eveline482 55 jaar
Vrolijk anoniempje 40+

Billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
Yes356 45 jaar
Frank627 leeftijd 40+
William521 39 jaar
Roel350 42 jaar
Beau183 42 jaar
marc637 33 jaar (onder voorbehoud)
dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal.....
anoniempje 45-
waterdaij728 59 jaar
haico485 40 jaar
benny340 40 jaar?
sambal490 35 jaar

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 15 september 2010, 12:00
Naar boven

Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 12:43

Marijan, Gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst .

Groetjes .
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 12:45

gefeliciteerd Marijan!!!

een hele fijne dag toegewenst Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 12:52

Hoi Marijan,

mijn eerste posting na meer dan een week .....

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:04

In deze rubriek heetten we jou van harte welkom!
Ben je nieuw op het forum of kom je juist weer terug....WELKOM !!!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:05

Crossroad......WELKOM terug!
Je bent gemist op het forum, fijn dat je er weer bent en nu wel denken om wat je er allemaal uitflapt ,hè Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:17

Ja welkom terug Cross en Billy

Laatst aangepast door
ZIVAATJE309
op woensdag 15 september 2010, 13:28
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:20

Heey Cross en natuurlijk onze Billy niet vergeten hé!?
Welkom terug heren!!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:27

Wie gaan er mee naar Lenette van Dongen in februari 2011 / Rotterdam;

Tessybear
Willemijn (met dochter misschien)
Wadriaan
Carin
Peacedove
Susannah
Miekjes

Het is alleen voor vrouwen en er kunnen nog veel meer meiden mee!
We zijn wel van plan ergens te gaan eten voor die tijd!
Ga je mee? Gezellig!!

De deadline om je op te geven is eind september, dit is al in zicht dus meiden......gewoon opgeven en meegaan!!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:30

GRACE585 schreef:
idd houd moed en wens je sterkte
zaterdag zetten wij wel onze schouders eronder en met wat extra inspanning helpen we je nog met klussen daar waar nodig is
maak Uk maar blij er komen autootjes puzzels en zijn schilderklusje ,lol
mijn zoontje heeft met liefde de autootjes uitgezocht waar ie niks meer mee doet en waar ie zich te groot voor voelt met zijn bijna 11 jaar , Knipoog smiley
big hugg voor jou Kussende smiley

Kijk en dit is nou precies waarom ik het forum zo gaaf vind!
Iedereen denkt en helpt mee waar die kan!

Tess kan nog veel meer helpende em sjouwende handjes gebruiken dus heren en dames......op naar Spijkenisse zaterdag om haar huisje weer compleet en gezellig ( en schoon) te maken!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:51

Zomaar...

http://www.youtube.com/watch?v=L_wshZx1QyY

http://www.youtube.com/watch?v=tzOu6UI6Q_Q&feature=related

Frank Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:53

CARIN303 schreef:
Kijk en dit is nou precies waarom ik het forum zo gaaf vind!
Iedereen denkt en helpt mee waar die kan!

Tess kan nog veel meer helpende em sjouwende handjes gebruiken dus heren en dames......op naar Spijkenisse zaterdag om haar huisje weer compleet en gezellig ( en schoon) te maken!

dacht dat jij al lang op de lijst zo staan maar zie hem er heellaas nog niet tussen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:57

ZIVAATJE309 schreef:
Ja welkom terug Cross en Billy
Boze smiley Knipoog smiley Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 14:04

ZIVAATJE309 schreef:
Tuurlijk heb ik gelijk, dat heb ik bijna altijd Engeltje smiley

tuurlijk wil je gelijk dat is nu eenmaal vrouwen eigenschap Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 14:05

Welkom terug, Cross een Billy!

Nog een mooi verjaardagscadeau! Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

Groetjes,
Marijan
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 14:06

niet om spelbreker te zijn, maar volgens mij was er al een soortgelijke topic, ergens.

maar toch: wees wellekom, 'nieuw' en 'oud'!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 14:07

nou, marijan; as dat nou geen mooi verjaarskadootje is!

fijne dag gewenst he!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 ... 6194 Volgende
Pagina 1234 van 6194