| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 22:35
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | Johnny Jordaan, Chat?....die vergelijking gaat nogal mank volgens mij, hoor. Is toch een heel ander genre. | Zoals Johnny Jordaan het Amsterdams/Joodse lied kon vertolken kon Ede Staal het Groningse gevoel vertolken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 22:39
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wij, vrouwen, denken nog te vaak dat mannen jagers zijn, niet dus! Mannen vinden het ook leuk als de vrouw het initiatief neemt, ook zij zijn onzeker in het leggen van ( eerste ) contacten. Dus Anita......zie je een leuke vent, word je nieuwsgierig naar hem, stuur een leuk mailtje en wacht af. Vraag hem niet direct ten huwelijk maar begin lekker luchtig en wie weet waar het op uit loopt! Succes meid....welkom in de onzekere wereld van contact leggen met leuke mannen  |
en ze bestaan echt hoor leuke mannen....
Maar ik begrijp jouw punt wel wat je nu maakt Anita. Wacht voor je tijd, laat alles gewoon even. Ik heb dat zelf ook gehad, dat ik een aantal kontakten had in de tijd, en niet degene tegenkwam van wie ik dacht....wauw dit is ze. Pas toen ik dat echt naast me neer kon leggen, ontstond er een soort open vrijheid in mijn gedachten. En natuurlijk had ik mijn verlangen en ideeën hoe ik graag mijn leven zou willen zien. Maar ik had het gelaten bij Degene die uiteindelijk mijn leven echt begrijpt, echt weet wat goed voor mij is, echt weet wanneer de tijd goed is, echt weet wie past bij mij, en weet voor wie ik er kan zijn. En dan zie je dingen opeens op zijn plekkie vallen en verwonder je je alleen maar en ben je dankbaar.
Als jij ff geen zin hebt om kontakten te leggen, doe dat dan niet. Als je iemand ziet die je wel leuk vindt, doe het dan juist wel. Ga niet wanhopig zoeken, als er iemand is die jou waard is, die jouw interesse wekt, ga er dan voor. En ga met al je dingen hand in hand met God erbij.
Wat betreft degene die jou tegen gevallen zijn, waar bij jij steeds het initiatief nam. Denk daar even goed bij na, waarom zocht je dat type man op? zitten er overeenkomsten in hetgeen jou boeide bij hen? kan je er wat van leren? als je daar een antwoord op vindt, probeer voortaan vooraf te bezien, achteraf doet zoveel pijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 22:52
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | | Wat een duizelingwekkende belangstelling voor deze onderwerpen... Mijns inziens kan je je beter verre houden van wat je als gevaarlijk en occult betitelt in plaats van al die rare informatie in je geest toe te laten. |
de meeste mensen lezen die lappen niet hoor Mieke  trouwes... we WETEN al dat yoga occult is.
maar hoe het met linksgedraaide YOGArt zit... dah wittik nie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAURA309
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 22:53
|
|
|
|
|
Ik heb een visuele beperking en zet dit express niet in mn profiel, maar kom er wel mee in een evt chat/mailcontact. Had vandaag iemand op het werk, die vertelde dat hij het moeilijk vind mij te groeten! Nou sorry hoor, dat vind ik vreemd, waarom zou je iemand niet groeten, als hij/zij een beperking heeft. Voor die persoon wasde drempel heel hoog, wel goed gesprek gehad, maar blijf het maf vinden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 22:55
|
|
|
|
| LAURA309 schreef: | | Ik heb een visuele beperking en zet dit express niet in mn profiel, maar kom er wel mee in een evt chat/mailcontact. Had vandaag iemand op het werk, die vertelde dat hij het moeilijk vind mij te groeten! Nou sorry hoor, dat vind ik vreemd, waarom zou je iemand niet groeten, als hij/zij een beperking heeft. Voor die persoon wasde drempel heel hoog, wel goed gesprek gehad, maar blijf het maf vinden! |
ieder nadeel heeft zn voordeel Laura... jouw match hoeft dus niet superknap te zijn terwijl hij zelf wel een heel leuke verschijning aan de haak zou slaan met jou!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 22:58
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 21:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 22:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het gaat veel verder Griffin, ik begrijp dat het spel van de C1000 over ruimtewezentjes ook al als occult wordt gezien.......en zelfs in steden uit de winkel wordt gehaald.....niet in Hilversum denk ik hoor.....  |
en nu even serieus....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 23:05
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Tsja... jij had het uitzicht op de tafel achter mij...
Had het dan gezegd, dat ze achter me zat...
 |
Ha, ha!!!! Tja, ze zeggen wel es: "Liefde maakt blind" Maar eh... Mario, als jij haar wel zag, waarom heb JIJ haar dan laten lopen...?! Of was dat 'laten lopen' de bedoeling van de 'wokmannen'. Met een Tomtom in de hand, en het dan tóch nog presteren niet bij de bestemming te komen!!!
Laatst aangepast door
|
MOTORMUIS997
|
op donderdag 16 september 2010, 23:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 23:09
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 21:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 23:10
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | | Wat een duizelingwekkende belangstelling voor deze onderwerpen... Mijns inziens kan je je beter verre houden van wat je als gevaarlijk en occult betitelt in plaats van al die rare informatie in je geest toe te laten. |
Mensen beseffen al soms niet voor ze zich ergens mee beginnen het klinkt leuk en voelt goed maar voor je het weet zit je gevangen door de demonen die jou in bezit hebben en die jou afhalen van God af. Want inwezen heb je voor je er aan begon de deur van je hart ervoor geopend ja ook onder christenen die zich christenen noemen. Want zou je werkelijk Wederom geboren zijn dan ga je zeker weten er niet eens aan beginnen. De mens is vaak te nieuwschierig en willen van alles uit geprobeert hebben om een ervaring rijker te zijn. Als mens hoef je niet overal aan mee te willen doen om dan maar ergens bij te horen en zeker niet in de occulte wereld van de oosterse relegie. Pas liever op en blijf daar zo ver mogelijk uit de buurt. Laat je liever leiden door de Bijbel en door Jezus Christus want alleen Hij kan je innerlijke rust geven dat doet yoga of reiki van de baalisme niet voor je hoor. Dat zijn nepgoden die satan aanhangen verziekt je geest helemaal.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 23:17
|
|
|
|
Ik verbaas me en ik verbaas me echt ik zou zelfs durven te beweren dat ik me heel erg verbaas. De Bijbel beschrijft een geestelijke wereld. Het beschrijft verschillende mensen, die uit een verkeerde bron putten... Bij alles wat je leest, ik lees nooit dat Reiki het evangelie verkondigt...Is het nou zo gek, dat mensen zeggen, dat je niet uit deze bron moet putten??? Ik vind het zelfs verstandig, want de naiviteit is enorm groot.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 23:20
|
|
|
|
weet je.....
Paulus liep een rondje Athene, zag overal de goden van die tijd, van die mensen. Hij veroordeelde dat allemaal niet.
Ik lees zo een aantal reacties en berichten de laatste dagen op t forum, vol van waarschuwingen. Mensen die heilige dingen van anderen willen verbranden, die dingen willen verbannen uit het leven en dergelijke.
Maar Paulus, deed dit alles ook niet, hij predikte juist het evangelie. Verkondigde de Liefde van Jezus in een taal die die mensen boeide.
Ga ook zo de wereld tegemoet, in liefde, met de liefde van God, vertel van god's liefde. Ervaar ook zelf die liefde, blijf die liefde zoeken in je leven.
Te meer plaats je aan Jezus in je leven zal geven, te minder ruimte is er voor andere zaken. En te meer zal je ervaren dat die andere dingen, die onder bepaalde voorwendselen worden gebracht, niet bij jou passen. Met waarschuwingen bereik je soms niets. Zoek het Koninkrijk van God, dan zal je echte liefde ervaren, echte bevrijding, echte vrijheid, echte invulling en een doel. Die dingen kunnen alle andere dingen je uiteindelijk echt niet geven.
Jezus offer bracht ons vrijheid. Buiten Hem om is er gebondenheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 23:50
|
|
|
|
Vasthouden aan de Schriften en aan de gezonde leer.
10 Maar gij hebt achtervolgd mijn leer, wijze van doen, voornemen, geloof, lankmoedigheid, liefde, lijdzaamheid. 11 Mijn vervolgingen, mijn lijden, zulks als mij overkomen is in Antiochie, in Ikonium en in Lystre; hoedanige vervolgingen ik geleden heb, en de Heere heeft mij uit alle verlost. 12 En ook allen, die godzaliglijk willen leven in Christus Jezus, die zullen vervolgd worden. 13 Doch de boze mensen en bedriegers zullen tot erger voortgaan, verleidende en wordende verleid. 14 Maar blijft gij in hetgeen gij geleerd hebt, en [waarvan] u verzekering gedaan is, wetende, van wien gij het geleerd hebt; 15 En dat gij van kinds af de heilige Schriften geweten hebt, die u wijs kunnen maken tot zaligheid, door het geloof, hetwelk in Christus Jezus is. 16 Al de Schrift is van God ingegeven, en is nuttig tot lering, tot wederlegging, tot verbetering, tot onderwijzing, die in de rechtvaardigheid is; 17 Opdat de mens Gods volmaakt zij, tot alle goed werk volmaaktelijk toegerust. 1 Ik betuig dan voor God en den Heere Jezus Christus, Die de levenden en doden oordelen zal in Zijn verschijning en [in] Zijn Koninkrijk: 2 Predik het woord; houd aan tijdelijk, ontijdelijk; wederleg, bestraf, vermaan in alle lankmoedigheid en leer. 3 Want er zal een tijd zijn, wanneer zij de gezonde leer niet zullen verdragen; maar kittelachtig zijnde van gehoor, zullen zij zichzelven leraars opgaderen, naar hun eigen begeerlijkheden; 4 En zullen [hun] gehoor van de waarheid afwenden, en zullen zich keren tot fabelen. 5 Maar gij, wees wakker in alles, lijd verdrukkingen; doe het werk van een evangelist, maak, dat men van uw dienst ten volle verzekerd zij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 00:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het is voor christenen belangrijk te weten dat deze vormen van “genezing” een occulte basis hebben en extreem gevaarlijk zijn.
Hé Anita, wordt er ook verteld wat die gevaren inhouden? Welke schriftaanhalingen?
Frank  |
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vragen gekregen. Of ben ik te ongeduldig?
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 01:12
|
|
|
|
[quote=BEHAPPY332]Nou eh... net gezien dat je daar niet mee gaat. Ede en Veenendaal liggen toch wel dicht bij elkaar?
Dat weekendje is niet in Ede hoor. Stukkie verder naar het noorden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 01:22
|
|
|
|
Ik snap precies wat je bedoelt Anita. Ik worstel met hetzelfde. En dan ga ik Prediker 3 maar weer goed lezen. Ja, ik weet t allemaal. En dat God ook van ons verlangt dat wij ook dingen ondernemen. Maar wanneer is dan het goede moment om iets te ondernemen? Het lijkt soms echt of je altijd het verkeerde kiest. Dat geld tenminste voor mij dan. Ik bid met je mee. Dat God deuren voor ons wilt openen en laat zien welke weg we moeten gaan. liefs Loes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 08:28
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Je weet 't hè Imke, kinderen zeggen altijd de waarheid!  |
Zeker, zeker........ik ga het tegendeel niet beweren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 09:02
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Haha...sorry Leanne, vind deze opmerking erg grappig en ga em zeker een keer gebruiken. Maar degene die dat tegen jou gezegd heeft mag nodig een andere bril uitzoeken met echte glazen erin want wie jou 44 schat heeft zeer slechte ogen en een nog beroerder verstand( was vast een man die dat zei!) |
inderdaad volgens m'n moeder lijkt ze veel ouder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 09:39
|
|
|
|
daaar heb je een . katja!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 09:54
|
|
|
|
Dat moment begon gisteravond al..........baby heeft zich maar weer omgedraait, dwars ligt blijkbaar toch lekkerder dan op zn kop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 10:33
|
|
|
|
is er al enige duidelijkheid over de begintijd van de rondlij/eiding door de stad Groningen?
als de planners van mijn werk mee willen werken, kan ik misschien ook mee.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 21 september 2010, 22:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 10:34
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Dat moment begon gisteravond al..........baby heeft zich maar weer omgedraait, dwars ligt blijkbaar toch lekkerder dan op zn kop  |
Precies zijn/haar vader
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 10:41
|
|
|
|
|
PETRA IS WEER TERUG, WAT HEB IK HAAR GEMIST!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 11:08
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | PETRA IS WEER TERUG, WAT HEB IK HAAR GEMIST!!!!! |
Eh...wie is Petra???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 11:10
|
|
|
|
Zo woon je weer samen met Petra? Hoe lang was de relatie uit?
|
|
| Naar boven |
|
|