| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:58
|
|
|
|
Ik kan me de weerstand van Carin en Jonathan wel indenken. En ws klopt het ook wel dat veel mensen alleen voor genezing komen terwijl het allerbelangrijkste is dat men Jezus persoonlijk leert kennen. Ik was ooit bij een gemeente waar men zo'n 2x per maand een avonddienst organiseerde. 1: een genezingsdienst die altijd overvol zat. 2e een praise-avond die nauwelijks halfvol zat. Droevig vind ik dat.
Toch denk ik niet dat genezingsdiensten onbijbels zijn. In de bijbel gebeurde dit ook, ook al heette het toen niet zo. En werd er niet zo officieel over gedaan. Maar overal waar Jezus kwam stroomden de mensen toe om genezen te worden. Hij deed dit ook en leerde hen daarbij: een 'dienst' dus. En de apostelen volgden dit voorbeeld.
Mss moeten we het starre 'instituut kerk' eens wat proberen los te laten. Jezus heeft nooit bedoeld een kerk te stichten (met ledenadministratie, statuten en gebouw met klokken of torens). Wat Hij wilde was een lichaam. 1 lichaam onderworpen aan Hem en bestaande uit vele leden. Die op een natuurlijke manier met elkaar verbonden zijn.
Wat ik me wel afvraag: in hoeverre gaan 'genezingspredikers' ook 'de hort op' en genezen zij mensen onderweg daar waar zij langskomen? Want ook dit deden Jezus en zijn discipelen: overal waar zij kwamen verkondigden zij Gods Koninkrijk en werden er mensen genezen. Gebeurt dit ook?
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ADRIANNE320
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 21:27
|
|
|
|
We hadden inderdaad nog geen verzameltijd afgesproken. Zullen we 18.30 doen? Of is dat te vroeg voor mensen die van verder weg komen?
Ik zal t restaurant van de week vast gaan bellen, t is niet zo groot. Als wij met een flinke groep komen, zit t vol !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 21:30
|
|
|
|
| ADRIANNE320 schreef: | We hadden inderdaad nog geen verzameltijd afgesproken. Zullen we 18.30 doen? Of is dat te vroeg voor mensen die van verder weg komen?
Ik zal t restaurant van de week vast gaan bellen, t is niet zo groot. Als wij met een flinke groep komen, zit t vol ! |
18.30 uur wat mij betreft prima! Heb er zin in!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 21:32
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Zo hoop en bidt ik dagelijks dat ook moslims en ander niet gelovigen tot inzicht mogen komen en waarop hun hart aan Jezus Christus mogen geven zodat ook hun het eeuwig leven mogen hebben. Want ik gun niemand niet de hel in alleen we weten in hoe de Bijbel spreekt wie de Weg de Waarheid van Jezus Christus niet heeft heeft dan ook geen eeuwig leven. Wie zoekt zal vinden wie klopt zal open doen.Shalom, |
Uitgaande van bovenstaand; zou je er dan niet ALLES voor willen doen om ervoor te zorgen dat moslims (en andere ongelovigen) op tijd Jezus Christus aannemen en behouden worden?
Waarom denk je dat moslims christenen haten: door wie worden ze verblind denk je? Mensen die worden voortgedreven door haat zijn zelf ook niet gelukkig; ze zijn slachtoffer van degene die alle mensen haat. Ze zijn gebonden door de tegenstander van God: satan. En wij, christenen weten hoe ze hiervan bevrijd kunnen worden. En hoe kunnen wij hen nu het beste de weg wijzen? Niet door terug te haten denk ik.
Jezus werd gehaat door religieuze fanatici. En Hij heeft zich niet verweerd; niet teruggescholden en geslagen. Hij heeft zich laten vermoorden en juist dit blijkt nu de grootste overwinning te zijn! En ik denk dat wij als christen dit pad ook moeten volgen hoe moeilijk het ook is. Geen water bij de wijn van je getuigenis. Maar de haat incasseren en de mens erachter vergeven en liefhebben. "Vader vergeef het hun want zij weten niet wat zij doen".
GrZing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 21:38
|
|
|
|
Sorry maar ik heb nog nooit in een gebeds genezingsdienst iemand meegemaakt die zonder "strompelen" normaal kon gaan lopen of van altijd blind toch is gaan zien..... De Here Jezus genas totaal, niet gebrekkig. Meestal ging het gepaard met een opdracht...
De vergelijkingen zijn niet relevant.
De satan geneest ook....
Er zijn zoveel niet christelijke gelovige diensten waar ook genezing voorkomt..... Hoe weet je dat je werkelijk genezen bent door de Heer?????
" Sta op, neem u mantel en wandel", dat is genezing.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 21:39
|
|
|
|
| ADRIANNE320 schreef: | We hadden inderdaad nog geen verzameltijd afgesproken. Zullen we 18.30 doen? Of is dat te vroeg voor mensen die van verder weg komen?
Ik zal t restaurant van de week vast gaan bellen, t is niet zo groot. Als wij met een flinke groep komen, zit t vol ! |
Goeie tijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA637
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 21:50
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ik kan me de weerstand van Carin en Jonathan wel indenken. En ws klopt het ook wel dat veel mensen alleen voor genezing komen terwijl het allerbelangrijkste is dat men Jezus persoonlijk leert kennen. Ik was ooit bij een gemeente waar men zo'n 2x per maand een avonddienst organiseerde. 1: een genezingsdienst die altijd overvol zat. 2e een praise-avond die nauwelijks halfvol zat. Droevig vind ik dat.
Toch denk ik niet dat genezingsdiensten onbijbels zijn. In de bijbel gebeurde dit ook, ook al heette het toen niet zo. En werd er niet zo officieel over gedaan. Maar overal waar Jezus kwam stroomden de mensen toe om genezen te worden. Hij deed dit ook en leerde hen daarbij: een 'dienst' dus. En de apostelen volgden dit voorbeeld.
Mss moeten we het starre 'instituut kerk' eens wat proberen los te laten. Jezus heeft nooit bedoeld een kerk te stichten (met ledenadministratie, statuten en gebouw met klokken of torens). Wat Hij wilde was een lichaam. 1 lichaam onderworpen aan Hem en bestaande uit vele leden. Die op een natuurlijke manier met elkaar verbonden zijn.
Wat ik me wel afvraag: in hoeverre gaan 'genezingspredikers' ook 'de hort op' en genezen zij mensen onderweg daar waar zij langskomen? Want ook dit deden Jezus en zijn discipelen: overal waar zij kwamen verkondigden zij Gods Koninkrijk en werden er mensen genezen. Gebeurt dit ook?
GrZing! |
Hallo lieve mensen gaan we proberen dat een gebedsgenezer niet zal werken ??????? Ik geloof dat het GOD is die deze gave aan zijn diecipelen geeft hoor ook vna daag aan de dag Ja ik mag me genezen voelen gewoon door gebed en aanbidding hier om mijn zoldertje Wist niet dat het kon en ook in mijn eentje GOD is bij machte dat het werk te doen dat door hem is voorbestemd niet door genezers zelf maar HIJ is die geneest door deze mensen , Ja wel wel toetsen of ze volgens gods woord genezen of zelf bezig zijn maar daar moet je zelf voor waken he soms als het niet gebeurd dan is dat dat je er niet aantoe bent omdat gewoon we GOD moeten laten werken en niet zelf bidden en denken dat we het dan vervolgens krijgen Maar gaan en zien op jezus en dan genezen worden ja daar geloof ik wel in maar niet gaan en zeggen ik wil genezen worden GOD doet alles op zijn tijd HIJ is groot De mensen die niet genezen zijn denk ik zijn no g niet een met de hemelse Vader en willen hun eigen ik volgen zo werkt GOD niet mensen HIJ werkt alleen als we alles aan HEm geven totaal alles Ik ga binnen kort naar Jan zeilstra om te kijken niet om te worden genezen dat is GOD die bij machte is om dat te doen Dat ga je als gelovige merken als je mag komen dan is GOD bereid te genezen maar niet als ik denk ik ga nu en wil genezen zijn . GOD is heerser van het heelal niet wij en geenszins de mens ..
wel mogen we elkaar de zegen toewensen en wil dat dan ook nu doen voor een ieder die geloofd en dit leest en in zijn hart zal bewaren dat GOD de HEER bij machte is te doen , wat HEM welgevallig is En ons daar rijkelijk voor wil belonen als we zijn wegen gaan P.S blijf Het van HEM verwachten
Lieve groet Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 21:54
|
|
|
|
mijn naam kan bij deze ook aan de lijst eters toegevoegd worden... ik moest even weten wanneer ik een reunie had en stond gepland voor 16 0kt. de 9e okt is dus nog vrij,dus ik ben dr ook bij!
groeten ,Bert168
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op maandag 20 september 2010, 21:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 21:58
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | heb jij nou werkelijk het idee dat de praktijk op cm zo erg veel anders is???? |
Nee zeker niet,daarom zeg ik ook "datingsites",mensen hebben een verwachting,wat dat ook moge zijn.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 21:59
|
|
|
|
Maandag 20 September, Hand. 16: 22-34 Zelfs in de nacht.
Een vreemd koor: twee leden telt het. Meer niet. Paules en Silas.
Een vreemde concertzaal: de donkerste cel van de plaatselijke gevangenis te Filippi.
Een vreemde houding: de voeten vastgemaakt in een zwaar blok.
Een vreemde tijd om te zingen: midden in de nacht.
Een vreemd reportoire: geen protestliederen, geen klaagzangen. Wat dan wel? Lofliederen!
Omstreeks middernacht baden Paules en Silas en zongen Gods lof!
En de luisteraars? Een vreemd publiek: de gevangen luisterden naar hen.
Hoe is het mogelijk, om lofliederen te zingen, midden in de nacht, in de gevangenis, met bebloede ruggen en je voeten in een blok...? Dat kan alleen als de Heilige Geest dirigent is!
Als een hemels applaus klinkt opeens het gerommel van een zware aardbeving. Deuren vliegen open. Gevangen worden vrij! De cipier wordt gearresteerd. Door wie? Door twee gevangen. Of beter: door Jezus Christus, die gevangen vrijheid schenkt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:04
|
|
|
|
hoi allemaal,hier een aanvullining op de lijst van de eters ijn zeegse...
Voor het avondje uit gaan mee:
BILLY701 Mary052 Anita324 CHATULIEM619 Trijnie671 Edwin (kennis) Dinja (kennis) Marianne129 Griffin748 Minke (kennis) Jeffrey (kennis) Gauke185 Bert168
Adres:
Ribhouse Texas Amerikaans Grill Restaurant Hoofdweg 42 9483 PC Zeegse
http://www.ribhousetexas.nl/
Tijd: 17:30 - 20:00 uur Gezellig en lekker eten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:05
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | mijn naam kan bij deze ook aan de lijst eters toegevoegd worden... ik moest even weten wanneer ik een reunie had en stond gepland voor 16 0kt. de 9e okt is dus nog vrij,dus ik ben dr ook bij!
groeten ,Bert168 |
Gezellig dat je meekomt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:06
|
|
|
|
Er zit echt een heel zielig persoon op mijn profiel, echt de hele tijd. Heb hem er mee geconfronteerd en als antwoord krijg ik_ sorry dat is niet mijn bedoeling_ vervolgens blijft hij weer plakken.
HEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPP
MAJARO
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:07
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Uitgaande van bovenstaand; zou je er dan niet ALLES voor willen doen om ervoor te zorgen dat moslims (en andere ongelovigen) op tijd Jezus Christus aannemen en behouden worden?
Waarom denk je dat moslims christenen haten: door wie worden ze verblind denk je? Mensen die worden voortgedreven door haat zijn zelf ook niet gelukkig; ze zijn slachtoffer van degene die alle mensen haat. Ze zijn gebonden door de tegenstander van God: satan. En wij, christenen weten hoe ze hiervan bevrijd kunnen worden. En hoe kunnen wij hen nu het beste de weg wijzen? Niet door terug te haten denk ik.
Jezus werd gehaat door religieuze fanatici. En Hij heeft zich niet verweerd; niet teruggescholden en geslagen. Hij heeft zich laten vermoorden en juist dit blijkt nu de grootste overwinning te zijn! En ik denk dat wij als christen dit pad ook moeten volgen hoe moeilijk het ook is. Geen water bij de wijn van je getuigenis. Maar de haat incasseren en de mens erachter vergeven en liefhebben. "Vader vergeef het hun want zij weten niet wat zij doen".
GrZing |
Even off-topic, maar Jezus heeft zich niet laten vermoorden, Hij gaf de geest..... Zie Joh. 19:30 Nadat Jezus ervan gedronken had zei hij: ‘Het is volbracht.’ Hij boog zijn hoofd en gaf de geest.
Niemand maar dan ook niemand was bij machte om Jezus vermoorden, van het Leven te beroven, alleen Hijzelf had die macht. Juist doordat Hij zijn Leven gaf is er voor ons een weg vrijgemaakt tot de Vader in de hemel. Alleen door vrijwillig zijn Leven af te staan, kon Hij de dood overwinnen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:08
|
|
|
|
|
Tot 23 September kan je nog aanmelden en dan geef ik het door aan de restaurant. Dus mensen mocht je nog mee willen met het gezellig uitstapje geef je bijdeze als nog op !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:08
|
|
|
|
|
gewoon blokkeren meid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:09
|
|
|
|
En als hij echt vervelend is even melden bij CM. gr Willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:10
|
|
|
|
O KAN HIJ DAN NIET MEER OP MIJN PROFIEL? IK KRIJG DE ZENUWEN ER VAN.
oeps sorry ik schreeuw hihihihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:12
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Er zit echt een heel zielig persoon op mijn profiel, echt de hele tijd. Heb hem er mee geconfronteerd en als antwoord krijg ik_ sorry dat is niet mijn bedoeling_ vervolgens blijft hij weer plakken.
MAJARO |
Van alleen kijken heb je toch geen last?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:12
|
|
|
|
|
Hij kan je dan niet meer mailen of met je chatten en jij ziet niet dat ie op je profiel komt. De boodschap wordt hem dan vast wel duidelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:13
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Er zit echt een heel zielig persoon op mijn profiel, echt de hele tijd. Heb hem er mee geconfronteerd en als antwoord krijg ik_ sorry dat is niet mijn bedoeling_ vervolgens blijft hij weer plakken.
MAJARO |
Je zou Chris (redactie CM) kunnen inschakelen als hij niet naar je wil luisteren, kan me indenken dat het je gaat beangstigen, tis tenslotte een soort van stalken....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:13
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Sorry maar ik heb nog nooit in een gebeds genezingsdienst iemand meegemaakt die zonder "strompelen" normaal kon gaan lopen of van altijd blind toch is gaan zien..... De Here Jezus genas totaal, niet gebrekkig. Meestal ging het gepaard met een opdracht...
De vergelijkingen zijn niet relevant.
De satan geneest ook....
Er zijn zoveel niet christelijke gelovige diensten waar ook genezing voorkomt..... Hoe weet je dat je werkelijk genezen bent door de Heer?????
" Sta op, neem u mantel en wandel", dat is genezing. |
Heb met eigen ogen mee mogen maken dat iemand van doofheid aan linker oor genas. en ja dat ging in 1 keer. En wat betreft wie er geneest,ik geloof dat als ik in Jezus naam voor iemand bid er maar 1 kan genezen op dat moment. Tuurlijk moet je wel oplettend blijven en dingen toetsen en zal ook niet zomaar iedereen die ziek is genezen maar het is wel degelijk mogelijk. Gr willie
Laatst aangepast door
|
WILLIE400
|
op dinsdag 21 september 2010, 09:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:16
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Van alleen kijken heb je toch geen last? |
nou als iemand niks zegt, en echt de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd boven de lijst staat, ja daar heb ik wel moeite mee. Vind het gewoon onfatsoenlijk. ow en eng gr majaro
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op maandag 20 september 2010, 22:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:18
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Laat dan niemand u blijven oordelen inzake eten en drinken [1-dagelijkse aanbidding] of op het stuk van een feestdag [4- jaarlijkse aanbidding], nieuwe maan [3- maandelijkse aanbidding] of SABBAT [2-wekelijkse aanbidding], ... dan het lichaam […] van Christus [‘is’ staat niet in het Grieks] (Col 2:16-17, SVV).
Enerzijds waren er mensen die Gods spijswetten, Gods sabbatten, Gods nieuwe manen en Gods Feesten wilden afschaffen. Anderzijds waren er degenen die zware, niet schriftuurlijke, lasten aan deze zaken wilden koppelen. Paulus schrijft dus: Laat u dan niemand blijven oordelen in deze zaken … dan het lichaam van Christus (dwz de Gemeente Gods). Dit zijn ongeveer de slechtst vertaalde verzen van het NT. De Staten Vertaling doet het goed, maar geeft ten onrechte ‘is’ aan, wat niet in het Grieks staat. De King James Vertaling is nog iets beter en geeft ‘is’ met teksthaken weer, om te laten zien, dat het niet in het Grieks staat. Andere vertalingen schrijven wat ze vinden dat er zou moeten staan. |
Volgens mij heeft nog niemand in dit topic beweerd dat de bijbel opdracht geeft tot het vieren van de zondag. Dit terzijde.
Je uitleg over de tekst in Koll 2:16-17 vind ik verre van overtuigend. Ten eerste: als teksten in de bijbel verkeerd zouden zijn vertaald wil ik hier wel graag harde bewijzen van zien. Er zijn helaas te veel dwaalleringen gebaseerd op 2 of 3 teksten die verkeerd vertaald zouden zijn.
Het gemis van het woordje 'is' in de Griekse tekst verandert volgens mij niets aan de inhoud van de tekst. Je hebt in je schriftcitaat een belangrijk deel van de tekst weggelaten, namelijk: "welke zijn een schaduw der toekomende dingen". En dan staat er ook nog steeds: :"Dat u dan niemand oordele in spijs of in drank, of in het stuk des feest, of der nieuwe maan, of der sabbatten."
Dan staat er in Romeinen 14: 5-6 een minstens zo overtuigende tekst m.b.t. het houden van speciale dagen: "Deze immers stelt de ene dag boven de andere, gene stelt ze alle gelijk. Ieder zij voor zijn eigen besef ten volle overtuigd. Wie aan een bepaalde dag hecht, doet het om de Here, en wie eet, doet het om de Here, want hij dankt God; en wie niet eet, laat het na om de Here en ook hij dankt God."
Hoewel ik het niet kan verklaren maak ik hieruit toch op dat God ons hierin de vrijheid geeft.
Wat wonderlijk blijft is het feit dat de Sjabbat genoemd wordt in de 10 geboden. En natuurlijk erkennen wij dat de gehele wet goed is en dat deze niet heeft opgehouden te bestaan. Ik geloof echter dat de Sjabbat een heenwijzing is naar Christus. Net zoals God uitrustte van Zijn werken tijdens de schepping, mogen wij rusten van onze werken om gerechtvaardigd te worden. Wij moeten rusten in Christus (en vandaaruit werken). De tekst in Romeinen 14 sterkt mij in deze gedachte (schaduw der toekomende dingen). Dus dan zouden wij (dit is even theoretisch) als wij de gehele wet zouden houden, behalve de Sjabbat op zaterdag, maar wel in de rust in Christus leven, toch de hele wet houden.
Shalom!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op maandag 20 september 2010, 22:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:18
|
|
|
|
Ik vind dat je elkaar gewoon aan moet kunnen. Een slimme vrouw walst over een naïeve man heen. Een naïeve vrouw wordt gedomineerd door een slimmere man. Er zijn verschillende belevingswerelden, en daarom kun je het beste op zoek gaan naar een gelijkwaardige partner, wat betreft niveau, wat betreft leefstijl, wat betreft interesses.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:28
|
|
|
|
| ANITA637 schreef: | Hallo lieve mensen gaan we proberen dat een gebedsgenezer niet zal werken ??????? Ik geloof dat het GOD is die deze gave aan zijn diecipelen geeft hoor ook vna daag aan de dag Ja ik mag me genezen voelen gewoon door gebed en aanbidding hier om mijn zoldertje Wist niet dat het kon en ook in mijn eentje GOD is bij machte dat het werk te doen dat door hem is voorbestemd niet door genezers zelf maar HIJ is die geneest door deze mensen , Ja wel wel toetsen of ze volgens gods woord genezen of zelf bezig zijn maar daar moet je zelf voor waken he soms als het niet gebeurd dan is dat dat je er niet aantoe bent omdat gewoon we GOD moeten laten werken en niet zelf bidden en denken dat we het dan vervolgens krijgen Maar gaan en zien op jezus en dan genezen worden ja daar geloof ik wel in maar niet gaan en zeggen ik wil genezen worden GOD doet alles op zijn tijd HIJ is groot De mensen die niet genezen zijn denk ik zijn no g niet een met de hemelse Vader en willen hun eigen ik volgen zo werkt GOD niet mensen HIJ werkt alleen als we alles aan HEm geven totaal alles Ik ga binnen kort naar Jan zeilstra om te kijken niet om te worden genezen dat is GOD die bij machte is om dat te doen Dat ga je als gelovige merken als je mag komen dan is GOD bereid te genezen maar niet als ik denk ik ga nu en wil genezen zijn . GOD is heerser van het heelal niet wij en geenszins de mens ..
wel mogen we elkaar de zegen toewensen en wil dat dan ook nu doen voor een ieder die geloofd en dit leest en in zijn hart zal bewaren dat GOD de HEER bij machte is te doen , wat HEM welgevallig is En ons daar rijkelijk voor wil belonen als we zijn wegen gaan P.S blijf Het van HEM verwachten
Lieve groet Anita |
Reageer je op mij? Want dan sla je de plank volledig mis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:34
|
|
|
|
Waar is de visser?
Nou , hier komt ie dan.
Je ziet de schuur? Ja, daarachter nog een paar huizen, ook ja. Achter die huizen ligt een km. polder. Dat wordt al een stuk lastiger om te zien denk ik. Maar als je heel goed kijkt................ en even zonnebril omwisselen voor een verwegkijkbril of hoe zo'n ding mag heten. Dan , als je heeeeeel goed kijkt zie je na die polder een dijk . Oke? En achter die dijk ligt een heeeeeeeeeeel grote plas. Die noemen we hier westerschelde . En op die westerschelde ligt een bootje , en in dat bootje ..........jaja , daar hebben we visser. Gevonden? Mooi! Oh , wat fijn dat niemand het heeft kunnen vinden. Das nog eens wat anders he, als achter een struik.
Visser , die hoopt dat ie nu veel nieuwgierigheid uit de wereld heeft geholpen .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:49
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | | Hij kan je dan niet meer mailen of met je chatten en jij ziet niet dat ie op je profiel komt. De boodschap wordt hem dan vast wel duidelijk |
Zivaatje, je kunt nog wel zien dat geblokkeerde mensen je profiel bezoeken hoor, heb er zelf ook een paar die nog langs wippen af en toe , bij blokkeren is alleen de pv en mail functie uitgeschakeld. Beter is om bij dit soort gedrag (m.i.) gewoon Chris een mail te sturen met de naam van betreffende 'plakker'...dan kan Chris ermee doen wat hem goeddunkt..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:55
|
|
|
|
Maandag 20 September:
INVLOED!
Als je tot MIJ komt en IK je het Eeuwige Leven geef, dat IK aan allen schenk, die in MIJ geloven, dan verandert dit je hele bestaan, de woorden die je spreekt, de invloed die je uitoefent. Al deze dingen zijn eeuwig, dat MOETEN ze zijn. Ze ontspringen aan het leven, dat in je is, MIJN Leven, Eeuwigheidsleven, zodat ook zij eeuwig blijven voortbestaan. Nu kun je zien, hoe onmetelijk, hoe verbluffend het werk is van elke ziel, die eeuwigheidsleven bezit. De woorden, de invloed, blijven voor immer de eeuwen doorgaan. Over deze waarheden, die IK je geef, moet je diep nadenken. Het zijn geen algemene waarheden, maar de geheimen van MIJN Koninkrijk, de verborgen parels van zeldzame waarde. Mediteer over die waarheden, verwerk ze in je denken en in je hart.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|