ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:29

CARIN303 schreef:
Ga morgen weer aan het werk, voelde me een heel stuk beter,mn hoofd wat tot rust gekomen.
Tot ik weer eens een mega hoofdpijn kreeg die niet weg wil gaan , komt de duizeligheid er ook nog eens bij,zucht!

Ik mag morgen van 09.00-21.00 , willen jullie aan mij denken en positieve gedachten sturen?
Tnx

knuffel van mij voor jou Kussende smiley Kussende smiley

mijn slechtste moment vandaag was om 4.30uur de wekker
400km rijden naar Duitsland.... en om 16 uur weer 400km terug.
Zucht nu ook barstende koppijn...... nu maar even rust en glas Port inschenken, in de tuin gaan zitten en een sigaartje erbij en dan plat.
Morgen om 7 uur weer op mijn werk zijn, laatste hand leggen aan mega offerte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:48

JONATHAN890 schreef:
knuffel van mij voor jou Kussende smiley Kussende smiley

mijn slechtste moment vandaag was om 4.30uur de wekker
400km rijden naar Duitsland.... en om 16 uur weer 400km terug.
Zucht nu ook barstende koppijn...... nu maar even rust en glas Port inschenken, in de tuin gaan zitten en een sigaartje erbij en dan plat.
Morgen om 7 uur weer op mijn werk zijn, laatste hand leggen aan mega offerte.

MOOI LAND HE!!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:04

CHATULIEM619 schreef:
Als de behoefte groot is, is het gevoel al snel goed, bij beide...

Tsssss we zijn mensen,geen beesten.
Je zegt zelf in je tekst "elke man die je ontmoet geeft je meteen die lichamelijke verlangens",je gaat er dus bij voorbaat vanuit dat mensen die niet tegen seks voor het huwelijk zijn zich ronduit sletterig gedragen?(excuse the language)
Er is een tussenweg!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:06

MARIO216 schreef:
Wat heeft breien met opleidingsniveau te maken Smiley die vol vragen zit

Met niveau heel veel, met opleiding bitter weinig.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:11

JONATHAN890 schreef:
Eerst moest ik hier smakelijk om lachen...
Toen, dacht ik.... gaat ze wat afkondigen waar ik niet van weet?
Heb ik iets gemist, stommer nog, ergens over gehad, wat ik vergeten ben?
Maar het eerste gevoel komt gelukkig weer terug...moet hier wel om lachen.

Onze trouwdatum.... ?? Ja wanneer gaan we die bekend maken? Weten we zelf ook nog niet.....de datum of was het nou het trouwen Clown smiley

Sorry voor mijn voorbarige conclusie: maar waarom zou je anders hele volksstammen tegelijk willen mailen??? Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:12

CARIN303 schreef:
Wat een mooi streven Chat, jammer dat je dan de rest van je leven alleen zult blijven!
Maar gelukkig heb je Petra nog, je kunt haar inzetten hè, als troef, vrouwen vallen daar zeker voor Lachende smiley. Vrouwen van alle niveau`s

Ja he Carin met petra kan je alle kanten op Knipoog smiley
Ik heb gewoon een ouderwets koffie zet apparaat ouderwets word weer nieuwerwets Clown smiley
Smaakt heerlijk zelf gemalen bakkie!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:15

PEACEDOVE820 schreef:
Ja he Carin met petra kan je alle kanten op Knipoog smiley
Ik heb gewoon een ouderwets koffie zet apparaat ouderwets word weer nieuwerwets Clown smiley
Smaakt heerlijk zelf gemalen bakkie!!!

Ik heb nog een perculator op een petroleumstelletje. Da's pas echt sexy Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:19

[quote=GRACE585]

En dat vind ik nou eens verstandige praat.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:19

Passend bij mijn stemming van vanavond. Soms zou ik andere schoenen willen...

http://www.youtube.com/watch?v=muiAZGbcggA&feature=fvst

GrZing
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:22

ZINGA672 schreef:
Ik heb nog een perculator op een petroleumstelletje. Da's pas echt sexy Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Smiley met dichtgeplakte mond

Wat heeft dat met liefde en opleidingsniveau te maken Smiley die vol vragen zit Chris zou een eens voor iedere keer dat er off-topic wordt gereageerd een euro moeten vragen en dat doneren aan een goed doel.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:24

http://www.youtube.com/watch?v=aENP_l2yiKU&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:25

MARISKA601 schreef:
2000 Smiley met dichtgeplakte mond

De 1400 gepasseerd
Naar boven

Auteur Bericht
JOHAN077

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:34

Het homohuwelijk kun je met de bijbel nooit goed praten.
Wij moeten ons geloof ik ook eens gaan realiseren dat we op deze wereld niet voor ons zelf geschapen zijn.
God heeft ons geschapen tot Zijn eer.
En zo heeft hij in Zijn woord hiervoor de regels gegeven.
Regels waar wij ons niet aan willen houden omdat wij in zonden geboren en ontvangen zijn.

Als je dit realiseerd begrijp je ook hoe intens mooi het offer van Christus is.
Als je dit begrijpt wil je ook leven naar zijn geboden.
En dan nog zul je in zonden blijven vallen.
Maar dan mag je wel op zijn genade je blijven beroepen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:49

Dinsdag 21 September, Hand. 17: 22-32; Aan een onbekende God.

Dat is een wonderlijke toespraak van Paules, daar op de Areopagus in Athene! Paules zegt niet: Ik heb een nieuwe god ontdekt! Of: Ik kom jullie vragen alle altaren, alle godebeelden uit de stad te verwijderen! Nee, niets daarvan. Het lijkt wel alsof Paules juist blij is met de godsdienstigheid van de Grieken in Athene.
Paules heeft, op zijn wandeling door de stad, zijn ogen goed de kost gegeven. Wat een tempels! Wat een afgodsbeelden! Wat een altaren! Maar wacht eens, wat is dat? Een altaar met het opschrift: Aan een onbekende god...Zijn de Grieken bang dat ze een god vergeten zijn? Hebben ze het gevoel dat er nog meer goden zijn, waarvan zij het bestaan slechts vermoeden kunnen? Maar dán kan Paules hen uit die droom helpen! Paules heeft die onbekende god leren kennen! Paules weet dat al die andere goden maar afgoden zijn. Alleen de Vader van Jezus Christus, de God van Abraham, Isaak en Jakob, die is God!
Aan een onbekende god. Ze zijn er nog altijd, de duizenden, de miljoenen, die wel geloven dat er 'iets' is. Een hogere macht ofzo. daar kun je als christen nu wel heel minderwaardig over spreken, maar de vraag is of dat eerlijk is, liefdevol en verstandig is. Laten we blij zijn met iedereen die gelooft dat er 'iets' is . En laten we, met Paules, die onbekende God verkondigen: Hem die zich in Jezus Christus heeft geopenbaard. Hij laat zich kennen in de liefde van onze Heiland.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:53

Vanavond weer een goeie vriend blij gemaakt door z'n tuin op te knappen.
Zelf kan ie op het ogenblijk niks meer vanwege een ontsteking in zn schouder en met name in de zenuwen . Z'n linkerarm is voor 90 % verlamd , kan niet voor zn kinders zorgen , niks meer.
In het 1e ziekenhuis zei de dokter dat het tussen de oren zat , later bleek dus dat als ze daar gelijk een scan hadden gemaakt dat ie gewoon had kunnen genezen als ze er op tijd bij waren geweest. Nu geven de doktoren kans op herstel voor 70%.
Hoogstwaarschijnlijkzal ie de rest van zn leven nooit meer zn arm voor 100% kunnen gebruiken.
Slikt dagelijks 60 tabletten , alleen al om de pijn een beetje dragelijk te houden.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:03

MAJARO438 schreef:
Bedankt allemaal, ben wel wat rustiger nu. Vond het best wel bedreigend maar ja misschien moet ik er niet zo zwaar aan tillen.

groetjes en een gezegende dag, Majaro Knipoog smiley

Best leuk toch die belangstelling Knipoog smiley
Gewoon terugkijken, eerst jouw profiel uitschakelen,
ga naar instellingen, zet een vinkje bij toon niet welke profielen ik bezoek,
kan hij dus niet zien dat je hebt gekeken Knipoog smiley

Laatst aangepast door
EVA685
op dinsdag 21 september 2010, 23:08
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:07

ANNETTE050 schreef:
ja.....k had alleen een vraag over de manier waarop gereageerd werd....
mag toch wel? t'ís een publiek forum....

Vraag me dan werkelijk af wat de meerwaarde is van je vraag.......je zaait alleen onrust.......
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:10

MARIAN519 schreef:
Chatuliem,
Ik weet niet welke dingen jij minder belangrijk vind worden?.
Het is meer een gevoelskwestie denk ik, maar ik heb minder problemen met mensen die wat meer op leeftijd zijn, waar de kinderen al een eigen zelfstandig leven hebben, grootouder zijn, dat als zij samen gaan wonen. Ze hoeven toch niks meer te bewijzen aan de buitenwereld? Vreemde redenatie, weet ik wel.....
MARIAN519 schreef:
En ja, mijn antwoord geef ik aan een ouder iemand die al een huwelijk achter de rug heeft en dan nog..
God heeft ons een keuzevrijheid gegeven en als je God bij alle dingen in je leven betrekt, ben je er volgens mij al serieus mee bezig..
Dat heb ik wel gesteld in mijn reactie en ik denk dat wij zo moeten leven.
En er moet liefde zijn, en ja ..dat kan snel gaan en dan nog mag je zelf beslissen tot hoe ver je gaat in alle dingen ..keuzes maken en God raadplegen daarbij..dat wil ik aanreiken.
En zekerheid? Wanneer heb je zekerheid? Wanneer ken je echt iemand door en door? Alleen God is een zekerheid in mijn leven, verder kan alles elke dag anders zijn..dit leven biedt mij echt geen zekerheid...
En ik geloof niet dat je van man tot man dan wel vrouw tot vrouw zult gaan..jij?
Zelfs als je dat wel zou doen..dan zijn het jouw keuzes, als je alles maar bij God brengt en met Hem overlegt..
en als je achteraf ontdekt dat het een verkeerde keuze was, Hem om vergeving vraagt.

Ik denk dat dat in jouw situatie anders is dan bij iemand die nog veel jonger is en in de kinderen zit. Elke relatie die beëindigd wordt kan een extra deuk bij de kinderen achterlaten...
En ik vind dan ook dat je heel wat meer zekerheden moet inbouwen dan alleen maar gevoel voordat je je aan een ander over geeft....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:12

LEANNE226 schreef:
Tsssss we zijn mensen,geen beesten.
Je zegt zelf in je tekst "elke man die je ontmoet geeft je meteen die lichamelijke verlangens",je gaat er dus bij voorbaat vanuit dat mensen die niet tegen seks voor het huwelijk zijn zich ronduit sletterig gedragen?(excuse the language)
Er is een tussenweg!
Ik geef alleen maar weer dat gevoel alleen geen goede basis is.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:18

MARIO216 schreef:
Wat heeft dat met liefde en opleidingsniveau te maken Smiley die vol vragen zit Chris zou een eens voor iedere keer dat er off-topic wordt gereageerd een euro moeten vragen en dat doneren aan een goed doel.

Dat heeft er indirect mee te maken Mario, snap dat dan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:20

Dinsdag 21 September:

ALS MENSEN TEGENSTAND BIEDEN!

Geloof allèèn, de muren van Jericho stortten inèèn.
Waren het bijlen of vindingen van mensen, die de muren neerhaalden?
Nee, het waren juist de lofzangen van het volk en MIJN plan, dat ten uitvoer werd gebracht.
Ook voor jullie zullen alle muren instorten, in wezen bestaat er geen aardse macht, die valt als een kaartenhuis inèèn bij de aanraking van MIJN hand, die wonderen werkt, jullie geloof en MIJN macht zijn de enige twee dingen, die van essentieël belang zijn, niets anders is nodig.
Dus, als de kleinzielige tegenstand van mensen nog blijft aanhouden, dan is dat allèèn maar, omdat IK verkies, dat het staat tussen jouw en dat wat niet goed voor je zou zijn.
Zo niet - èèn woord - èèn gedachte - van MIJ en het is er niet meer.
De harten van koningen staan onder MIJN heerschappij en macht.
IK kan met alle mensen doen wat IK wil.
Vind rust in deze zekerheid, vertrouw op MIJ.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:23

ZINGA672 schreef:
Dat is pas echte goede ouderwetse koffie
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:25

MARIEKE897 schreef:
Gedeeltelijk mee eens Carin! Knipoog smiley
helaas gebeurd het wel dat mensen juist willen horen dat het goed met je gaat, en dat ze het niet aankunnen met je mee te leven of door te vragen...
dus lef is niet altijd de oplossing!!
Een poosje geleden schreef ik het volgende, dit was nav het lang zwijgen van belangrijke personen in mijn leven, die het echt even lieten afweten omdat het w.s. 'te lang' niet zo goed met me ging...dus er zit echt meer aan vast dan lef en bevrijding, nl. ook eerlijkheid en verliezen.

Te lang verdriet?
Je hoort het wel eens om je heen
eerst veel heel veel, nu haast meer geen één.

duurt het te lang, mag dat niet?
kun je het zat worden, andermans verdriet?

is het dan waar? wat ze zeggen over scheiden en geluk?
maakt je scheiding relaties die je met de ander hebt ook stuk?

belangrijke data ze komen toch echt wel voor
ik begrijp dat , ik ga dan ook door..

maar ik ben met 3 personen
2 kleintjes die bij mij wonen

die nog vragen, mam het is jullie trouwdag vandaag... hoe zit dát dan?
en ik het weer uitleg, zo duidelijk als ik kan...

mam, gaan we met de caravan dit jaar?
en ook ik heb niet altijd mijn antwoord klaar...

het belangrijkste is hun verdriet en leed
wat het met hen (mijn kostbaarste bezit) deed

hun verdriet hun vragen
het is zwaar soms, dat alleen te dragen...

ik zwijg nu maar liever...en koester juist de mensen
die me zomaar even bij de arm pakken, me een fijn weekend wensen

vaak de hoek waaruit je het minst mag verwachten
blijk je te leven in hun gedachten

ik vecht en knok voor de kinderen en hun leven
ik neem het mezelf niet kwalijk dat ik aan anderen nu even minder heb te geven..

Marieke Smiley met dichtgeplakte mond

mooi Marieke !
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:28

CHATULIEM619 schreef:
Dat is pas echte goede ouderwetse koffie

Ja, die moet wel antiek zijn denk ik. Visser heeft nog nooit gehoord van zo'n perssimulator of hoe heet dat ding ook al weer? Gefrustreerde smiley
Ken wel een perforator , en ook wel calculator, of een rollator, maar koffie er mee zetten is nog nooit gelukt.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:33

VISSER278 schreef:
Ja, die moet wel antiek zijn denk ik. Visser heeft nog nooit gehoord van zo'n perssimulator of hoe heet dat ding ook al weer? Gefrustreerde smiley
Ken wel een perforator , en ook wel calculator, of een rollator, maar koffie er mee zetten is nog nooit gelukt.
voordat het koffiezetapparaat het leven zag, was dat de manier om koffie te zetten. Dan pruttelde de koffie op het petroleumstelletje, want een gas aansluiting was er toen ook nog niet....
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:34

LOES550 schreef:
Begrijp precies wat je bedoelt.
Mijn moeder heeft ons altijd geleerd: blijven lachen!
Maar voor mij moet daar nu verandering in komen. Je hoeft niet altijd te blijven lachen. Wat iemand in de kerk een keer tegen mij zei op mijn antwoord: t gaat goed hoor. "maar hoe gaat t nu écht met je?"
Ik hoop dat ik er na de begeleiding die ik krijg, er weer achter kom wie ik nu werkelijk ook al weer was.

Hoi Loes,
Ik worstel er ook wel eens mee, wat ik nou moet zeggen als iemand aan me vraagt hoe het met me gaat.
Antwoord ik naar degenes verwachting ? of zal ik vertellen hoe het nou echt met me gaat... maar als ik voor dat laatste kies, in hoeverre is iemand daar op voorbereid...? immers er zijn bijv. ook mensen die in alle haast zeggen,: "hee hoe gaat het met je ?" en vervolgens als je net begint om de vraag eerlijk te beantwoorden er gelijk achteraan roepen: "sorry, moet de trein halen..."

Ik moet bekennen dat ik daarom maar meestal het standaard antwoord geef... pas als mensen doorvragen komt er het antwoord vanuit mijn hart.
Zelf zou ik het liefst altijd eerlijk willen antwoorden, maar vanuit de ander gezien denk ik dat het niet altijd de beste oplossing is...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:46

MAR907 schreef:
Ten eerste, even over Koll 2:16-17:
heb ik het niet over verkeerd vertaald zijnde. Maar verkeerd geintrepeteerd. voor jou een dwaallering.

Ten tweede: : "Dat u dan niemand oordele in spijs of in drank, of in het stuk des feest, of der nieuwe maan, of der sabbatten."
Zoals je ziet in deze topic is sabbaten, vertaald in sabbat, dat wezenlijk een verschil is waar Paulus over had.

Ten derde: Romeinen 14: 5-6 oordeel niet over een ander maar doe het bij jezelf. De Heer is die oordeelt.

Om te weten wie de messias is, zul je toch de wet en de profeten moeten kennen. Hier hangt de eerste en de tweede gebod aan vast.

Leer eens te ondekken wat de Here Jezus daarmee bedoeld.

Rom 3:21 Maar nu is de rechtvaardigheid Gods geopenbaard geworden zonder de wet, hebbende getuigenis van de wet en de profeten:

Joh 1:45 (1:46) Filippus vond Nathanael en zeide tot hem: Wij hebben Dien gevonden, van Welken Mozes in de wet geschreven heeft, en de profeten, namelijk Jezus, den zoon van Jozef, van Nazareth.

Act 24:14 Maar dit beken ik u, dat ik naar dien weg, welken zij sekte noemen, den God der vaderen alzo diene, gelovende alles, wat in de wet en in de profeten geschreven is;

Joh 1:45 (1:46) Filippus vond Nathanael en zeide tot hem: Wij hebben Dien gevonden, van Welken Mozes in de wet geschreven heeft, en de profeten, namelijk Jezus, den zoon van Jozef, van Nazareth.

Luk 24:44 En Hij zeide tot hen: Dit zijn de woorden, die Ik tot u sprak, als Ik nog met u was, namelijk dat het alles moest vervuld worden, wat van Mij geschreven is in de Wet van Mozes, en de Profeten, en Psalmen.

Mat 22:40 Aan deze twee geboden hangt de ganse wet en de profeten.

Ik luister naar Zijn stem en niet die van de zondags(baal)kerk.

Ook in die zondagse(baal)kerken hoor je Zijn Woord.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:49

ANNETTE792 schreef:
Dat moment begon gisteravond al..........baby heeft zich maar weer omgedraait, dwars ligt blijkbaar toch lekkerder dan op zn kop Twijfelende smiley

Ach Annette, ik was zelf ook 1 die in een stuitligging lag en ben er ook heelhuids uitgekomen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:57

SUSANNAH475 schreef:
Ach Annette, ik was zelf ook 1 die in een stuitligging lag en ben er ook heelhuids uitgekomen... Knipoog smiley

Een echte dwarsligger Annette Knipoog smiley grapje, maar ik vind het rot voor je meid, sterkte hoor en wie weet.....draait die weer Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 00:19

Houd mij dicht bij U.
Laat me nooit meer gaan.
Voor U leg ik mijn leven neer.
Verlangend naar Uw vriendschap Heer.

U alleen bevrijd.
Wat ik nodig heb.
Uw liefde die mij warmte geeft.
Als U mij in Uw armen neemt.

Leid mij naar Uw hart .
Breng mij terug naar U.

U bent mijn doel.
U bent mijn harts verlangen.
U bent mijn doel.
Houd mij heel dicht bij U.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 ... 6194 Volgende
Pagina 1262 van 6194