ChristianMatch

Forum

oordeel
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gedichten
Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 00:33

SUSANNAH475 schreef:
Hoi Loes,
Ik worstel er ook wel eens mee, wat ik nou moet zeggen als iemand aan me vraagt hoe het met me gaat.
Antwoord ik naar degenes verwachting ? of zal ik vertellen hoe het nou echt met me gaat... maar als ik voor dat laatste kies, in hoeverre is iemand daar op voorbereid...? immers er zijn bijv. ook mensen die in alle haast zeggen,: "hee hoe gaat het met je ?" en vervolgens als je net begint om de vraag eerlijk te beantwoorden er gelijk achteraan roepen: "sorry, moet de trein halen..."

Ik moet bekennen dat ik daarom maar meestal het standaard antwoord geef... pas als mensen doorvragen komt er het antwoord vanuit mijn hart.
Zelf zou ik het liefst altijd eerlijk willen antwoorden, maar vanuit de ander gezien denk ik dat het niet altijd de beste oplossing is...

ja, daar heb je natuurlijk gelijk in. Het is een standaard vraag als je iemand onderweg tegenkomt. "hé hoe is t?" en daar verwachten ze geen lang antwoord op. Dus standaard "ja, goed hoor!" en ieder gaat weer zn eigen weg verder. Bij een persoonlijk gesprek gaat dat idd anders. Maar ook dan gaat t meestal wel goed met mij. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 00:40

CHATULIEM619 schreef:
Marian, je bent 55. Naarmate je ouder wordt worden dingen ook minder belangrijk vind ik. Maar stel je je eens voor dat je 25 bent en pas gescheiden. De hormonen gieren je nog door de keel en elke man die je ontmoet geeft je meteen die lichamelijke verlangens. Zou je dan nog hetzelfde doen, afgaan op je gevoel? Of zou je dan eerst meer zekerheid willen hebben? Loop je anders geen kans om van man tot man te gaan?

sorry maar bij mij is het echt niet minder belangrijk hoor. Of ik nu 25 ben of 50. Die verlangens blijven gewoon hetzelfde. En de kans om van man tot man te gaan blijft er ook net zo goed. Ik zie geen verschil. Voor mij tenminste niet.
Naar boven

Auteur Bericht
NAOMI695

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 00:41

Mocht er volgende maand weer een picknick georganiseerd worden, kan het dan ook in een oneven week? Zou graag willen komen maar ik werk om het weekend ...
Naar boven

Auteur Bericht
MARCOWAAL200

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 01:23

ZINGA672 schreef:
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;

Hannah810 37 jaar met pleegdochter
Erika129 36 jaar
Muischje leeftijd 05 jaar
Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
Hechas020 48 jaar
Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen)
Thabitha338 49 jaar
Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD)
Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin
Annette 965 49 jaar
Wadriaan 54 jaar
Eveline482 55 jaar
Vrolijk anoniempje 40+
Joëlle 246 52 jaar (onder voorbehoud)

Billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) auto volgeboekt. Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
Yes356 45 jaar
Frank627 leeftijd 40+
William521 39 jaar
Roel350 42 jaar
Beau183 42 jaar
marc637 33 jaar (onder voorbehoud)
dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal.....
anoniempje 45-
waterdaij728 59 jaar
haico485 40 jaar
benny340 40 jaar?
sambal490 35 jaar

Volgens KNMI kans op regen, ik wou zelf een party tent meenemen, zijn er nog meer mensen die een partytent hebben en deze mee kunnen nemen. Dan zitten we in elk geval droog, mocht het gaan regenen.....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 04:21

WILLEMIJN232 schreef:
Vraag me dan werkelijk af wat de meerwaarde is van je vraag.......je zaait alleen onrust.......

Vind je? Dan verschillen we van mening....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 22 september 2010, 04:24
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 07:33

ZINGA672 schreef:
Sorry voor mijn voorbarige conclusie: maar waarom zou je anders hele volksstammen tegelijk willen mailen??? Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril

Haha, die Zinga, ik heb ook nog een leven naast Jonathan hoor Knipoog smiley
Die reden om "volksstammen"tegelijk te gaan mailen vertel ik je later wel.

Maar....is het geen goed idee?
Bijvoorbeeld als je iets gezamenlijks hebt afgesproken via het forum, en dan iedereen tegelijk een mail te versturen met adres gegevens of zo?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 07:38

EVA685 schreef:
Een echte dwarsligger Annette Knipoog smiley grapje, maar ik vind het rot voor je meid, sterkte hoor en wie weet.....draait die weer Knipoog smiley

Dwarsligger Smiley die vol vragen zit waarom leg ik nou toch de associatie met zn vader Twijfelende smiley ...
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 07:54

MARISKA601 schreef:
Ook in die zondagse(baal)kerken hoor je Zijn Woord.

Scherp opgemerkt Maris!

En, hoewel het mij eigenlijk overbodig lijkt, wil ik toch het volgende zeggen. In de bijbel staat dat je als je gelooft dat Jezus Christus de Zoon van God is die voor jouw zonden is gestorven; dit betekent dat je bij Hem hoort. Dus om alle kerken uitsluitend omdat ze de Sjabbat niet houden te veroordelen als baäl-kerk vind ik stuitend. Bovendien is het in strijd met Koll 2:16 "Laat dan niemand u blijven oordelen inzake eten en drinken of op het stuk van een feestdag, nieuwe maan of sabbat".

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 07:56

CARIN303 schreef:
Haha, die Zinga, ik heb ook nog een leven naast Jonathan hoor Knipoog smiley
Die reden om "volksstammen"tegelijk te gaan mailen vertel ik je later wel.

Maar....is het geen goed idee?
Bijvoorbeeld als je iets gezamenlijks hebt afgesproken via het forum, en dan iedereen tegelijk een mail te versturen met adres gegevens of zo?

Ja; mss wel. Ik denk van wel. Eigenlijk lijkt het me wel handig. Wel een goed idee. Waarschijnlijk. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:00

CARIN303 schreef:
Dwarsligger Smiley die vol vragen zit waarom leg ik nou toch de associatie met zn vader Twijfelende smiley ...

omdat dat een heel gpedkope, kinderachtige en makkelijke manier is om grappig te zijn op dit forum?? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:02

WILLEMIJN232 schreef:
Vraag me dan werkelijk af wat de meerwaarde is van je vraag.......je zaait alleen onrust.......

Het plaatsen van deze vraag vind ik sowieso arrogant overkomen. Over het zaaien van onrust gesproken!

Mag iemand alleen iets op het forum plaatsen als dat, volgens de normen van Willemijn, meerwaarde heeft? Sorry hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:09

'k Hoop dat ik snel weer andere schoenen aan mag...

http://www.youtube.com/watch?v=IQWmPmmrZJg&feature=related

GrZing
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:14

PIETER649 schreef:
omdat dat een heel gpedkope, kinderachtige en makkelijke manier is om grappig te zijn op dit forum?? Knipoog smiley

Pas maar op P,als Carin straks alle mannen tegelijk kan mailen is het niet lollig meer.......... Twijfelende smiley

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:31

EVA685 schreef:
Houd mij dicht bij U.
Laat me nooit meer gaan.
Voor U leg ik mijn leven neer.
Verlangend naar Uw vriendschap Heer.

U alleen bevrijd.
Wat ik nodig heb.
Uw liefde die mij warmte geeft.
Als U mij in Uw armen neemt.

Leid mij naar Uw hart .
Breng mij terug naar U.

U bent mijn doel.
U bent mijn harts verlangen.
U bent mijn doel.
Houd mij heel dicht bij U.

Mooi hè Eva?

http://www.youtube.com/watch?v=h61KiAJ7iLo
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:46

EVA685 schreef:
Houd mij dicht bij U.
Laat me nooit meer gaan.
Voor U leg ik mijn leven neer.
Verlangend naar Uw vriendschap Heer.

U alleen bevrijd.
Wat ik nodig heb.
Uw liefde die mij warmte geeft.
Als U mij in Uw armen neemt.

Leid mij naar Uw hart .
Breng mij terug naar U.

U bent mijn doel.
U bent mijn harts verlangen.
U bent mijn doel.
Houd mij heel dicht bij U.

Thx Eva, heel mooi om de ochtend mee te beginnen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:56

ZINGA672 schreef:
Het plaatsen van deze vraag vind ik sowieso arrogant overkomen. Over het zaaien van onrust gesproken!

Mag iemand alleen iets op het forum plaatsen als dat, volgens de normen van Willemijn, meerwaarde heeft? Sorry hoor.

Als je het haar vraagt, ik denk, van wel ja Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:57

PIETER649 schreef:

Achhh....Pieterke doen de vrouwtjes jou plagen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 09:03

wat is het toch heerlijk om het forum te lezen......
wat een acceptatie van verschillende persoonlijkheden.....
vriendelijkheid........
weet je wat ik me afvraag?
willemijn viel me bij, toen ik aangaf dat ik er moeite mee heb, om medemensen als dieren of gedierte te benoemen.
en ze zit al dagen in de hoek waar commentaar gelevert wordt.
terwijl ík de persoon was, die tegengas gaf.
oke, ze kan wat stellig uit de hoek komen, en wat sterke woorden gebruiken, maar is dat reden om elkaar met woorden te lijf te gaan?

ik ken een aantal mensen vanuit persoonlijk contact, en weet dat zij als persoon een prettige indruk maken; sociaal, gezellig en vriendelijk.
als ik echter deze reacties lees, kan ik ze nauwelijks voorstellen bij de personen die ik op de picknick heb ontmoet.
jammer........
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 09:16

als ik het goed begrijp, hebben we dus een grote familietent, en een party tent in de aanbieding?

crossroad een feesttent,
en ik een familietent?

mariska en cross, hoe laat verwachten jullie ongeveer op de heide aan te komen, en wie is er bereid een handje te helpen met opzetten?

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 22 september 2010, 13:03
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 09:21

HANNAH810 schreef:
als ik het goed begrijp, hebben we dus een grote familietent, en twee party tenten in de aanbieding?

mariska een feesttent,
crossroad een feesttent,
en ik een familietent?

mariska en cross, hoe laat verwachten jullie ongeveer op de heide aan te komen, en wie is er bereid een handje te helpen met opzetten?

eh bedoel je mij hannah?

ikke niet feesttent.

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 09:25

HANNAH810 schreef:
wat is het toch heerlijk om het forum te lezen......
wat een acceptatie van verschillende persoonlijkheden.....
vriendelijkheid........
weet je wat ik me afvraag?
willemijn viel me bij, toen ik aangaf dat ik er moeite mee heb, om medemensen als dieren of gedierte te benoemen.
en ze zit al dagen in de hoek waar commentaar gelevert wordt.
terwijl ík de persoon was, die tegengas gaf.
oke, ze kan wat stellig uit de hoek komen, en wat sterke woorden gebruiken, maar is dat reden om elkaar met woorden te lijf te gaan?

ik ken een aantal mensen vanuit persoonlijk contact, en weet dat zij als persoon een prettige indruk maken; sociaal, gezellig en vriendelijk.
als ik echter deze reacties lees, kan ik ze nauwelijks voorstellen bij de personen die ik op de picknick heb ontmoet.
jammer........

Helemaal mee eens Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 09:52

ffff omhoog plaatsen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 22 september 2010, 09:55
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 10:59

ZINGA672 schreef:
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

Erika129 36 jaar
Hechas020 48 jaar
Thabitha338 49 jaar
Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin
Annette 965 49 jaar
Wadriaan 54 jaar
Eveline482 55 jaar
Vrolijk anoniempje 40+

Billy701 48jaar
MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
Yes356 45 jaar
Frank627 leeftijd 40+
William521 39 jaar
Roel350 42 jaar
Beau183 42 jaar
anoniempje 45-
waterdaij728 59 jaar
haico485 40 jaar
benny340 40 jaar?
sambal490 35 jaar

Volgens KNMI kans op regen, ik wou zelf een party tent meenemen, zijn er nog meer mensen die een partytent hebben en deze mee kunnen nemen. Dan zitten we in elk geval droog, mocht het gaan regenen..... Lachende smiley

..
[/quote]

Dit is de juiste lijst van deelnemers.
Gaarne deze aanhouden.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 22 september 2010, 11:00
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:05

SUSANNAH475 schreef:
Ach Annette, ik was zelf ook 1 die in een stuitligging lag en ben er ook heelhuids uitgekomen... Knipoog smiley

Deze ligt niet in stuit,maar echt dwars, hoofd in mn ene zij en kont in de andere zij, en draait de laatste dagen alle kanten op, behalve de goeie (gek he...en dan moet zelfs ik aan de vader denken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt)
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:06

CARIN303 schreef:

Arme Pieter, je hebt het zwaar met ons Knipoog smiley
Toch sterkte hoor, ook jij Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:11

MARCOWAAL200 schreef:
ZINGA672 schreef:
HANNAH810 schreef:

Erika129 36 jaar
Muischje leeftijd 05 jaar
Hechas020 48 jaar
Thabitha338 49 jaar
Ineke, 100 jaar (onder voorbehoud)
Rinske773, 100 jaar
Annette 965 49 jaar
Wadriaan 54 jaar
Eveline482 55 jaar
Vrolijk anoniempje 40+

Billy701 48jaar
MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) auto volgeboekt. Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Yes356 45 jaar
William521 39 jaar
Roel350 42 jaar
Beau183 42 jaar
anoniempje 45-
waterdaij728 59 jaar
haico485 40 jaar
benny340 44 jaar
sambal490 35 jaar

Volgens KNMI kans op regen, ik wou zelf een party tent meenemen, zijn er nog meer mensen die een partytent hebben en deze mee kunnen nemen. Dan zitten we in elk geval droog, mocht het gaan regenen.....

Laatst aangepast door
KATJA065
op woensdag 22 september 2010, 11:11
Naar boven

Auteur Bericht
MENNE507

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:42

WILLEMIJN232 schreef:
Ook even praktisch.....ik vind borduren leuk,heerlijk om me daar een avond in te verdiepen in welke kleur welk kruisje moet.......ook lekker rustgevend, geen stress... Knipoog smiley
Waar vind je nu een man met dezelfde interesse?????????? Verraste, verbaasde smiley

Dat probleem ken ik...

Ik hou van Gitaar (okay, dat wil nog...) Kendo, en het schrijven van computer-games...
Hoeveel vrouwen ken jij die dat soort interesses delen? ;) (Owkay gitaar ken ik er ook wel een paar...)

PS: +1 voor perculator!

Laatst aangepast door
MENNE507
op woensdag 22 september 2010, 11:43
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:47

Een mens is van vlees en bloed
De ene keer ben je lief
De andere keer ben je niet lief
Zo gaat dit je hele leven door
Geen enkel mens is volmaakt
Volmaakt mens zal je nooit worden

Ene keer mogen we graag stoken
Andere keer mogen we knuffelen
Leuke dingen dingen neerzetten
Verdrietige tot serieuse onderwerpen

De vraag is hoe gaan we daarmee om?
Want we zijn niet volmaakt
Doen elke dag verkeerde dingen
In wat we niet willen
Wat we wel moeten doen
Die dingen doen we juist niet

Welkom in deze zondige wereld
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:49

CARIN303 schreef:
Ga morgen weer aan het werk, voelde me een heel stuk beter,mn hoofd wat tot rust gekomen.
Tot ik weer eens een mega hoofdpijn kreeg die niet weg wil gaan , komt de duizeligheid er ook nog eens bij,zucht!

Ik mag morgen van 09.00-21.00 , willen jullie aan mij denken en positieve gedachten sturen?
Tnx

Het klinkt misschien raar, maar NEE ik doe niet aan positieve gedachten sturen, mij te reiki-achtig..... Smiley met dichtgeplakte mond
Wil wel voor je bidden .... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MENNE507

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:55

Hmmm ik heb ook regelmatig last van een angst alleen over te blijven.
Genoeg christelijke vrouwen in de wereld, maar altijd bezet... Of even niet thuis...
Gelukkig zing/speel ik de blues, daar kun je een hoop frustraties/emoties/verdriet in kwijt.
(Dagelijks in nemen, alleen te gebruiken naast bidden...)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gedichten
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 ... 6194 Volgende
Pagina 1263 van 6194