ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MARCOWAAL200

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:54

MARIJAN072 schreef:
Mariska, ik heb het idee dat Katja er een paar namen (haar familie en vrienden) afgehaald heeft. Maar 'k begrijp dat je het overzichtelijk wilt houden!

Hmm......waar bemoei ik me eigenlijk mee. Twijfelende smiley Knipoog smiley

Nou dat is ook mooi jullie letten op katja dat die er familie af heeft gehaald maar als je mijn lijst had bekeken die ik had geplaatst ( DE GOEDE LIJST ) had je ook gezien dat ik een aanpassing had gemaakt met name het aantal inzittende personen ...
Dat ik een VOLGEBOEKTE auto had.
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Dus bij deze als katja en rinske en wadriaan mee zouden rijden is de auto vol als ik er ook bij zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:56

ZINGA672 schreef:
Oei... das echt erg voor jou! Mag je wel andere lekkere dingen? Koekjes, spekjes, taartjes?? Kwijlende smiley

Ja, erg hè, zeker gedurende een bepaalde tijd, elke maand weer Knipoog smiley Hoe confronterend Huilende smiley, smiley in tranen (de dames onder ons snappen dit wel Clown smiley )

Ik weet niet precies waar ik allemaal allergisch voor ben, is te veel om uit te zoeken. Oftewel: zoeken naar een speld in een hooiberg en aangezien ik die nog nooit gevonden heb..... Clown smiley

Zodra ik onder de galbulten (netelroos) zit en verschrikkelijke jeuk heb, dan weet ik dat ik iets gegeten of aangeraakt heb. Maar zoek dan maar eens uit wat Smiley die vol vragen zit Vooral veel uitproberen. Zo ben ik met chocola er ook achter gekomen.

Ik kan dus het ene moment iets eten en nergens last van hebben, het volgende moment eet ik hetzelfde en zit helemaal onder Boze smiley

En toch ga ik wel eens de fout in, kan het soms niet laten. Jaja, ook op dit gebied zondig ik wel eens Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:58

VISSER278 schreef:
Goed zo Hannah, blijf maar zingen .
Zingen is altijd beter als zinken.

Visser, die op de grote woeste baren van de westerschelde zich als een vis in het water voelt.

Ik zat op een schip, vorige week, met windkracht 7 op de Westerschelde. Heerlijk!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 19:02

ZINGA672 schreef:
Sorry Carin... ben de naam vd artiest ff kwijt... Clown smiley hihi

http://www.youtube.com/watch?v=KM6o1Hv7ec0&feature=related

GrZing!

Animal dus !!! Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 19:02

MARCOWAAL200 schreef:
Nou dat is ook mooi jullie letten op katja dat die er familie af heeft gehaald maar als je mijn lijst had bekeken die ik had geplaatst ( DE GOEDE LIJST ) had je ook gezien dat ik een aanpassing had gemaakt met name het aantal inzittende personen ...
Dat ik een VOLGEBOEKTE auto had.
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Dus bij deze als katja en rinske en wadriaan mee zouden rijden is de auto vol als ik er ook bij zit.

je bent toch niet jaloers op me dat ik een rare aparte vogel ben???
Rare vogels krijgen altijd meer aandacht. Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
We kunnen ook wel in de kofferbak of boven op de auto zitten??? Zo gek is het nog niet??? Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley :-

Ik ga naar buiten en zoek de zon op en pak de trein naar de verre oorden.

Prettige avond jongens en meisjes.

Laatst aangepast door
KATJA065
op woensdag 22 september 2010, 19:12
Naar boven

Auteur Bericht
HAICO485

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 19:07

ik ben dit jaar wedergeboren en heb vrij snel daarna de Heilige Geest ontvangen.

Ik heb daardoor minder vleselijke lusten gekregen, meer geduld, reageer minder cynisch, heb meer liefde voor de medemens en minder de neiging om anderen te kleineren.

Waar ik een ander een jaar geleden nog iemand verrot gescholden zou hebben, blijf ik in dezelfe situatie nu rustiger en wijzer.

ik heb nog steeds zondige elementen in me (of in bijbelse termen: de zonde van het vlees), en ik blijf werken om dat te doen verminderen.

maar in mijn kern ben ik iemand anders geworden vind ik.
het satanische is weg. ik heb geen stiekeme duistere gedachten meer om iemand die mij niet bevalt iets gruwelijks aan te doen of toe te wensen.

en dat is christelijk : vergeven en barmhartig zijn.

Laatst aangepast door
HAICO485
op zaterdag 2 oktober 2010, 22:54
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

ZINGA672 schreef:
Sorry Carin... ben de naam vd artiest ff kwijt... Clown smiley hihi

http://www.youtube.com/watch?v=KM6o1Hv7ec0&feature=related

GrZing!

Het was Wild Thing van the Troggs.

http://www.youtube.com/watch?v=GG4JedMZEhs&feature=fvst

Toen was Thomas nog Tommie, jaja

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 22 september 2010, 20:16
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

JONATHAN890 schreef:
Onvoorstelbaar..... zeker als je kijkt waar ik ze voor kreeg, maar ja.... anderen denken daar waarschijnlijk anders over. Ik was me van geen kwaad bewust, maar nu dus wel. Leef nu dus verder als een Engeltje smiley op het forum.
Wat best lastig is, ik leef graag op de rand, houdt het leven spannend. Nu dus binnen de lijntjes blijven.

en 2x geel is blijkbaar geen rood.

op het randje heb je t mooiste uitzicht! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 19:23

MARCOWAAL200 schreef:
Hoe laat ben jij er met je tent Hannah dan zal ik er ook wel optijd proberen te zijn ik weet nog ongeveer hoe hij in elkaar gezet moest worden van afgelopen keer.
Dan zal ik de meerijders de tijd doorgeven..

tja, hoe zeg ik dat netjes, marco;
ik ehhh,
ben er altijd stipt na de afgesproken tijd, zoals je op mn profiel kunt lezen.........
dus rond twaalf uur hoop ik er wel te zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 19:28

en de grootste kans dat je net naast het randje zit;
gevaaaaaarlijk zijn jullie, hoor!!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 19:32

een prachtige vooruitgang, haico;
maar waarschijnlijk bedoel je dat de Heilige Geest je gegeven is, en je nu wedergeboren bent?
je draait namelijk de bijbelse volgorde om naar mijn beleving.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 19:41

HANNAH810 schreef:
tja, hoe zeg ik dat netjes, marco;
ik ehhh,
ben er altijd stipt na de afgesproken tijd, zoals je op mn profiel kunt lezen.........
dus rond twaalf uur hoop ik er wel te zijn!

Ik ga eerst naar de lees en luisterbeurs in Ede, denk dat ik er rond 13.00 uur kan zijn. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 19:49

HANNAH810 schreef:
een prachtige vooruitgang, haico;
maar waarschijnlijk bedoel je dat de Heilige Geest je gegeven is, en je nu wedergeboren bent?
je draait namelijk de bijbelse volgorde om naar mijn beleving.

Nee hoor, Haico geeft precies de juiste volgorde aan ....

Handelingen 8:12 Maar toen Filippus hen door zijn verkondiging van het koninkrijk van God en de naam van Jezus Christus tot geloof had gebracht, lieten ze zich dopen, mannen zowel als vrouwen. 13 Ook Simon aanvaardde het geloof, en na zijn doop bleef hij voortdurend bij Filippus; en hij stond versteld van de tekenen en de machtige wonderen die hij zag gebeuren.
14 Toen de apostelen in Jeruzalem hoorden dat de inwoners van Samaria het woord van God hadden aanvaard, stuurden ze Petrus en Johannes naar hen toe. 15 Nadat ze waren aangekomen, baden ze dat ook de Samaritanen de heilige Geest mochten ontvangen, 16 want deze was nog op niemand van hen neergedaald; ze waren alleen gedoopt in de naam van de Heer Jezus. 17 Na het gebed legden Petrus en Johannes hun de handen op, en zo ontvingen ze de heilige Geest.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 19:59

Dalijk krijgt iedereen een linkse Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=B4TLYNDvaF4&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 20:00

Wat betekent het “In Christus” te zijn?

The Middletown Bible Church
Alle Schriftaanhalingen komen uit de Statenvertaling (1977 of HSV)
Vertaling door M.V. Voorwoord door vertaler: neem de tijd om alle opgegeven Schriftplaatsen op te zoeken en te overdenken.

1. De mensheid kan in twee groepen verdeeld worden:
1) Zij die buiten Christus zijn (Kol. 4:5; 1 Thess. 4:12);
2) Zij die “IN CHRISTUS” zijn (2 Kor. 5:17; Rom. 8:1).

2. Door de eerste geboorte van de mens is hij “IN ADAM” (1 Kor. 15:22) en maakt hij deel uit van de oude schepping die verloren ging door de zondeval.
Door de tweede geboorte van de mens (Joh. 3) is hij “IN CHRISTUS” (1 Kor. 15:22) en is hij een nieuwe schepping (2 Kor. 5:17).

3. Sleutelpassages:
1) 2 Korinthiërs 5:17 - mijn nieuwe positie
2) Efeziërs 1:3 - mijn geestelijke zegening
3) 1 Korinthiërs 1:5 - mijn overvloedige rijkdom

4. Hoe kwam ik “IN CHRISTUS”? Hoe gebeurde dat bij mij?

Het aandeel van de MENS = GELOOF (Galaten 3:26)
Het aandeel van God = DOOP (Galaten 3:27). Toen ik gered werd doopte God mij (dompelde mij onder) in Jezus Christus.

Dit is niet de waterdoop. Het is een echte doop die gebeurde op het moment dat ik gered werd, toen God me onderdompelde of plaatste in Zijn Zoon, en dus mijzelf IDENTIFICEERDE met Christus. Dit is mijn POSITIE en STATUS.

5. WIE BEN IK? WAT BEN IK?

IN CHRISTUS...
Ben ik een nieuwe schepping (2 Kor. 5:17; vgl. Gal. 5:6 en 6:15; Ef. 2:10).
Ben ik een heilige (1 Kor. 1:2).
Ben ik een deel van Zijn Kerk (Ef. 2:21-22).
Ben ik een tempel van Gods Geest (Ef. 2:22).
Ben ik in het eeuwige plan van God (Ef. 1:4; 2 Tim. 1:9).
Ben ik gevuld met de volheid van Christus (Kol. 2:9-10; en vgl. Kol. 1:19).
Ben ik in alles rijk geworden(1 Kor. 1:5).
Ben ik aanvaard want God heeft ons begenadigd (Ef. 1:6).
Ben ik licht (Ef. 5:8).
Ben ik verzekerd van Gods liefde (Rom. 8:38-39).
Ben ik bevestigd, geworteld, verzegeld, opgebouwd (2 Kor. 1:21; Kol. 2:7).
Ben ik inwendig besneden (Kol. 2:11).
Ben ik dicht bij God gekomen (Ef. 2:13).

MIJN VERANTWOORDELIJKHEID IN HET LICHT VAN DEZE FEITEN:

Door geloof moet ik ermee rekenen dat dit zo is! Ik moet mezelf zien zoals God mij ziet!

6. WAT HEB IK? WAT BEZIT IK?

IN CHRISTUS...
Heb ik alle geestelijke zegen (Ef. 1:3).
Heb ik eeuwig leven, een eeuwige relatie met God (1 Joh. 5:11; 1 Kor. 15:22 en Rom. 6:23 waar “door” = “in” ? Gr. en).
Heb ik een heerlijke zaligheid (2 Tim. 2:10).
Heb ik een onvergankelijke, onbevlekte erfenis (Ef. 1:4; vgl. 1 Pet. 1:4; Rom. 8:17).
Heb ik een heerlijke toekomst (Ef. 1:4-5).
Heb ik een hemelse positie, gezet in Christus Jezus! (Ef. 2:6).
Heb ik een hoge roeping van God (Fil. 3:14).
Heb ik de roeping tot eeuwige heerlijkheid in Christus Jezus (1 Pet. 5:10).
Heb ik Gods volmaakte gerechtigheid (2 Kor. 5:21; 1 Kor. 1:30; 6:11).
Heb ik heiligheid en heiliging (1 Kor. 1:2; 1:30; 6:11).
Heb ik Gods wijsheid (1 Kor. 1:30; vgl. Kol. 2:3 en 1 Kor. 2:16).
Heb ik verlossing of bevrijding van de zonde (Ef. 1:7; Kol. 1:14; Rom. 3:24; 1 Kor. 1:30).
Heb ik zekerheid (Rom. 8:1).
Heb ik algehele vergiffenis (Ef. 1:7; Kol. 1:14; 1 Kor. 6:11: “schoongewassen”).

Door geloof moet in mijn bezittingen claimen en mij verheugen in mijn rijkdommen!

7. PRAKTISCHE ZAKEN

IN CHRISTUS...
Wandel en leef ik (Kol. 2:6).
Sta ik vast (Fil. 4:1).
Word ik altijd in triomf meegevoerd (2 Kor. 2:14).
Ben ik vruchtbaar (1 Kor. 15:58; Ef. 2:10).
Zijn alle dingen mij mogelijk (Fil. 4:13).
Hebben wij de toegang tot de Vader (Ef. 2:13, 18).
Hebben wij alles wat wij nodig hebben (Fil. 4:19 waar “door” = “in”).
Kan ik mij altijd verblijden (Fil. 4:4; 1 Pet. 1:8).
Heb ik een reinigende hoop (1 Joh. 3:3).
Ben ik sterk (2 Tim. 2:1; Ef. 6:10).
Ben ik getrouw (Ef. 1:1: “gelovigen” = “getrouwen”! ? Gr. pistos; zie KJV).
Heb ik geloof en liefde (1 Tim. 1:14).
Kan ik mij ontwikkelen (Kol. 1:28).

Door geloof mag ik zo wandelen (Kolossenzen 2:6)!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 20:02

ZINGA672 schreef:
En hoelang heb je daar over gedaan???

Vanaf 1 dec 2009
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 20:29

cross, hoe ga je dan om met een tekst als uit 1 korinthe 6;
„En dit waart gij sommigen; maar gij zijt afgewassen, maar gij zijt geheiligd, maar gij zijt gerechtvaardigd, in den Naam van den Heere Jezus, en door den Geest onzes Gods;”

1 petrus 3
Die wel is gedood in het vlees, maar levend gemaakt door den Geest;
1 korinthe 12;9
een ander wordt gegeven het geloof, door dezelfde Geest....

2 korinthe 3;6
de Geest maakt levend.......

daar ben ik dan wel echt benieuwd naar!
Naar boven

Auteur Bericht
ADRIANNE320

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 20:44

Ik heb vast een voorlopige reservering gemaakt bij het restaurant. In de week van te voren ga ik laat ik ze defintief weten hoeveel mensen er komen, dus er kunnen nog altijd meer mensen mee!! Dus wie zin heeft in pannekoeken met kalf..... welkom in t Veen!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 20:44

Efeziërs 1:13b-14a:
in Hem zijt gij, toen gij gelovig werdt, ook verzegelt met de Heilige Geest der belofte, die een onderpand is van onze erfenis.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 20:55

Woensdag 22 September, Hand. 19: 13-20; Opruiming.

Brand in Efeze! Van alle kanten komen er mensen aanlopen. Wat is er aan de hand? Vuur en rook...Wat is er gaande? Nee, er staat geen huis in brand. Wat dan wel? Boeken. Midden op straat ligt een grote stapel boeken. Toverboeken. Waardevolle boeken. De eigenaars zouden er zo'n vijftig duizend zilverstukken voor kunnen krijgen wanneer ze die boeken zouden verkopen.
Maar waarom verkopen ze dan niet? Wie is er nu zo dwaas om zulke kostbare boeken te verbranden?
In de stad Efeze is het evangelie verkondigd. De boodschap van Jezus, de Bevrijder. En waar die boodschap klinkt, gebeuren wonderlijke dingen. Mensen worden genezen en boze geesten verdreven. Net als in de dagen van Jezus zelf. Nu zijn er altijd mensen die van het geloof een show willen maken. De zonen van Sceva bij voorbeeld; al geloven zij niet in Jezus, ze noemen wel Zijn naam wanneer ze op hun manier boze geesten uitdrijven. Maar het resultaat valt tegen! De bozen geest jaagt hén op de vlucht! Daar waar de liefde van God niet écht is, maar voor een soort truc wordt misbruikt, daar ziet men meer schade dan genezing, meer kwaad dan goed.
In Efeze zijn er gelukkig ook mensen die dat begrijpen. Ze krijgen dóór wat het evangelie betekent: in de naam van Jezus moeten alle duistere machten wijken. En daarom verbranden ze hun toverboeken. Ze willen geen geld meer verdienen aan het bang maken van hun stadgenoten. Weg met die boeken! Opgeruimd staat niet alleen netjes, maar ook genezend en bevrijdend. Soms moet je iets radicaal verbranden om werkelijk vrij te zijn!

Laatst aangepast door
MARIO216
op donderdag 23 september 2010, 20:53
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 20:58

CROSSROAD317 schreef:
Het klinkt misschien raar, maar NEE ik doe niet aan positieve gedachten sturen, mij te reiki-achtig..... Smiley met dichtgeplakte mond
Wil wel voor je bidden .... Engeltje smiley

Helemaal met je eens Cross.........bidden heeft meer invloed dan positieve gedachten sturen!
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:16

MARIO216 schreef:
Vanaf 1 dec 2009

duurt het nog:

maar een paar dagen tot de sint
nog een 3½ week tot de kerst
en bijna 4½ week dan is het alweer 2011
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:19

LEANNE226 schreef:
Weet je wat ik eng vind?Mensen die doorschieten in het delen van interesses........na je 60ste schijn je eindeloos samen te moeten fietsen,zelfde jassen aan,zelfde fietsen onder de kont........eng.......heel eng! Zieke smiley Knipoog smiley

Ik had toch door moeten leren vroeger want dan had ik geen moeite gehad met de kleur uitzoeken van de rolator hahaha.
Sjalom
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:21

jaartje achter in de tijd zeker, jona??? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:22

CROSSROAD317 schreef:
Het homohuwelijk is ook niet goed te praten Johan, maar de mens daarachter mag je wel liefhebben. Waarom mogen (moeten) wij die mens liefhebben ?? Omdat God de mens zo Lief had, dat Hij Zijn enige Zoon heeft gegeven, omdat een ieder die in Hem gelooft niet verloren gaat maar het eeuwige Leven heeft. Homofilie is een zonde, net als stelen, liegen, doodslag, enz. enz., het zijn de daden die God veroordeelt, daarvoor zul je als christen ook verantwoording moeten afleggen.
Gelukkig zal Jezus Christus onze voorspraak (vrijbrief) zijn als we voor God komen te staan, dan zal Hij zeggen, Ik heb hem/haar vrijgekocht door Mijn bloed. Niet je goede werken of je goede daden, nee dat je Jezus Christus hebt aangenomen als je persoonlijke Verlosser en Zaligmaker, DAT EN DAT ALLEEN ZAL JE VRIJBRIEF ZIJN.

Hier draait alles om
En inderdaad Amen.
Sjalom
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:39

ZINGA672 schreef:
Je hoeft niet persé op reageren te klikken voordat je iets kopieert: kan ook gewoon vanuit het 'leesvlak' zeg maar.

Nadeel is dan dat je zelf de quote nog wel in moet typen inclusief naam en nummer Knipoog smiley Maar het kan inderdaad wel...
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:45

CROSSROAD317 schreef:
Het klinkt misschien raar, maar NEE ik doe niet aan positieve gedachten sturen, mij te reiki-achtig..... Smiley met dichtgeplakte mond
Wil wel voor je bidden .... Engeltje smiley

Wat lief van je!
Bidden helpt zeker veel meer en beter!
Dank je!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:49

JONATHAN890 schreef:

duurt het nog:

maar een paar dagen tot de sint
nog een 3½ week tot de kerst
en bijna 4½ week dan is het alweer 2011

ga je nog inhalen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:51

MARIANNE129 schreef:
Mooiste moment van de dag?

pfff de mooiste dag van de week.

Ik houd mijn eten weer binnen, de koorts is gezakt, maar het allerbelangrijkste:

ONS MAM is weer thuis

Moest gister met spoed worden opgenomen met bse van 200 wat dus wijst op een enorme ontsteking (of erger) (ergens in haar buik, dat was alles wat duidelijk was). Maar gelukkig bleek alles enorm mee te vallen, de waarde was al weer terug naar 120 (hoort rond de 6 te liggen) en ze mag dus gewoon lekker thuis verder uitzieken.

Wat was ons pap blij toen ik hem aan de telefoon kreeg.

Wat een super gaaf bericht, Marianne!
Geniet er maar flink van dat ons mam weer thuis is!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:55

Een grappig verhaal uit 2e hand;

Een meisje krijgt een broertje met de naam Roan.

Mama...die naam vind ik veel te moeilijk hoor, ik noem hem wel Gideon.

Lachende smiley mooi hè, die kinderlogica!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 ... 6194 Volgende
Pagina 1266 van 6194