| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 12:28
|
|
|
|
| BEERTJE618 schreef: | | Hey ik ben er ook weer voor 3 dagjes ;) |
Leuk Beertje... kort maar krachtig ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 12:33
|
|
|
|
| MIEKJES285 schreef: | heb je dit allemaal in de aanbieding???of geef je het gratis weg???beetje aparte welkoms foto strings en een vibrator....de mannen weten wel gelijk wat je in huis hebt aan lingerie ed..
 |
Was niet echt slim hè, zag pas later wat er allemaal bij lag. Heb inmiddels een ander plaatje bijgevoegd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 12:34
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Hebben jullie wel eens overwogen om een alarmsysteem of een hond aan te schaffen? Lijkt me best moeilijk, als je last hebt van zulke angsten. Gelukkig heb ik buren vlak naast me wonen, die me zeker horen als ik hard ga gillen. |
Ik ben blij dat ik geen angst ken, als ik er midden in de nacht uit moet voor mn dieren,en ik zou bang zijn.. dan kan ik beter in de stad of midden in het dorp gaan wonen. Ik woon midden in de polder en mn buren wonen 500 meter van mij vandaan. Ik kan ze cht niet beroepen als er iets zou zijn. Ik heb wel een paar waakhonden, daardoor voel ik mij wel veiliger. Alleen s avonds laat alleen thuis komen, dat is iets minder. Ik denk maar zo...als ze mij weg halen en het wordt weer licht..laten ze mij vanzelf weer gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 12:42
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Gelukkig neem ik het niet serieus dus ik hoef mijn best niet te doen om mijn mond te houden Eigenlijk is het wel een beetje sneu als je zo denkt........  |
Zo denkt denk ut niet, Mosslim zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 13:03
|
|
|
|
Lieve mensen,
Ook ik heb echt genoten, het was voor mij de tweede keer dat ik er was maar de eerste keer was het maar even en nu de hele dag Wat ik vooral gezellig vond was dat iedereen met iedereen praatte er een grote kring was waar een ieder zich tussen kon voegen.
En ja die eikels he die vlogen echt alle kanten op soms wat pijnlijk (mannen die hun eigen kracht niet kennen) De kinderen die lief gespeeld hebben soms had je niet eens in de gaten dat ze er waren.
En die lekkere heide wandeling jammer dat er een zonodig op mijn teen moest trappen met zijn hak maar goed dat mocht de pret niet drukken.
Mensen allemaal hartelijk bedankt voor de gezelligheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 13:05
|
|
|
|
Dus Anita , ik zou zeggen " nodig Billy uit " want die zei misschien wel alleen maar af , na je reactie dat " die twee " beter niet zouden gaan .... Kleine stap voorwaarts dus ..... Is mijn mening maar hé ... ik zit er niet tussenin , maar vorm me af en toe een gedacht over iets ... ..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 13:16
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Dus Anita , ik zou zeggen " nodig Billy uit " want die zei misschien wel alleen maar af , na je reactie dat " die twee " beter niet zouden gaan .... Kleine stap voorwaarts dus ..... Is mijn mening maar hé ... ik zit er niet tussenin , maar vorm me af en toe een gedacht over iets ... .. |
Iedereen is welkom dus Billy ook hij is mijn broeder in Christus het is alleen of hij nog wel wil dat kan ik niet voor hem antwoorden he.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 14:07
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Daar zijn we mensen voor ondanks we op een christelijk site zitten. Elk mens heeft zn tegenslagen zowel positive als negetieve kanten. Het is alleen hoe gaan wij als mensen daarmee om he.
Soms vraag ik mij eens af is het nou zo moeilijk om rustig om de tafel te gaan en de dingen te spreken naar wat op je hart is . Want ik neem aan dat iedereen niet graag praat over hem of haar emotie`s en de begin van de problemen die zijn ontstaan. Kun je als mens je verdriet en boosheid waarmee je rond loopt in alle rust vertellen, vaak zit er een bepaalde trots en hoogmoed of schaam je ervoor om daar over de dingen te spreken want dan moeten we ons buigen in wat we niet willen om klein te worden. Zelf denk ik dat juist door over te praten dat er misschien een opluchting van hart komt is wel van belang hoe je daarmee om wil gaan. We mogen graag partijen vormen maar of dat juiste is heb ik vaak genoeg mijn twijfels over. Het is wat tussen 2 personen voorvalt of meer als de begin ruzie onstaat dient dat gelijk opgelost te worden. Volgens mij begint de ruzie ook door weinig geduld te hebben naar elkaar soms hebben we het idee ze denken wel net als mij terwijl dit niet zo is . We zijn als mensen met verschillende meningen en gedachte`s en dat maakt het als een kippenhok. Verder mogen we als mensen ook graag erop in hakken of stoken of wat dan ook is dit wel de bedoeling hoe gaan we hiermee dagelijks met elkaar kom niet alleen in praktijk maar ook hier in de chatbox als op het forum zijn mensen hier gevoelig. Je hoeft als mens ook niet altijd het juiste eind te hebben bespreek rustig de dingen en als je antwoord niet krijgt dwing de persoon daar ook niet naar toe blijf rustig en kalm denk na voor je bepaalde dingen en anders ga even een blokje om. Van afdruk komt een herdruk en van een herdruk komt een afdruk! Mensen die vaak aanvallen krijgt is snel kwetsbaar en voelt van beide kanten ook is dit met positive inslag kritiek ook die zien dit als aanvallen in die zin is de persoon gebroken van hart en draagt muren om heen en valt op die manier anderen weer aan. Met zulke mensen moet je juist met tactvol mee om gaan met veel geduld en liefde vooral voor deze mensen bidden dat het hart weer innerlijke rust en liefde ontvangt. In wat je meemaakt in je leven kan dit vorm zijn van je tegen af zetten in wat jezelf niet wil maar toch doet is voor je als een stukje bescherming voor jezelf net als de vorm van een masker opzetten in wie je niet bent. Als we met vrijmoedigheid en nederigheid ermee om gaan zullen er harten herstellen en maskers hoeven dan ook niet op. Zit je leven het even niet mee breng deze dingen in gebed en vertel je verhaal met wie je begin de ruzie had zodat het dan herstelt en je blij van harten met elkaar om kunt gaan, natuurlijk is dat misschien een drempel die je over heen moet het zal je als mens wel rustig worden in je hart en gedachten waar liefde, blijdschap, enz mag zijn. Zoals Gal.5:22 erover zegt. Niet elke onderwerp hoef je aan te spreken je mag ermee praten maar krijg je het idee van het beginnen boos worden haak dan liever af voor je er anderen mee gaat kwetsen. Ben je afgekoelt bespreek dan rustig de dingen natuurlijk zijn we mens en snel boos hoe ga je daarmee om breng het dan in gebed.
God ziet ons hart aan en weten dat we als mens zijn niet zonder Hem kunnen.
http://www.youtube.com/watch?v=BZMNxvcfNos
Filmpje voor iedereen.
Wie je ook bent jij mag er zijn Je bent een parel in Gods hand
Shalom,
Anita |
Lieve Anita.
Je organiseert een avondje uit eten. Niets meer en niets minder. Het is de bedoeling dat we het gezellig hebben en dat zal ook van mijn kant gebeuren. Wat je nu doet, gaat ver boven je eigen vermogen. En laat het niet de vreugde van de avond verpesten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 14:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Lieve Anita.
Je organiseert een avondje uit eten. Niets meer en niets minder. Het is de bedoeling dat we het gezellig hebben en dat zal ook van mijn kant gebeuren. Wat je nu doet, gaat ver boven je eigen vermogen. En laat het niet de vreugde van de avond verpesten. |
Lieve Chat,
Er is vreugde vreugde ja vreugde in mijn hart. Heb jij ook vreugde in je hart? Zoja dan word het een vreugde avond.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 14:21
|
|
|
|
Ik dacht dat mn dag slecht begon....maar t kon dus nog erger.
Mn zoontje kwam vanmorgen lief ff kroelen terwijl ik nog in bed lag en pieter al onder de douche stond. Hij heeft nogal een fobie voor vliegen momenteel dus elk zwart stipje dat hij ziet is een vlieg. Opeens zegt hij : mama, er zit een vlieg daar op het raamkozijn, dat kan je vanuit bed nooit zien dus ik dacht alweer: een zwart stipje zeker. Kijk ik, zit er een enorme spin. Niet zo'n kruisspinnetje maar een degelijke duitse huisspin van zo'n 6 cm (tsja...alles is hier groter he, niet enkel de auto's). En als ik nou ergens echt bang van ben zijn het wel spinnen, dus we zijn maar diep onder de dekens blijven liggen tot onze dappere spinnenvanger uit de douche kwam.
Inmiddels iedereen naar school en werk, werkster geweest(die ik vandaag mn slaapkamer maar eens heb laten soppen ) en ik op mn gemak op de bank. Hond was buiten en gilt opeens heel de buurt bij elkaar. Ik ga kijken, zit ze klem in de heg, met haar poot in een draad gewikkeld. Gebeurt altijd als je niet zo goed ter been bent en alleen thuis bent natuurlijk, dus ik op mn knieen door de tuin, half de heg ingekropen en de hond losgeknipt. Hond kwam er gelukkig zonder letsel af en ik zit onder de uitslag van de conifeer en kan nu echt ff niet meer lopen. Nu gauw mn bed in en ben niet van plan er vandaag nog uit te komen .......tenzij het broertje van de inmiddels vermoorde spin toevallig nog ff langs komt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 14:28
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Lieve Chat,
Er is vreugde vreugde ja vreugde in mijn hart. Heb jij ook vreugde in je hart? Zoja dan word het een vreugde avond.
Shalom, | Hallelujah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 14:39
|
|
|
|
want geen enkel mens kan zich gelijk de Heer aanmatigen een gebod voor menselijke leefregels uit te vaardigen.
Laatst aangepast door
|
HAICO485
|
op maandag 27 september 2010, 15:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 14:46
|
|
|
|
HAHAHAHAHAHA
Hoi Carin!!!!!
Dat zien ik nu pas, de lingerie is zo neergelegd, dat je er: "Welkom Terug" in kan lezen, dat zag ik net pas, dat zag ik eerst niet.
Jonathan schreef hier eerder nog van bij wie zijn Harem is deze foto genomen? Toen had ik zoiets van: 'bij wie zijn Harem'????
Zoveel neem ik ongeveer mee als ik 2 nachtjes wegblijf ;)
Lieve Groetjes,
Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 15:03
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik dacht dat mn dag slecht begon....maar t kon dus nog erger.
Mn zoontje kwam vanmorgen lief ff kroelen terwijl ik nog in bed lag en pieter al onder de douche stond. Hij heeft nogal een fobie voor vliegen momenteel dus elk zwart stipje dat hij ziet is een vlieg. Opeens zegt hij : mama, er zit een vlieg daar op het raamkozijn, dat kan je vanuit bed nooit zien dus ik dacht alweer: een zwart stipje zeker. Kijk ik, zit er een enorme spin. Niet zo'n kruisspinnetje maar een degelijke duitse huisspin van zo'n 6 cm (tsja...alles is hier groter he, niet enkel de auto's). En als ik nou ergens echt bang van ben zijn het wel spinnen, dus we zijn maar diep onder de dekens blijven liggen tot onze dappere spinnenvanger uit de douche kwam.
Inmiddels iedereen naar school en werk, werkster geweest(die ik vandaag mn slaapkamer maar eens heb laten soppen ) en ik op mn gemak op de bank. Hond was buiten en gilt opeens heel de buurt bij elkaar. Ik ga kijken, zit ze klem in de heg, met haar poot in een draad gewikkeld. Gebeurt altijd als je niet zo goed ter been bent en alleen thuis bent natuurlijk, dus ik op mn knieen door de tuin, half de heg ingekropen en de hond losgeknipt. Hond kwam er gelukkig zonder letsel af en ik zit onder de uitslag van de conifeer en kan nu echt ff niet meer lopen. Nu gauw mn bed in en ben niet van plan er vandaag nog uit te komen .......tenzij het broertje van de inmiddels vermoorde spin toevallig nog ff langs komt  |
Nou Annette....het is je dierendagje wel!!
Evengoed sterkte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 15:04
|
|
|
|
want waar zijn die wolven in schapendracht ?
daar waar de schaapjes grazen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 15:05
|
|
|
|
Ook ik wil nog effe reageren: Lieve schatten, ook ik heb heftig genoten van onze saamhorigheid, onze vriendschap, jullie liefde naar mij toe, jullie meeleven, jullie knuffels. Ik denk dat zo'n middag weldegelijk de "gemeenschap der heiligen"genoemd mag worden. De sfeer was zo grandioos bijzonder, en ook hadden we, zoals alle keren, weer heftig mooi weer (op een klein buitje na). Het was een topdag voor mij...en ik kijk al weer uit naar eh...wordt vervolgd! We moeten maar gauw weer es wat verzinnen he! Nogmaals iedereen heel, heel hartelijk bedankt! Angel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 15:07
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik dacht dat mn dag slecht begon....maar t kon dus nog erger.
Inmiddels iedereen naar school en werk, werkster geweest(die ik vandaag mn slaapkamer maar eens heb laten soppen ) en ik op mn gemak op de bank. Hond was buiten en gilt opeens heel de buurt bij elkaar. Ik ga kijken, zit ze klem in de heg, met haar poot in een draad gewikkeld. Gebeurt altijd als je niet zo goed ter been bent en alleen thuis bent natuurlijk, dus ik op mn knieen door de tuin, half de heg ingekropen en de hond losgeknipt. Hond kwam er gelukkig zonder letsel af en ik zit onder de uitslag van de conifeer en kan nu echt ff niet meer lopen. Nu gauw mn bed in en ben niet van plan er vandaag nog uit te komen .......tenzij het broertje van de inmiddels vermoorde spin toevallig nog ff langs komt  |
haha, sorry ik zag het allemaal even voor me. Jij met die dikke buik klem in de heg..... Lijkt wel een stripverhaal. Hoe kan een dag zo beginnen zeg! Sterkte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 15:11
|
|
|
|
Vrees hen niet die wel het lichaam, maar niet de ziel kunnen doden
Vrees hen niet die u aards kunnen schaden maar veeleer hem of haar, die uw ziel in de afgrond zoekt te trekken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 15:11
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | haha, sorry ik zag het allemaal even voor me. Jij met die dikke buik klem in de heg..... Lijkt wel een stripverhaal. Hoe kan een dag zo beginnen zeg! Sterkte |
Nou tenzij dat broertje van die spin in je bed komt zou ik lekker blijven liggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 15:18
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | HAHAHAHAHAHA
Hoi Carin!!!!!
Dat zien ik nu pas, de lingerie is zo neergelegd, dat je er: "Welkom Terug" in kan lezen, dat zag ik net pas, dat zag ik eerst niet.
Jonathan schreef hier eerder nog van bij wie zijn Harem is deze foto genomen? Toen had ik zoiets van: 'bij wie zijn Harem'???
|
Grappig hè, ik zag alleen de tekst en pas daarna wat er allemaal bij lag. Tja......internet is dus gevaarlijker dan je denkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 15:21
|
|
|
|
Arme Annette, het is net de wet van Murphy voor jou vandaag. Blijf maar lekker in je bedje dus tot Pieter je er liefdevol uithaalt! Ik leef met je mee!
Hoeveel weken moet je nog? Is bijna oktober hè! Persoonlijk vind ik 13 oktober een erg mooie dag om te bevallen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 15:35
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Arme Annette, het is net de wet van Murphy voor jou vandaag. Blijf maar lekker in je bedje dus tot Pieter je er liefdevol uithaalt! Ik leef met je mee!
Hoeveel weken moet je nog? Is bijna oktober hè! Persoonlijk vind ik 13 oktober een erg mooie dag om te bevallen  |
Alle kans dat het kind een keer op een vrijdag de 13de jarig is.... dat kan je ukkie niet aandoen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 15:54
|
|
|
|
De picknick was dus gezellig lees ik zowat overal...Was dat dan omdat er 2 Belgen bij waren?
FT
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 15:58
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | daar komt ook wel een beetje karakter bij kijken denk ik, leanne; zelf ken ik ook geen angst; lijkt me heel vervelend! t is voor mij ook moeilijker invoelen, wanneer iemand bang is, als ze alleen is. maar niet iedereen is hetzelfde, he? |
Gelukkig is iedereen anders maar ik vind dat er een groot verschil zit tussen gegronde angst en ongegronde,je kunt jezelf ook bang praten. Mijn zus durft bijv. 's nachts niet naar beneden te gaan terwijl mijn zwager boven ligt,de gordijnen dicht zijn en de deuren op slot.......dat kan ik niet begrijpen en daar kan ik geen begrip voor opbrengen,sorry.
Als je zoals Josina tia's hebt gehad dan begrijp ik dat die angst blijft,heel logisch.
Maar om on topic te blijven;een relatie is daar toch geen oplossing voor?Tenminste,niet op korte termijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 15:59
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Grappig hè, ik zag alleen de tekst en pas daarna wat er allemaal bij lag. Tja......internet is dus gevaarlijker dan je denkt  |
lol ik had de tekst ook nog niet eens gezien bull en ik vroegen ons al af waarom je dat plaatje er neergezet had
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:03
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | lol ik had de tekst ook nog niet eens gezien bull en ik vroegen ons al af waarom je dat plaatje er neergezet had  |
dat gebeurde hier ook dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA637
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:04
|
|
|
|
Dat ik de verjaardag van mijn zoontje in gedachten moet vieren En hem geen dikke knuffel kan geven kaartje kan sturen bellen of wat dan ook terwijl het beloofd was dat is nu jeugdzorg erg pijnlijk vandaag dus Geen wonder dat mensen het soms niet meer zien zitten , wie niet van God verrwacht zou hier aan ten onder gaan Ik heb hoop Maar t doet ontzettend veel pijn vandaag
liefs Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|