| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:26
|
|
|
|
| HAICO485 schreef: | dit heeft de Heer in de vorige eeuw geopenbaard
BD.4357 28 en 29 juni 1948
Het door God gezegende huwelijk
In liefde moet u elkaar vinden, anders kan een verbond door Mij niet gezegend worden. Het huwelijk is 't samenzijn met z'n tweeen en een samenleven in innigste harmonie. Het huwelijk is een staat die niet wetmatig tot stand kan worden gebracht, maar steeds een diepe onbaatzuchtige liefde als voorwaarde heeft die als ze eenmaal in het hart ontvlamd is nimmermeer uitgedoofd kan worden. Want de ware liefde verbindt de harten en is geen liefde die alleen in de lust van de zinnen haar vervulling zoekt en is daarom geen begerende liefde. Een gedurig gevende, gelukkig willen makende liefde is het fundament van een echtvereniging die door Mij gezegend is, want het is een innige gemeenschap van twee mensen wier harten een reine liefde voor elkaar gevoelen. Zo'n huwelijk is onontbindbaar omdat echte liefde nooit vergaan kan. En zo'n huwelijk wordt gesloten zodra twee mensen zich Mij aanbevelen opdat Ik hun verbond zegene.
Pas dan gelden zij voor Mij als man en vrouw en moeten samen blijven tot de dood hen scheidt. Wie dus zo'n huwelijk aangegaan is, zal zich ook steeds bij de ander behorend gevoelen, al zouden ook uiterlijke omstandigheden die mensen van elkaar scheiden. Mijn zegen zal op hen rusten omdat het heiligste gevoelen dat zijn oorsprong heeft in Mij de eerste voorwaarde is voor een door Mij gewilde echtvereniging, en deze verbinding ook veroorzaakt heeft. Maar de ware liefde is op aarde nauwelijks te vinden. Evenwel worden wettelijke huwelijken wel bevestigd en dat is ook niet tegen Mijn Wil omdat het mensengeslacht zich moet voortplanten, omdat talloze zielen ongeduldig wachten op de belichaming in het vlees om hun laatste weg van ontwikkeling in de wereld der materie af te leggen. Dus moet de verbinding van twee mensen in een naar buiten herkenbare vorm gegoten worden die bepaalde wetten, verplichtingen en rechten in zich sluit. Want zonder deze wetten zouden de mensen deze door Mij gewilde ordening weer verwerpen en de juiste opvoeding van de nakomelingen in gevaar brengen, die echter voor de geestelijke ontwikkeling van grote betekenis is. Daarom is het huwelijk naar de wettelijke vorm niet tegen Mijn Wil, of echter Mijn bijzondere zegen daarop rust is afhankelijk van de grootte van de liefde die het echtpaar voor elkaar voelt.
Mijn zegen echter is weer doorslaggevend of een huwelijk door Mij of door mensen gesloten is, want wordt een huwelijk uit andere motieven gesloten zonder diepe liefde van beide mensen, dan geldt het wel voor de wereld en Ik zal de Mij gevraagde hulp niet weigeren. Het is echter geen huwelijk in de juiste betekenis van het woord waarin Ik Mijn welgevallen heb. Het is niet die door Mij gewilde verbinding die pas door de liefde tot een act wordt van zaligheid, en die Ik zegenen zal. Want waar de reine liefde is zal steeds het gevende principe overheersend zijn, dus word Ik in zo'n huwelijk niet uitgeschakeld omdat Ik de Liefde Zelf ben. Veel meer zal Mijn Geest die mensen beheersen die op deze manier voor Mij gaan staan en als man en vrouw om Mijn zegen zullen bidden.
Amen |
Vraag me even af aan wie dit geopenbaard is
Maar daarnaast een, denk ik, niet heel onbelangrijke toevoeging: De definitie die de bijbel geeft aan een huwelijk zegt dat man en vrouw als "getrouwd" leven wanneer hun lichamen één zijn geworden. Kortom; wanneer ze sex met elkaar gehad hebben! Komt dus geen stadhuis en zelfs geen dominee aan te pas...en in die zin zou het dus ook niet uitmaken of je wel of niet voor de wet getrouwd bent. Het gaat om het verbond dat gesloten word tussen God, man en vrouw en dat gaat zoveel verder dan welk aards gebruik dan ook!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 27 september 2010, 16:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:31
|
|
|
|
|
ik dacht dat jona misschien een wachtwoord had gebruikt dat niet bij zijn eigen profiel hoorde; een geintje uitgehaald had............haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:38
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | eva; ik denk dat er in je gedachten inderdaad een paar dingetjes door elkaar lopen; je mag de zegeningen die je ontvangt wel degelijk waarderen, maar wanneer je je leven in Zijn handen legt, denk ik dat je ook je onzekerheden daar in Zijn handen mag leggen.
als je dus "loslaat" in Zijn handen, is je leven, alles wat belangrijk is, veel veiliger dan wanneer je je leven in eigen hand houdt.
anders gezegt; geef je leven, met al wat belangrijk is voor je, in Zijn hand, in plaats dat je verkrampt en vanuit angst dingen naar je eigen hand wilt zetten. vaak zie je namelijk, dat wanneer je krampachtig probeert dingen vast te houden, die dingen juíst misgaan. en áls je soms verliezen leidt, dan geeft God daar vaak andere dingen, mooier soms, voor terug. (alleen duurt dat vaak langer dan je zou wilen!!) |
Ik leg het ook in ZIJN hand Hannah, maar ja.....toch weer terugpakken hè, want inderdd. als hij wat anders terug geeft en dat lang duurt...dat is ook niet alles
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:43
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Vraag me even af aan wie dit geopenbaard is
Maar daarnaast een, denk ik, niet heel onbelangrijke toevoeging: De definitie die de bijbel geeft aan een huwelijk zegt dat man en vrouw als "getrouwd" leven wanneer hun lichamen één zijn geworden. Kortom; wanneer ze sex met elkaar gehad hebben! Komt dus geen stadhuis en zelfs geen dominee aan te pas...en in die zin zou het dus ook niet uitmaken of je wel of niet voor de wet getrouwd bent. Het gaat om het verbond dat gesloten word tussen God, man en vrouw en dat gaat zoveel verder dan welk aards gebruik dan ook! |
Hun lichamen zijn èèn geworden.... Gaan we weer.......met hoevelen zijn we dan niet getrouwd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:46
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Die momenten neem ik ook vaak mee door een dvd te bekijken van een predikant of via youtube genoeg om naar te luisteren. Zoals mijn ouders dit al meer dan 4 jaar doen die kerken ook niet en zijn als familie gewoon thuis. Niet overal in diverse kerken is het woord meer zuiver en word gauw genoeg kerkje gespeeld waardoor snel ruzie ontstaat dat hebben mijn ouders genoeg van gezien en gehoort dus naar een kerk gaan staat hun echt tegen. Dat kan ik mijzelf ook wel voorstellen heb toen die tijd half jaar lang niet naar de kerk geweest maar nu naar 2 maanden wel een gemeente gevonden. Alleen ik zie dit niet als een verplichting dat je moet heen gaan we mogen juist heen gaan. De keuze die wij als mensen zelf maken he. Immers God ziet je hart aan en hoe de relatie daarmee is tussen jou en Hem. Niet alleen zo zeer alleen als broeders en zusters het is mooi dat er is dat je een band mee mag opbouwen alleen hoevaak is dat juist daardoor meningen verschillen zijn en de band wantrouwt op die manier terwijl we alle antwoorden in de Bijbel hebben staan. Leun nooit teveel op mensen maar leun des te meer op God de Vader.
Shalom, |
Je kunt wel naar de samenkomsten gaan. maar als je toch niet doet, wat er gepreekt wordt en je toch je eigen wil doet, wat heeft het dan voor zin. Zoiets las ik gisteren op forum.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:48
|
|
|
|
Wat bedoelen jullie met "sex" eigenlijk? Onlangs mailde ik met iemand en toen hadden we het over sex maar we dachten toch beide aan iets anders.
Kan zoenen, knuffelen, strelen...samen naakt in bed of bad dan wel? Dus, wat houdt het begrip of daad sex dan eigenlijk in?
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
|
|
|
|
| ANITA637 schreef: | Dat ik de verjaardag van mijn zoontje in gedachten moet vieren En hem geen dikke knuffel kan geven kaartje kan sturen bellen of wat dan ook terwijl het beloofd was dat is nu jeugdzorg erg pijnlijk vandaag dus Geen wonder dat mensen het soms niet meer zien zitten , wie niet van God verrwacht zou hier aan ten onder gaan Ik heb hoop Maar t doet ontzettend veel pijn vandaag
liefs Anita |
Wat rot voor je Anita, jeugdzorg maakt veel kapot, ook voor de kinderen zelf. Gefeliciteerd hoor met je zoontje, dank GOD dat hij weer een jaartje ouder mocht worden, laat dat jou troost zijn.
Sterkte!
Liefs van Eva.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | A.s. vrijdag moet Roos166 geopereerd worden aan narigheid in haar borst, iets wat misschien op borstkanker duidt. Zullen we met z'n allen voor Roos bidden? |
Lieve allemaal..
Mijn hart is er vol van...Genezen!!! helemaal alles weg.. Wel nadenken over nabehandeling.... Dat was de conclusie van de arts. Beter nieuws kan je echt niet krijgen...
Dankzij, lieve mensen van CM en vele die gebeden hebben, velen die intensief gebeden hebben tot God..Wat ben ik ontroerd toen ik dat las en hoorde van de gebedsroom... Net een grote Familie een christelijk familie die allemaal bidden tot de enige echte God.... God die ik beetje kwijt was, maar vanmorgen mocht ervaren dat hij niet kwijt was..Maar dat ik mezelf een beetje kwijt was. Toen kon ik eindelijk al mijn spanning mijn angst eruit gooien.. Wat een liefde...ben er stil van..
Ik dank jullie allemaal uit het diepste van mijn hart. Gods onmisbare zegen voor iedereen...
Liefs Roos
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:51
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Je hebt een spannende tijd nu, GOD is erbij, heel veel sterkte, ook voor je kinderen.
Liefs van Eva. |
Gefeliciteerd Roos....kan me best voorstellen, dat je even een geloofsdip hebt, na zo.n onzekere tijd, maar je ziet...bij HEM is niets onmogelijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:52
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Iedereen is welkom dus Billy ook hij is mijn broeder in Christus het is alleen of hij nog wel wil dat kan ik niet voor hem antwoorden he.
Shalom, |
Dan mag jij nu Trijnie, Nathalie en Billy weer op de lijst zetten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wat bedoelen jullie met "sex" eigenlijk? Onlangs mailde ik met iemand en toen hadden we het over sex maar we dachten toch beide aan iets anders.
Kan zoenen, knuffelen, strelen...samen naakt in bed of bad dan wel? Dus, wat houdt het begrip of daad sex dan eigenlijk in?
Frank |
Nou, Frank, leg ons dat maar eens uit dan Je wekt wel wat op dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 17:22
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Nou, Frank, leg ons dat maar eens uit dan Je wekt wel wat op dan  |
Hoi Eva,
Ik vraag juist om uitleg . Ik stelde de vraag wat er bedoeld wordt met sex. Want het blijkt zo'n ruim begrip te zijn dat enige duidelijkheid zeker geen kwaad kan. Voor de ene is een zoen ook al seks terwijl voor de andere knuffel des duivels is en weer iemand anders ziet strelen dan weer niet als sex. Tja, wat is sex nu, hé?
Frank (niet- )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 17:40
|
|
|
|
Ik heb wat leuke fotoos van onze hondjes op mn profiel gezet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 17:44
|
|
|
|
Wat een heerlijk nieuws Roos. Sterkte met je keuze. Ik snap je wel, soms is God er en soms is Hij er niet als je Hem juist zo nodig hebt. Liefs Loes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 17:53
|
|
|
|
haha.......zo wordt er dus over je gepraat zonder dat je in de gaten hebt waarom  Zal de volgende keer eerst goed kijken en dan pas een plaatje kopieren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De picknick was dus gezellig lees ik zowat overal...Was dat dan omdat er 2 Belgen bij waren?
FT |
Ik houe van Belgische moppies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:14
|
|
|
|
Ik beleef het liefst dit (klik hier) in mijn binnenkamer dan een formele kerkdienst.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 27 september 2010, 18:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:16
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Was niet echt slim hè, zag pas later wat er allemaal bij lag. Heb inmiddels een ander plaatje bijgevoegd! |
aaaaha... het waren letters... dat had ik nog niet door hoor, nu anderen het zeggen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:19
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op woensdag 6 oktober 2010, 10:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:22
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op woensdag 6 oktober 2010, 10:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:23
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Deze ligt niet in stuit,maar echt dwars, hoofd in mn ene zij en kont in de andere zij, en draait de laatste dagen alle kanten op, behalve de goeie (gek he...en dan moet zelfs ik aan de vader denken ) |
oke Annette, da's idd. een heel ander verhaal... Hopelijk draait deze de goede kant op, op tijd voor de bevalling... sterkte !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:26
|
|
|
|
|
HEEL LEUK ZEG HEB HET GEKOPIEËRD
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:27
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ook daarin zijn de mannen dus verstandiger.... mannen hebben dat al lang geleden ingezien, meerdere dingen tegelijk willen doen, gaat altijd ten koste van iets. Mannen doen dus 1 ding tegelijk, maar doen wel meerdere dingen per dag. En die dingen die ze doen, doen ze gewoon GOED
De reden dat een man in stress raakt ..... zijn vrouwlijke collega die de hele dag als een kip zonder kop rond rent, aan het eind van de dag roept, pffff wat een drukke dag, maar eigenlijk niets heeft gedaan ...... en dan ook nog vol trots roepen "WIJ VROUWEN KUNNEN MULTITASKEN"
Ze, de vrouwen dus, hebben wel gelijk als ze roepen, daar kunnen de mannen nog iets van leren. Klopt, als een zwerende vinger, we hebben geleerd hoe het niet moet. Wij, mannen, doen dus niet aan multitasking, wij, mannen, doen de dingen liever goed, dus één voor één.
Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen .....  |
Spreek je wel voor jezelf Crossie ? Ik mag dan een vrouw zijn, multitasken kan ik (nog) niet... alleen strijken en zingen, en dat doe ik nog goed ook...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:27
|
|
|
|
DE MOOISTE DAG VAN MIJN LEVEN IS DAT IK PROEFLID BENT GEWORDEN.
GROETEN VAN VOETBAL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:28
|
|
|
|
DE DAMES VRIENDELIJK TE WOORD STAAN EN DE DEUR NETJES OPENDOEN VOOR DE DAMES.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:29
|
|
|
|
| ALFAROMEO918 schreef: | Mijn dochter,zag een foto van mij,als vrijgezel. Ligend op de bank.met een shagje. Donker lang haar,en echt die ik was. Ze zij,ook ik begrijp nog,steeds niet waarom mijn moeder,jou zo intens haate. Toen leefde ik in gelukzalgheid,en onknap was ik beslist niet. Dus ik plaats geen foto,hoe ik er nu uit zie. Dat is ongewelukzalig helaas. |
ALS IK DIT SITE LEUK VIND, GA IK LEUKE FOTO'S VAN MIJN PLAATSEN. IK BEN EEN GROTE FAN VAN MUZIEK EN VOETBAL
GROETEN
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:30
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Was een nieuw forum zonder knuffel hoekje??
Dus hier de eerste knuffel gewoon voor iedereen  |
IK ZIT GRAAG IN EEN KNUFFELHOEKJE
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:30
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Ik had hetzelfde probleem. Tip; koop een flesje soda (gootsteenontstopper). Is te koop bij bijv. de Welkoop. Gooi wat in de gootsteen, dan kokend water eroverheen. De precieze gebruiksaanwijzing staat ook op de fles. Doe je dit 2 dagen achter elkaar, dan is het probleem opgelost! 'k Heb ook maanden last gehad van dit probleem, tot ik deze tip kreeg.
Succes ermee!  |
aaah 2 dagen, het werkte bij mij niet na 1 dag, dus heb ik de Woonstede maar gebeld... ('k heb toch een huurwoning met onderhoudsabt.)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:31
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | aan alle mannen op cm heb je contact met een vrouw die hier op cm zat onder de naam HOOP wees dan op je hoede en trap dr niet in dit is een vrouw die heel lief en aardig over komt maar heb een schokkende ontdekking gedaan en ben door veel mensen uit surinamen gewaarschuwd
ze noemd zich reshma tewarie en komt uit neckerie heb je met haar contact en wil je meer weten mail me dan stop met haar want het gaat je veel geld kosten |
IK ZAL MIJN OGEN OPENHOUDEN VOOR SCAMMERS
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|