| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:22
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | euh... waarom plaats je dit wederom 2x?? zo ken ik ook aan de 1500 forumbijdrages komen....  |
sorry....per ongeluk 2x
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:25
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | sorry....per ongeluk 2x |
en das 1515
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:26
|
|
|
|
Spannend voor jullie zeg... Ik wens jullie veel sterkte, met name Annette ! Maar ook voor jou Pieter met de 2 kids...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:28
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wauw....wat zijn jullie allemaal lief voor mij . Ik ga zeker wat tips uitproberen...nu lekker mn nestje in!! Slaap lekker! |
Beterschap ! (Ben bang dat je gewoon moet uitzieken... dus jezelf beetje verwennen, oke ? ).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:31
|
|
|
|
Het verwerken van een liefde in je leven kost tijd, emotie, verdriet Vragen gaan aan je knagen, heb je er wel goed aan gedaan? Had je niet de dingen anders kunnen laten lopen?
die vragen zijn heel begrijpelijk. Die stel je aan jezelf. Verlangen speelt weer op. De mindere momenten van toen vervagen, achter blijven de betere momenten van de schouder, die kus, die arm om je heen.
toen mijn vorige relatie uitging heeft het mij zeker een half jaar gokost alvorens ik er over heen was. Steeds dacht ik dat ik er los van was, maar iedere keer stootte ik weer mijn hoofd en speelde het verdriet weer op.
Loslaten kost tijd, gun je ex die tijd, gun jezelf die tijd. heb vertrouwen dat God een weg met jou voor heeft. Als dat een weg los van mekaar is, dan nog is de weg die Hij jou en hem wil geven een goede weg. Is die weg samen dan komt het goed.
En nu, een paar maanden geleden, toen ik helemaal aan het alleen zijn gewend was, mij er goed bij voelde, kwam vanzelf de liefde in mijn leven. Niet echt naar gezocht, eigenlijk geen enkele rekening mee gehouden, volkomen onverwacht eigenlijk. En ze is zooooooo lief !!
Heb daarom geduld met jezelf, met het leven en met de tijd.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 21:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIENTJE168
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:32
|
|
|
|
Graag zou ik een topic van me qua titel willen veranderen, zodat het de lading beter dekt. Hoe doe ik dat? Want het topic wissen lukt me ook niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:32
|
|
|
|
Haico bedoelt het misschien wel goed kan alleen niet de juiste woorden geven als mens zijn en alleen met bijbelse teksten meegeven.
Bijbelse teksten meegeven is mooi alleen hoe gebruik je het? Iets uit verband rukken van tekst is ook niet okay he
Ook Haico mag verder door leren het is alleen of hij dat wil Of hij goede positieve kritiek verdraagt van broeders en zusters of hij is boos en leeft zijn eigen leven in alle eenvoudigheid.
Wens jou Haico het allerbeste dat je mag groeien in geloof in alle zuiverheid. Als we als mensen fouten maken we leven in de zondeval en mogen van dingen leren om die dingen niet weer te doen. Weetje 7x70 maal vergeeft de Here ons en niet dat we doorgaan met expres onze zonden te doen neej je wil veranderen. Zodat God mag kneden, vormen en vullen naar Zijn Beeld.
Shalom,
Een zuster
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:33
|
|
|
|
| MIENTJE168 schreef: | Graag zou ik een topic van me qua titel willen veranderen, zodat het de lading beter dekt. Hoe doe ik dat? Want het topic wissen lukt me ook niet  |
Da's een non-optie momenteel op CM. Je zou evt Chris kunnen mailen met de vraag of hij de aanpassing zou willen doen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIENTJE168
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:33
|
|
|
|
Grappig, want ook ik dacht hier aan. Het is echt een gemis.
CM, zijn er al plannen in deze richting?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIENTJE168
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:36
|
|
|
|
JONATHAN890, wat een prachtig gedicht! En wat heerlijk dat je een nieuwe liefde hebt gevonden en daar gelukkig mee bent. Gelukkig dat dit ook een optie is, hoewel dit voor mij nog niet in het vooruitzicht is, maar wie weet. Bij God is alles mogelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:39
|
|
|
|
Woensdag 29 September, Hand. 17:33-44; Danken in de storm.
Twee weken lang dobberen ze nu al op het woeste water van de Middelandse Zee. Nergens is het land te bekennen. Twee weken hebben ze niets gegeten. Wie weet hoe lang het allemaal nog duren zal? De scheepslui, de gevangenen aan boord, ze weten het niet. Hoe zal dit aflopen? Hadden ze nu toch maar die vreemde gevangene, die Paules, geluisterd. Toen ze in de haven van Kreta lagen, had Paules de schipper het advies gegeven om niet door te varen naar Rome. Paules wist wat er komen zou: storm en schipbreuk. Maar wie luistert en nu naar zo'n Joodse geleerd? De stuurman zei dat het verantwoord was - en daar gingen ze. Maar nu denkt de schipper wel anders over dat advies van Paules! Zo'n storm heeft hij nog nooit beleefd! En Paules? Staat hij nu te mopperen op die domme schipper? Zit hij ergens in een hoekje, bang voor de wind en het water? Nee, geen sprake van. Paules staat midden tussen zijn medegevangen en spoort hen aan om nu eindelijk een iets te gaan eten. Dat is goed voor jullie redding? Moet je die Paules horen! Niemand van u zal ook maar een haar van zijn hoofd gekrenkt worden! Dat is een bemoedigend bericht! De gevangenen luisteren verbaasd naar Paules. En ze kijken naar wat hij doet. Hij neemt een brood, hij dankt God voor het oog van allen, breekt het brood en begint te eten! Het is net alsof Paules zeggen wil: Vooruit mannen, de redding is nabij, zorg dat je genoeg kracht hebt om aan land te gaan! God dank! Paules dúrft. Midden tussen de gevangenen: oproerkraaiers, messentrekkers, woestelingen, dankt hij God! Ach, waarom niet, als je weet dat je leven in Zijn handen is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIENTJE168
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:45
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Da's een non-optie momenteel op CM. Je zou evt Chris kunnen mailen met de vraag of hij de aanpassing zou willen doen.... |
Oh ok Ach, dan laat ik het toch maar staan, bedankt voor het antwoord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:56
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | voor de Francofielen onder ons kan natuurlijk een recept voor Far Breton niet achterblijven, he.
Far Breton wordt op internet omschreven als franse pruimentaart, maar je zou het ook met b.v. appel kunnen maken, lijkt me.
et voilà:
het recept:
Ingredienten: 750 ml melk 250 gr. bloem 150 gr. suiker 4 eieren snufje zout 50 gr gesmolten boter calvados 200 gram gedroogde pruimen zonder pit 2 eetlepels rietsuiker 1 theelepel kaneelpoeder
Strikt genomen is calvados natuurlijk niet Bretons maar Normandisch. In Bretagne nemen ze hier rum voor. Bovendien kan een Far ook andere (al dan niet gedroogde)vruchten bevatten. Je kunt dus volop je fantasie gebruiken.
Bereiding De pruimen minstens een uur van tevoren wellen in de calvados. Zorg dat ze een beetje onderstaan. Oven voorverwarmen op 200 graden. Maak een glad beslag van de bloem, eieren, melk, suiker, boter en het snufje zout. Een ronde of rechthoekige ondiepe ovenschaal invetten en het beslag erin gieten. De uitgelekte pruimen over het beslag verdelen. Ongeveer dertig minuten in de oven. Uit de oven bestrooien met de rietsuiker en het kaneelpoeder.
en lèkker dat het is! en simpel: zèlfs ik zou het kunnen maken (en dat wil wat zeggen!)
(en ja: ik ben francofiel, ondanks dat ik Saab rijd)
 |
Ziet er in elk geval goed uit Grif, denk dak em es ga proberen d.w.z. als men keuken weer aan kant is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Sommigen zijn op aarde gezet met één bestemming. In het geval van Chat is dat vrij duidelijk. Hij moet voor nageslacht zorgen. Nu is hij niet zo enthousiast wat dat betreft, heeft een aanloopperiode nodig. Terwijl hij meer dan 100 gewillige vrouwen om zich heen heeft. Echter hij heeft nog een probleem: bij ieder vrouwtje die hij interessant vindt en die verder wil, komt Pieter om de hoek kijken. En deze concurrentiestrijd kan hij helaas niet aan...... |
Nooit opgeven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Sommigen zijn op aarde gezet met één bestemming. In het geval van Chat is dat vrij duidelijk. Hij moet voor nageslacht zorgen. Nu is hij niet zo enthousiast wat dat betreft, heeft een aanloopperiode nodig. Terwijl hij meer dan 100 gewillige vrouwen om zich heen heeft. Echter hij heeft nog een probleem: bij ieder vrouwtje die hij interessant vindt en die verder wil, komt Pieter om de hoek kijken. En deze concurrentiestrijd kan hij helaas niet aan...... |
Okee Chat, vind je wel es moeilijk te volgen...maar dit keer kan k er echt niks van bakken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:59
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Afgelopen zaterdag was de laatste picknick van dit jaar.
Ik denk dat er voorlopig geen picknick in Ede is? |
Heel scherp opgemerkt.
Duurt minstens 3 maanden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:08
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Heel scherp opgemerkt.
Duurt minstens 3 maanden. |
Dus voorlopig geen picknick trouwens het weer wordt weer kouder. En misschien volgend jaar picknick op ander locatie???
Laatst aangepast door
|
FLOSHKE872
|
op woensdag 29 september 2010, 22:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:11
|
|
|
|
Gun jezelf gewoon de kruimels die overblijven (ook nog heel bijbels ook ) Heb je ook geen last van concurrentie in de zin van tegenstand, want er is genoeg voor iedereen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:13
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Heel scherp opgemerkt.
Duurt minstens 3 maanden. |
Leuk picknicken in de sneeuw. Kan de sneeuwman ook een hapje meeeten. Misschien neemt hij ijsjes mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:13
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Okee Chat, vind je wel es moeilijk te volgen...maar dit keer kan k er echt niks van bakken!  |
ik vat m ook niet geheel... ik date al sinds eind april 2008 niet meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:14
|
|
|
|
|
Van harte sterkte Pieter en in 't bijzonder voor Annet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:16
|
|
|
|
|
ooien en rammen pietje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:18
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik vat m ook niet geheel... ik date al sinds eind april 2008 niet meer  | Om je maar uit de droom te helpen: Carien heeft twee rammen, die haar ooen moeten dekken. En deze rammen heten Chat en Pieter...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:35
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Om je maar uit de droom te helpen: Carien heeft twee rammen, die haar ooen moeten dekken. En deze rammen heten Chat en Pieter... |
hebben we t niet over wolven in schaapskleren gaat t over schapen die schapen kapen zielig zeg....geef die chat-ram een pilletje dat ie ff wat sneller zin krijgt. dan is pietertje hem niet steeds voor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:38
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Leuk picknicken in de sneeuw. Kan de sneeuwman ook een hapje meeeten. Misschien neemt hij ijsjes mee. |
Een goede reactie Mario ik zal het over hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:42
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Leuk picknicken in de sneeuw. Kan de sneeuwman ook een hapje meeeten. Misschien neemt hij ijsjes mee. |
liever warme chocomelk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:51
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | liever warme chocomelk  |
warme chocolademelk wordt gemaakt in de iglo.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:51
|
|
|
|
Oke, eerstvolgende picknick 01-01-2011 bij Mario in de achtertuin.
Aanmelden maar!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:52
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Oke, eerstvolgende picknick 01-01-2011 bij Mario in de achtertuin.
Aanmelden maar!!!!!!!!!!!  |
Ik ben de eerste die bij Mario aanmeld.
Floshke872 en wie volgt mij??? Visser? Mario?
|
|
| Naar boven |
|
|