| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:54
|
|
|
|
Ook van mij heel veel sterkte toegewenst en ook ik zal aan jullie denken in mijn gebed.
Graag zou ik ook willen voorzien van adres om een kaartje te kunnen sturen.
Een lieve groet voor jullie allen, José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:55
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | hebben we t niet over wolven in schaapskleren gaat t over schapen die schapen kapen zielig zeg....geef die chat-ram een pilletje dat ie ff wat sneller zin krijgt. dan is pietertje hem niet steeds voor. |
Chatje heeft vandaag zn best goed gedaan, dus geen pilletje nodig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:56
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik vat m ook niet geheel... ik date al sinds eind april 2008 niet meer  |
Wel leuk die humor van Chat.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 30 september 2010, 07:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:56
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | en das 1515  |
ga nou niet lopen tellen....
bekommer je om het in en uit ademen, zorg dat je incassering vermogen op een heel hoog pijl ligt, eet een paar geduld koekies, want die heb je straks echt nodig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Om je maar uit de droom te helpen: Carien heeft twee rammen, die haar ooen moeten dekken. En deze rammen heten Chat en Pieter... |
Het zijn dus ooien en geen oenen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:59
|
|
|
|
| FLOSHKE872 schreef: | Ik ben de eerste die bij Mario aanmeld.
Floshke872 en wie volgt mij??? Visser? Mario? |
Mario , daar komt de lijst:
Floshke 872 Visser 278 ( onder voorbehoud)
Volgendeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:05
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Mientje...... Pak eens een spiegel en hou die voor je gezicht
En je ziet de mens die ik zojuist op jouw profiel zag staan, toen ik je foto's doorbladerde.
* Wat een mooi bijzonder uniek talentvol mens ben jij * Geniet van de talenten die God jou gegeven heeft * Dank God voor de schoonheid van het mens zijn * Geniet van je leven dat God je iedere dag geeft
God heeft jou gemaakt, je bent liefdevol in Zijn ogen. Hij geniet er innig van als Hij naar jou omziet. God wil absoluut niet dat jij vragen hebt over je zelfbeeld.
Laat de mening van anderen niet dat beeld beschadigen wat God van jou heeft. Anderen die onder het mom van religie zeggen dat die paar gebrekjes aan jou oorzaak zijn van zonde, demonen enz. zijn liefdeloos bezig. God heeft jou lief om wie jij bent. Uniek, gaaf, een kind van je Vader mag jij zijn. Dank God voor jouw leven, geloof dat Hij jou liefheeft en God zal jou zegen geven. |
Kan mij hier volledig bij aansluiten, Mientje!
Jij geeft aan een kind van God te zijn...voor God zijn al Zijn kinderen parels...jij dus ook!!!!
een lieve virtuele knuffel, José
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 29 september 2010, 23:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:07
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | Gij zult niet echtbreken.....dat van jezelf niet en dat van een ander niet |
Precies jonathan dat bedoel ik nou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:07
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Hier nog zo'n geweldig recept...:
Eend met whiskey
Koop een eend van ongeveer 5 Kg voor 6 personen, twee grote flessen scotch whiskey, spekreepjes en een fles olijfolie. De eend larderen met het spek en de binnenkant inwrijven met zout en peper. De oven voorverwarmen op 180 graden voor 10 minuten. Een longdrink glas voor de helft vullen met whiskey. De whiskey opdrinken gedurende het opwarmen van de oven. De eend op de muur...vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whiskey uitschenken. Het tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven plaatsen. Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en twee blazen bullen met whiskey. De klazen opdlinken en de scherven van et ielste klas oplaapen. Nog een aalff klas insjenke en opdlinke. Na en nalff uul de hoven opedoen om deent te sjekke. Blantwondezalf in de padkamer ganaale en oep de povekand van de rinkeland doen. Denove nesjot geve. Twi glose insjenke ven de twie glose biski tmiddelste glas opsoepe. De nove opedoen na dieste bles bieske leegis, en de sjotel vastpakke. De blandwondesalf op de binnekand van de twiejande doen en deent oeprape. Dander glasse bisski oepdrinke. Deent nogis oeprape en met nen nantdoek de blandwondzalf van deent vege. Zen ande ontvette me bissky en den tuup salf kier oeprape. Tkapot glas opvege en deent terug inden ove zitte. Deent oprape en den ove opedoen. De twiede fles biski opedoen en oeprape van de keukenbloor. Opstaan van de bloer entvettig spek onder dekas vege. Nogis oepstan van de bloer en dan tochma blieve zitte. De bles op de grond sette. Ban de teut drinke, de klase zen oep of kapot. Den ove afzette, doege toedoen en deniele nacht ronke. De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise. De hele namiddag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond afwassen. De twee lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagtabletten kopen. |
in één woord schitterend ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:14
|
|
|
|
Eend met whiskey
Koop een eend van ongeveer 5 Kg voor 6 personen, twee grote flessen scotch whiskey, spekreepjes en een fles olijfolie. De eend larderen met het spek en de binnenkant inwrijven met zout en peper. De oven voorverwarmen op 180 graden voor 10 minuten. Een longdrink glas voor de helft vullen met whiskey. De whiskey opdrinken gedurende het opwarmen van de oven. De eend op de muur...vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whiskey uitschenken. Het tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven plaatsen. Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en twee blazen bullen met whiskey. De klazen opdlinken en de scherven van et ielste klas oplaapen. Nog een aalff klas insjenke en opdlinke. Na en nalff uul de hoven opedoen om deent te sjekke. Blantwondezalf in de padkamer ganaale en oep de povekand van de rinkeland doen. Denove nesjot geve. Twi glose insjenke ven de twie glose biski tmiddelste glas opsoepe. De nove opedoen na dieste bles bieske leegis, en de sjotel vastpakke. De blandwondesalf op de binnekand van de twiejande doen en deent oeprape. Dander glasse bisski oepdrinke. Deent nogis oeprape en met nen nantdoek de blandwondzalf van deent vege. Zen ande ontvette me bissky en den tuup salf kier oeprape. Tkapot glas opvege en deent terug inden ove zitte. Deent oprape en den ove opedoen. De twiede fles biski opedoen en oeprape van de keukenbloor. Opstaan van de bloer entvettig spek onder dekas vege. Nogis oepstan van de bloer en dan tochma blieve zitte. De bles op de grond sette. Ban de teut drinke, de klase zen oep of kapot. Den ove afzette, doege toedoen en deniele nacht ronke. De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise. De hele namiddag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond afwassen. De twee lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagtabletten kopen. |
M'n zoon doet de koksopleiding maar dit recept is kompleet mislukt. Het whiskeygebeuren ging nl. niet door. Tja , dat heb je he met die overheidsregeltjes: Geen alcohol onder de 18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:15
|
|
|
|
gaat ff niet goed geloof ik
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op woensdag 29 september 2010, 23:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:21
|
|
|
|
Wat jammer dat een stukje, al geschreven in januari, opgerakeld wordt en van commentaar wordt voorzien. Had dan op z'n minst eerder gereageerd of nog liever, per mail. Zwijgen op het forum was beter geweest.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 29 september 2010, 23:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hoi Marijan, ik vecht de verklaring van het woord afgod niet aan. Ik kan ook wel respecteren wat jouw mening is.
Ik was niet duidelijk in mijn reactie op het forum zie ik nu. Bij mij is het eigenlijk te doen om de ondertoon en natuurlijk om de titel van deze topic: "boedha is één van de fabricaties van satan". Dan waren er ook nog enkele uitlatingen die ik via de mail kreeg van de bedenker van deze topic die me ertoe hebben aangezet om even te reageren.
Frank |
Is duidelijk hoor, Frank.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:26
|
|
|
|
ik was vandaag aan het werk bij een zéér rijke stinkerd. op het landgoed had meneer 5 hondjes ... waarvan ik er op een gegeven moment 2 van aan mijn broek had hangen ... die heb ik dus maar even vliegles gegeven ... zielig? welnee ... had tie ze maar beter op moeten voeden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:29
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | ik was vandaag aan het werk bij een zéér rijke stinkerd. op het landgoed had meneer 5 hondjes ... waarvan ik er op een gegeven moment 2 van aan mijn broek had hangen ... die heb ik dus maar even vliegles gegeven ... zielig? welnee ... had tie ze maar beter op moeten voeden. |
Je had er ook hotdogs van kunnen maken. Dan was het wel zielig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:30
|
|
|
|
leanne was zeker jarig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:30
|
|
|
|
"Hechtingsproblematiek"
Zo duidde mijn diagnose een paar jaar geleden... Na intensieve therapie ben ik nu gelukkig redelijk "normaal" (of iig zo normaal als een mens kan worden)...dat was ik al, maar voelde me zo niet en het heeft heel veel staren naar mijn binnenste gekost om me te realiseren dat ik net zo ben als ieder ander.
Lieve Mientje, ik lees van alles over wat mensen je wijsmaken en aanpraten...maar heb je wel eens geprobeerd om je gewoon helemaal op God te richten? Genezing komt niet van mensen! Natuurlijk kunnen ze je heel goed helpen om dingen op een rijtje te zetten, maar als het gaat om echte, innerlijke en volledige genezing kan alleen God daarin voorzien.
Ik ben ruim een jaar lang trouw twee keer per week naar mijn therapiegroep geweest, en nog steeds heb ik gesprekken...maar alles wat ik tot nog toe bereikt heb, had ik nooit kunnen bereiken door God's liefde die in mij aan het werk was... Richt je tot God, laat Hem Zijn werk doen in je en verwacht het absoluut niet van mensen...want die kunnen niet in jou doen wat God wél kan!
Als je alle dingen uit handen geeft aan God, zal Hij er exact dat mee doen wat er mee gedaan moet worden...beloofd! Het enige dat jij hoeft te doen is loslaten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:34
|
|
|
|
twee zielen, één gedachte.... laten we hopen dat er niet meer op gereageert wordt, zodat het onderwerp weer snel van tafel mag!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:34
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | leanne was zeker jarig  |
Welnee! 
We feliciteren iedereen hier altijd lukraak met van alles...vinden we leuk!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:39
|
|
|
|
Eend met whiskey
Volgens mij ben je ervarings-deskundige! Enneh...aan het accent te horen kom je ergens uit de buurt van Utregg zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:40
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Jetz gehts losssssss...
Aangezien Annet niet meer op of neer kon van de pijn en mede daardoor al wat slapeloze nachtjes heeft gehad... ja ik weet, mijn gesnork doet er ook geen goed aan... heb ik haar hedenmorgen bij het ziekenhuis afgegeven. Voorlopig moeten medicijnen zorgen voor de slaap en pijnbestrijding.
Jullie zullen haar sprankelende aanwezigheid op forum en cm-chat voorlopig moeten missen.. 
(en ik eet voorlopig weer uit de muur... ) |
hééey maat ... zie het positieve hier van in ... tuurlijk is het niet leuk om je vrouw in het ziekenhuis achter te laten ... maar ze is in goeie handen ik zal voor jullie bidden pieter ... en zeg annette dat ik met jullie meeleefd heeft ze een laptop? ...
en btw ... kom gerust langs om bij me te komen eten ... k'heb een kast vol aviko
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:49
|
|
|
|
je stukje raakt me tot diep in mijn hart mientje; ik heb recent afscheid moeten nemen van een pleegzoontje, die een enorm laag zelfbeeld heeft opgelopen, door de pijn die mensen hem hebben aangedaan; maar ik ben er van overtuigd; dat God gebroken harten heelt, en een heel byzonder lijntje heeft naar dit manneke........ weet je mientje; er staat in de bijbel; de engel van de Heere, schaart een onoverinnelijke legermacht rondom degene die Zijn wil betracht hoe klein hij is (zich voelt), of hoe groot! zalig degene die in gevaar, alleen op HEM vertrouwt!! psalm 34
Hij is een God die erom bekent staat, dat Hij gebroken harten heelt; al is dat in sommige gevallen een moeizaam proces!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:49
|
|
|
|
zelf denk ik, om op Gods schepping zuinig te zijn ... de aarde van ongekende schoonheid te onderhouden en van te genieten ...
graag jullie reaktie's ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:55
|
|
|
|
Hey Pieter ,
Ik had haar vandaag al gemist ... dacht ik kijk even zodat ik kan vragen of het vandaag beter met haar gaat ... en ja , nu lees ik je bericht ... Wil je haar de Belgische groetjes van me overmaken ... en veel sterkte , veel rust en het allerbeste .... Ook voor jou en de kinderen , veel sterkte ... want zonder moeken is het toch niet zo leuk in huis hé .... Groetjes Sofie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:56
|
|
|
|
|
still thinking about you, piekie!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 00:07
|
|
|
|
Woensdag 29 September:
LIEFDE SLAAT DE DEUR DICHT!
Het leven met MIJ betekent geen vrijwaring van moeilijkheden, maar Vrede IN de moeilijkheden. MIJN leiding komt vaak via gesloten deuren, liefde slaat deuren dicht en liefde opent deuren. Blijdschap is het gevolg van een aanvaarden van MIJN wil, in geloof en vertrouwen, ook al schijnt het geen zaak van vreugde te zijn. MIJN dienstknecht Paulus leerde deze les van dichtgeslagen deuren, toen hij zei: Onze lichte verdrukking, die weldra voorbijgaat, bewerkt voor ons een alles verre te boven gaand eeuwig gewicht van heerlijkheid. Verwacht tegenslagen tot je dit geleerd hebt - het is de enige weg. Blijdschap is de dochter van de innerlijke rust.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 00:09
|
|
|
|
Bedankt voor alle mailtjes en berichtjes! Mijn dank is zeer groot!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 00:10
|
|
|
|
| TALIET435 schreef: | | wanneer je maar wil haha zijn geen tijden aan verbonden maar meeste zijn na 8en aanwezig !!! |
zal dat kippenhok wel weer eens bezoeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 00:27
|
|
|
|
Ohh...das nie leuk nie, veel sterkte, dat jullie snel weer zeer gezegend en supergelukkig herenigd mogen worden. Groetjes Miek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 00:39
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Bedankt voor alle mailtjes en berichtjes! Mijn dank is zeer groot!!!
 |
Maaike en Leanne....van harte gefeliciteerd!
|
|
| Naar boven |
|
|