| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 19:23
|
|
|
|
indien een zoon: Adolf (heeft-ie zelf gezegd) indien dochter: Eva (naar Eva Braun, vriendin van Adolf. je moet toch een beetje in dezelfde kring blijven, he)

ik denk zelf dat het een dochter wordt (gezien het relaas over de verspreking van dochterlief)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op donderdag 30 september 2010, 19:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 19:28
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | indien een zoon: Adolf (heeft-ie zelf gezegd) indien dochter: Eva (naar Eva Braun, vriendin van Adolf. je moet toch een beetje in dezelfde kring blijven, he)

ik denk zelf dat het een dochter wordt (gezien het relaas over de verspreking van dochterlief) |
gewoon ff je naam bij t lijstje griff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 19:29
|
|
|
|
CARIN303 schreef: Hier kun je alvast gaan raden of Pieter en Annette een zoon of dochter krijgen en wat de naam gaat worden!
Succes!
vul de lijst maar aan.
carin 303.......zoon pieter jr. mario216.......dochter annie grace585........zoon sam griffin748 .......meisje eva
Laatst aangepast door GRACE585 op donderdag 30 september 2010, 19:21 Naar boven Deze reactie is niet okee
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 30 september 2010, 19:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 19:36
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee , ga jij maar naar Feyenoord, daar is wat aan.  |
Tsss..Feyenoord , het enige wat die club ècht goed kan is wedstrijden verliezen! Ga dan maar eens wel naar de picknick, voetbal , (en neem die mee) daar kun je alleen maar vrienden winnen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 19:38
|
|
|
|
| FLOSHKE872 schreef: | WAT BETEKENT VRIENDSCHAP?
VRIENDSCHAPPEN KUNNEN MOOI ZIJN.
OP ELKAAR BOUWEN EN ELKAAR TE BEMOEDIGEN. |
Ik begrijp niet zo goed waarom je hier een topic over opent! Zelf schrijf je namelijk erg positief hier over, wat is je discussiepunt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOHANN706
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 19:42
|
|
|
|
Wie Wil hier Aanstaande zondag met mij heen?
Groeten Johann
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 19:48
|
|
|
|
mar; volgens mij hanteer je twee stellingen, als ik je goed begrepen heb; - je gaat niet naar een gemeente, om dat je dat onnodig vind - je ziet kerkgang en/of eigen geloofsbeleving thuis als een keuze tussen de Heere Jezus / farrizeers en sadduzeen....
heb ik dat goed begrepen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 19:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik denk niet dat de redactie echt bezwaren heeft tegen dit topic. Het lijkt me heel sterk toe, we hebben vroeger een vrijgezel-van-de-week-topic gehad. |
Cool gaan we weer doen, okay?
Vrijgezel van deze week is Tessybear leuke, vlotte en spontane meid, slechts 28 lentes jong!
Je kunt met haar lachen, serieus praten en mega goed koffiedrinken 
Dus vrij-gezellige mannen tot 35 jaar, mail naar deze leuke dame!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 19:58
|
|
|
|
Hier kun je alvast gaan raden of Pieter en Annette een zoon of dochter krijgen en wat de naam gaat worden!
Succes!
vul de lijst maar aan.
carin 303.......zoon pieter jr. mario216.......dochter annie grace585........zoon sam griffin748 .......meisje eva jonathan890......meisje helga....spreek uit als ''hèlkaa'' van Allo Allo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 19:59
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Cool gaan we weer doen, okay?
Vrijgezel van deze week is Tessybear leuke, vlotte en spontane meid, slechts 28 lentes jong!
Dus vrij-gezellige mannen tot 35 jaar, mail naar deze leuke dame!! |
shit ben al bezet....en ze valt buiten mijn doelgroep
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 20:01
|
|
|
|
momenteel zit een kat mijn arm te likken..... kan dat beest niet gewoon bij een schilder gaan werken om de deurposten te schuren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 20:07
|
|
|
|
Hier kun je alvast gaan raden of Pieter en Annette een zoon of dochter krijgen en wat de naam gaat worden!
Succes!
vul de lijst maar aan.
carin 303.......zoon pieter jr. mario216.......dochter annie grace585........zoon sam griffin748 .......meisje eva jonathan890......meisje helga....spreek uit als ''hèlkaa'' van Allo Allo Tess731........meisje Petra
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 30 september 2010, 20:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 20:09
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Cool gaan we weer doen, okay?
Dus vrij-gezellige mannen tot 35 jaar, mail naar deze leuke dame!! |
Heb ik het weer gedaan! Ben ik zo vervelend dat je me nou al aan de man wil krijgen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 20:27
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Heb ik het weer gedaan! Ben ik zo vervelend dat je me nou al aan de man wil krijgen?  |
Meid, je boft maar weer dat ze jou nomineren!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 20:41
|
|
|
|
Woensdag 30 September, Hand. 28: 16-23; Tegenspraak.
Eindelijk - daar zit Paules. Na een lange reis is hij aangekomen in de hoofdstad van het grote Romeinse Rijk: Rome. Hij krijgt verlof om op zichzelf te wonen. Maar er wordt wel een soldaat aangewezen om hem in zijn eigen woning tw bewaken. Paules kan niet zo maar gaan en staan waar hij wil. Na een paar dagen roept Paules de leiders van de Joden in Rome bij elkaar. Zij zijn erg benieuwd naar wat Paules zo al te vertellen heeft. Ze hebben al iets van die 'sekte'van de christenen gehoord. In elk geval hebben ze begrepen dat de leer van die zogenaamde christenen overal tegenspraak vindt. Overal tegenspraak. Zo was het toen. En zo is het nu. Het evangelie wordt tegengesproken. In Rome. In Moskou. In Washington. In Amsterdam. Overal. Het is ook een vreemd verhaal, die geschiedenis van Jezus. Zo'n arme rabbi uit Nazaret. Gearresteerd als een oproerkraaier. Gekruisigd als een moordenaar. En dan die vreemde praatjes over Zijn opstanding uit de dood! En over Zijn hemelvaart. Je moet het maar geloven! Wie bewijst het? Nee, de Joden vinden het evangelie maar ergelijk. En de niet-Joden, de Grieken, de Romeinen, die vinden het maar dwaasheid. Overal klinkt de tegenspraak. Toen en nu. Maar ondanks de tegenspraak wordt het evangelie nog steeds verkondigd. Het ongelofelijke mogen wij geloven: God is mens geworden en heeft onder ons gewoond! En Zijn Rijk zal komen, het Rijk waarvan Jezus de Koning is. Dan zal alle tegenspraak verstommen, eens en voor altijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 20:43
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Hier kun je alvast gaan raden of Pieter en Annette een zoon of dochter krijgen en wat de naam gaat worden!
Succes!
vul de lijst maar aan.
carin 303.......zoon pieter jr. mario216.......dochter annie grace585........zoon sam griffin748 .......meisje eva jonathan890......meisje helga....spreek uit als ''hèlkaa'' van Allo Allo Tess731........meisje Petra | pieter649...... (zal niet mee doen... gevalletje voorkennis)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 20:53
|
|
|
|
Succes!
vul de lijst maar aan.
carin 303.......zoon pieter jr. mario216.......dochter annie grace585........zoon sam griffin748 .......meisje eva jonathan890......meisje helga....spreek uit als ''hèlkaa'' van Allo Allo Tess731........meisje Petra Marijan072........meisje Marijan (de wens is de vader van de gedachte )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:01
|
|
|
|
Misschien is dit wat je zoekt? Vond ik altijd een hele mooie:
Toon Hermans..
vriend,;
je hebt iemand nodig stil en oprecht die als het erop aan komt voor je bidt of voor je vecht pas als je iemand hebt die met je lacht en met je grient dan pas kun je zeggen: 'k heb een vriend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:06
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Heb een heel klein balkonnetje  |
Hebt nog 3 maanden om te verhuizen
Ik kom.
Mario , daar komt de lijst:
Floshke 872 Visser 278 ( onder voorbehoud) Zinga672
Volgendeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:09
|
|
|
|
En niemand weet waar ik woon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:15
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Misschien is dit wat je zoekt? Vond ik altijd een hele mooie:
Toon Hermans..
vriend,;
je hebt iemand nodig stil en oprecht die als het erop aan komt voor je bidt of voor je vecht pas als je iemand hebt die met je lacht en met je grient dan pas kun je zeggen: 'k heb een vriend |
een mooi gedicht van Toon Hermans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:20
|
|
|
|
Vriendschap...
...niet iets voor de mond... ...maar voor hart en handen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:30
|
|
|
|
|
Fijn dat je CM zo als warm nest mag ervaren, Mientje! Geniet ervan en hou dat vast, dwars door allerlei stormen heen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:33
|
|
|
|
Vrienden zijn mensen die om elkaar geven , En samen blijven , liefst voor het leven . Vrienden overbruggen afstand en tijd En deinzen niet terug voor woorden en strijd . Vrienden denken vaak aan elkaar Of sturen de ander een klein gebaar .
Van wie het is , weet ik niet ... niet van mij... maar ik bewaar het al een paar jaar omdat ik het zo mooi vind ... want vrienden hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn , om toch ... ieder met zijn eigenheid , vrienden te blijven.
Laatst aangepast door
|
SOFIE807
|
op donderdag 30 september 2010, 21:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:50
|
|
|
|
| ROOS166 schreef: | Lieve crossie...
Dank je wel!!! wat een prachtige tekst zooo waardevol om te lezen. en helemaal waar.....jullie steun en gebed doet me zo goed.....
liefs Roos |
Hey Roos, Fantastisch nieuws!! Om stil van van te worden in dankbaarheid! En dan daarna dansen van vreugde natuurlijk! Liefs, Grace
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEO571
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:50
|
|
|
|
Hoi Haico, wat geloof je zelf Geloof je dat het waar is wat er allemaal staat Laat je niet misleiden jongen. Lees het in de juiste context. In jou geplaatste stuk wordt het uit zn verband getrokken namelijk. Lees het maar eens goed. Vraag wel de Heilige Geest daarbij de juiste waarheid te geven.
Ik wens je Gods rijke zegen toe
Groetjes Leo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:52
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Heb een heel klein balkonnetje  |
Als het teveel wordt schrap je mij maar van de lijst. Blijven Floshke en Zinga over. Moet kunnen , toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Als het teveel wordt schrap je mij maar van de lijst. Blijven Floshke en Zinga over. Moet kunnen , toch? |
Je bent welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:54
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Tsss..Feyenoord , het enige wat die club ècht goed kan is wedstrijden verliezen! Ga dan maar eens wel naar de picknick, voetbal , (en neem die mee) daar kun je alleen maar vrienden winnen!! |
Nee joh, ze hebben de supporters zo hard nodig. Komen ze tenminste een beeeeeetje van de schulden af.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:57
|
|
|
|
Hallo Pieter en Annet ik wil jullie heel veel sterkte wensen en dat alles goed mag gaan GOD.s zegen toegewenst. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|