| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:15
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Zo, en toen was ik weer thuis .
Dank je wel voor jullie medeleven. Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu. |
Hoi Annet!! Fijn dat je weer op honk bent......heel veel sterkte toegewenst met de laatste loodjes......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:16
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Zodra je aangeeft dat het persé op die ene dag zou moeten, leg je er toch al een soort waarde-oordeel in? Jij wilt de zaterdag als rustdag houden? Prima! Anderen doen dat op zondag? Laat ook die mensen in hun waarde als broer/zus! Dat is volgens mij de boodschap waar ook Paulus het over heeft... |
Henk, volgens mij dus niet.... Het liefst zou ik jou gelijk geven, maar ik weet dat het niet zo is.... YHWH zegent diegene die dat weten.....en dat ook vast houden!!!!! Zelf ervaar ik dat ook dagelijks in mijn leven toen ik daar achter kwam.
http://www.youtube.com/user/Yeshalem777?feature=mhum#p/f/7/s863GYbC3o0
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 4 oktober 2010, 21:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:17
|
|
|
|
Ik ben al een poosje op zoek naar muzikanten om een christelijke band/orkest op te richten... Zelf speel ik Trompet, Trombone en Percussie... Er valt dus nog veel in te vullen:
1 of 2 Zangers. 1 of 2 Zangeressen. Drummer. Basgitaar. 2x Gitaar. Piano. Keyboard. Viool. Accordeon.
Eigenlijk zijn alle muziekinstrumenten welkom.[i]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:21
|
|
|
|
| SMULPOTJE144 schreef: | Ik ben al een poosje op zoek naar muzikanten om een christelijke band/orkest op te richten... Zelf speel ik Trompet, Trombone en Percussie... Er valt dus nog veel in te vullen:
1 of 2 Zangers. 1 of 2 Zangeressen. Drummer. Basgitaar. 2x Gitaar. Piano. Keyboard. Viool. Accordeon.
Wat voor soort muziek wil je gaan maken dan?
Eigenlijk zijn alle muziekinstrumenten welkom.[i] |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:21
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Henk, volgens mij dus niet.... Het liefst zou ik jou gelijk geven, maar ik weet dat het niet zo is.... YHWH zegent diegene die dat weten.....en dat ook vast houden!!!!! Zelf ervaar ik dat ook dagelijks in mijn leven toen ik daar achter kwam... |
Zo ervaar ik nog steeds de zegen van de beleving van een andere rustdag in mijn leven. Het gaat in mijn ogen niet om de letter der wet (ofwel het exacte tijdstip), maar om het geven van ruimte aan God in je leven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:26
|
|
|
|
Hierbij kun je iemand voordragen die het snoepje van de week wordt! Wel onderbouwen graag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Zo ervaar ik nog steeds de zegen van de beleving van een andere rustdag in mijn leven. Het gaat in mijn ogen niet om de letter der wet (ofwel het exacte tijdstip), maar om het geven van ruimte aan God in je leven... |
Henk waar gaat het om????
Om wat jij voelt of omdat wat YHWH zegt????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Zo, en toen was ik weer thuis .
Dank je wel voor jullie medeleven. Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu. |
Welkom thuis Annette... Ik hoop voor je dat de pijn uit te houden blijft... sterkte !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:27
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hierbij kun je iemand voordragen die het snoepje van de week wordt! Wel onderbouwen graag. |
Snoepje
Denken ze dalijk allemaal dat ze der aan mogen li....eh...snoepen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:28
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Henk waar gaat het om????
Om wat jij voelt of omdat wat YHWH zegt???? |
Ik zelf, leef in Zijn leefregels en het is niet moeilijk....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:28
|
|
|
|
Hierbij draag ik Chatuliem voor als snoepje van de week en waarom?
Hij is grappig,charmant,staat erg voor z`n mening en mag graag een discussie uitlokken!
Dus vrijgezellige dames , bekijk het profiel eens van deze veelzijdige man!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:29
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
SMULPOTJE144
|
op dinsdag 5 oktober 2010, 20:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:29
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Henk waar gaat het om????
Om wat jij voelt of omdat wat YHWH zegt???? |
Bij wat JHWH zegt mag een mens zich goed voelen! En God zegt dat het goed is voor een mens om een rustdag te houden. Dat doen we beiden...dus wat is het probleem?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:35
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
SMULPOTJE144
|
op dinsdag 5 oktober 2010, 20:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:36
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik moet er ff niet aan denken, dit is de 1e dierendag zonder mijn lieve Mickey. Bijna 16 jaar heb ik hem altijd extra verwend op deze dag en nu kan het niet meer.
Mis 'm nog elke dag....
José |
Heey Josina........ik weet hoe je je voelt.... Ik heb een aantal weken geleden Loekie in moeten laten slapen. Zo"n lieve kat krijg ik nooit meer.......heb haar ruim 17 jaar gehad.... Voorlopig geen beestjes meer..........sterkt hoor meis... Lekker jezelf verwennen op zo"n dag...........ook leuk!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:37
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
SMULPOTJE144
|
op dinsdag 5 oktober 2010, 20:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:37
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Zodra je aangeeft dat het persé op die ene dag zou moeten, leg je er toch al een soort waarde-oordeel in? Jij wilt de zaterdag als rustdag houden? Prima! Anderen doen dat op zondag? Laat ook die mensen in hun waarde als broer/zus! Dat is volgens mij de boodschap waar ook Paulus het over heeft... |
Helemaal mee eens! Het kwetst mij om te lezen dat ik, omdat ik de zondag als rustdag hou, niet de goede God zou vereren.
we lezen toch allemaal hetzelfde Woord van God? De God van jou, Mar, is toch echt dezelfde God waar ik in geloof.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:39
|
|
|
|
Gospel, homecoming... Uiteraard is eigen inbreng welkom...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKJAN473
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:40
|
|
|
|
Hallo mensen,
Ik heb afgelopen vol nieuwsgierigheid afgewacht hoe het CDA uit de onderhandeling met VVD en PVV zou komen en hoe zwaar de standpunten van Wilders wegen in het regeerakkoord.
In zekere zin ben ik teleurgesteld ik ben een potentiele stemmer en de kans dat dit zo blijft word nu zeer klein.
Het lijkt er veel op dat het CDA in paniek is geraakt en op deze manier (de iets rechtsere) katholiek uit het zuiden weer wil terugwinnen. Die veelal nu Wilders hebben gestemt. Het zou mij niet verbazen dat (de iets linksere) protestant het nu af laat weten bij de volgende verkiezingen. Tot deze groep behoor ikzelf, en ik ben nu al uit over mijn volgende keuzes.
Hoe staan jullie hierin?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:43
|
|
|
|
| SMULPOTJE144 schreef: | Ik ben al een poosje op zoek naar muzikanten om een christelijke band/orkest op te richten... Zelf speel ik Trompet, Trombone en Percussie... Er valt dus nog veel in te vullen:
Eigenlijk zijn alle muziekinstrumenten welkom.[i] |
Gaaf! Ben hier zeker wel voor in, alleen het is een beetje erg uit mijn buurt helaas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:45
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
SMULPOTJE144
|
op dinsdag 5 oktober 2010, 20:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:46
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hierbij draag ik Chatuliem voor als snoepje van de week en waarom?
Hij is grappig,charmant,staat erg voor z`n mening en mag graag een discussie uitlokken!
Dus vrijgezellige dames , bekijk het profiel eens van deze veelzijdige man! |
hm...snoepje..... is een zuurstok ook een snoepje??
Nee hoor Chat...ik mag jou wel, al zijn we het over sommige dingen niet helemaal eens, met jou kan je tenminste nog wel een goede discussie opzetten, want jij onderbouwt je standpunten tenminste.
@Carin..... je hebt gelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:47
|
|
|
|
| SMULPOTJE144 schreef: | Gospel, homecoming... Uiteraard is eigen inbreng welkom... |
nou smulpotje,
ik bespeel hammond, motif xs 7 en tyros 4 ook gecombineerd. Hou niet van "rock" op geestelijk gebied.
zegt het maar????
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 4 oktober 2010, 21:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:49
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]Hoi Alous,
Ik kan je helaas geen raad geven want dan zou ik spreken uit eigen ervaringen. Waardoor ik dus zeg dat ik ook met verlatingsangst te maken heb. Door die verlatingsangst is er ook een bindingsangst. Wat ik ergens normaal vind. Zo ervaar ik het toch. Hoe groot en sterk en oprecht de hunker ook is naar een dierbaar iemand ben ik toch meer bang dan te kunnen genieten van een eventuele vriendschap. Welke vorm die vriendschap ook heeft. Ook ik moet daar iets aan doen want anders raak ik zo sociaal geïsoleerd.
Samen met jou kijk ik dus uit naar ervaringen maar vooral naar oplossingen voor deze problemen.
Frank[/quote
Jij ook sterkte dan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:52
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hierbij kun je iemand voordragen die het snoepje van de week wordt! Wel onderbouwen graag. |
Voor komende week vast een voordracht.........Hannah
de dames mogen Griffin voordragen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:54
|
|
|
|
|
eh...mag ik bedanken voor de eer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:56
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | hm...snoepje..... is een zuurstok ook een snoepje??
|
trouwens wel raar dat een snoepje dat barstensvol met suiker zit een z u u r stok wordt genoemd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:56
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Bij wat JHWH zegt mag een mens zich goed voelen! En God zegt dat het goed is voor een mens om een rustdag te houden. Dat doen we beiden...dus wat is het probleem?  |
Henk, ik zie geen probleem het gaat om wat JWHW zelf zegt...... De wet en de profeten is hetgeen waar ik mijn leerring uittrek. Voor mij de wortel waarop ik geeent ben, stam van Juda....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 4 oktober 2010, 22:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:57
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Hoi Alous,
Een aantal jaar geleden heb ik de diagnose "hechtingsproblematiek" gekregen. Na inmiddels al een ruime poos therapie gevolgd te hebben, zijn er eigenlijk twee dingen die ik geleerd heb:
* De problemen zijn veelal groter dan je in eerste instantie zou denken en behoeven een grondige aanpak. * Als christen is het enorm belangrijk om je geloof ook in dit proces te kunnen betrekken.
Er zijn meerdere goede, christelijke organisaties waar je terecht kunt zoals:
CVPPP: http://cvppp.nl/
Eleos: http://www.eleos.nl/
Wil je meer weten, mail gerust!  |
heeft het geholpen ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:59
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | minder lange wachtlijsten, en een positief christelijke behandeling vind je bij http://www.koinonia.nl/
ik heb er wat betreft relatie-therapie enorme goede ervaringen met een heel fijne empathische therapeute!! |
dank je wel, zit ook in Haarlem volgens mij. Dus een beetje ind e buurt. Wordt dat ook vergoed door je ziektekostenverzekering?? weet je dat??
|
|
| Naar boven |
|
|