| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 17:45
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | alou,
Ik vind dit een heel aangrijpend iets. Want mijn dochter van 16 jaar heeft dit ook bij haarzelf ontdekt.......vorig jaar....
Ikzelf had er nog nooit bij stil gestaan, totdat zij het zelf bij haar ontdekte via internet. Ze heeft mij het, gelukkig verteld, waardoor ik kon weten vanaf welk moment het in haar leven dat ontstaan is.
Emotioneel begrijp ik hoe jij je voelt en hoe moeilijk het voor jou is. Meer kan ik niet zeggen op het forum...... Richt je op de Here Jezus, Hij is een vriend die jou nimmer verlaat....... |
Mijn dochter is voor intake bij PsyQ geweest. Ze heeft veel aandacht gekregen. Ook aan de telefoon hadden ze geen haast en kon ze alles vragen. Fijne ervaring. Nu is het erg moeilijk want ze moet wachten op een vervolg afspraak, beetje tussen wal en schip. Ze moet nu proberen vol te houden. De aanvallen zijn erg heftig terug gekomen. Fijn dat we op deze manier elkaar kunnen steunen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:04
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik hoop in de komende 24 uur de juiste uitslag te geven....
1 hint ga ik nog wel geven... het wordt een joodse naam.... |
Spannend!! Sterkte met alles, kus Loes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:09
|
|
|
|
| VLINDER311 schreef: | klopt wel wat je schrijft, maar bij de schepping van de mens waren we er alleen voor Hem gemaakt. |
Sommige reacties verbazen mij echt... !
Allereerst kreeg Adam een taak... hij mocht de dieren namen geven.
En verder: Er staat toch echt ook dat God omzag naar de mens... waarom zou Adam anders een vrouw hebben gekregen ? Zo goed is God voor ons en mogen wij daar dan ook niet van genieten ?
Jammer dat sommige reacties eenzijdig worden neergezet, dat is mijn mening.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:16
|
|
|
|
Vreemd hoor dat ik nu niet eens meer kan reageren op 't ene topic, waarin ene man beweert dat ik zou oordelen ? Er zit nu een slotje op... ik vind nog wel dat ik iets mag zeggen van de reactie naar mij toe... ik ben me namelijk niet bewust dat ik aan 't oordelen was ... ik vond enkel dat je op zo'n manier niet met elkaar om hoort te gaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:20
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Een combi van beiden, trekt mij eerlijk gezegd wel. Dus én iemand met inhoud én met humor. Anders wordt het wel heel saai. Chat, misschien zou jij de dingen met iets meer humor moeten benaderen? 't Is zoeken naar de juiste mix. |
sorry.....ben al bezet 
Maar wat betreft een aantal van mijn reacties.....ik zal mijn leven beteren en mijn bijdragen die minder inhoudelijk zijn, ergens anders plaatsen. mijn inhoudelijke dingen blijven plaatsen, gedichten .... tja die zijn er wat minder de laatste tijd....zijn nu voor mijn meisie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKJAN473
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:32
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wat ontzettend jammer dat je geen gebruik maakt van je stemrecht en...kom nou niet aan met de smoes dat er toch niet naar je geluisterd wordt. We leven in een democratisch recht en daarvan geldt dat wie de meeste stemmen heeft wint en mag kiezen. Dat er keuze`s gemaakt worden waar jij niet achter staat,dat houd je altijd maar hoe zou jij 16 miljoen Nederlanders het allemaal naar de zin kunnen maken? Dus beste Henk Jan, breng gewoon je stem uit op die partij waar je hart/geloof en ideaal het beste mee overkomt! |
Ik heb uit principe altijd gestemd, schipperde vaak tussen CDA en ChristenUnie af en toe stemde ik anders. Ik sta zelfs nu op het punt CDA als geen optie te bestempelen en ChristenUnie als grote kansmaker op mijn stem.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:38
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Misschien hebben ze wel bananebier malt. Btw. Wat is het adres eigenlijk? |
Fluisterstraat 80 Veenendaal
Er wordt verzocht niet te hard te praten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:39
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Is dit misschien wel leuker? wel tot 16 personen. Erg mooie omgeving Ik ben daar 7 keer geweest.
http://www.kleinebelties.nl/camping/tarieven/groepsaccommodaties.html |
Hardenberg, in the middle of nobody
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:42
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Hardenberg, in the middle of nobody |
Niet zo onaardig doen Mario, ik ben er vlak in de buurt geboren..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:44
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Niet zo onaardig doen Mario, ik ben er vlak in de buurt geboren..........  |
Oké, oké zal niet flauw doen . Ene DJ is er ook geboren, ene Edwin Evers.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op dinsdag 5 oktober 2010, 18:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:46
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik hoop in de komende 24 uur de juiste uitslag te geven....
1 hint ga ik nog wel geven... het wordt een joodse naam.... |
Een meisje en haar naam wordt Esther.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:50
|
|
|
|
Waarom niet gewoon de garage van 1 van de leden versieren,heater er in en allemaal wat hapjes en drankjes meenemen ?In een standaard garage berg je zo een man of 10 toch?Desnoods neem je het huis er bij.......
Nu nog een zot vinden die zn garage cq huis aanbiedt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:51
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | sorry.....ben al bezet 
Maar wat betreft een aantal van mijn reacties.....ik zal mijn leven beteren en mijn bijdragen die minder inhoudelijk zijn, ergens anders plaatsen. mijn inhoudelijke dingen blijven plaatsen, gedichten .... tja die zijn er wat minder de laatste tijd....zijn nu voor mijn meisie. |
Ho ff........'k was nog niet helemaal klaar, Jonathan. Iemand moet namelijk, naast inhoud én humor hebben, ook nog heel erg lief zijn. Dus dat was w.b. dat laatste, toch niet wat geworden.
Maar geniet van jouw meissie, zij zal daar ongetwijfeld anders over denken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:54
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Waarom niet gewoon de garage van 1 van de leden versieren,heater er in en allemaal wat hapjes en drankjes meenemen ?In een standaard garage berg je zo een man of 10 toch?Desnoods neem je het huis er bij.......
Nu nog een zot vinden die zn garage cq huis aanbiedt  |
Waarom dat niet gewoon bij iemand thuis, die een ruime en gezellig woonkamer heeft? Daar moet je toch ook makkelijk 10 man kwijt kunnen. Een garage klinkt zo koud.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:54
|
|
|
|
Over het algemeen ben ik te serrieus aangelegt volgens vele mensen hiero. Zo mogen mensen van mij denken of aan mij iriteren als men ergens niet met mij eens zijn. Want zo durf ik de dingen eerlijk en direct te zeggen wat niet altijd gewardeerd word ik zeg het niet altijd tactvol dat is wat ik aan mezelf zou moeten gaan werken om op die manier niet kwetsent over te komen. Want ja ik weet dat mijn tong scherp is dus mijn excuus als ik jou of ander met mijn woorden diep heb gekwetst ik ben ook niet volmaakt en leef evengoed met gebreken tja wie niet he.
De ene met humor zou ik ook best wel eens meer van willen hebben. Ja ik kan wel lachen maar grapjes maken ben ik slecht in tja sorry. Zo blijf ik gewoon mezelf en ja ik hou van serrieuse onderwerpen die je geestelijk onderbouwen op die wijze dicht tot God te komen.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:55
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Ho ff........'k was nog niet helemaal klaar, Jonathan. Iemand moet namelijk, naast inhoud én humor hebben, ook nog heel erg lief zijn. Dus dat was w.b. dat laatste, toch niet wat geworden.
Maar geniet van jouw meissie, zij zal daar ongetwijfeld anders over denken.  |
Laat dit meissie zelf dan maar even reageren 
Ik ga namelijk écht niet op het forum zetten dat Jonathan lief is, inhoud heeft en humor,kijk wel link uit! hij is namelijk al voorzien en ik geef hem nooit meer weg
Dus, je hebt gelijk Marijan, hij past niet bij jou, succes met verder zoeken!
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op dinsdag 5 oktober 2010, 18:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:57
|
|
|
|
Hmmmm......een meisje krijgt dus de naam;
Hadassah Esther Miriam Sarah of Hannah
Maar hoe heet een jongetje met een joodse naam?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:57
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Over het algemeen ben ik te serrieus aangelegt volgens vele mensen hiero. Zo mogen mensen van mij denken of aan mij iriteren als men ergens niet met mij eens zijn. Want zo durf ik de dingen eerlijk en direct te zeggen wat niet altijd gewardeerd word ik zeg het niet altijd tactvol dat is wat ik aan mezelf zou moeten gaan werken om op die manier niet kwetsent over te komen. Want ja ik weet dat mijn tong scherp is dus mijn excuus als ik jou of ander met mijn woorden diep heb gekwetst ik ben ook niet volmaakt en leef evengoed met gebreken tja wie niet he.
De ene met humor zou ik ook best wel eens meer van willen hebben. Ja ik kan wel lachen maar grapjes maken ben ik slecht in tja sorry. Zo blijf ik gewoon mezelf en ja ik hou van serrieuse onderwerpen die je geestelijk onderbouwen op die wijze dicht tot God te komen.
Shalom, |
Ze zeggen wel eens; op ieder potje past een dekseltje, Anita! Als jij iemand met veel humor treffen, zou je wel eens erg moe kunnen worden van zijn grapjes. Gelukkig is ieder mens uniek! Het is heel belangrijk, dat je jezelf kunt blijven en gewaardeerd wordt om wie je bent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:59
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Vreemd hoor dat ik nu niet eens meer kan reageren op 't ene topic, waarin ene man beweert dat ik zou oordelen ? Er zit nu een slotje op... ik vind nog wel dat ik iets mag zeggen van de reactie naar mij toe... ik ben me namelijk niet bewust dat ik aan 't oordelen was ... ik vond enkel dat je op zo'n manier niet met elkaar om hoort te gaan... |
Je zou diegene nog een mailtje kunnen sturen hierover.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:00
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hmmmm......een meisje krijgt dus de naam;
Hadassah Esther Miriam Sarah of Hannah
Maar hoe heet een jongetje met een joodse naam? |
Uuuh..David, Benjamin, Jonathan....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:00
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Laat dit meissie zelf dan maar even reageren 
Ik ga namelijk écht niet op het forum zetten dat Jonathan lief is, inhoud heeft en humor,kijk wel link uit! hij is namelijk al voorzien en ik geef hem nooit meer weg
Dus, je hebt gelijk Marijan, hij past niet bij jou, succes met verder zoeken! |
Je hebt groot gelijk, Carin. Ik gun hem je van harte, dat mag je van me aannemen! 'k Zou sowieso mijn pijlen nooit gaan richten op iemand die bezet is. Maar er zijn vast nog meer van zulke mannen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 5 oktober 2010, 19:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:01
|
|
|
|
Zondag hoorde ik een preek waarin de dominee een paar mooie uitspraken deed zoals;
De vrouw is de kroon op de schepping
De schepping was Gods speeltuin, Hij sprak en het was er en...Hij zag dat het goed was.
Gaaf hé als je er bij stil staat hoe het was voor God om zulke prachtige dingen te crèeren zoals de sterren, dieren, zon en maan,dag en nacht en de mens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:03
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Over het algemeen ben ik te serrieus aangelegt volgens vele mensen hiero. Zo mogen mensen van mij denken of aan mij iriteren als men ergens niet met mij eens zijn. Want zo durf ik de dingen eerlijk en direct te zeggen wat niet altijd gewardeerd word ik zeg het niet altijd tactvol dat is wat ik aan mezelf zou moeten gaan werken om op die manier niet kwetsent over te komen. Want ja ik weet dat mijn tong scherp is dus mijn excuus als ik jou of ander met mijn woorden diep heb gekwetst ik ben ook niet volmaakt en leef evengoed met gebreken tja wie niet he.
Shalom, |
Weet je ,Anita, de mensen die van zichzelf denken dat ze niet grappig zijn ,hebben vaak een hele scherpe en leuke humor. Dus meid....ook met jou valt er vast te lachen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:04
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Fluisterstraat 80 Veenendaal
Er wordt verzocht niet te hard te praten.  |
STTT...!!! NIET ZO HARD!!!
Het is trouwens Fluiterstraat (dus zonder S)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:05
|
|
|
|
Wij kregen vandaag dubbel gebak (van 2 kanten) i.v.m. de Dag van de leraar.
Lekker, al is het stukje waardering - dat daar uitspreekt - nog belangrijker.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:06
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Je zou diegene nog een mailtje kunnen sturen hierover. |
Ja da's waar... niet bij stil gestaan eerlijk gezegd, maar ik ben bang dat het dan over en weer blijft gaan, en aangezien zijn eerdere reacties hier op het forum heb ik daar geen zin in.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:07
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | moet ineens denken aan het liedje;
Verliefd, tot over mn oren niet te geloven dat het nog kan.....
Ik had er een leuk plaatje bij willen doen maar heb daarover een discussie met mijn pc,die wil namelijk niet
Josina,het klinkt erg rozig en luchtig, kortom...je zit op een roze wolk,gaaf  |
ja, leuk hè. Wist niet meer hoe dat voelde, nu des te meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:13
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Weet je ,Anita, de mensen die van zichzelf denken dat ze niet grappig zijn ,hebben vaak een hele scherpe en leuke humor. Dus meid....ook met jou valt er vast te lachen  |
Vorige week had ik op de jaarbeurs een grapje gemaakt alleen die viel niet goed bij de persoon die spullen verkochte. ik lach helemaal dubbel maar die persoon kon niet lachen ik maakte een grapje over zijn haren zovan oja dan kan je daar ook mee epileren ofzo (want die man had helemaal tot bijna geen haar) Woei hij bleef kalm maar ik kon aan zijn gezicht zien dat het een zuur pruim gezicht trok ik dacht betalen en gelijk weg wezen anders krijg ik een boze man achter mij aan Dus tactvol tja een grap maken ik zeg soms de gekste dingen dan kan ik beter mijn mond dicht houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:15
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Een combi van beiden, trekt mij eerlijk gezegd wel. Dus én iemand met inhoud én met humor. Anders wordt het wel heel saai. Chat, misschien zou jij de dingen met iets meer humor moeten benaderen? 't Is zoeken naar de juiste mix. | Wat ik meer bedoel is, dat humor ook een masker kan zijn. En sommigen verbergen zich alleen maar achter humor. Je moet mn bijdrage ook niet af doen als gemopper, maar veel meer als een oproep om ook eens wat meer zinvolle bijdragen te zien van mensen. Wat betreft mijzelf, aan humor geen gebrek hoor. Kijk maar eens naar de topics, Concurrentie en Petra....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:17
|
|
|
|
Chris' oordeel is er blijkbaar een van onnavolgbare wijsheid. Soms kunnen we hem volgen andere keren weer niet.
Wij hebben ons er bij neer te leggen en gewoon weer verder gaan.
Ik verbeter mijn leven, doe lollig waar lollig kan, ben scherp als het nodig is.
Maar als iemand weer een 1-zins topic start zal ik vragen gaan stellen....in t forum en direct via de mail. 20 onderwerpen starten die weinig zinvols bijdragen, laat de onderwerpen waar wel vele op reageren ondersneeuwen en maken het forum tot een weinig inhoudelijk iets.
|
|
| Naar boven |
|
|