| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:28
|
|
|
|
Ik vind dat je dat niet altijd kan zeggen, ik weet heus wel dat God alles ziet wat je doet. Ik denk dat als het goed voelt voor beiden en je hebt in gebed bij God gebracht dat je dan niet hoeft te twijfelen over of het wel of niet goed is. Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel. Zoniet mail me dan ff.
Groetjes Marianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:41
|
|
|
|
| EVELINE482 schreef: | Ik ben al naar Remco toegeweest in Hoogeveen. Het was geweldig, maar niet wat ik verwachte. groet van eveline |
ik verwacht veel rustige nederlandstalige songs. Was dat ook zo? Zong hij ook nog iets van zn nieuwe cd this is my story?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NINA106
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:45
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Ik heb verlengt en nu al weer spijt die v rouwen hier zijn net moslimaas zo boos, niet in hokjes cel zeker als je reageert  |
Opgelucht?? De moed maar niet opgeven hoor!! Gr. Nina
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NINA106
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:48
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | de aftrap heb je al gedaan. de bal ligt alleen dood op t veld.
misschien eens even een tikkie geven
ik beken schuld :
Ja, heb t voor t huwelijk gedaan, wel met haar getrouwd. Voelde ik mij daar schuldig over? Nee. Weet ik dat God t anders wil? Ja En dan weet ik dat ik daar tegen in ben gegaan, ja. Maar het gebeurde.
Heb t ook gedaan tijdens het huwelijk .... die kids zijn er !!
Heb t ook gedaan na mijn scheiding.
en dan over je vraag van punt 2 antwoord : ook ja, zelfde reden als jij...... de spanning moet er letterlijk en figuurlijk wel eens af.
Ben ik nu een zondaar? | NEE, EEN MENS!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
NINA106
|
op vrijdag 8 oktober 2010, 22:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dus Leanne, je wilt voor elke computer een man!? Is het echt alleen om die computers te doen??? Moeten die mannen ook "schoon" zijn, zoals Suus het beschreef? Want schoon in het Vlaams betekend immers is "niet vuil". Alhoewel ik denk dat Suus met schoon "mooi" bedoelde. Allez, schoon aan de buitenkant dan.
Frank |
Tis toch "kuis" in het Vlaams?Dus 5 struise kuise kerels
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:57
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | sooo, ga je je hele interieur aanpassen grace?
ik zoek een aquariumfilter voor een aquarium van -/+ 300 liter misschien kan ik op cm ook een gokje wagen |
ook zonde vorig jaar alles weggedaan jammer net een jaar te laat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:58
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | De Ardennen zijn voor jouw heel dicht bij. Belg  |
Belg ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:00
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Tis toch "kuis" in het Vlaams?Dus 5 struise kuise kerels  |
Stofzuigen, dweilen, ramen zemen...dat noemt men kuisen in het Vlaams. Een schone man of vrouw kan betekenen dat iemand mooi is. Of het kan ook betekenen dat iemand proper is. Gewassen en netjes.
Een struis iemand is iemand die iets dikker is dan hij of zij moet zijn. Niet overdreven dik dus.
Hé Leanne, heb jij iets met de Vlaamse taal? Aangezien je gedicht van de week en nu weer op deze topic.
Frank (erg Belg )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:03
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | De Ardennen zijn voor jouw heel dicht bij. Belg  |
De Ardenne dichtbij Ja, als je enkele uren in de wagen (zonder files) niet ver vind is het dichtbij ja...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Stofzuigen, dweilen, ramen zemen...dat noemt men kuisen in het Vlaams. Een schone man of vrouw kan betekenen dat iemand mooi is. Of het kan ook betekenen dat iemand proper is. Gewassen en netjes.
Een struis iemand is iemand die iets dikker is dan hij of zij moet zijn. Niet overdreven dik dus.
Hé Leanne, heb jij iets met de Vlaamse taal? Aangezien je gedicht van de week en nu weer op deze topic.
Frank (erg Belg ) |
Allez,hoe kunde gij da nou vragen menneke? Ik weinje yn Fryslan,ik ha alle dagen mei fremde talen te meitsjen.......of zoiets
Kuis is bij ons iets totaal anders he....... ik heb niks mét Belgen maar er ook niks tegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:07
|
|
|
|
Een mens mag fouten maken en dan bij God brengen als we er spijt van hebben.
Marianne
Laatst aangepast door
|
MARIANNE378
|
op zondag 10 oktober 2010, 22:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De Ardenne dichtbij Ja, als je enkele uren in de wagen (zonder files) niet ver vind is het dichtbij ja...
Frank |
Voor de prachtige bossen , neem ik dat er wel graag bij Frank ... voor wat , hoort wat hé en ja , ik klim graag eens Fijn weekend ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:12
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Allez,hoe kunde gij da nou vragen menneke? Ik weinje yn Fryslan,ik ha alle dagen mei fremde talen te meitsjen.......of zoiets
Kuis is bij ons iets totaal anders he....... ik heb niks mét Belgen maar er ook niks tegen |
Sommige reacties van jou Leanne zijn zoals een contract. Je moet steeds de kleine lettertjes lezen om eigenlijk iets te weten te komen...
Frank (die wel iets met Nederlanders heeft...vraag me nu ook weer niet waarom )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:14
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Voor de prachtige bossen , neem ik dat er wel graag bij Frank ... voor wat , hoort wat hé en ja , ik klim graag eens Fijn weekend ... |
hoge bomen vangen veel wind
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:19
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Voor de prachtige bossen , neem ik dat er wel graag bij Frank ... voor wat , hoort wat hé en ja , ik klim graag eens Fijn weekend ... |
Tijdens mijn legerdienst heb ik echt hele mooie plekjes leren kennen in de Ardenne. Samen met andere commando's, zoals Nederlandse, deden we er vele oefingen....De streek rond Dinant en La Roche is echt wel de moeite waard als je van een stevige wandeling houdt.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:20
|
|
|
|
| RIANNE544 schreef: | Vaswtv enige onenigheid over DE naam, ze kregen zoveel adviezen.
Rianne |
De naam was idd nog ff spannend.. Bij Annette op de kamer lag een vrouw die te horen had gekregen dat ze een dochter zou krijgen... had de echo uitgewezen.. De kinderkamer was roze... ze had roze kleertjes bij zich.... er was een meisjesnaam uitgezocht... En toen kwam de bevalling... ze hebben hem Jan genoemd.
Het kostte ons slechts 3 minuten om te bepalen hoe ons kind gaat heten als de echo bij Annette het ook mis heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:22
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Dat begrijp ik maar seks heeft voor mij dus een andere betekenis dan voor jou.Het zou iets moeten zijn dat komt na het ontstaan van die diepe liefde waarin je je ziel en zaligheid blootgeeft waar jij het over hebt,naar mijn idee geef je dus eerst jezelf volledig voor je seks toelaat in een relatie,het hoort bij de verdieping,het is een toevoeging. Het moment van toelaten is voor iedereen anders,de een vindt dat er ook een zegen over een huwelijk voor nodig is,de ander vindt de diepe liefde genoeg.Bijbels gezien vind ik het moeilijk omdat er daar vnl. gesproken wordt over seks door lust.
Het is moeilijk gevoelens te verwoorden,ik hoop dat het nu duidelijker is wat ik bedoel. | Seks is idd bedoeld om je helemaal te geven aan de ander. Wat ik uit jouw opmerkingen opmaak, is een goede relatie voldoende om seks te hebben. Ik breng andere argumenten in, nl. wat voor invloed heeft het op je geestelijk leven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:22
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Belg ?  |
Imitatiebelg bedoelt ie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | De naam was idd nog ff spannend.. Bij Annette op de kamer lag een vrouw die te horen had gekregen dat ze een dochter zou krijgen... had de echo uitgewezen.. De kinderkamer was roze... ze had roze kleertjes bij zich.... er was een meisjesnaam uitgezocht... En toen kwam de bevalling... ze hebben hem Jan genoemd.
Het kostte ons slechts 3 minuten om te bepalen hoe ons kind gaat heten als de echo bij Annette het ook mis heeft. |
Een meisje die de naam Jan kreeg Tja, dan zal ze later wel een identiteitscrisis meemaken...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:31
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Frank (die wel iets met Nederlanders heeft...vraag me nu ook weer niet waarom ) |
Ze bleiten minder rap dan de Belgen en het zijn schone moksjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:33
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Nog even een tip van Flip Het boek Puberbrein schijnt een echte aanrader te zijn.... |
Kan het boek niet vinden op Bol, heb je een schrijver?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:34
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ze bleiten minder rap dan de Belgen en het zijn schone moksjes  |
Een mokke is een vrouw...je bent echt wel op de hoogte van de Vlaamse taal. Ik krijg steeds meer de indruk dat je ook Belgisch bent...
Of de Vlaamse mokkes vlugger bleiten weet ik niet...de Nederlandse mokkes (vooral de Brabantse) zijn wel liever...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Een mokke is een vrouw...je bent echt wel op de hoogte van de Vlaamse taal. Ik krijg steeds meer de indruk dat je ook Belgisch bent...
Of de Vlaamse mokkes vlugger bleiten weet ik niet...de Nederlandse mokkes (vooral de Brabantse) zijn wel liever...
Frank |
google
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:38
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Kan het boek niet vinden op Bol, heb je een schrijver? |
Volgens mij bedoelt Does "Puberbrein binnenstebuiten" van Huub Nelis...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:43
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Ik verdedig de Islam niet. Zeg alleen dat het een beetje vreemd is om andere godsdiensten "eng" te noemen. We leven in een multiculturele samenleving en er zijn zoveel mensen die een ander geloof hebben dan wij, ze wonen naast ons of zijn onze collega's. Het is kwetsend om de ander zijn geloof dan "eng" te noemen. Net of je het over èèn of ander eng beest hebt. Dat wilde ik even aangeven. |
Tja er zijn er maar weinig he die gebouwen invliegen, treinen en hotels opblazen, bommen plaatsen in metro,s, maarja daar zitten wij net niet in he, dus tja hoezo eng kom op zeg wordt wakker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:50
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Terwijl het zo makkelijk is . Gewoon prikken , zoals je met een datum doet. Maar ja , het zal wel op z'n duits moeten. |
In de blessuretijd, net als de doktoren besluiten een keizersnee uit te voeren en net de buik willen openmaken, breken spontaan de vliezen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:51
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | De naam was idd nog ff spannend.. Bij Annette op de kamer lag een vrouw die te horen had gekregen dat ze een dochter zou krijgen... had de echo uitgewezen.. De kinderkamer was roze... ze had roze kleertjes bij zich.... er was een meisjesnaam uitgezocht... En toen kwam de bevalling... ze hebben hem Jan genoemd.
Het kostte ons slechts 3 minuten om te bepalen hoe ons kind gaat heten als de echo bij Annette het ook mis heeft. |
Kan het mis hebben maar is er een baby???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:53
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | In de blessuretijd, net als de doktoren besluiten een keizersnee uit te voeren en net de buik willen openmaken, breken spontaan de vliezen... |
Mario, later als je groot bent zal je zeker deze overbekende uitspraak niet in twijfel trekken: Varium et mutabile semper femina...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:53
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Belg ?  |
Sorry Sofie, was geen aanval op jouw, gekent toch die grapjes toch hoe wij denken over onze aardige zuiderburen.
|
|
| Naar boven |
|
|