ChristianMatch

Forum

geboorte
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 16:53

HAAS141 schreef:
cm baby's lijken wel uit de lucht te vallen Knipoog smiley
ook wij verwachten over enkele weken onze eerste kindje Lachende smiley

we waren al op de hoogte via annet Knipoog smiley
alsnog van harte proficiat met je zwangerschap Coole smiley met zonnebril
we hopen ook van jullie hier een berichtje te horen als de kleine er is Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 17:09

HENDUK927 schreef:
boswandeling zit dat niet in een klein flesje Clown smiley of wordt da hier nie bedoelt Gefrustreerde smiley

Die boswandeling zit tegenwoordig zelfs al in een flesje...vroegah moest je die mooi mixen!

stap één was dan je schoenen aantrekken...
stap twee je jas aandoen...

etc, etc, ect... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 9 oktober 2010, 17:11
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 17:41

"Hotel Bazar"

In de dynamische Witte de Withstraat in Rotterdam vind je hotel en restaurant Bazar.
Deze kleurrijke locatie bied je een heerlijk avondje uit. Je waant je op vakantie. Het restaurant is volledig oosters ingericht.
Bazar doet haar naam eer aan; met de kleurige tafeltjes, opvallende lampen en vrolijke muziek doet het restaurant denken aan een markt op een verre vakantiebestemming.
De gerechten op de kaart zijn voornamelijk afkomstig uit Noord-Afrika
en het Midden-Oosten en prettig geprijsd. Zo staat voor € 8,50 de
dagelijks wisselende dagschotel op tafel. In de kelder is er ruimte
voor groepen (tot 100 personen) en op de begane grond kunt u een
biertje of een frisse mintthee drinken aan de gezellige bar.
Je kunt hier terecht voor je ontbijt, lunch en diner.
Het vlees is ook nog eens ritueel geslacht(halal).

http://www.hotelbazar.nl/

Wil dit restaurant al een tijdje eens uitproberen, wie gaat er mee?
De bedoeling is om dit ergens eind November te doen...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 9 oktober 2010, 17:59
Naar boven

Auteur Bericht
SMULPOTJE144

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 17:58

Had ik maar dichterbij gewoond... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 18:11

klinkt leuk en is niet zo heel ver weg...wellicht een mouw aan te passen.
Ligt er wel aan wanneer e.d.
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 18:15

Foei henduk, lelijke zuipschuit! Nee ik bedoel gewoon lopen, paddestoelen bewonderen en genieten van de herfstkleuren!!!
Ga je mee?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 18:28

TESSYBEAR731 schreef:
Dat was dan ook precies wat ik wilde zeggen Knipoog smiley

Weet je Tess, ik ben een fiks aantal jaren ouder dan jij bent en heb ook een stuk meer levens ervaring......toen ik 28 was wist ik in theorie ook allemaal hoe het moest en hoe mensen het moesten doen. Nu bijna het dubbele aantal jaren ouder weet ik dat de praktijk veel weerbarstiger is dan de theorie en dat bedoelde ik te zeggen............ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:03

WILLEMIJN232 schreef:
Weet je Tess, ik ben een fiks aantal jaren ouder dan jij bent en heb ook een stuk meer levens ervaring......toen ik 28 was wist ik in theorie ook allemaal hoe het moest en hoe mensen het moesten doen. Nu bijna het dubbele aantal jaren ouder weet ik dat de praktijk veel weerbarstiger is dan de theorie en dat bedoelde ik te zeggen............ Knipoog smiley

Als ik deze topic lees ben ik al haast blij dat ik nooit kinderen heb gehad... Verlegen lachende smiley ergens mis ik het ook wel. Ik denk zelfs dat ik nooit een puber ben geweest. Tenzij dan toen ik een jaar of 35 was.

Willemijn ben je echt het dubbele van 28 jaar??? Is het dan een "oude" foto..

Sorry, ik kon het niet laten wetende dat dit een ernstig onderwerp is Smiley met dichtgeplakte mond

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE378

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:07

Ik zei ook Chat dat je het in gebed bij God hebt gebracht. Samen bidden tot God. Als je op God vertrouwt en je voelt en denkt dan dat het goed is dan doe je geen fout denk ik. En kom je geestelijk niet in de problemen omdat je het in gebed bij God hebt gebracht.

Marianne

Laatst aangepast door
MARIANNE378
op zaterdag 9 oktober 2010, 19:08
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:16

SMULPOTJE144 schreef:
Had ik maar dichterbij gewoond... Lachende smiley

Je haalt me de woorden uit de mond, Smulpotje. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:18

WILLEMIJN232 schreef:

Ja hoor Willemijn, want iemand van 28 kan absoluut geen levenservaring hebben! De hoeveelheid levenservaring die iemand heeft, heeft weinig te maken met leeftijd...
Dat iemand nog niet zo oud is betekent niet dat diegene niet kan weten waar hij het over heeft...geloof jij mij nou, mijn kennis heeft bar weinig met theorie te maken.

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 9 oktober 2010, 19:20
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:21

Ik wens jullie allemaal een gezellige en smakelijke avond !
Naar boven

Auteur Bericht
SMULPOTJE144

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:23

MARIJAN072 schreef:
Je haalt me de woorden uit de mond, Smulpotje. Lachende smiley

echt jammer..... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:27

TESSYBEAR731 schreef:
Ja hoor Willemijn, want iemand van 28 kan absoluut geen levenservaring hebben! De hoeveelheid levenservaring die iemand heeft, heeft weinig te maken met leeftijd...
Dat iemand nog niet zo oud is betekent niet dat diegene niet kan weten waar hij het over heeft...geloof jij mij nou, mijn kennis heeft bar weinig met theorie te maken.

Volgens mij zegt Willemijn dit niet hoor, Tess. Op het gebied van pubers opvoeden, zal zij in ieder geval meer levenservaring hebben. Ik zeg liever niks over dit onderwerp, omdat ik geen (levens)ervaring op dit gebied heb.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:33

ANGELIQUE327 schreef:
potjandikkie...zet ik eindelijk es een serieus bericht hier...en geen mens is geinteresseerd.... waar blijven nou die echte boswandelaars? de romantici die meer zien in een bos als alleen maar bos?

Misschien is het handig om er een datum en een plaats aan vast te koppelen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:40

MARIJAN072 schreef:
Volgens mij zegt Willemijn dit niet hoor, Tess. Op het gebied van pubers opvoeden, zal zij in ieder geval meer levenservaring hebben. Ik zeg liever niks over dit onderwerp, omdat ik geen (levens)ervaring op dit gebied heb.

Dat is wél hoe de reactie op mij over komt...haal nergens uit dat het enkel over het opvoeden van pubers zou gaan.

Het is inderdaad zo dat ik (nog) geen ervaring heb met het opvoeden van pubers, maar waar ik wel ervaring mee heb is puber zijn!
Wat dat betreft heb ik niet een voorbeeldjeugd gehad, en flink in de knoop gezeten. Zal verder niet te veel op de details ingaan...
Juist daarom heb ik me later verdiept in het zgn. "puberbrein" en wel degelijk geleerd hoe de psyche van een puber werkt.

Inka kan er mee doen wat hij wil, tenslotte kent niemand zijn puber beter dan hij zelf...maar wanneer mensen gaan insinueren dat ik niet serieus genomen hoef te worden omdat ik zelf nog geen pubers opgevoed heb, sja...dan raak ik wel lichtelijk geïrriteerd!

Verder ben ik klaar met de discussie. Heb mijn best gedaan om mee te denken en voel niet echt de behoefte om me gaan te bewijzen t/o mensen.

Succes ermee Inka!

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 9 oktober 2010, 19:42
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:51

TESSYBEAR731 schreef:

Als je goed leest schrijf ik dat ik meer levenservaring heb.......en dat kan gezien mijn leeftijd ook niet anders toch?
Had je reactie wel verwacht overigens........, als ik jouw leeftijd had gehad had ik ook zo gereageerd....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:05

SHANITA130 schreef:
Quote Gert: Is het gewoon beter om het niet te doen totdat we elkander wat bbeter leren kennen.

Hoeveel mensen trouwen er niet of zijn getrouwd, eigenlijk te snel. Omdat ze elkaar niet goed genoeg konden.....

Nou dan zit je, vast, omdat je dus bent getrouwd Zieke smiley

Ben je daarintegen niet getrouwd, ja, dan kan je nog kiezen voor 'vriendschap' totdat de vlam van de liefde weer opwaait, zeg maar....

Ja, zo denk ik erover hoor.

Er zijn nu eenmaal mensen die er niet tegen kunnen om met een ander samen te wonen. Kan je beter een zogenaamde latrelatie hebben, vind ik. Dan kan je je regelmatig even terugtrekken in je eigen leven, zeg maar, totdat dingen weer duidelijk zijn enzo.

Da´s altijd veel beter als vast zitten in een huwelijk, met de ellende van een scheiding....Wat je niet hebt met een lat/relatie. Reden zie hierboven....

En dan bedoel ik natuurlijk niet overspel ofzo. Dat hoort in geen enkel vorm van een relatie tussen man en vrouw. Dat is gemeen en je kwetst de ander heel erg veel.

Zo even wat gedachten erover, voor ik zomeeten ga werken.

Fijne Dag!

Sorry, maar ik gaf enkel maar een definitie over het woordje seks, en voor de rest ben ik het helemaal met je eens Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:11

Be dankt Mariska, toch wel iets om over na te denken, ook al ben ik niet rooms, ik denk toch wel dat het iedereen aangaat
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:14

WILLEMIJN232 schreef:

Smiley met dichtgeplakte mond

Wie zwijgt stemt toe Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:15

WILLEMIJN232 schreef:
Als je goed leest schrijf ik dat ik meer levenservaring heb.......en dat kan gezien mijn leeftijd ook niet anders toch?
Had je reactie wel verwacht overigens........, als ik jouw leeftijd had gehad had ik ook zo gereageerd....... Knipoog smiley

ach Willemijn, sommigen zijn 88 en hebben nog niks geleerd Clown smiley
Leeftijd zegt dus ook niet alles... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

maar dit was een topic over pubertjes g'loof ik... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 9 oktober 2010, 20:16
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:21

GERT856 schreef:
Sorry, maar ik gaf enkel maar een definitie over het woordje seks, en voor de rest ben ik het helemaal met je eens Knipoog smiley

Hoi,

Hoeft geen sorry te zeggen hoor, maar evengoed bedankt voor je 'sorry'.

Ik gebruikte je quote, om even te kunnen zeggen dat ik vind en om me heen heb gezien, dat mensen te snel trouwen.

Jij bedoelde te snel seks hebben, dacht ik ;)

En dan bedoel ik een situatie waarin iemand wel Dénkt dat ie iemand goed genoeg kent natuurlijk.

In ieder geval ben ik zelf niet voor te snel trouwen.

Fijn Weekend!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:26

De grootste slang ooit gevonden!

http://www.youtube.com/watch?v=Uqg3Pg2M9WU&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:28

SUSANNAH475 schreef:
ach Willemijn, sommigen zijn 88 en hebben nog niks geleerd Clown smiley
Leeftijd zegt dus ook niet alles... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

maar dit was een topic over pubertjes g'loof ik... Engeltje smiley

Lijkt een gevoelige snaar te raken geloof ik...... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:34

MARIANNE378 schreef:
Ik zei ook Chat dat je het in gebed bij God hebt gebracht. Samen bidden tot God. Als je op God vertrouwt en je voelt en denkt dan dat het goed is dan doe je geen fout denk ik. En kom je geestelijk niet in de problemen omdat je het in gebed bij God hebt gebracht.

Marianne

Hoi Marianne!

Ja, dat samen bidden en überhaupt bidden da's héél erg belangrijk, vind ik. Dan stel je inderdaad je vertrouwen op God.

Eigenlijk, denk ik, zouden we voor álles moeten bidden. Dat staat ook ergens in het Nieuwe Testament, Fillipenzen 4:6(heb 't ff opgezocht, en gelijk het hele stuk erin gezet, voor het verband....Want in dit onderstaande stukje zitten geboden en beloftes...

4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u!
5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij.
6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God.
7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.
8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat;
9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:56

WILLEMIJN232 schreef:
Lijkt een gevoelige snaar te raken geloof ik...... Verraste, verbaasde smiley

Denk je ?
Ik zie de humor er van in... nu jij nog...
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:10

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Waar blijft Mary, mn prive-piloot nou? Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:14

[quote=HAAS141]cm baby's lijken wel uit de lucht te vallen Knipoog smiley

Wel zachtjes laten vallen he. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:17

Ben erg benieuwd naar hoe de kalfspannenkoeken en bananenbier waren Knipoog smiley[/quote]

Nou, ik niet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Geef mij maar een gewoon biertje.

Maar, iedereen wel een fijne avond toegewenst.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:18

TESSYBEAR731 schreef:

Hoi Tessybear,

Ja, da's waar, denk ik.

De wijsheid en het inzicht etcetera heeft natuurlijk niets met leeftijd te maken.
Iemand van bijvoorbeeld 22 jaar, kan veel wijzer zijn en veel beter weten waar ie het over heeft dan iemand van bijvoorbeeld 60 jaar. Dit is een voorbeeld. Dat kan aan veel factoren liggen, die ik niet allemaal op ga noemen. en dat wil dusz ook niet zeggen dat de een dan beter is dan de ander ofzo....

Wat natuurlijk, volgens mij dan hoor, wél zo is, is dat de levenservaring, dus het aantal jaren dat je meer leeft, wél van invloed kan zijn.
Want, omdat de een dus al een tijdje langer leeft dan de ander, en meer heeft meegemaakt, simpel omdát diegene dus ouder is....

Dusz, inderdaad een jonger iemand kan veel beter weten waar hij/zij het over heeft enzo dan een ouder iemand.

Dat denk ik. Omdat ik dat zélf heb meegemaakt, dat ik heel veel heb geleerd van iemand die 18 jaar jonger is dan mij. Maar ja, ik weet dan bepaalde dingen weer beter dan zo'n jonger iemand, gewoon ómdat ik langer leef en dáárom dingen heb meegemaakt en ervaringen heb gehad bijvoorbeeld, die zo'n jonger iemand alleen in theorie kan weten, simpel omdat ie jonger is. En zelf dit laatste gaat niet áltijd op, maar het kan wel, denk ik.

Even voor de zekerheid, wat ik hierboven schrijf, is niet van toepassing op iemand van ChristianMatch, maar zijn gewoon algemene opmerkingen, waar ik het wel mee eens ben. En die ik even kwijt wou.

Fijne Avond!!!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 ... 6194 Volgende
Pagina 1360 van 6194