| Auteur |
Bericht |
|
RIANNE544
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 22:25
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Mogelijke vertaling:
Laat ik er nou eerst een goed nachtje over slapen... ...echt goed slapen... Morgen zien we wel verder. |
uhm succes!
Laatst aangepast door
|
RIANNE544
|
op vrijdag 22 oktober 2010, 22:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 22:47
|
|
|
|
|
In alle redelijkheid van Tim Keller
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 22:50
|
|
|
|
Vrijdag 22 oktober:
EEN LEVEN IN AFZONDERING!
IK beloon je zoeken in MIJN tegenwoordigheid, verheug je en wees blij. IK ben je GOD. Moed en blijdschap zullen alle moeilijkheden overwinnen. Wat het zwaarst is, moet het zwaarst wegen. Zoek MIJ, heb MIJ lief, verblijd je in MIJ, IK ben je Leidsman. Geen gevaren kunnen je vrees aanjagen. Je kan door dicipline niet uitgeput raken. Volhard, kun je in MIJN kracht volhouden? IK heb je meer nodig dan jij MIJ. Worstel je om Mijnentwil door deze tijd heen. Aan alle werkelijke arbeid voor MIJ en zijn welslagen gaat een tijd van voorbereiding vooraf. Ben je bereid om een leven te leiden in afzondering? In afzondering met MIJ? In de wereld en toch in afzondering met MIJ? Om vanuit je tijden van stille gemeenschap met MIJ voort te trekken om te verlossen en te redden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 23:11
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | | In alle redelijkheid van Tim Keller |
Hee, die ben ik ook aan het lezen, interessant boek he'...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 23:44
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ja, idd, maar inmiddels doet alles het weer gelukkig En gelukkig was ik niet de enige.
Enne..mijn weekend heb ik net gehad, morgen t/m woensdag moet er gewoon gewerkt worden  |
Tsja dat heb je he als je een vak hebt geleerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 23:46
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Hee, die ben ik ook aan het lezen, interessant boek he'... |
ja maar het is niet ontspannend. Ik lees het voor het slapen gaan. Vooral het gedeelte over vergeving, wat dat inhoud en wat het de vergevende partij kost sprak me aan. nb ik lees het hapsnap. Iedere keer een hoofdstuk. Niet in volgorde. Maar een goed boek.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 23:46
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Hee, die ben ik ook aan het lezen, interessant boek he'... |
ja maar het is niet ontspannend. Ik lees het voor het slapen gaan. Vooral het gedeelte over vergeving, wat dat inhoud en wat het de vergevende partij kost sprak me aan. nb ik lees het hapsnap. Iedere keer een hoofdstuk. Niet in volgorde. Maar een goed boek.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 23:53
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | Tess en Gauke allebei van Harte gefeliciteerd
 |
Ook van mij, van harte gefeliciteerd Tess en Gauke,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 00:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dat is een kwestie van helemaaaaaaaaal leeg laten lopen. Vissen eruit, planten eruit etc. Nieuwe folie erin , vissen terug , planten terug , beetje opnieuw aankleden en hoppa........ een kompleet nieuwe vijver. Wat wil je nog meer!  |
vissen er uit visser er in visser er uit vissen er in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 00:51
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: |  |
Renske en Bull,
Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk! 'k Wens jullie veel geluk toe, samen met jullie zoon.
Wat een mooie foto zeg. Zowel de bruid als de bruidegom als jullie zoon, mogen er zijn!
Liefs, Marijan
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 23 oktober 2010, 00:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 00:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hmmm, net als ons Willemijn stel ik me de vraag of het geen 14 dagen is wat hij bedoelde. 114 dagen vakantie is wel veel. Of zou hij aan een project ergens mee werken. Dat kan ook. Hadden we moeten vragen.
Vrank of is het met een "c"...  |
Toch schrijft hij, dat hij veel hoopt te zien. Dat moet kunnen in 14 dagen. Dus ik hou het op 14 dagen en geen 114. We wachten het af......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 01:09
|
|
|
|
Vandaag begonnen met bidden en vasten met herman Boon en eerste dag was supergaaf. heb ik wat te vertellen in November
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 01:45
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Tsja dat heb je he als je een vak hebt geleerd.  |
En bedankt hè
Ik heb een fantastisch vak!
Echter wel met onregelmatige tijden en dat betekent soms errug vroeg mijn bed uit. Zoals morgenochtend.....en nu kan ik niet slapuh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 09:24
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | vissen er uit visser er in visser er uit vissen er in |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 09:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |
En bedankt hè
Ik heb een fantastisch vak!
Echter wel met onregelmatige tijden en dat betekent soms errug vroeg mijn bed uit. Zoals morgenochtend.....en nu kan ik niet slapuh  |
Zeker weer te lang in de chatbox rondgehangen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PRINCES606
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 10:14
|
|
|
|
zou het fijn vinden als er gebeden word voor alle moeders in nederland die alleen zijn met jhun kindjes en financieel het niet breed hebben God is onze Voorziener maar ben er van overtuigt dat we er zeker voor mogen bidden we geven allemaal geld aan het buitenland maar vergeten dat er in eigen land ook veel nood is ben zlef alleenstaande mama dus vandaar dit gebeds onderwerp
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 10:51
|
|
|
|
| PRINCES606 schreef: | zou het fijn vinden als er gebeden word voor alle moeders in nederland die alleen zijn met jhun kindjes en financieel het niet breed hebben God is onze Voorziener maar ben er van overtuigt dat we er zeker voor mogen bidden we geven allemaal geld aan het buitenland maar vergeten dat er in eigen land ook veel nood is ben zlef alleenstaande mama dus vandaar dit gebeds onderwerp |
Er zijn natuurlijk genoeg andere mensen die het ook niet breed hebben dus niet alleen alleenstaande moeder......dus ik denk dat een breder gebed dan meer op zijn plaats is......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 10:52
|
|
|
|
mijn slechtste moment vanochtend wakker worden in een huis zonder de kids
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 11:25
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Zeker weer te lang in de chatbox rondgehangen
 |
haha, ja idd , ging wel wat te laat naar bed ja
En het houdt niet op: kom ik vanochtend daar, blijkt de avonddienst zich ziekgemeld te hebben. En alle belletjes naar allerlei inval mocht niet baten. Uiteindelijk besloten dat ik een gebroken dienst zal draaien, dus ben nu net thuis en mag vanavond weer Het was voor mij de beste mogelijkheid, mijn andere collega's zaten met de nodige dingen om dit nog op het laatste moment geregeld te krijgen. Het ging ook nog eens om een verantwoordelijke dienst, dus die is al helemaal niet makkelijk op te lossen.
Wat een gepuzzel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 11:28
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | haha, ja idd , ging wel wat te laat naar bed ja
En het houdt niet op: kom ik vanochtend daar, blijkt de avonddienst zich ziekgemeld te hebben. En alle belletjes naar allerlei inval mocht niet baten. Uiteindelijk besloten dat ik een gebroken dienst zal draaien, dus ben nu net thuis en mag vanavond weer Het was voor mij de beste mogelijkheid, mijn andere collega's zaten met de nodige dingen om dit nog op het laatste moment geregeld te krijgen. Het ging ook nog eens om een verantwoordelijke dienst, dus die is al helemaal niet makkelijk op te lossen.
Wat een gepuzzel  |
Sterkte Josina!
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 11:29
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment vanochtend wakker worden in een huis zonder de kids  |
Stilletjes hè Grace? Hier een van mij (er zitten nog geen knuffelemoticons tussen)
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 11:33
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | haha, ja idd , ging wel wat te laat naar bed ja
Wat een gepuzzel  |
Om maar eens positief te zijn, krijg je toch ook weer extra voor betaald.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 11:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Om maar eens positief te zijn, krijg je toch ook weer extra voor betaald.....  |
Haha, ja da's helemaal waar, beter..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 12:15
|
|
|
|
Zaterdag 23 oktober, 1 Kor. 9: 19-27; Zelfbeheersing.
Wie wat bereiken wil in de sport, moet zich beheersen! Vraag het maar aan voetballers, aan zwemmers, aan topsporters! Veel oefenen, veel trainen en trimmen, niet roken, niet drinken... In de dagen van Paules is dat ook zo. De gemeenteleden in de stad Korinthe weten heel goed hoe dat gaat bij wedstrijden. Hoe vaak zien ze in de plaatselijke renbaan de renners niet lopen! Ademloos kijkt het publiek op de tribune. Slechts één kan er de eerste zijn, één kan er maar de prijs ontvangen, de erekrans! Wat een cencentratie, wat een zelfbeheersing leggen die renners aan de dag! Zo doet Paules nu ook zijn werk als apostel. Wat dat betreft is hij nog net zo fanatiek als vroeger! Maar nu heeft hij zijn ijver een ander doel: Jezus Christus die gekruisigd! Voor Hem heeft Paules alles over. Om het evangelie te verkondigen ontzegt hij veel. Daarbij let hij moet op wat anderen doen. Een renner die constant om zich heen of achterom kijkt, is niet geschikt om de eindstreep als eerste te halen. Paules is ook geen vuistvechter, geen bokser die zo maar wat in het wilde lucht slaat, nee, zijn stoten komen op de juiste plaats, ze zijn raak, dankzij zijn zelfbeheersing! Daar kunnen de gemeenteleden in Korinthe het mee doen. En wij net zo goed. Wie altijd maar zijn eigen zin doorzet, zal het evangelie niet veel verder brengen. Steeds opnieuw zal onze vraag moeten zijn: Hoe kan ik deze mens, deze man, deze vrouw, dit kind duidelijk maken wat Jezus voor ons nu betekent?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 12:21
|
|
|
|
Wie wil er een jong konijntje???? ze zijn nu 8 week, Mailen voor informatie kan en mag altijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 12:36
|
|
|
|
| WILLIE400 schreef: | Vandaag begonnen met bidden en vasten met herman Boon en eerste dag was supergaaf. heb ik wat te vertellen in November  |
Cool ben benieuwd mijn zoon en a.s. schoondochter zijn er ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 12:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja, op de duur plaatsen we maar links die er misschien er al enkele malen opstaan. Misschien moet de bedenkster van deze topic maar eens een lijstje maken van wat er al op deze topic staat. Sorry Marijan... je hebt nog werk te doen...
Frank (heel braaf, lief, attent, nederig en vooral ) |
Oeps , en dan zeker ook nog in alfabetische volgorde? Als ik nóg een week vakantie zou hebben, zou ik het vast en zeker gedaan hebben. Misschien voelt iemand anders zich geroepen?
Maar we kunnen het ook zo laten, ik heb er geen moeite mee als een nummer dubbel (of vaker) geplaatst wordt. Als 't een mooi lied is, kun je het niet vaak genoeg horen toch. En 't is vaak een nummer, wat je op dát moment met anderen wilt delen. Dus plaats gewoon waar je zin in hebt, dan zitten we gauw op de 1000.
Om even on-topic te blijven, het volgende nummer....
Wes King - I Believe
http://www.youtube.com/watch?v=MJJE-TWe-g8&feature=related
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 12:50
|
|
|
|
Je hoeft er eigenlijk geen woorden over vuil te maken Maar ook niet mooier maken dan het werkelijk is
|
|
| Naar boven |
|
|