| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:17
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Idd, mijn slechtste moment voor vandaag is PSV - Feyenoord 10 - 0. Ik hoop maar niet dat ze degraderen, anders is Veendam - Feyenoord ook een heel leuk affiche .
Mario, nu een beetje chynisch. |
Kunnen ze volgend jaar misschien weer een keer kampioen worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:18
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dus de vraag: is de islam eng, is het antwoord JA Als ze het voor het zeggen zouden hebben zou alles wat opgebouwd is aan vrijheid in één keer vernietigd worden. |
Het lijkt mij vooral eng voor sommige islamieten zelf. Ik hoorde pas bij "Moraalridders" dat er van oorsprong islamitische mensen naar Nederland gevlucht zijn en tijdens hun verblijf in een vluchtenlingenkamp bedreigd worden omdat ze zich hebben bekeerd tot het christendom... notabene in Nederland.
Ik vind het wel erg dat Nederland een land die vrijheid hoog in het vaandel heeft staan zelfs niet meer veilig is voor dat soort vluchtelingen. In feite is het christenvervolging in Nederland waarin mensen heel stiekem op een plaats worden opgehaald om vervolgens mee te doen aan bijbelstudie of een kerk te bezoeken. Wat ben ik dan dankbaar dat ik hier geboren ben en mijn geloof in vrijheid mag uiten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Jajajajaja. Denk dat ik het wel weet . Zo'n zwart beestje wat beukenootjes eet . Een beukenootjesetervretermeeeteropeteralleseter. Oftewel een eekhoorn.
Kassa??  |
pech visser weer mis het is een simpele meikever  wij gingen dus als kind zijnde meikevers vangen oftewel op mulders-jacht
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 24 oktober 2010, 20:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:30
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | pech visser weer mis het is een simpele meikever  wij gingen dus als kind zijnde meikevers vangen oftewel op mulders-jacht  |
Stom, stom,stom, dat ik daaaar nou niet aan dacht. stom, stom,stom
Maar.........de eerste had ik wel goed , toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:31
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | ik snap niet hoe je over al die directe en letterlijke Bijbelse voorbeelden kunt heenlezen en weer zeggen dat God niet straft.
Verder had ik het ook niet over de redn en motieven van het straffen, alleen dat het WEL gebeurd. en er een Bijbelse waarheid met voeten werd getreden.
hebr 12 heeft het precies over het waarom en hoe van tuchtigen. daar hou ik het bij dit riekt naar de psychologisering van het geloof (vooral via de zielzorg) |
Die psychologisering lijkt inmiddels in heel kerkelijk Nederland te zijn doorgedrongen en richt volgens mij meer schade aan dan menigeen beseft. Men beseft niet dat psychologische 'waarheden' nimmer zijn bewezen. De bijbelse waarheid heeft de 'steun' van de psychologie niet nodig. Ik geloof echt dat de bijbelse waarheden toegepast op ons dagelijkse leven heilzamer en helender werken dan alle psychologie en therapie bij elkaar.
Btw; welcome back David
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:31
|
|
|
|
mijn slechtste moment was toen mijn schoonzusje belde en vertelde dat mijn oudste broer in het ziekenhuis lag met nogal wat ernstige dingen waaronder herseninfarct gevolg epileptieaanvallen en kanker die weer terug gekomen is na 6 jaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:32
|
|
|
|
En.........wat is een jikkemiene?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:33
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Stom, stom,stom, dat ik daaaar nou niet aan dacht. stom, stom,stom
Maar.........de eerste had ik wel goed , toch? |
ja hoor visser de 1e was goed, jij mag een voettocht voor volgen jaar als de 1e picknik weer komt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:33
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment was toen mijn schoonzusje belde en vertelde dat mijn oudste broer in het ziekenhuis lag met nogal wat ernstige dingen waaronder herseninfarct gevolg epileptieaanvallen en kanker die weer terug gekomen is na 6 jaar |
Oei, dat is heftig Grace, heel veel sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:34
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment was toen mijn schoonzusje belde en vertelde dat mijn oudste broer in het ziekenhuis lag met nogal wat ernstige dingen waaronder herseninfarct gevolg epileptieaanvallen en kanker die weer terug gekomen is na 6 jaar |
Och Grace toch............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:35
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | ja hoor visser de 1e was goed, jij mag een voettocht voor volgen jaar als de 1e picknik weer komt  |
Als je de picknick dan hier aan de dijk organiseert, kom ik met veel plezier ( lopend)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:40
|
|
|
|
No .......... Ze is onderwijzeres , iedere dag om 15.30uur klaar dus tijd zat . Ook na maandag.
Sorry Marijan.........kon het ff niet laten.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 24 oktober 2010, 20:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:43
|
|
|
|
Veel sterkte Grace !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:48
|
|
|
|
Grace, sterkte meid; voor jou en je familie!
Big HUG
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RUCOSKA532
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:49
|
|
|
|
Hallo iedereen,
Zijn er mensen van de CM die ook a.s. vrijdag 29 oktober naar Kees Kraaijenoord gaan? Het thema: De Liefde wint!
Misschien dan leuk om als CM-ers af te spreken.
Ik hoor het wel,
Groetjes Ruud
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:55
|
|
|
|
|
Weet je... ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe het nu met Piekie gaat ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:57
|
|
|
|
|
nee, ga ik niet heen, lijkt me nix
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:01
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Idd, mijn slechtste moment voor vandaag is PSV - Feyenoord 10 - 0. Ik hoop maar niet dat ze degraderen, anders is Veendam - Feyenoord ook een heel leuk affiche .
alvast maar collecteren voor de chauffeur vd spelersbus... kentie een tomtom kopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:02
|
|
|
|
Zeg normaal scoren ze toch meer punten met basket???
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | No .......... Ze is onderwijzeres , iedere dag om 15.30uur klaar dus tijd zat . Ook na maandag.
Sorry Marijan.........kon het ff niet laten.  |
Onderwijzeres??? Ik dacht dat ze zei dat ze moest gaan werken???
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Zeg normaal scoren ze toch meer punten met basket???
Frank |
Het waren de D's die speelden...........kan een keer gebeuren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:14
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | nee, ga ik niet heen, lijkt me nix |
Veel te ver weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Onderwijzeres??? Ik dacht dat ze zei dat ze moest gaan werken???
Frank |
Klopt............vakantierooster maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:28
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Het lijkt mij vooral eng voor sommige islamieten zelf. Ik hoorde pas bij "Moraalridders" dat er van oorsprong islamitische mensen naar Nederland gevlucht zijn en tijdens hun verblijf in een vluchtenlingenkamp bedreigd worden omdat ze zich hebben bekeerd tot het christendom... notabene in Nederland.
Ik vind het wel erg dat Nederland een land die vrijheid hoog in het vaandel heeft staan zelfs niet meer veilig is voor dat soort vluchtelingen. In feite is het christenvervolging in Nederland waarin mensen heel stiekem op een plaats worden opgehaald om vervolgens mee te doen aan bijbelstudie of een kerk te bezoeken. Wat ben ik dan dankbaar dat ik hier geboren ben en mijn geloof in vrijheid mag uiten. |
Ik heb die documentaire ook gezien Susannah. Ik vind het schokkend dat je je land ontvlucht omdat je als christen daar niet kunt leven, en vervolgens je in het land waarin je je veilig waant, en waarin vrijheid van godsdienst is, nog bedreigd wordt door moslims. In en in triest dat dit gebeurt in Nederland!!!
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op zondag 24 oktober 2010, 21:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:29
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eerlijk gezegd heb ik een beetje moeite met dit onderwerp. Het vergroot nl. de problemen van één specifieke groep en ik ben er niet van overtuigd dat die groep het nu zo slecht heeft. Er zijn voldoende mogelijkheden om goed rond te komen, vind ik. En ik ken voldoende moeders die het niet slecht hebben... |
dan heb je waarschijnlijk nog nooit een weekje gehad dat je iedere avond zat te bidden of er nog iemand wat te eten voor je kinderen kwam brengen, en dat je ze smiddags niet kon vertellen wat je savonds at, en of je uberhaupt te eten had die avond.
doe niet zo bot chat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:33
|
|
|
|
Op 20 November gaan we heerlijk eten bij Hotel Bazar in Rotterdam!
Ga je ook mee? Vul je eigen naam dan even in op het lijstje:
Tessybear731 Arianne566 Zinga672 Rinske773 Chatuliem619 Mario216
Het adres is: Witte de Withstraat 16 3012 BP ROTTERDAM
Voor routebeschrijving auto en OV zie http://www.hotelbazar.nl
Het is mischien een idee om elders in Rotterdam te parkeren en dan met zijn allen met de metro of tram naar plaats van bestemming te gaan. Denken jullie ff mee over een creatieve oplossing?
Plaats ook ff een prikbordberichtje op je profiel zodat niemand de oproep kan missen!
Ik heb er zin an!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:41
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | nee, ga ik niet heen, lijkt me nix |
Dan kom ik ook niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 22:05
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar dan moet je je voorstellen dat je niet meer kan reageren op het forum Marijan? Wij hebben natuurlijk makkelijk praten maar je zal echt maar een ontzettend krap budget hebben en niets meer kunnen doen.........en dan zeggen we hier maar op het forum dat je je CM abbonnement maar op moet zeggen terwijl dat je enigste ontspanning is??? |
Heb je gelijk in Willemijn, dat ik makkelijk praten heb. Het moet heel moeilijk zijn, om van een krap budget rond te komen.
'k Zou het trouwens wel een beetje triest vinden, als iemands enigste ontspanning (is het dat wel? ) CM is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 22:08
|
|
|
|
Het is zeker de moeite waard! Ik was er in Noordwijkerhout en in Schiedam bij, maar het is heel gaaf! Veel plezier de mensen die gaan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 22:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eerlijk gezegd heb ik een beetje moeite met dit onderwerp. Het vergroot nl. de problemen van één specifieke groep en ik ben er niet van overtuigd dat die groep het nu zo slecht heeft. Er zijn voldoende mogelijkheden om goed rond te komen, vind ik. En ik ken voldoende moeders die het niet slecht hebben... |
Dat vind ik wel heel makkelijk gezegd. Veel alleenstaande moeders moeten werken (als dat laaggeschoold werk is, verdien je niet veel), om een beetje rond te kunnen komen. Daarnaast dragen ze vaak ook een groot deel van de zorg voor de kinderen. Dat is volgens mij best zwaar. En verder moet je het in deze maatschappij toch zelf redden, de bijstand is zo gul niet (meer).
Zo zullen er ook andere groepen zijn, die moeite hebben om rond te komen.
|
|
| Naar boven |
|
|