ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 08:52

MARISKA601 schreef:
Dat ik om 6 uur vannochtend al wakker was.
Dat ik om half 8 buiten de hond uitliet in mijn zomer jas.
(het was kkkkoud buiten)
Dat ik huisarrest heb tot meneer kpn is langs geweest.

succes vandaag maris,
enne... wie weet wat voor een leuk kpn mannetje er komt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 09:08

JOLAN931 schreef:
succes vandaag maris,
enne... wie weet wat voor een leuk kpn mannetje er komt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Een ouwe brompot die zijn dag niet heeft...
Je weet wel de beruchte maandag...
de dag waarop niks gaat zo als het gaat...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 09:19

PIETER649 schreef:
In veel gevallen is er ook sprake van een ex op de achtergrond die weigert voor zn kind(eren) te betalen.
Dus dan is moeke niet zielig, maar papa een l*l.
In veel gevallen heeft moeke dan liever honger dan dat ze haar ex om centjes vraagt, dat is een keuze

Ik dacht toch echt dat armoede wat breder te zien is dan alleen bij gescheiden mensen? Of zoals je dat zegt een "Moeke"met kinderen? Er zijn ook genoeg gezinnen die armoede hebben denk ik......
En mannen die misschien kaalgeplukt worden door hun ex? Ik noem maar even wat? En zo zijn er waarschijnlijk nog veel meer redenen voor armoede op te noemen.........
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 09:24

spraakverwarring zivaatje,
dikkie zegt; hoe kom je erbij dat de Heere Jezus het kruis van simon van Cyréne gedragen heeft.......... Knipoog smiley
met andere woorden; was simon één van degenen die door het lijden van de Heere Jezus verlost is?

kun je dat ergens terugvinden in de bijbel?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 09:59

Maandag 25 Oktober, 1 Kor. 12: 1-11; De gaven van de geest.

Altijd, wanneer er iets uit te delen is, zijn er mensen jaloers. Een ander heeft altijd wel iets groter koekje, een dikker boek, een duurder cadeau.
In Korinte proef je ook de jaloezie. De gemeenteleden kijken elkaar naar de ogen. Ze kunnen het eigenlijk niet hebben dat de één wat meer gekregen heeft dan de ander.
Wat is er dan uitgedeeld? En door wie? De Geest, de Heilige Geest, die heeft Zijn geschenken rondgestrooid! Iedereen heeft wel iets gekregen. De één heeft de gave gekregen om wijze woorden te spreken. De ander heeft een duidelijk inzicht ontvangen in allerlei dingen. Een derde kreeg opvallend veel geloof. Een vierde is op wonderlijke wijze genezen van een ziekte. Een vijfde heeft de mogelijkheid ontvangen om een hemelse taal, in tongentaal God te loven en te aanbidden. En zo heeft iedereen wel iets gekregen van die ene Heilige Geest.
Maar in plaats van dankbaarheid voor wat ontvangen werd, voert nu jaloezie in Korinte de boventoon. Er wordt gediscussieerd over de vraag welke gave nu de belangrijkste is! Sommige zeggen: iedereen die werkelijk gelooft, moet in tongen spreken! Iedereen moet inzicht ontvangen in Gods geheimenissen! En als dat niet het geval is, dan hoor je er eigenlijk niet helemaal bij, dan tel je niet mee…
Zulke discussies kun je nog altijd meemaken. Ik denk dat de Heilige Geest er alleen maar verdrietig van wordt…
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 10:00

http://www.youtube.com/watch?v=uGDA0Hecw1k
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 10:17

Dat ik mijn bed uitkwam en constateerde dat ik een week vrij ben.
Naar boven

Auteur Bericht
MIRJAM056

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 10:22

Hoe laat is het?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 10:33

WILLEMIJN232 schreef:
Ik dacht toch echt dat armoede wat breder te zien is dan alleen bij gescheiden mensen? Of zoals je dat zegt een "Moeke"met kinderen? Er zijn ook genoeg gezinnen die armoede hebben denk ik......
En mannen die misschien kaalgeplukt worden door hun ex? Ik noem maar even wat? En zo zijn er waarschijnlijk nog veel meer redenen voor armoede op te noemen.........
Wat mij irriteert, is dat dit probleem zo in the picture staat. Je kunt geen activiteit meer organiseren of je krijgt klachten dat mensen het geld niet hebben. En dan vind ik dat het te ver gaat.
Je zit op CM om mensen te ontmoeten, evt. te daten. Hoe je het ook wendt of keert, dat kost nu eenmaal geld. En het valt me op, dat dezelfde groep toch wel de mogelijkheid ziet om te daten. Dan is de armoede opeens niet te groot.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 10:50

Wachten tot je een ons weegt.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 11:01

CHATULIEM619 schreef:
Wat mij irriteert, is dat dit probleem zo in the picture staat. Je kunt geen activiteit meer organiseren of je krijgt klachten dat mensen het geld niet hebben. En dan vind ik dat het te ver gaat.
Je zit op CM om mensen te ontmoeten, evt. te daten. Hoe je het ook wendt of keert, dat kost nu eenmaal geld. En het valt me op, dat dezelfde groep toch wel de mogelijkheid ziet om te daten. Dan is de armoede opeens niet te groot.

Het hangt er allemaal vanaf waar je een date hebt, en waar de activiteit is.
Het ene is goedkoper dan het andere.
Veel mensen wikken wat ze kunnen doen.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 11:25

MARIO216 schreef:

Hmm...das beter dan je bed uitkomen en constateren dat je wekker een uur geleden niet is afgegaan! Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 11:35

CHATULIEM619 schreef:

Okee, wilde eerst zo slim zijn om me er buiten te houden maar gaat me toch niet lukken!!

Word es ff wakker Chat!

Het probleem staat in the picture omdat het een gigantisch probleem IS.
Alles word steeds duurder en juist de mensen die al niet veel te besteden hadden merken dat in de portemonee...
Een serieus gebedsverzoek dat enorm gebagatalliseerd en onderuit getrapt word door te gaan zitten mekkeren over cm-activiteiten waar mensen niet aan deel kunnen nemen omdat het te duur is. Man, waar maak je je druk over Smiley die vol vragen zit Dat iemand de ene keer niet mee kan wegens financiële redenen, hoeft toch niet per definitie te betekenen dat ze dat de andere keer ook niet kunnen? Kwestie van zorgvuldig afwegen en prioriteiten stellen lijkt me!
En dan, het originele gebedsverzoek: Er ZIJN vele alleenstaande moeders die de eindjes aan elkaar moeten zien te knopen, om welke reden dan ook...waarom zou je daar niet es een keer aan denken in je gebed?!
Maakt het echt uit waarom het zo is? Het IS gewoon zo!
Dan denk je morgen gewoon weer aan een andere doelgroep...want er zijn er meer dan genoeg in deze tijd; mensen die moeilijk rond kunnen komen!
God voorziet, dubbel en dwars! Gelukkig kan ik daar als alleenstaand moeder over meepraten...maar het gaat echt niet allemaal vanzelf hoor, en het misstaat niemand om i.p.v. maar meteen met oordelen te gaan zwaaien deze groep gewoon eens mee te nemen in je gebed!

Tess, die dit veel "bozer" vind overkomen dan het eigenlijk bedoeld is en gelukkig toch altijd eten op haar bord heeft...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 25 oktober 2010, 11:39
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 11:49

MARISKA601 schreef:
Wachten tot je een ons weegt.

Kan heel lang duren. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 11:55

en dan zijn er ook nog mensen, die aanbieden de kosten van het uitgaan te betalen, mocht je soms krap zitten; byzonder galant, moet ik zeggen, ook al maak je er geen gebruik van.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:09

CHATULIEM619 schreef:
Ik ben het volledig met je eens dat de mensen bang zijn verketterd te worden en zich bedreigd voelen. Alleen je legt de verantwoording bij de verkeerden neer. Je hebt zelf in de hand hoe je omgaat met kritiek. Voel je je dan meteen aan de kant gezet, voel je je persoonlijk aangevallen, of neem je de chatbox met een korreltje zout. Het laatste zouden wat meer mensen moeten doen.
Smiley die vol vragen zit Raadselachtig, ik denk dat ik toch maar wel verleng Geschokte, onthutste smiley eigenlijk gewoon me eigen niet meer voordoen dan ik werkelijk ben.
Gewoon me profiel effe aanpassen, de andere opnieuw lezen, alles positief , zien en beleven, alles met een korreltje zout nemen.
En vooral dat laatste Engeltje smiley doet u mee Slapende smiley
Ja ik verleng Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:14

CHATULIEM619 schreef:

Ik heb het eigenlijk niet over de mensen op cm, je hoort het hier inderdaad wel vaker dat mensen ergens het geld niet voor hebben, dat kan natuurlijk en het is hun keus om dat zo specifiek te noemen. ik heb het over armoede in bredere zin.............
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:16

TESSYBEAR731 schreef:
Okee, wilde eerst zo slim zijn om me er buiten te houden maar gaat me toch niet lukken!!

Word es ff wakker Chat!

Het probleem staat in the picture omdat het een gigantisch probleem IS.
Alles word steeds duurder en juist de mensen die al niet veel te besteden hadden merken dat in de portemonee...
Een serieus gebedsverzoek dat enorm gebagatalliseerd en onderuit getrapt word door te gaan zitten mekkeren over cm-activiteiten waar mensen niet aan deel kunnen nemen omdat het te duur is. Man, waar maak je je druk over Smiley die vol vragen zit Dat iemand de ene keer niet mee kan wegens financiële redenen, hoeft toch niet per definitie te betekenen dat ze dat de andere keer ook niet kunnen? Kwestie van zorgvuldig afwegen en prioriteiten stellen lijkt me!
En dan, het originele gebedsverzoek: Er ZIJN vele alleenstaande moeders die de eindjes aan elkaar moeten zien te knopen, om welke reden dan ook...waarom zou je daar niet es een keer aan denken in je gebed?!
Maakt het echt uit waarom het zo is? Het IS gewoon zo!
Dan denk je morgen gewoon weer aan een andere doelgroep...want er zijn er meer dan genoeg in deze tijd; mensen die moeilijk rond kunnen komen!
God voorziet, dubbel en dwars! Gelukkig kan ik daar als alleenstaand moeder over meepraten...maar het gaat echt niet allemaal vanzelf hoor, en het misstaat niemand om i.p.v. maar meteen met oordelen te gaan zwaaien deze groep gewoon eens mee te nemen in je gebed!

Tess, die dit veel "bozer" vind overkomen dan het eigenlijk bedoeld is en gelukkig toch altijd eten op haar bord heeft...

Dan heb jij in ieder geval geen reden om te klagen.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:26

GERT856 schreef:
Smiley die vol vragen zit Raadselachtig, ik denk dat ik toch maar wel verleng Geschokte, onthutste smiley eigenlijk gewoon me eigen niet meer voordoen dan ik werkelijk ben.
Gewoon me profiel effe aanpassen, de andere opnieuw lezen, alles positief , zien en beleven, alles met een korreltje zout nemen.
En vooral dat laatste Engeltje smiley doet u mee Slapende smiley
Ja ik verleng Engeltje smiley

Verlengen?Kom je mooi te laat mee! Boze smiley
Maja,ik kom wel weer.......
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:43

Er klaagt hier ook helemaal niemand Knipoog smiley

Zullen we nu dan maar weer on topic bidden voor de moeders/ gezinnen die dat zo nodig hebben!
Bid en u zal gegeven zijn, zoekt en gij zult vinden, klopt en deur zal voor u open gaan Lachende smiley

Be blessed,
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:52

ZINGA672 schreef:
Wordt het niet eens tijd voor een CM-SuperPrijsVraag? Waarbij iedere week een maand gratis lidmaatschap onder de goede inzendingen wordt verloot? Lachende smiley met blinkend witte tanden

GrZ!

Of.....hoe langer je lid bent hoe meer korting je krijgt als je verlengt.
Staffelkorting dus.

Bijvoorbeeld;

Ben je CM lid tot 1 jaar, bij verlenging 5 % korting
Lid van 1 - 2 jaar, bij verlenging 10% korting
Lid van 2-3 jaar, bij verlenging 15% korting
etc.etc....

We kunnen wel een ondernemingsraad gaan oprichten bij Chris Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:59

CARIN303 schreef:
Of.....hoe langer je lid bent hoe meer korting je krijgt als je verlengt.
Staffelkorting dus.

Bijvoorbeeld;

Ben je CM lid tot 1 jaar, bij verlenging 5 % korting
Lid van 1 - 2 jaar, bij verlenging 10% korting
Lid van 2-3 jaar, bij verlenging 15% korting
etc.etc....

We kunnen wel een ondernemingsraad gaan oprichten bij Chris Lachende smiley

Kneuzenkorting Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:03

Dit is nummer 996 op deze topic...

http://www.youtube.com/watch?v=Rc6RdhbQvj0&feature=related

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 25 oktober 2010, 13:03
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:05

LEANNE226 schreef:
Kneuzenkorting Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Voor mij is elke korting goed...ongeacht welke naam je er aan geeft Knipoog smiley

Maar wat is een kneuzenkorting???

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:05

LEANNE226 schreef:

Haha....zei 1 van de oudgedienden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:10

FRANKT627 schreef:
Dit is nummer 996 op deze topic...

http://www.youtube.com/watch?v=Rc6RdhbQvj0&feature=related

Is dit een belgische groep Frank? Nog nooit van gehoord...... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:16

CARIN303 schreef:
Haha....zei 1 van de oudgedienden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel errug zielug Engeltje smiley

dat schijnen sommige leden ontzettend irritant te vinden Duiveltje smiley

Google maar even Frank......
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:22

LEANNE226 schreef:
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel errug zielug Engeltje smiley

dat schijnen sommige leden ontzettend irritant te vinden Duiveltje smiley

Google maar even Frank......

Oké Knipoog smiley deed ik net... kneuzenkorting op zich is geen woord...kneus wel...dat is een sukkel...dan kom ik ook in aanmerking Geschokte, onthutste smiley

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:26

WILLEMIJN232 schreef:
Is dit een belgische groep Frank? Nog nooit van gehoord...... Verraste, verbaasde smiley

Nee hoor W-tje, dat is een Noorse groep die in de jaren 80 en misschien ook wel in de jaren 90 best wat hits hadden...

http://www.youtube.com/watch?v=_EXxMlIExpo

We zitten nu bijna aan nummer 1000. Misschien kunnen we die eer aan Marijan houden om ons te trakteren op een mooi lied of taart? Kwijlende smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 25 oktober 2010, 13:30
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:33

MARIO216 schreef:

Geschokte, onthutste smiley Moet je dit dan niet bij het "slechtste moment" plaatsen?

Ft
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 ... 6194 Volgende
Pagina 1415 van 6194