| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:35
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Oké deed ik net... kneuzenkorting op zich is geen woord...kneus wel...dat is een sukkel...dan kom ik ook in aanmerking
Frank |
Ik ben geschokt Frank,hoe durft iemand het te zeggen he........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:46
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Er klaagt hier ook helemaal niemand
Zullen we nu dan maar weer on topic bidden voor de moeders/ gezinnen die dat zo nodig hebben! Bid en u zal gegeven zijn, zoekt en gij zult vinden, klopt en deur zal voor u open gaan
Be blessed, |
dat zeg ik ook helemaal niet peacedove......het is een opmerking, geen aanmerking............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 14:48
|
|
|
|
de datum van 2 november is nakend (ja, dat is gewoon Nederlands!)
beter is het voor mij om niet te verlengen, ik heb namelijk meer 'voldoening gevende' dingen te doen, zoals sleutelen aan de Saabjes. (ook na 18 jaar en 4 ton rijden ze nog als een tierelier, maar hebben wat aandacht nodig)
ja, ik heb msn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 15:30
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel errug zielug
dat schijnen sommige leden ontzettend irritant te vinden
Google maar even Frank...... |
zo zie je er ook wel uit op die foto meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen denk om m'n hart volgende keer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 15:39
|
|
|
|
| MIRJAM056 schreef: | | Hoe laat is het? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 15:41
|
|
|
|
[quote=CARIN303]Of.....hoe langer je lid bent hoe meer korting je krijgt als je verlengt. Staffelkorting dus.
Bijvoorbeeld;
Ben je CM lid tot 1 jaar, bij verlenging 5 % korting Lid van 1 - 2 jaar, bij verlenging 10% korting Lid van 2-3 jaar, bij verlenging 15% korting etc.etc....
Stelletjes die getrouwd zijn voor de helft van de prijs! (die hebben hier toch niks meer te zoeken)
En mensen met een cm baby ...voor iedere baby 1 jaar gratis lid. (ook niet verkeerd) Pieter en Annet mee eens?
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 25 oktober 2010, 15:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 15:44
|
|
|
|
[quote=GRIFFIN748]de datum van 2 november is nakend (ja, dat is gewoon Nederlands!)
beter is het voor mij om niet te verlengen, ik heb namelijk meer 'voldoening gevende' dingen te doen, zoals sleutelen aan de Saabjes. (ook na 18 jaar en 4 ton rijden ze nog als een tierelier, maar hebben wat aandacht nodig)
Griffin... dat sleutelen is over een tijdje voorbij,
als je begrijpt wat ik bedoel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:11
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Is dit een belgische groep Frank? Nog nooit van gehoord......  |
A-Ha is een zweedse popgroep Willemijn... Hebben op 10 Okt. jl. Amsterdam nog onveilig gemaakt 
Op speciaal verzoek van Marijan:
http://www.youtube.com/watch?v=loWXMtjUZWM&feature=related
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 26 oktober 2010, 07:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:16
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | A-Ha is een zweedse popgroep Willemijn... Hebben op 10 Okt. jl. Amsterdam nog onveilig gemaakt  |
En ja hoor ondanks mijn oproep om Marijan de 1000ste te laten plaatsen heeft Tess het maar gedaan...dus moet zij maar trakteren op taart
FT
En geeft ze nog verkeerde info want Aha is een Noorse popgroep
wel wel wel...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 25 oktober 2010, 16:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUJA787
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:21
|
|
|
|
[color=#4B0082]Lieve mensen kind,
Ik ben een zendeling en op dit moment ben ik aan het studeren "Engels voor Zending" in Perth, Australia.
Gisteren heb ik een bericht gekregen dat mijn moeder is ziek geworden. ze heeft stroke gehad. ze kan niet meer praten en vaak aangevalen. daarvoor ben ik erg verdriet want ik kan niet naar huis (Indonesie) terug gaan.
Ik heb gebed nodig voor genezing van mijn moeder en voor protection voor mijn famillie. ik heb ook gebed nodig voor suporter voor financiaal en ook suporter voor regelmatig willen bidden voor het werkt werkt die ik met God heb gedaan. Op dit moment heb ik geen regelmatig suporter. zo ik leef alleen bij geloof en merkwaarkdig van God. Ik weet dat God is vertrouwen vandaar willen ik afhangkelijk aan God, gebeden en vragen God help. Alvast harstikke bedankt en Mag God jullie terug zegenen meer en meer. liefs, Lusia[/color]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:22
|
|
|
|
Als het zo erg is dat mensen om finaciele reden niet meegaan met een CM party, wat let je dan om als rijker bedeelde die groep op jouw kosten eens mee te nemen???
sorry hoor, armoede IS een probleem, dat de beter bedeelden eigenlijk niet eens kunnen bevatten als ze er zelf nooit zo voorgestaan hebben. Daarom kunnen we het Chat misschien ook niet kwalijk nemen dat hij zo denkt, maar toch....ik vind het getuigen van bizar weinig inlevingsvermogen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | En ja hoor ondanks mijn oproep om Marijan de 1000ste te laten plaatsen heeft Tess het maar gedaan...dus moet zij maar trakteren op taart
FT
En geeft ze nog verkeerde info want Aha is een Noorse popgroep
wel wel wel... |
Oeps! 
Ik ging uit van het 1000ste youtube nummer...(zo veel vertrouwen heb k in jullie)...foutjuh! En dan ook nog es een hele band verkassen naar een ander land, gaat lekker met me
Gelukkig heb ik afgelopen weekend mijn verjaardag gevierd en nog meer dan genoeg taart over...kom maar halen dus!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:26
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Dan heb jij in ieder geval geen reden om te klagen....... |
Goddank niet Willemijn, al moet ik zelf soms ook heel creatief zijn om de eindjes aan elkaar te knopen! Er zijn mensen die het veel moeilijker hebben dan ik, maar ik hou mijn hart wel eens vast...het gaat steeds verder achteruit met de economie...
"De rijken zullen rijker worden, en de armen armer"
En dat is denk ik heel goed zichtbaar in deze maatschappij... Mogen we best onze handen eens voor vouwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAN553
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:36
|
|
|
|
Een mooie discussie. Ik ben het eens met de stelling dat er weinig respect voor elkaar is in de discussie. Ben het ook eens met de felheid waarmee de discussie wordt gevoerd. Binnen de fatsoensgrenzen natuurlijk.
De zevende dag moest worden geheiligd. En gedenkt de sabbatdag dat u die heiligt. Zes dagen zult u arbeiden, de zevende rusten. In Deuteronomium 5 en 6 staat de wet, met daarbij redenen waarom die wet gegeven is. En God sluit door Mozes Deuteronomium af, met de belofte dat een ieder die de wet hoorde en hem volkomen kon houden, het Beloofde land zou zien. Alleen niemand van de Israelieten op dat moment bereikte dat beloofde land, want ze konden Gods geboden niet houden. De sabbat is dus een Joodse feestdag. Toen Christus op aarde de wet door liefde heeft vervuld, werd een gemeente gesticht die bestond uit 120 personen. Zij hielden (de christenen = volgelingen van Christus) de wet van Christus. End at was dat je GOd liefhad boven alles, en je naaste als jezelf. Aan deze twee geboden hangt de hele wet, en de profeten. De eerste paar eeuwen waren de christenen een onderdrukt volk. Ze werden vervolgd, gemarteld enzovoorts. Sommigen zworen hun geloof af, en werden in het aardse leven behouden. Op een gegeven moment was er een keizer; Keizer Constantijn de Grote. Een Romein, wreed en anti-christelijk. TOen hij een brug wilde oversteken, droomde hij in een nacht dat hij dat alleen kon doen met behulp van het kruis wat boven die brug hing (in zijn droom). Hij zag dit als teken van God, een teken van God dat hij christen meost worden. En hij bekeerde zich.
Constantijn was een Romein, en vereerde dus allerlei goden. De belangrijkste was de zonnegod. U raad het al, die werd op de eerste dag in de week geerd en er werd feest gevierd. De ZONdag. Toen Constantijn zich bekeerde, wilde hij niets liever dan God de grootste plaats in zijn leven geven. En hij wilde niets liever dan hem vereren, grotere eer geven dan de zonnegod. Hij besliste dat de zondag, die tot dan de grootste feestdag ter ere van de zonnegod was geweest, de dag zou worden van het feest van God. Tot eer en meerdere glorie van Hem.
Deze context is waarheid. De sabbat is een dag van afzondering voor de JODEN. De wet is namelijk gegeven aan de JODEN. Wij hebben ook een wet; de wet van Christus. DIent God boven alles, hebt Hem boven alles lief, en de naaste als jezelf. Die wet gaat voor de Joodse wet en de profetieen van de profeten.
Om te zeggen dat de zondag moet worden afgeschaft vind ik te rancuun. Om te claimen dat de zondag niet de dag van God is, vind ik te kort door de bocht. Om de zondag als dag van God af te schaffen, omdat het een van oorsprong heidense feestdag is, vind ik te kortzichtig. Laten we het houden bij wat Jezus zelf zegt: volg mij - laat de doden hun doden begraven. Dat laatste is ondergeschikt. Soli Deo Gloria: alleen God de eer!
Hartelijke groet, Jan Grisnich
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:49
|
|
|
|
Erg jammer
Bij Hardinxveld Giessendam is nu echt uitverkocht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIRJAM056
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:50
|
|
|
|
|
Ondanks dat degene die dit initiatief is gestart niet meer lid is van de site, kunnen we dit evenement onderling toch wel door laten gaan? Laten we er om 6 uur zijn met zijn allen. Het is een goed initiatief, een leuk restaurant en niet duur. Voor mensen uit de omgeving van Zeist een leuke plek. Wie ging er nog meer komen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:57
|
|
|
|
Bij mij is het nu 1657u Mirjam...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 25 oktober 2010, 17:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIRJAM056
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:59
|
|
|
|
|
Wie heeft er zin in om een keer in Utrecht op de Oude Gracht wat te gaan eten? In November bijvoorbeeld de 2e week.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:04
|
|
|
|
| MIRJAM056 schreef: | | Wie heeft er zin in om een keer in Utrecht op de Oude Gracht wat te gaan eten? In November bijvoorbeeld de 2e week. |
Tantes Bistro of had je wat anders in gedachten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:05
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Bij mij is het nu 1657u Mirjan...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:05
|
|
|
|
|
en welke datum zou dat dan worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:12
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Oeps! 
Ik ging uit van het 1000ste youtube nummer...(zo veel vertrouwen heb k in jullie)...foutjuh! En dan ook nog es een hele band verkassen naar een ander land, gaat lekker met me
Gelukkig heb ik afgelopen weekend mijn verjaardag gevierd en nog meer dan genoeg taart over...kom maar halen dus!  |
Oef, ben te laat dus. Tja, 'k was nog op m'n werk.
Maar Tess, de 1000ste posting is je gegund hoor! Alleen een beetje jammer, dat 't geen lied was.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:24
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | zo zie je er ook wel uit op die foto meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen denk om m'n hart volgende keer  |
Ik dacht;laat ik eens een spontaan genomen foto plaatsen.........krijg je dit.......ik schrik er zelf ook van,beetje het Bambi-gevoel
Arme ik,heb meelij heb meelij heb meelij..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:25
|
|
|
|
Vanmorgen om 7 uur, toen de wekker afliep en het nog zo donker was. Vervolgens moest ik ook nog m'n auto krabben.
De rest van de dag viel alleen maar mee, was eigenlijk wel gezellig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:28
|
|
|
|
Mijn mooiste moment: dat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik woensdagochtend een flatje in Utrecht mag gaan bezichtigen.
Er mogen 10 mensen komen kijken en ik ben nummer 7, dus de kans is niet groot. Het lijkt mij stug dat er 6 mensen de flat weigeren. Aangezien ik nog niet zo ver gekomen ben, vind ik dit toch wel een mooi moment vandaag!
Maar goed, de uitslag vinden jullie of hier of bij het slechtste moment v/d dag....
Groetjes, José
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 25 oktober 2010, 17:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:31
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Als het zo erg is dat mensen om finaciele reden niet meegaan met een CM party, wat let je dan om als rijker bedeelde die groep op jouw kosten eens mee te nemen???
sorry hoor, armoede IS een probleem, dat de beter bedeelden eigenlijk niet eens kunnen bevatten als ze er zelf nooit zo voorgestaan hebben. Daarom kunnen we het Chat misschien ook niet kwalijk nemen dat hij zo denkt, maar toch....ik vind het getuigen van bizar weinig inlevingsvermogen. |
Wat de reden is om niet aan een cm-uitje mee te doen is, is een prive reden. Daarom begrijp ik Chatuliem best wel. Het is ook niet leuk als iemand iets organiseerd en de grootste helft van de reacties bestaat uit mensen die melden dat ze niet meegaan omdat ze geen tijd, zin of geld hebben. Bijdragen die niet opbouwend zijn voor het onderwerp. Ik heb toevallig vanochtend een dergelijke reactie geplaatst omdat ik ook es n keer n stompzinnige reactie wou plaatsen.... maar wees eerlijk, het slaat toch nergens op? Er zitten 2000 leden op cm, zou een lekkere zooi worden als die allemaal reageren met de reden waarom ze NIET meedoen.
Ik begrijp ook anderen wel. Al verkeer ik momenteel in de gelukkige omstandigheid dat ik wat ruimer in mn financiele mogelijkheden zit, ook ik ken de balie van de sociale dienst en heb daadwerkelijk dagen gehad dat ik met honger naar bed ging...
Wat ik echter NIET eerlijk vind is de opmerking die ik vaker op forum heb gelezen dat de rijkere cm-ers dan maar moeten betalen voor de armere onder ons. Kan ik ruiken dat iemand geen knaak in de zak heeft? Hoe zou jij het vinden als ik je een mail stuurde dat ik het idee heb dat je geen geld hebt en ik je best wil ondersteunen? Eigenlijk verwacht ik dan hooguit een beledigde mail terug, en terecht!! want waar bemoei ik me mee!!
Dus ga me niet op forum een schuldgevoel aanpraten, das niet eerlijk!! Ik ben altijd bereid mensen te helpen maar dan moet het op mn pad komen, ik ga niet lopen leuren... jullie snap??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:45
|
|
|
|
pieter, naar mijn beste weten waren er mensen die zelf wel extra wilden betalen voor iemand anders; zodat die personen ook mee konden met bepaalde uitjes; daarna werd dat geintepreteerd alsof dat verplicht zou zijn, maar naar mijn weten is er nooit sprake van "moeten" geweest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:46
|
|
|
|
Net als gisteren op hetzelfde tijdtip
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:46
|
|
|
|
getrouwde stelletje half geld, Carien? Juist niet, die kunnen het wel betalen, net als dat ze een baby hebben 
Onze Chris moet het echt hebben van vrijgezelle mensen en die kan hij- via de staffelkorting- zo beter aan CM binden,snappie ?
|
|
| Naar boven |
|
|