| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 21:42
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | Das meestal maar een glas wat je van de champagne krijgt en de rest is gewoon fris op cm avonden georganiseerd door cm |
Heel de avond dus champagne! OOOH. Hardinxveld, goed te doen........maar ja , dat prijskaartje he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 21:47
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Tsjonge... dat schiet lekker op, met iedereen die zo graag bij de Vietnamees wil eten...  |
No worries! zo lang k Frank buiten de deur weet te houden en een ander kan vinden die wél op een humane manier op men kind wil passen ga k gewoon mee 
Mocht ik ooit zelf onder toezicht gesteld moeten worden dan ben jij natuurlijk de eerste die ik bel, Frank
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 29 oktober 2010, 21:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RUTH485
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 21:49
|
|
|
|
Tessybear ,
what would Jezus do ?? Hij zou de hiv patienten genezen !! Dus in die zin , ja , was Jezus hiv positief en niet dat Hij die ziekte zou hebben [gehad ] . Ja , ook voor hiv positieve mensen heeft Jezus het volbracht aan het kruis .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:00
|
|
|
|
mag wel eerst een bank gaan kraken als ik wil socializen hier op cm...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:34
|
|
|
|
Kon niet zonder CM .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:37
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Kon niet zonder CM .....  |
Haha das snel!
Welkom terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:47
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Waar gaat dit over? Een getrouwde man ? |
Dat had je gehoopt zeker, en Jonathan was zeker het slachtoffer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:49
|
|
|
|
Helaas, helaas, heb de flat niet gekregen
Ben alsnog als 2e geeindigd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:49
|
|
|
|
Dit baart mij wel zorgen , je stelt je open voor manipulatie en dat is zeker niet zonder gevaren [ de meester manipulator is wel satan ] en op deze manier wordt er doormiddel van je zintuigen een poort geopend voor demonische machten . Ik raad het je dan ook ten sterkste af . Je kunt dit stilte , rust punt bij Jezus vinden , richt je dus op Hem . Hij zegt het zelf ; Kom tot Mij en ik zal je rust geven .
Ik spreek in beide gevallen uit eigen ervaring . Bij Jezus vind je de Ware rust , in alle andere gevallen [zoals bij deze therapie ,] is het tijdelijke verlichting van je mogelijke klachten , geef de duivel geen grond zegt de bijbel . Het is erg lastig om van dit soort manipulatie weer los te komen .[/quote]
Sorry hoor, maar dit is zo'n grote flauwe kul. Ik wist gewoon dat zo'n reactie ging komen Dan moet je later ook niet naar de fysio wanneer je iets mankeert. Het is net wel of elke aanraking van het lichaam een duivels-handeling is. Overal wordt satan bij betrokken. Eigenlijk zouden behandelingen zoals Tess er nu eentje op deze topic heeft gezet gewoon 'massage' moeten heten zonder er meer uitleg bij te geven.
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 30 oktober 2010, 08:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:53
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | | Volgens mij hebben we hier al eens een topic over gehad, maar wil graag jullie visie en mening weten over deze vorm van therapie? |
Een meisje (cliente) van mijn werk krijgt 1x per maand deze therapie in het zwembad. Zij heeft een stofwisselingsstoornis, het San-Filipposyndroom en ik weet dat deze therapie bij haar, zoals je het hieronder beschreven hebt, niet werkt.
In feite krijgt zij gewoon hydrotherapie (fysiotherapie in warm water).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:55
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | No worries! zo lang k Frank buiten de deur weet te houden en een ander kan vinden die wél op een humane manier op men kind wil passen ga k gewoon mee 
Mocht ik ooit zelf onder toezicht gesteld moeten worden dan ben jij natuurlijk de eerste die ik bel, Frank  |
ik kan nergens lezen waar ik geschreven zou hebben dat ik op een onhumane manier op je kind zou komen passen. Ik schreef dat ik op jou zou komen passen zodat je kind ook eens op stap kan gaan en een leuke tijd hebben...pffff...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:57
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Haha das snel!
Welkom terug  |
Is Cross dan weggeweest??? Misschien was hij gewoon maar even naar de wc
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:59
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap,wat gaaf! Ach en als straks de kleine man bevrijd is uit de buik is alleen hij nog misselijk en niet jullie 2een meer 
 |
een ei??? Wie is er dan broeds??? Wie heeft dat ei gelegd??? Ik dacht dat er sprake was van een zwangerschap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 23:00
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Aha, zitten al die ex-leden van CM nu op Lexa zeker?
Nou Chris , kom maar op met je aanbiedingen!  |
Je mag je abo van CM zelfs, onder bepaalde omstandigheden, declareren via PGB ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 23:03
|
|
|
|
Het gaat hier over. een rol speelt de Russchische onderzeeers in de Zweedse wateren in de jaren 80.
Hakan von Enke, een gepesioneerde marine-officier, verdwijnt tijdens zijn ochtendwandeling in een bos nabij Stockholm. Voor Kurt Walander wordt dit een hoogstpersoonlijke kwestie aangezien Von Enke de schoonvader is van zijn dochter Linda. Terwijl Wallander zich het hoofd breekt over de toedracht, beseft hij een gigantisch geheim op het spoor is dat betrekking heeft op de volledige Zweedse naoorlogse geschiedenis. Dan verschijnt er in zijn persoonlijk leven een nog veel donkerder wolk aan de horizon.
Heel spannend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 23:37
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Is het niet zo dat je denkt dat je in de hel bent geweest? En mensen met een bijna dood ervaring denken dat ze een stukje hemel hebben gezien? Wij denken allemaal dat wij er een beeld van hebben maar het is iets waar wij alleen maar naar kunnen gissen .............Het is iets bovenaards en dat is maar goed ook toch? |
Nee Willemijn ik denk het niet ik weet het zeker. Net zoals jij dingen zeker weet die op deze aarde plaatsvinden. Het is alleen niet uit te leggen. Zeker als je zelf die ervaring niet hebt gehad.
Het aparte is dat ik er nu van overtuigd ben dat de dingen die 'hierna' komen, de 'bovenaardse', veel echter en reëeler dan de dingen hier op deze aarde. Wij denken vaak in termen als 'twilight-zone' alsof het bovennatuurlijke een soort schemergebied is. Mijn ervaring heeft me geleerd dat het net andersom is. Het hiernamaals is vele malen 'helderder' of hoe je het ook wilt noemen (kan er geen goede woorden voor vinden) dan het leven hier en nu. In de bijbel wordt dit ook wel aangegeven: 1 Corinthiërs 13:12 "Want nu zien wij nog door een spiegel, in raadselen, doch straks van aangezicht tot aangezicht. Nu ken ik onvolkomen, maar dan zal ik ten volle kennen, zoals ik zelf gekend ben."
Natuurlijk kan ik van niemand vragen om mij te geloven: dat is ieders eigen vrije keus. Ik vertel gewoon wat ik gezien en meegemaakt. Voor zover dat mogelijk is.
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 23:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik kan nergens lezen waar ik geschreven zou hebben dat ik op een onhumane manier op je kind zou komen passen. Ik schreef dat ik op jou zou komen passen zodat je kind ook eens op stap kan gaan en een leuke tijd hebben...pffff...  |
Ik kom op je baby zitten... tis maar net hoe je het leest!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 23:50
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | mag wel eerst een bank gaan kraken als ik wil socializen hier op cm... |
Wanneer gaan we?
Bivakmutsen liggen klaar
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op vrijdag 29 oktober 2010, 23:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 00:07
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Wanneer gaan we?
Bivakmutsen liggen klaar  |
hahaha ff kijken wanneer ik tijd heb. Zo druk met al die etentjes enzo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 00:10
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | hahaha ff kijken wanneer ik tijd heb. Zo druk met al die etentjes enzo  |
mag ik ook mee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 00:12
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | | mag ik ook mee? |
GIRL-POWER!!!
hoe meer zielen hoe meer vreugd niet waar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 00:13
|
|
|
|
welcome back!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 00:22
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | GIRL-POWER!!!
hoe meer zielen hoe meer vreugd niet waar |
Yes, de 3 muskatiers in vrouwelijke vorm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 00:22
|
|
|
|
Ik las tijdje terug in Evangelisch Lutherse kerk in Amersfoort de volgende geloofsbelijdenis van Jose Brink.
Vond 'm erg mooi
Ik geloof dat ik nooit alleen loop op de weg die mij voert naar later Ik besef dat al mijn lotgenoten Godgenoten zijn Ik geloof dat iedereen door God geliefd en gewild is. Ik beloof dat ik daarom niet alleen van mijzelf zal uit gaan Maar ook proberen zal door andere ogen God's horizon te zien, daar waar de hemel de aarde raakt en alles één wordt Ik erken dat dood en onrecht, strijd en onmacht, verdriet en pijn ook mijn verantwoordelijkheid zijn Ik geloof dat God het lijden niet wil maar vrijheid wenst, geluk en vrede Ik geloof dat Hij daarom de volledige Mens heeft gezonden die groter is en sterker dan wij die ons lief had en leed omwille van ons die stierf en opstond uit de dood om te bewijzen dat God met ons altijd door zal gaan omdat Hij het werk dat ooit begonnen is niet loslaat
erg boeiend om over na te denken.
Wie heeft ook nog van dergelijk mooie geloofsbelijdenissen. Mag natuurlijk ook iets van jezelf zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 00:30
|
|
|
|
Een voor alle en alle voor een Een nieuwe dag gloort aan de horizon Een voor alle en alle voor een De duisterniis zwijgt en de morgen komt Zij aan zij schouder aan schouder Een voor alle en alle voor een Een voor alle en alle voor een
misschien toch iets te strijdbaar voor mij , ik w8 wel in de vluchtauto...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 00:47
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | Een voor alle en alle voor een Een nieuwe dag gloort aan de horizon Een voor alle en alle voor een De duisterniis zwijgt en de morgen komt Zij aan zij schouder aan schouder Een voor alle en alle voor een Een voor alle en alle voor een
misschien toch iets te strijdbaar voor mij , ik w8 wel in de vluchtauto... |
jaja, en dan in de file vast zitten zeker, schijterd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 05:27
|
|
|
|
|
en of het zo is..ook mede dat er soms geen woorden zijn, dan is een glimlach een goed ding..
|
|
| Naar boven |
|
|