ChristianMatch

Forum

Wie gaat er mee naar het kerstdiner van Christianmatch?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 07:00

JOSINA022 schreef:
Yes, de 3 muskatiers in vrouwelijke vorm Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley de 3 muskietine's... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 07:06

LEPELTJE037 schreef:
Ik kom op je baby zitten... tis maar net hoe je het leest! Knipoog smiley

Ik vraag me af hoe ze de menukaart gaan lezen en interpreteren Gefrustreerde smiley
Hopelijk kan Marijan vlug met haar extra lessen beginnen Knipoog smiley
Pfff, op een baby zitten... Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 07:16

Ik ben een kind
door God bemind
en tot geluk geschapen.

Geleerd op de kleuterschool, is onderdeel van een langer gedicht maar deze woorden heb ik altijd onthouden en meegenomen als ik het moeilijk had of verdrietig was.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 07:19

Dat een glimlach verbindend werkt is iets wat ik vaak mee maak.
In het bijzonder toen ik in Australië was ( diep in de vorige eeuw) en met een groep mensen , van verschillende nationaliteiten, een rondreis ging maken.
Er waren een aantal die geen Engels spraken ( nee, was ik niet ) maar door te communiceren met een glimlach was je verbonden en deelde je veel mooie momenten.
Heel simpel maar zo waar!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 09:05

CARIN303 schreef:
Ik ben een kind
door God bemind
en tot geluk geschapen.

Geleerd op de kleuterschool, is onderdeel van een langer gedicht maar deze woorden heb ik altijd onthouden en meegenomen als ik het moeilijk had of verdrietig was.

Het kinderlijk geluk

Ik ben een kind,
Van God bemind,
En tot geluk geschapen.
Zijn liefde is groot;
'k Heb speelgoed, kleedren, melk en brood,
Een wieg om in te slapen!
Ik leef gerust;
Ik leer met lust;
Ik weet nog van geen zorgen.
Van 't spelen moê,
Sluit ik mijn oogjens 's avonds toe,
En slaap tot in den morgen.
Geloofd zij God
Voor 't ruim genot
Van zoo veel gunstbewijzen!
Mijn hart en mond,
Zal hem, in elken morgenstond,
En elken avond prijzen.

Nostalgie.........elke maandagochtend een gezang of psalm uit je hoofd opdreunen.......Grote God wij loven U in canon........
Sorry,is off topic
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 09:44

http://www.youtube.com/watch?v=jZIoxw0ca9E&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:10

FRANKT627 schreef:
Ik vraag me af hoe ze de menukaart gaan lezen en interpreteren Gefrustreerde smiley
Hopelijk kan Marijan vlug met haar extra lessen beginnen Knipoog smiley
Pfff, op een baby zitten... Duiveltje smiley

Maar tis wél wat er stond Frankyboy Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Wil niet wéten wat je allemaal uit zou halen als je op mij moet komen passen! Geschokte, onthutste smiley Engeltje smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 30 oktober 2010, 10:16
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:15

JOSINA022 schreef:
jaja, en dan in de file vast zitten zeker, schijterd Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Coole smiley met zonnebril haha je hebt me door. Ik ga wel als mega mindy! In no time sta ik dan weer buiten met zakken vol geld.....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:18

MARIO216 schreef:
Het ging hier over het WK-voetbal, of mag dat slaafje ook al geen voetbal meer kijken. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

komt vaker voor dan jij denkt....
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:19

TESSYBEAR731 schreef:
Maar tis wél wat er stond Frankyboy Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Wil niet wéten wat je allemaal uit zou halen als je op mij moet komen passen! Geschokte, onthutste smiley Engeltje smiley

Is het niet op passen voor tessy?Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:21

neem op zn tijd een goeie borrel tess, heeft hetzelfde effect Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:24

MARIO216 schreef:
Dat had je gehoopt zeker, en Jonathan was zeker het slachtoffer Knipoog smiley

arme jonathan, zn hoofd komt steeds dichter bij de strop... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:24

http://www.youtube.com/watch?v=57na2R_8aoA
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:26

Ik geloof dat je bij een fysiotherapeut, het zelfde bereikt.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:29

[quote=HERMAN388]Datum 8 jan 2011
Tijd 12.00 uur

Activiteit Rondje Halve Maen
Startplaats Biesboschcentrum Dordrecht

Rondvaart op zonne-energie door het Nationaal Park De Biesbosch in de directe omgeving van het Biesboschcentrum. De schipper vertelt onderweg over de Biesbosch

Tijdsduur 1 uur
Kosten Prijs: volw. € 7,-, 65-plus/kinderen 4 t/m 12 jaar € 5.50

Bij aanmelden hier onder invullen
weest snel, want anders vol =vol

MELDEN VOOR 15 DECEMBER

ZIVAATJE309 (51)
HERMAN 388 (48)

Nog steeds niemand aan te melden Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
incl. Nieuwjaarwensen en -borrel Lachende smiley
[b]

Laatst aangepast door
HERMAN388
op zaterdag 4 december 2010, 17:41
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

Soms vraag ik mij wel eens af....waar is dat nou weer goed voor?
Nu zullen jullie wel denken waar heeft Jonathan het nu weer over. Maar deze keer eens iets anders. De VIP ingang en VIP behandeling.

VIP behandeling/ingang 1
Al vanaf jongst af aan worden wij opgevoed dat ouderen voorrang hebben, voorkeursbehandelingen verdienen. '' ga eens even staan, die mevrouw moet zitten '' Wie zegt nou eigenlijk dat ze wil zitten?? Dat kan ze toch zelf vragen als ze dat wil. Nu wordt ze in die zitpositie gedwongen, terwijl ze al lang genoeg achter die geraniums heeft gezeten.
Gelukkig draaien ze nu op TV eens een programma dat die oudjes eens mondiger worden, ons jongeren zelfs terug moeten pakken.
Dus als die oudjes maar voorkeur geven is er niet meer bij, ze vragen het maar.

VIP behandeling/ingang 2
Ken je dat ook? Van die dikbuiken, die het zelfs nog erger maken. In het openbaar vervoer staat iedereen al voor ze op...kom op, geef dat kind de ruimte om in te dalen ¿? Nee, dan moet je meemaken, zelfs in de rij voor de kassa krijgen ze voorrang, kunnen ze nog sneller naar huis en gaan hangen......kom op meid, 12 kg bijkomen bij een zwangerschap is meer dan genoeg.

VIP behandeling/ingang 3
Als dat kind er dan is, dan gaan ze gewoon verder met die VIP behandelingen ontvangen. Iedereen moet wijken voor die kleine puk. Familie ...zelfs oma's moeten er aan geloven. PUK heeft voorrang boven alles. Nee hoor oma wint het niet...we komen pas op visite als PUK klaar met slapen is, en we gaan weer weg voordat PUK maar slaap krijgt. Huilt PUK dan krijgt het alles zodat PUK het maar weer naar zijn zin krijgt.
Dat houdt PUK trouwens vol totdat PUK zeker 13 jaar is. Janken als het iets wil, totdat het weer zijn/haar zin krijgt.

VIP ingang 4
Bij concerten, voetbalwedstrijden, de ski-lift, bij de RAI en AHOY, Efteling overal heb je VIP ingangen. Ben je belangrijker dan de rest van het gepeupel, dan mag je die rijen gewoon passeren. Zelfs de rode loper wordt uitgerold om JOU !!!!! binnen te halen.
Ja in het klootjesvolk rijtje voel je je eigenwaarde behoorlijk afnemen. Stond je al niet hoog op de genodigden lijst, dan weet je het nu zeker, die daar net langs jou lopen en de VIP ingang nemen, zijn vele malen belangrijker. Kijk van Bea kan ik het nog wel hebben, dat ze buiten het gewone volk wordt gehouden, op Koninginnedag is meer dan genoeg.

VIP ingang 5
Sprak laatst met wat christenen. Naar het schijnt heeft de hemel zelfs een VIP-ingang. Dus niet dat wachten in die ellenlange rij, geen bordje ''van hieraf is het nog 3 uur wachten''.
Het schijnt dus echt zo te zijn, zelfs als je het aardse afgelegd heb, alles zou dan anders moeten worden, maar nee, zelfs daar is een VIP ingang.
Er zijn dus gewoon kerken die zichzelf beter vinden dan andere, zelfs het de toehoorders daar voorhouden.
Als je niet in tongen bid, kom je in de wachtrij, ben je geen Jehova, dan kom je in de wachtrij. De RK verkocht zelfs aflaten, zodat je alsnog kon switchen naar de VIP ingang. En het lijkt ook wel dat elke kerk die traditioneler is dan de andere kerk een VIP ingang heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

TESSYBEAR731 schreef:
Nope! Heb het aangeraden gekregen door iemand, maar weet niet zo goed wat ik ervan moet denken...vandaar mijn vraag Knipoog smiley

ik denk dat je dit onder alternatieve geneeswijzen moet scharen, tess;
dat het dan gelijk demonische machten toelaat zou ik niet willen zeggen, maar ik denk wel dat het zaak is goed te kijken wat er nu werkelijk wordt gedaan, en uit welke Bron je therapeut werkt.
ik moet zeggen dat ik ook wat huiverig ben, net als ruth; mede doordat ik ook heel enge negatieve ervaringen heb,.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:35

PIETER649 schreef:
neem op zn tijd een goeie borrel tess, heeft hetzelfde effect Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Geschokte, onthutste smiley daar krijg je net hoofdpijn van...
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:39

kosmische energie opsnuiven. knooppunten omleiden. Ying en Yang. Een worden met de natuur om je heen, rust vinden in de stilte. De binnenste mens masseren met al die onzin. Daar gaat het om, bij dit soort vage alternatieve therapieën.

Ieder moet zelf weten wat hij/zij doet, maar ik zou een dergelijk iets nooit doen, zou me daar absoluut niet goed bij voelen, echt een conflict krijgen. (ja ik ben bekrompen)

Komt allen tot mij die vermoeid en belast zijn, en Ik zal je rust geven. Sprak eens mijn Leermeester.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:43

HANNAH810 schreef:
ik denk dat je dit onder alternatieve geneeswijzen moet scharen, tess;
dat het dan gelijk demonische machten toelaat zou ik niet willen zeggen, maar ik denk wel dat het zaak is goed te kijken wat er nu werkelijk wordt gedaan, en uit welke Bron je therapeut werkt.
ik moet zeggen dat ik ook wat huiverig ben, net als ruth; mede doordat ik ook heel enge negatieve ervaringen heb,.

Waaruit bestonden die nare ervaringen dan, Hannah? Hielp de therapie dan niet? Of was het iets anders dat je deed huiveren?

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:46

TESSYBEAR731 schreef:

De inspiratie komt op het moment wel...waarschijnlijk zal dat zijn: stofzuigen, dweilen, strijken Boze smiley ...terwijl jij me voorleest of plaatjes draait...
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:07

LOES550 schreef:
Coole smiley met zonnebril haha je hebt me door. Ik ga wel als mega mindy! In no time sta ik dan weer buiten met zakken vol geld.....

Oke dan wacht ik buiten wel met de vluchtauto Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:12

ZIVAATJE309 schreef:
Oke dan wacht ik buiten wel met de vluchtauto Lachende smiley

Is ook beter aangezien ik altijd verdwaal ook met tomtom Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:19

als er tijdens een behandeling plots-klaps visioenen omhoog komen, die een bepaalde weerstand en angsten oproepen, dan wordt ik erg voorzichtig, frank!!

soms lijken dingen heel onschuldig, en denk je later; is het wel zo onschuldig als het lijkt?

meer wil ik er niet over kwijt.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:20

Maar maar maar.......54,95 voor een leuk diner,6 consumpties én ook nog een optreden is niet duur!.........of je het kunt betalen is wat heel anders Knipoog smiley

Vooral het "Terwijl jij kletst ...." spreekt mij aan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOEY284

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:24

Nou, ik heb eens gekeken op de site van Stichting Promise. Een erg informatieve en positief christelijke site over onder meer allerhande geneeswijzen ed. >>

http://www.stichting-promise.nl/artikelen/lichaamswerk--occultisme-en-genezing/osteopathie-en-craniosacraal-therapie.htm
Naar boven

Auteur Bericht
JOEY284

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:36

FRANKT627 schreef:
Dit baart mij wel zorgen , je stelt je open voor manipulatie en dat is zeker niet zonder gevaren [ de meester manipulator is wel satan ] en op deze manier wordt er doormiddel van je zintuigen een poort geopend voor demonische machten .
Ik raad het je dan ook ten sterkste af .
Je kunt dit stilte , rust punt bij Jezus vinden , richt je dus op Hem .
Hij zegt het zelf ; Kom tot Mij en ik zal je rust geven .

Ik spreek in beide gevallen uit eigen ervaring .
Bij Jezus vind je de Ware rust , in alle andere gevallen [zoals bij deze therapie ,] is het tijdelijke verlichting van je mogelijke klachten , geef de duivel geen grond zegt de bijbel .
Het is erg lastig om van dit soort manipulatie weer los te komen .

Sorry hoor, maar dit is zo'n grote flauwe kul. Ik wist gewoon dat zo'n reactie ging komen Dan moet je later ook niet naar de fysio wanneer je iets mankeert. Het is net wel of elke aanraking van het lichaam een duivels-handeling is. Overal wordt satan bij betrokken. Eigenlijk zouden behandelingen zoals Tess er nu eentje op deze topic heeft gezet gewoon 'massage' moeten heten zonder er meer uitleg bij te geven.

Knipoog smiley Frank[/quote]

Nou Frank, ik vind dit een ongenuanceerde reactie van jou. Hoewel cranio sacraal misschien onschuldig is of lijkt, is het wél belangrijk om alternatieve geneeswijzen goed te onderzoeken !
Zeker als westerse christenen staan wij bloot aan heel veel subtiele verleidingen van de duivel. Zie daar, de staat van het christendom in het westen.
Ik zou het aantal christenen niet de kost willen geven die zich inlaten met strijkers, masseurs, reiki-mensen enz. omdat betreffende heren/dames-genezers zeggen dat ze genezen in naam van god.
Alleen wanneer iemand handelt uit en in de naam van Jezus is de bron goed. Kijk maar eens wat de naam van Jezus voor weerstand oproept in de wereld .. dat zegt al genoeg.
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:43

LEANNE226 schreef:
Maar maar maar.......54,95 voor een leuk diner,6 consumpties én ook nog een optreden is niet duur!.........of je het kunt betalen is wat heel anders Knipoog smiley

is ook zo. Is ook niet duur. Maar dat is het probleem met een uitkering, het wordt nooit meer dan het is. En....het is niet veel. Ik bedoel....precies genoeg om te kunnen leven, maar meer ook niet. Om toch iets te kunnen schrijven op t forum......(deelname is bijna niet mogelijk zonder sponser) gaan we ideëen bedenken hoe we wel zouden kunnen meegaan..... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:49

FRANKT627 schreef:
De inspiratie komt op het moment wel...waarschijnlijk zal dat zijn: stofzuigen, dweilen, strijken Boze smiley ...terwijl jij me voorleest of plaatjes draait...

Ooh! Nou...in dat geval...

Kun je vanmiddag? Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley

Er moet nodig gestofzuigd, gedweild en gestreken worden...oh, en de was moet ook gedaan...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 30 oktober 2010, 11:57
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:50

LEANNE226 schreef:

Leuk voor Remco Hakkert. Twijfelende smiley Knipoog smiley Verder ben ik het met je eens w.b. de prijs, dat is niet duur. Een leuk idee van Chris.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 ... 6194 Volgende
Pagina 1438 van 6194