| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 18:53
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Er was ooit in mijn begindagen bij cm een feestje bij een cm-er in Gelderland. Ik had mij opgegeven en een wat oudere dame die hier kort aan de grens woont ook. In mijn kinderlijke onschuld en vanuit domme sociale motieven nodigde ik de dame in kwestie uit met mij mee te rijden en zodoende wat kosten te besparen. Pieter Goedbloed hoefde zelfs geen tegemoetkoming in de dieselkosten!
Op de bewuste dag haalde ik haar volgens afspraak keurig op... Eenmaal in de auto begon ze te ratelen..... Aangekomen op t feestadres ratelde ze vrolijk verder. Dusdanig dat ook de niet-rokers buiten gingen staan.. Daarna moest ze ook nog naar huis terug.... Inmiddels had ik n slim plan bedacht!! Op de terugweg deed ik de autoradio die op de heenweg beleefdheidshalve nog uit stond, gewoon aan. Dat hinderde haar niet... ze ratelde onbekommerd verder. Iedere keer dat ik in het geniept middels de stuurbediening het radiovolume iets opvoerde, zat zij intern ook aan een knoppie geloof ik  Bij haar adres aangekomen zijnde, wilde ze zelfs nog ff gezellig in de auto n beetje na-ratelen Ik heb op dat moment het verschijnsel "dumpen na een date" direct laten verschijnselen 
Maar al met al was ik er nie vrolijk van nie
Snappie ut nou al n bietje Willemijn????????  |
Ik snap het helemaal en het is ook nog een leuk verhaal. Moest er smakelijk om lachen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 18:55
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | Heerlijk!! Dansen en zingen de hele dag. En de zon schijnt altijd!! Doe de groetjes aan hem. Leuk hoor voor jullie. Geniet er maar van. |
zouden er nog meer 'CM'-setjes in de maak zijn? En wanneer krijgen we dat dan te horen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 18:59
|
|
|
|
|
Doei Liesbeth, het ga je goed !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 18:59
|
|
|
|
Je moet een vrouw nemen zoals ze is... Maar daarna niet laten zoals ze is.
Pieter, die nog geloofd in de maakbare vrouw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:04
|
|
|
|
Jacobus 5 vers 16
Hallo allemaal,
De herfst is goed begonnen, buiten waait en regent het.
De tijd is verzet, maar het is ook een vredige tijd die is aangebroken, tijd van vrede, meer rust, je doet meer dingen in huis, lichtjes aan. Wat heerlijk te weten dat wij het Grote licht in ons hebben, Gods kracht en aanwezigheid, de Heilige geest die ons verlicht, troost, en onze zielenwonden balsemt indien nodig. Ja.we zijn rijk in Hem.
Vanavond leid ik geen gebedsroom, ik lig met longontsteking, en Eva heeft een time out genomen, Maar goed nieuws is dat Vandam en Zinga deze avond de gebedsroom willen leiden. erg fijn, dank jullie
Je bent welkom om mee te bidden en te danken. je kan even kijken, kort meedoen, of het hele uur.
We zingen ook in dit uur, we typen de woorden in, en zingen het lied hardop mee welk we hebben afgesproken te zingen, of we zoeken de liederen op you tube op, ja, we ervaren altijd veel zegen dit uur, ook nawerking van de gebeden.
Je kan gebedsroom vinden als je de chatbox aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken,
Laten we dit uur ons leiden door de Heilige geest, de noden en zieken, bij Hem brengen, en laten we danken voor het goed wat Hij voor ons heeft gedaan, en zal doen, want we mogen staan op de beloften.
Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha en Eva
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:10
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Beste mensen,
Na ruim een jaartje lid te zijn geweest, hou ik het hier over een paar dagen voor gezien. Ik heb met plezier deelgenomen aan het forum, maar de laatste maanden kwam ik niet verder dan het forum volgen via de zijlijn. De tijd ontbrak me om actief mee te blijven schrijven. Bovendien heb ik sinds een aantal maanden een hele lieve en leuke vriend - nee, niet via CM - met wie ik graag wil bouwen aan een verdere toekomst. Kortom, de tijd van gaan is voorlopig voor mij gekomen. Ik wil iedereen bedanken voor de leuke contacten, gezellige gesprekken en leerzame discussies en bijdragen op het forum. Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe en heeeel veel geluk en zegen!
Liesbeth |
Hoi Liesbeth,
Voor ons is het jammer dat je weggaat en 'n beetje een verlies, maar een betere reden om CM te verlaten is er niet te bedenken. Ik gun het je van harte!
Jij ook heel erg bedankt voor al je positieve en doordachte bijdragen, 'k heb er van genoten. 't Blijft bijzonder, dat ik zoveel herkende in jou en in jouw stukjes.
'k Wens jou en je vriend ook het allerbeste toe en vooral veel geluk en zegen!
Marijan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:16
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Heb jij zoveel tijd dan? Ik vrees dat we voor zo'n uitgebreid aanbod, Pieter erbij moeten vragen. Die was toch expert tempodaten en oplangetermijneenbabydaten  |
Het geven van telefonische consulten is ook nog mogelijk, Jolan. Dat kost iets minder tijd.
Ik denk dat jullie een perfect trio zijn, om mensen 'begeleiding op maat' te bieden richting een huwelijk.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 4 november 2010, 22:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:29
|
|
|
|
'k Heb zin om lekker thuis te blijven, maar helaas moet ik de deur uit voor m'n werk.
Hoe krijg ik zin
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 4 november 2010, 19:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:30
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | We kenne een ruilhandeltje opzette? Jij geeft les in verwegdaten,ik in dichtbijhuisdaten......en als extra doen we er dan wat lesjes meelijdaten,troostdaten,eensmaarnooitweerdaten,autowasengrasmaaidaten en uiteraard het nade40rozenontvangentehebbendumpikjeweerdaten bij  |
je vergeet er nog een paar leanne koffiedaten,wandeldaten,strand/zeedaten,picknikdaten bbqdaten etc
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Je moet een vrouw nemen zoals ze is... Maar daarna niet laten zoals ze is.
Pieter, die nog geloofd in de maakbare vrouw |
vergeefse hoop Pietje, uitgestorven ras!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PANTER584
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:37
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:52
|
|
|
|
|
Genoeg is meer dan veel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 20:02
|
|
|
|
|
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 20:04
|
|
|
|
4 November, Gal. 2: 15-21; Tevergeefs.
Paules is behoorlijk teleurgesteld in de Galaten. Sterker: hij noemt hen uitgesproken onverstandig! Hoe komen ze er bij om die praatjes van sommige christenen uit de Joden te geloven? Zij verdraaien het evangelie! Ondertussen bedoelen die Joden-christenen het natuurlijk heel goed. Zij zijn bang dat het Oude Testament, de Thora met name, aan de kant zal worden geschoven. En daarom doen ze hun uiterste best de Galaten zo ver te krijgen dat zij zich laten besnijden, de sabbat houden en allerlei andere wetten in acht nemen. Maar Paules laat zich niet door vrome bedoelingen van de wijs brengen. Wie denkt door een achterdeur toch weer de wet in huis te kunnen halen, is bij hem op een verkeerde adres. Dan zou Jezus tevergeefs gestorven zijn! Zijn alle geboden dan absoluut afgeschaft? Mag je dan tegenwoordig rustig stelen, echtbreken, liegen? Zeker niet! Maar wat bedoelt Paules dan? Paules wil zeggen: Jullie moeten niet denken dat je toch nog rechtvaardig kunt worden in Gods oog door zo keurig volgend de wet te leven! Je bent alleen rechtvaardig omdat Jezus voor jou gestorven is! Hij is het Lam dat de zonden der wereld wegdraagt! Nog altijd kun je het horen: Ik zal vast wel in de hemel komen, want ik heb altijd netjes geleefd. Wie dat zegt, heeft van het evangelie nog niet altijd veel begrepen. We zijn kinderen van het Koninkrijk, niet omdat wij zo fatsoenlijk leven, maar omdat Jezus zo onfatsoenlijk gekruisigd is! Zijn dood is ons leven. En door het geloof leeft Christus in ons! Hoe is het mogelijk! Als God maar mij kijkt, dan ziet Hij: Jezus!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 20:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | zouden er nog meer 'CM'-setjes in de maak zijn? En wanneer krijgen we dat dan te horen...  |
Aangezien een van de bestaansredenen van CM de koppeling is, zullen er vast nog genoeg setjes in de maak zijn Maar waarom zou CM meteen als zijn 'slaapkamergeheimen' delen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 20:24
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Ik wil even melden dat ik tot over mn oren verliefd ben op een heel lieve man uit het oosten van het land. En het is wederzijds hij heeft als Waterdaij728 op CM gezeten. Toch een beetje CM setje dus want hier hebben we elkaar leren kennen. Wist niet dat je zo verliefd kan zijn  |
gefeliciteerd! voor je weet heb je een cm huwelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 20:37
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
Beetje..... respect hé voor de ouder wordende mens........, nu doe je nog niet aardig...... Toch nog steeds die foto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 20:58
|
|
|
|
| PANTER584 schreef: |  |
Volgens mij zit er een boodschap achter die 'gelaatsuitdrukkingen'...is het niet? En dat ga je ons nu vertellen waarschijnlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:01
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Ik wordt echt een dagje ouder Zinga.......
Ja, inderdaad...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:36
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | je vergeet er nog een paar leanne koffiedaten,wandeldaten,strand/zeedaten,picknikdaten bbqdaten etc  |
maar denk erom... NIET sexdaten, want het is en blijft wel CM he!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Volgens mij zit er een boodschap achter die 'gelaatsuitdrukkingen'...is het niet? En dat ga je ons nu vertellen waarschijnlijk  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:37
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | gefeliciteerd! voor je weet heb je een cm huwelijk  |
.... en een cm-baby
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:38
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | maar denk erom... NIET sexdaten, want het is en blijft wel CM he!!  |
Pffft, wie zou daar nu aan denken, dit is Cee Em
Je zou ze de kost moeten geven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:38
|
|
|
|
zou dit topic ooit een bijna dood sterven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:40
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Pffft, wie zou daar nu aan denken, dit is Cee Em
Je zou ze de kost moeten geven  |
die C staat toch voor christelijk en niet voor conceptie????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:43
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Ik heb toch niks gezegd?Probeer ik aardig te doen , is het nog niet goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:58
|
|
|
|
|
Bijna m'n voet aan gruzelementen. Maar dankzij veiligheidsschoenen is alles nog heel. ( behalve m'n schoen , die is totall-loss en die kunnen de vuilnisbak in)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 22:04
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Eh...niet zo ZEUREN heet dat in CM-termen Adelaar  |
Geeft niks hoor An. Volgens mij is het een zeeuws woord.
|
|
| Naar boven |
|
|