| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 11:51
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | tuurlijk willemijn!!
we sein so nieuwschierug!!
 |
Belangstellend toch , Vrouwen nieuwsgierig?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 11:58
|
|
|
|
|
Up!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 11:59
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | .... en een cm-baby  |
ook dat ... alleen heeft die van ons nog weinig haast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 12:01
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Dusss...Cranio-Sacraal therapie!
Wie heeft er ervaring mee en zou deze hier willen delen? |
ik heb er geen ervaring mee ... maar mijn gevoel zegt niet doen. maar jij bent degene die de beslissing moet nemen. hoop wel dat je snel van je klachten mag af zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 12:17
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 12:19
|
|
|
|
anita, je moet ook zelf de zaken Bijbels onderzoeken, en niet alles maar kopieren van anderen.
en door al die lappen copypaste , die denk ik, niemand leest, kan je niet echt een gesprek op gang zetten.
Sola Scriptura, ja zeker, mits er een gezonde hermeneutiek en exegese bijkomt. Wel ben ik met je eens dat veel christenen de Bijbel niet of amper meer lezen, en dus door gebrek aan kennis ten onder gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 12:27
|
|
|
|
Eva of de EO zoeken mensen die nog nooit een relatie hebben gehad??? Zijn er die wel? Ze moeten wel ouder zijn dan 10 jaar, veronderstel ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 13:28
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Eva of de EO zoeken mensen die nog nooit een relatie hebben gehad??? Zijn er die wel? Ze moeten wel ouder zijn dan 10 jaar, veronderstel ik.  |
Ze schijnen te bestaan Frankie, géén uitgestorven ras dus!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 14:42
|
|
|
|
Anita; in je eerste post lijk je een pleidooi te houden voor uitsluitend het gebruik van de bijbel. En daarna plaats je de 1 na de andere post met lappen tekst die helemaal niet in de bijbel staan?! Met schrijvers die niet in de inhoudsopgave van mijn bijbel voorkomen?
Vink niet erg consequent....
GrZing
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op vrijdag 5 november 2010, 14:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 15:50
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Lieve CM vrienden,
Ik ga jullie ook verlaten! Ben - af en aan- toch een jaar of 4 lid geweest waarvan het laatste jaar actief op het forum. Maar ja......nu heb ik het druk met een man ( jaja,de ideale man, hij is van mij ) en schiet het forummen er steeds meer bij in. Nog 2 dagen en mijn naam wordt grijs op de site en daarom wil ik jullie allemaal bedanken voor een hele fijne tijd. Ik heb veel gelachen met jullie, gediscussieerd, gebeden,meegeleefd en nog zoveel meer ( zucht, lijkt wel op een relatie). Bedankt allemaal voor de leuke tijd!
 |
Veel geluk met jouw Jonathan. Doeg Carin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 15:59
|
|
|
|
| TALIET435 schreef: | haha jah die kan ik ook ff nie volgen :P
als ik de Heer Zijn aanwezigheid voel reken maar dat ik me dan ontspannen voel hoor daar kan geen therapie tegen op ;) |
dat bedoel ik Taliet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 16:03
|
|
|
|
| MARTHA725 schreef: | Jacobus 5 vers 16
Hallo allemaal,
De herfst is goed begonnen, buiten waait en regent het.
De tijd is verzet, maar het is ook een vredige tijd die is aangebroken, tijd van vrede, meer rust, je doet meer dingen in huis, lichtjes aan. Wat heerlijk te weten dat wij het Grote licht in ons hebben, Gods kracht en aanwezigheid, de Heilige geest die ons verlicht, troost, en onze zielenwonden balsemt indien nodig. Ja.we zijn rijk in Hem.
Vanavond leid ik geen gebedsroom, ik lig met longontsteking, en Eva heeft een time out genomen, Maar goed nieuws is dat Vandam en Zinga deze avond de gebedsroom willen leiden. erg fijn, dank jullie
Je bent welkom om mee te bidden en te danken. je kan even kijken, kort meedoen, of het hele uur.
We zingen ook in dit uur, we typen de woorden in, en zingen het lied hardop mee welk we hebben afgesproken te zingen, of we zoeken de liederen op you tube op, ja, we ervaren altijd veel zegen dit uur, ook nawerking van de gebeden.
Je kan gebedsroom vinden als je de chatbox aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken,
Laten we dit uur ons leiden door de Heilige geest, de noden en zieken, bij Hem brengen, en laten we danken voor het goed wat Hij voor ons heeft gedaan, en zal doen, want we mogen staan op de beloften.
Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha en Eva  |
sterkte met je longontsteking Martha... Ik wens je beterschap !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 16:07
|
|
|
|
hihi ik zag pas toch iets grappigs bij DWDD. Die man had een vis op tafel gelegd, nog niet zo lang uit het water... dus die man heel boeiend aan het vertellen over die vis, krijgt ie ineens een zweep van die vis z'n staart... hahaha... kwam niet meer bij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 16:22
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Is er ook nog een deel 2? , Pieter vertel je die ook? |
die typ gave? das info die ze zelf gaf in de chatroom. snap ook niet dat crossy dat zelf niet vermeld.
maar misschien denkt cross dat als hij verteld dat deze 63 jarige dame in dr blotende niksie lag te chatten, iedereen denkt dat hij er naast lag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 16:23
|
|
|
|
|
dit jaar weer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 16:25
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | die typ gave? das info die ze zelf gaf in de chatroom. snap ook niet dat crossy dat zelf niet vermeld.
maar misschien denkt cross dat als hij verteld dat deze 63 jarige dame in dr blotende niksie lag te chatten, iedereen denkt dat hij er naast lag...  |
joh, ik schrik nergens meer van...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 16:26
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | die typ gave? das info die ze zelf gaf in de chatroom. snap ook niet dat crossy dat zelf niet vermeld.
maar misschien denkt cross dat als hij verteld dat deze 63 jarige dame in dr blotende niksie lag te chatten, iedereen denkt dat hij er naast lag...  |
Welja, voer de spanning maar op! Hoe ouder hoe gekker lijkt het wel......  Valt crossroad op oudere vrouwen???
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 5 november 2010, 16:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 16:29
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Hierbij wil ik iedereen van harte uitnodigen om samen met onze gemeente Kerstavond te vieren. We beginnen om 18.00 uur, met een maaltijd.
Voor opgave en adres, mail me maar pv.
chat |
Pas ik daar wel bij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 16:36
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Lieve CM vrienden,
Ik ga jullie ook verlaten! Ben - af en aan- toch een jaar of 4 lid geweest waarvan het laatste jaar actief op het forum. Maar ja......nu heb ik het druk met een man ( jaja,de ideale man, hij is van mij ) en schiet het forummen er steeds meer bij in. Nog 2 dagen en mijn naam wordt grijs op de site en daarom wil ik jullie allemaal bedanken voor een hele fijne tijd. Ik heb veel gelachen met jullie, gediscussieerd, gebeden,meegeleefd en nog zoveel meer ( zucht, lijkt wel op een relatie). Bedankt allemaal voor de leuke tijd!
 |
De reden van je vertrek is natuurlijk heel begrijpelijk...misschien kom je nog wel terug om jullie cm-baby te tonen...
http://www.youtube.com/watch?v=RrcGpibEhr0
Heel veel plezier en geluk samen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 16:39
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Pas ik daar wel bij?  |
als je je gedraagt wel... dus...kan je misschien die avond beter naar de film gaan ofzo...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 16:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Pas ik daar wel bij?  |
welke maat draag je willemijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 17:01
|
|
|
|
dat klinkt inderdaad als een typ(ische) gave
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 17:03
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | welke maat draag je willemijn?  |
ja hallo Hannah...zo kan het wel een beetje hé...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 17:11
|
|
|
|
komen ook op zeer ongewenste regio's neer!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 17:13
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | komen ook op zeer ongewenste regio's neer!!  |
Hangt er vanaf hoeveel regio's je hebt natuurlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
|
|
|
Dank jullie wel voor jullie aanvallende antwoorden. Zo zie ik dat als een zegen en zegt mij dat ik op de juiste weg ben.
De onderwerpen die hier is geplaatst is wat erover ging en ben ik vrij in wat ik plaats. Natuurlijk toets ik alle dingen.
Verder ligt er ook aan welke vertalling je gebruikt want andere vertallingen zoals: Het Boek, Groot Nieuws, Nieuw Leven, Nbv en overige vertallingen komen ook niet overeen met de Staten Vertalling.
Alleen SV komt dichtbijzijnde !!!
De rest van de vertallingen mogen verbrand worden. Want er staat geschreven in Gods Woord bij laatste Bijbel gedeelte Openbaring 22: 18, 19 dat je niks mag toevoegen of mag weg halen want anders kan daar ook geen zegen op rusten !!!
18 Want ik betuig aan een iegelijk, die de woorden der profetie dezes boeks hoort: Indien iemand tot deze dingen toedoet, God zal hem toedoen de plagen, die in dit boek geschreven zijn. 19 En indien iemand afdoet van de woorden des boeks dezer profetie, God zal zijn deel afdoen uit het boek des levens, en uit de heilige stad, en [uit] hetgeen in dit boek geschreven is.
De mens is niet bereidt om de onaangename Waarheid aan te horen ze luisteren liever naar aangename leugens die de mens creaeert. Via deze weg zie ik dat het niet meer lang duurt dat de Here weder komt. Want de mensen hier lopen op tenen en mag de Waarheid niet meer gezegt worden ter waarschuwingen neej men blijft liever blind staren op de liefde en alles moet bedekt worden, enz. Triest voor woorden het geeft mijn hart verdriet evenzo God geeft dat erg verdriet is het dan zo moeilijk om je knie te buigen en de Waarheid voor lief te nemen. Juiste meer mag je als broeders en zusters elkaar waarschuwen en bestrafen en weerleggen ter onderwijs. Het is aan de persoon in kwestie in hoe je daar verantwoordelijk mee om gaat. Want pas op voor wat je Ziet. Pas op voor wat je Hoort er is een Vriend die hoort elk gebed in dien jij zegt.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
|
|
|
|
geen idee over welke single avond je het hebt wim; leg eens uit?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 17:14
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | welke maat draag je willemijn?  |
twee keer die van mij...
Bedankt Chat voor de uitnodiging.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 17:15
|
|
|
|
Veel geluk samen en tot je driedaagse proefabonement
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 17:19
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Alleen SV komt dichtbijzijnde !!!
De rest van de vertallingen mogen verbrand worden. Want er staat geschreven in Gods Woord bij laatste Bijbel gedeelte Openbaring 22: 18, 19 dat je niks mag toevoegen of mag weg halen want anders kan daar ook geen zegen op rusten !!! Shalom, |
is het niet zo dat sommige geloofsstrekkingen bepaalde boeken weghaalde uit de Bijbel??? Of is dat ondertussen veranderd?
Je kan zodanig het ene verheffen dat je daardoor ook het andere vernederd. Dat is nu toch niet bepaald een (menselijke) christelijke houding.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|