ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 19:28

SUSANNAH475 schreef:
Het slechtste moment van gisteravond...
Ik had een kennis op bezoek, die vroeg of hij naar het toilet mocht... tuurlijk mag die dat... later nog eens geweest, blijkbaar om er ook te bellen want ik hoorde hem praten...
Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff...
Heb het maar opgehouden en eerst het toilet grondig schoon zitten maken.
Vraagje... is dit abnormaal of plassen er wel meer mannen naast het toilet i.p.v. erin ? Gefrustreerde smiley

Ehh...ik moet de eerste nog tegenkomen die wél goed mikt! Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 19:47

MARIJAN072 schreef:
Er kan ook nog een verschil zijn in principe (voornemen) en de praktijk. Zou interessant zijn, om dat ook mee te nemen. Knipoog smiley Clown smiley

Dus....

Naam:

Ik wil het wel/niet
Ik heb het wel/(nog)niet gedaan

Nou Mario, starten maar..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En nu jij....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 19:49

LOES550 schreef:
Ik kan beter blijven geloven als een kind....
Dat is waar ik meteen tegen aan liep in gesprekken over t geloof.
De mens komt zondig op de wereld, niemand in zonder zonde.
Ik vond dat wel heeel moeilijk te begrijpen, zo'n onschuldig babytje,
die heeft toch helemaal niets gedaan?
Maar ook daar is Jezus voor gestorven aan het kruis. Omdat iedereen
zondig op de wereld komt.
Ik vind het maar moeilijk om te geloven en te begrijpen.

En het blijft moeilijk Loes, dat is ook geloven en toch is het heel rijk dat wij ons geloof in zo'n almachtige God hebben..en het zeker weten dat Hij altijd bij je is.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 19:50

TESSYBEAR731 schreef:
Ehh...ik moet de eerste nog tegenkomen die wél goed mikt! Smiley met dichtgeplakte mond

Daar zijn hulpmiddeltjes voor Tess, nog nooit ergens zo'n vlieg in een toiletpot zien zitten zodat ze een punt hebben om op te mikken?
Als mannen iets hebben om raak te schieten schijnen ze opeens wel te kunnen richten......kunnen ze niks aan doen he, oerinstinct Knipoog smiley

( en nee, hier geen stickers in de toiletpot, ik heb er 1 die wel kan richten! Nou het kleinste mannetje in huis nog leren richten Twijfelende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 19:51

LEANNE226 schreef:
Wat heeft het voor nut zulke privédingen van CM leden te weten?Wat bereik je met een simpel ja of nee?

Wat ik doe in mijn slaapkamer(of waar dan ook Knipoog smiley ) gaat jullie geen klap aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Pffffff ik wilde serieus blijven.........weer mislukt

Gelukkig werd er in het algemeen gesproken zonder verdere details...anderzijds hebben de meeste wel een reactie of een mening maar hoe staan ze zelf achter hun mening? Hoe hypocriet kunnen sommige wel zijn? Dat was eigenlijk de redenen van de vraag die ik stelde...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 19:57

TESSYBEAR731 schreef:

hé hé Tess, ik kan het wel hoor... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 20:08

MARIANNE866 schreef:
is het eigenlijk niet mooi dat er voor elk wat wils is?
dat er voor de liefhebbers van Joh. de heer liederen zijn, voor de liefhebbers van Glorie klokken voor de liefhebbers van Opwekkingsliederen?

wat nog mooier is?

dat we straks niets anders zullen doen dan God loven en prijzen.... Lachende smiley

en persoonlijk?

er zijn opwekkingliederen die me enorm raken en steunen en me laten weten waar het om gaat, liederen die me ontroeren, heel diep raken...

maar ook liederen van Joh de Heer mag ik graag zingen en kan ik dezelfde beleving hebben als bij het zingen van opwekkingsliederen..
zoals al eerder gezegd ik denk dat het hem ook zit in het zingen met je hart...

en als het woord "ik" in de tekst voor komt is het op dat moment even tussen God en mij bijv de tekst:"IK wil zingen van MIJN Heiland" dat zijn woorden die het heel persoonlijk (kunnen) maken waardoor het zo dichtbij komt en het ook zo persoonlijk maakt...
of:
"MIJN Jezus IK hou van U IK noem U MIJN vriend".
En het kan mij ook enorm raken als ik zing: " Op die heuvel daarginds"
wat een tekst en wat een betekenis...

dus geniet van wat je zingt, zing met je hart.... en maak er God groot mee
Lachende smiley Lachende smiley

Marianne

sorry hoor maar ik ben geen robotje...
Ik zou het prettiger vinden als je voor jezelf spreekt in plaats van die "wij" vorm te gebruiken.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 7 november 2010, 20:10
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 20:21

SUSANNAH475 schreef:
sorry hoor maar ik ben geen robotje...
Ik zou het prettiger vinden als je voor jezelf spreekt in plaats van die "wij" vorm te gebruiken.

Er is toch niks mooiers dat we eens, niet alleen maar met z'n allen, Hem zullen loven en prijzen?

Volgens mij schrijft Marianne haar reactie, zoals ik het lees, vooral in de ik-vorm.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 20:25

MARIJAN072 schreef:
Er is toch niks mooiers dat we eens, niet alleen maar met z'n allen, Hem zullen loven en prijzen?

Volgens mij schrijft Marianne haar reactie, zoals ik het lees, vooral in de ik-vorm.

Ik bedoelde die ene zin waar ik de "we" expres vetgedrukt heb staan.
Jij vind dat er niks mooiers is dan dat en ik vind dat alleen maar mooi voor je, mij geeft dat alleen maar een angstgevoel...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 20:31

FRANKT627 schreef:
Ik heb niet alle reacties gelezen. Wel heb ik onthouden dat sommige mensen meer gesteld zijn op het EQ dan op IQ. Daar kan ik me erg in terugvinden. Niet iedereen heeft een kans gekregen om te studeren ondanks de IQ-capaciteiten die ze hadden.

Zelf heb ik erg veel gestudeerd. Soms gewoon uit pure hobby. Ik studeer graag en gemakkelijk. Ik ben ontzettend leergierig en toch nog wel een beetje wereldvreemd; Tijdens mijn abdij-jaren heb ik 5 jaar 'religieuze studies' gedaan. Nadien nog eens een andere HBO studie. Daarna nog veel zelfstudie. Wat heb ik er uiteindelijk mee bereikt? Niets dus. Want als het uiterlijk er niet is dan maak je sowieso weinig kans. Ook merkt ik hier dat de geloofsovertuiging ook nog eens moet matchen. Het is altijd wel iets. Dan heb je gestudeerd...en wat nu?

Heb jij dan alleen gestudeerd om een chickie te kunnen scoren???? Smiley die vol vragen zit
Jij geeft je uiterlijk de schuld van je vrijgezellenstatus.
Net of ik wel een adonis ben op het eerste gezicht Smiley met dichtgeplakte mond

Met alle respect Frank... ik denk dat je met jouw religeuze richting op cm niet echt op je juiste site zit om een partner te vinden.
De discussie of dat "eerlijk" is, wil ik niet voeren, ik denk dat het de praktijk is.
Dit laat onverlet dat jij in mijn ogen een aanwinst voor cm-forum bent en ik wil benadrukken dat ik jouw bijdrages waardeer!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 20:53

FRANKT627 schreef:
Gelukkig werd er in het algemeen gesproken zonder verdere details...anderzijds hebben de meeste wel een reactie of een mening maar hoe staan ze zelf achter hun mening? Hoe hypocriet kunnen sommige wel zijn? Dat was eigenlijk de redenen van de vraag die ik stelde...

Maar daar zul je nooit achter komen Frank.......dit is een openbaar forum en het is meer een onderwerp voor een privé gesprek tussen partners(vind ik)
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 20:56

SUSANNAH475 schreef:
Hee Zinga,
Ik heb nog eens gekeken, en het blijkt een visboer te zijn geweest die zijn vis aanprijst.
(Denk toch dat die snoekbaars de rivier niet meer haalt, helaas Knipoog smiley, snik Huilende smiley, smiley in tranen).

Voor alle duidelijkheid hier het filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=lEfyMydSPBo

Lachende smiley Hij's leuk.

Maar ws ook lekker Kwijlende smiley Houd jij niet van vis?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 20:59

ZINGA672 schreef:
Pieter jouw post staat bol van de vooronderstellingen, vooroordelen en andere ongerijmdheden. Try again.

We zijn het dus niet eens Lachende smiley
Dat mag.
Ik mag er kennelijk niet mijn mening over hebben, want dat is bah en leugens.

Nu durf ik bijna niet meer te stellen dat de pinkster en evangelische gemeenten voornamelijk groeien door instroom vanuit traditionele kerken.

Wel durf ik te beweren dat het absolute totaal van bezoekers van deze gemeenten feitelijk nauwelijks toeneemt doordat er net zoveel uitstroom is aan de achterdeur dan instroom aan de voordeur.
Hier is namelijk WEL onderzoek naar gedaan, gepubliceerd in het boek "ooit evangelisch"

Vind jij het een leugen te stellen dat de aantrekkingskracht mede berust op een marketingconcept??? Ik heb nergens beweerd dat dit instrument bewust word ingezet.
Feit blijft dat charismatische gemeenten een zuigende werking hebben op vooral jongelui vanuit traditionele kerken.
Persoonlijk ben ik er ook slachtoffer van geweest.
En dat jij nu gaat koken van woede om deze uitdrukking, interesseert mij niet.
Het is exact hoe ik het ervaren heb.... en velen met mij.

Zinga, je mag er over denken hoe je wil, je mag het zelfs op het forum vermelden.

Mijn mening is dat het niet goed is dat charismatische gemeenten hun groei uit andere, zowel charismatische en/of traditionele, gemeenten halen.
Ten eerste kunnen ze beter zieltjes winnen onder de heidenen.
Ten tweede voorkom je er de bijna standaard teleurstelling mee die men ervaard als men na met gejuich binnengehaald te zijn, binnen een half jaar geen aandacht meer te krijgt. Hierna viua de achterdeur weer verdwijnt en ook niet meer naar de oude gemeente terug durft.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:00

SUSANNAH475 schreef:
Het slechtste moment van gisteravond...
Ik had een kennis op bezoek, die vroeg of hij naar het toilet mocht... tuurlijk mag die dat... later nog eens geweest, blijkbaar om er ook te bellen want ik hoorde hem praten...
Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff...
Heb het maar opgehouden en eerst het toilet grondig schoon zitten maken.
Vraagje... is dit abnormaal of plassen er wel meer mannen naast het toilet i.p.v. erin ? Gefrustreerde smiley

Volgende x handsfree laten bellen... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:16

LEANNE226 schreef:
Maar daar zul je nooit achter komen Frank.......dit is een openbaar forum en het is meer een onderwerp voor een privé gesprek tussen partners(vind ik)

Daar heb je volkomen gelijk in Leanne. Ondertussen heb ik al met Marianne gemaild om het één en ander te vertellen.

Het blijft toch voor vele een raar onderwerp hé? We hebben allemaal wel een mening maar zelf iets toegeven...ho maar...

Knipoog smiley Frank

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 7 november 2010, 22:39
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:33

FRANKT627 schreef:
hé hé Tess, ik kan het wel hoor... Boze smiley

Het is ook niet het kunnen waar wij dames aan twijfelen, frank Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:35

MARIJAN072 schreef:
Wat bijzonder, Tess. Hartelijk gefeliciteerd met deze stap en Gods zegen!

Een lied, speciaal voor jou.....

Aan uw voeten Heer - Opwekking 462
http://www.youtube.com/watch?v=7njlnT_dAB4&feature=related

Thanks voor de mooie nummers, ook Zinga!
Het was een mooie dag vandaag Lachende smiley

God is goed!

http://www.youtube.com/watch?v=dbwjYMTeyvQ

Hij is heer!

http://www.youtube.com/watch?v=Lgtl-u4vUWg

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zondag 7 november 2010, 21:43
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:43

SUSANNAH475 schreef:
Hee Zinga,
Ik heb nog eens gekeken, en het blijkt een visboer te zijn geweest die zijn vis aanprijst.
(Denk toch dat die snoekbaars de rivier niet meer haalt, helaas Knipoog smiley, snik Huilende smiley, smiley in tranen).

Voor alle duidelijkheid hier het filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=lEfyMydSPBo

Prachtig filmpje suus.
Zo had ik een paar maanden geleden een keer een paling gevangen.
Netjes schoongemaakt, z'n vel eraf , spoel hem nog even af onder de kraan en die gaat ook nog een poosje klapperen . Heel de keuken onder de spetters.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:44

PIETER649 schreef:
We zijn het dus niet eens Lachende smiley
Dat mag.
Ik mag er kennelijk niet mijn mening over hebben, want dat is bah en leugens.

Nu durf ik bijna niet meer te stellen dat de pinkster en evangelische gemeenten voornamelijk groeien door instroom vanuit traditionele kerken.

Wel durf ik te beweren dat het absolute totaal van bezoekers van deze gemeenten feitelijk nauwelijks toeneemt doordat er net zoveel uitstroom is aan de achterdeur dan instroom aan de voordeur.
Hier is namelijk WEL onderzoek naar gedaan, gepubliceerd in het boek "ooit evangelisch"

Vind jij het een leugen te stellen dat de aantrekkingskracht mede berust op een marketingconcept??? Ik heb nergens beweerd dat dit instrument bewust word ingezet.
Feit blijft dat charismatische gemeenten een zuigende werking hebben op vooral jongelui vanuit traditionele kerken.
Persoonlijk ben ik er ook slachtoffer van geweest.
En dat jij nu gaat koken van woede om deze uitdrukking, interesseert mij niet.
Het is exact hoe ik het ervaren heb.... en velen met mij.

Zinga, je mag er over denken hoe je wil, je mag het zelfs op het forum vermelden.

Mijn mening is dat het niet goed is dat charismatische gemeenten hun groei uit andere, zowel charismatische en/of traditionele, gemeenten halen.
Ten eerste kunnen ze beter zieltjes winnen onder de heidenen.
Ten tweede voorkom je er de bijna standaard teleurstelling mee die men ervaard als men na met gejuich binnengehaald te zijn, binnen een half jaar geen aandacht meer te krijgt. Hierna viua de achterdeur weer verdwijnt en ook niet meer naar de oude gemeente terug durft.

Mag ik je heel veel sterkte wensen Lachende smiley maar ik ben bang dat je na +/- 80 pagina,s weer kan uitleggen dat het ook niet alleen jou mening is heeeel veeel sterkte. Knipoog smiley ik geef het op, Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MUTSJE418

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:50

MARIO216 schreef:
Dus jij gaat Knipoog smiley

Ja Marijanne, ga je?? Knipoog smiley
Kun je Mario wel meenemen denk ik....

Ook hier is Remco aanwezig, dus als je geen zin hebt in kerstdiner, kun je hem hier ook horen pingelen (helaas zingt ie niet bij ons concert, maar daar zijn wij dan weer voor Knipoog smiley)

Tot vrijdag/zaterdag??
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:55

balen dat ik bij zwolle de A50 opwil en daar al in de file stond van zeker 45 minuten Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 21:57

GRACE585 schreef:
balen dat ik bij zwolle de A50 opwil en daar al in de file stond van zeker 45 minuten Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

De trein is zo gek nog niet Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 22:00

SUSANNAH475 schreef:
Ik bedoelde die ene zin waar ik de "we" expres vetgedrukt heb staan.
Jij vind dat er niks mooiers is dan dat en ik vind dat alleen maar mooi voor je, mij geeft dat alleen maar een angstgevoel...

Ik zie er niks angstigs in dat we in het eeuwige leven God mogen toezingen.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 22:07

SOFIE807 schreef:
Boze smiley
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
RUTH485

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 22:09

De wapenrusting in efeziers 6 is niet om te vechten gegeven , maar om STAND te houden .

De Waarheid wordt geopenbaard !!

Het is de LIEFDE die overwint .

Ruth.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 22:11

JOLAN931 schreef:
Hoi Shanita,

Het gebeurt nogal eens dat je reageerd zonder het voorgaande gelezen te hebben, om vervolgens weer je excuses aan te bieden ondat je niet weet waar het over gaat.

Als je dit topic wel ghelezen had, had je waarschijnlijk gemerkt dat het een klaagzang met een zeer grote knipoog was.

Desondanks toch bedankt voor je advies al heb ik besloten om hem maart lekker te laten slapen op mijn bank.(dan istie er tenminste en kan ik doen en laten wat ik wil Knipoog smiley )

Groetjes Jolan

'k zou lekker gaan stofzuigen als ik jou was. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALOUS961

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 22:13

ANGELIQUE327 schreef:
Kon wel eens een heftige ervaring worden Alous, dat kennismaken met ons.....!!!!! Verraste, verbaasde smiley

begin het ook te geloven Angelique......toch maar eens goed nadenken of ik wel mee ga Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 22:13

VISSER278 schreef:
'k zou lekker gaan stofzuigen als ik jou was. Knipoog smiley

pfffffft, kan jij het niet ff komen doen..dan zet ik hier nog ff een paar reacties neer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 22:15

PIETER649 schreef:
Heb jij dan alleen gestudeerd om een chickie te kunnen scoren???? Smiley die vol vragen zit
Jij geeft je uiterlijk de schuld van je vrijgezellenstatus.
Net of ik wel een adonis ben op het eerste gezicht Smiley met dichtgeplakte mond

Met alle respect Frank... ik denk dat je met jouw religeuze richting op cm niet echt op je juiste site zit om een partner te vinden.
De discussie of dat "eerlijk" is, wil ik niet voeren, ik denk dat het de praktijk is.
Dit laat onverlet dat jij in mijn ogen een aanwinst voor cm-forum bent en ik wil benadrukken dat ik jouw bijdrages waardeer!!

Hoi Pieter,

De studies die ik deed waren omwille van het feit dat ik het graag deed. Tijdens mijn kloosterleven studeerde ik om dat het me gevraagd werd. Nadien wilde ik een eens een andere studie doen die niets te maken had met theologie, filosofie, liturgie en aanverwante. Ik studeerde graag. Het ging me ook goed af. Leergierig als ik toen was greep ik ook die kansen die me werden geboden. Het was dus niet om een 'chikie' te doen.

Ik heb inderdaad ondervonden dat CM niet een site is voor RK-mensen. Gelukkig was en ben ik niet op zoek naar een 'chikie' Ik durf het niet meer aan en ik kan het niet meer aan. Ik heb ook zo mijn ervaringen. Ik heb ook gemerkt de afgelopen maanden dat vele zich chtistelijk noemen maar dat ze heel veel vooroordelen hebben. Dat sommige zelfs onmenseliijk zijn. Trap ik hier nu mee op lange tenen? Oké, dat kan maar het is niet mijn bedoeling om er kwaad mee te doen. Het is erg om als een christen te moeten zien hoe sommige strekkingen zijn. Ofwel leunen ze erg tegen een sektarische beweging aan of ze werden zo beinvloed dat alles aanzien moet worden als een angst voor God. Angst voor God??? Ik begrijp het niet. Zal natuurlijk komen door mijn RK-ongesteldheid.

Het uiterlijk blijft altijd een rol spelen Pieter. Ik heb spijt dat ik de mails niet heb bewaard van bepaalde vrouwen. Je zou echt doodschrikken wanneer je ze onder ogen kreeg. Voor alle duidelijkheid wil ik melden dat het geen CM-vrouwen waren.

Tijdens mijn kloosterleven, 12 jaar lang, had ik enorme aandacht van vrouwen. Ik kon vooral goed luisteren. Een pasklaar antwoord op hun zorgen had ik niet altijd. Aandacht van vrouwen was ook aanwezig op een andere manier. Ik moest toen soms erg sterk in mijn kloostersandalen staan om heen geen scheve staats te berijden. Blijkbaar was een monnik een aantrekkelijk figuur. Het zou niet mooi zijn van me om namen te noemen maar ik kan je in alle eerlijkheid vertellen dat het ook wel eens vrouwen waren die we allemaal wel kennen van televisie.

Ik ben niet op deze site gekomen om een partner te vinden. Dat zei ik al eerder in deze reaktie. Het was eerder een tijd verdrijf en en ja ik hoopte op een goede vriendin. Niet zozeer dat zij dan uiteindelijk dan mijn liefje zou worden. Ik praat nu eenmaal heel graag met vrouwen. Ik luister vooral heel graag naar vrouwen. Ik kan er van genieten. Net zoals ik echt enorm geniet van de foto van Annette met jullie meisje. Die foto ontroert me heel erg. Die is zo mooi dat ik het niet met woorden kan beschrijven. Het is niet alleen omdat Annette en het kleine meisje zo mooi maar het is wel de manier waarop ze zo samen daar liggen. Ik wil maar gewoon zeggen dat ik hou van manier van de vrouwen. Hun mimiek, humor, ernst, hun...van alles.

Ik stuur dit nu even want het wordt me even te moeilijk
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 22:15

JOLAN931 schreef:
pfffffft, kan jij het niet ff komen doen..dan zet ik hier nog ff een paar reacties neer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Slaapt ie nog steeds op de bank? Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 ... 6194 Volgende
Pagina 1480 van 6194