| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 12:02
|
|
|
|
Een verwarmende knuffel voor alle papa's en mama's die vanavond in de kou met hun kindjes mee gaan. Lampionnetje, lichtje en zingen maar. Wat een uitvinding die lichtjes op batterijen! Nu gaan de lichtjes tenminste niet uit door de regen of de wind. De schaal met snoepjes staat al klaar hoor. Mijn kinderen zijn groot, ik hoef gelukkig niet meer
Veel plezier voor iedereen die wel gaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 12:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Pffff, ik knuffel mezelf wel  |
Niet miepen frank, je hebt er al twee van me gekregen! Gierigaard!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 11 november 2010, 12:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 12:27
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | En wat denk je dan van Pindakaas! Er zit geen eens kaas in zoals in smeerkaas. Waarom heet het geen smeerpindaas of pindaboter? En leverkaas! Ook zoiets geks.  |
In 1948 kwam het eerste potje pindakaas in Nederland op de markt, maar dat mocht niet onder de naam pindaboter. Boter was namelijk een naam die speciaal was vastgelegd voor echte roomboter. Dus alleen roomboter mocht boter heten. Andere botersoorten hadden de naam margarine. En toen moest er dus een andere naam bedacht worden. De naam pindakaas werd gekozen, omdat pindaboter werd vergeleken met leverkaas. Dat is ook broodbeleg waar helemaal geen kaas in zit, maar wel kaas in de naam heeft.
Leverkaas behoort tot de vleeswaren en is sterk verwant aan leverpastei, maar het is door toevoegingen als zetmelen steviger geworden. Het voordeel daarvan is dat het in dunne plakjes te snijden is en door de slager of vleeswarenindustrie voorgesneden kan worden verkocht. Het snijverlies is minimaal. Om leverkaas, dat blokvormig is, zit vaak een karakteristiek laagje spekvet. De aanduiding kaas slaat op de snijdbaarheid. Een ronde variant op leverkaas is de Berliner leverworst. Leverkaas is voornamelijk gemaakt van varkenslever en -vlees.
Tevreden mevrouw?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 13:28
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Niet miepen frank, je hebt er al twee van me gekregen! Gierigaard!  |
niet miepen??? Bijna elke dag leer ik nieuwe Nederlandse woorden. Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed waarom Nederlanders, die toch ook een beetje Belgen zijn, zo'n koddig woorden hebben.
Ach Benjamin-Tess, ik ben wel blij met je knuggels hoor. Over jou klaag ik niet. Nouja, ik besef ook wel dat ik in een hele diepe klaagperiode zit. De tijd van het jaar, denk ik. Dan zijn er nog de andere perikelen die me down maken. Euh...kan of wil je me nog een derde knuggel geven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 13:44
|
|
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 20:36 GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
we beginnen s'middags rond 4 uur tot ongeveer 23,00 sávonds
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
waarna we gezellig gezamelijk gaan eten van een lopend bufetje.
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
wij rekenen op veel gezellige mensen
dus mensen geef je op want vol is vol!
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8.rose524 9. crossroad317 10. herman 11.mary656 ? 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 11 november 2010, 13:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 13:50
|
|
|
|
Bedankt voor de reakties1 Degeneen die hebben gereageerd op mijn posting, zo even uit mijn hoofd: Pieter, Annette, Thomas, Hannah, Carien en Loes...
Overal, in elke posting zat wel een of meerdere kernen van waarheid in. En stof tot nadenken, wat ik ook heel erg belangrijk vind.
Dingen zijn ook relatief, denk ik.
Ook doordat er net iets gebeurde, ben ik ergens nog iets sterker over gaan nadenken. Kijk, een paar jaar terug, toen ik samenwoonde, belde er steeds iemand op 's nachts. Een soort van hijger zeg maar, die mij met vanalles en nog wat zat te dreigen. Heb je dan zoals ik, al erge dingen meegemaakt, dan kan dat extra beangstigend zijn. als mijn partner opnam, dan werd de foon eropgegooid, en als ik opnam, zie hierboven dus. Omdat het de zakelijke telefoon was, hadden wij dus een 2de telefoon moeten nemen.
Nou heb ik hiero in mijn huis, dat er nu en dan een taxi komt voor mij, terwijl ik er geen heb besteld. Mensen die aanbellen, en zeggen dat ze komen voor "de" advertentie op internet. Ik zet nooit advertenties op internet. en dat gebeurd dan, denk ik, net iets te vaak, om het toeval te noemen.
Dan denk ik van de bijbeltekst dat wij niet te worstelen hebben tegen vlees en bloed maar tegen overheden in de hemelse gewesten. --- Ik bedoel hiermee dus te zeggen, van dat problemen door 'armoede' en dat mensen over grenzen kunnen gaan. als je dat toelaat, etcetera, dat die probs eigenlijk niet zo heel erg belangrijk zijn, als je naar het grote geheel kijkt. Wat God met ons voor heeft en dat God bestaat enzo.
En 'je' kan ook kiezen om op een goede manier niet over je grenzen te laten gaan enzo. en mensen met een uitkering die alsmaar lopen te klagen, ja, die kunnen an sich wel een goed hart hebben. daar kan een onderliggend probleem aan ten grondslag liggen. Want..waarom is de een met een uitkering wél erg tevreden, heeft geen schulden en kan zélfs elke maand iets sparen, en heeft een ander, met hetzelfde bedrag wél schulden, loopt wél steeds te klagen tot vervelends toe, en neemt geen tips en adviezen aan. Of zegt dat ie dat al weet, maar/en doet niets eraan zeg maar. Er zijn ook variaties. Er zijn ook mensen die schulden hebben, en een 'aflosplan' hebben, en zo toch, naast het elke maand iets aflossen ook een beetje kunnen sparen...
Dat ik nu relativeer of hoe je het ook noemen wil, en de stelling die ik gaf in mijn posting, dat ik daar nu niet meer zo mee zit, komt ook door de reakties! Ik Was wél heel erg blij was met de reakties op mijn posting.
Nou, zo zat ik dus even te denken. en dat wou ik even kwijt. Ik hoop dat het te begrijpen is, wat ik opschrijf.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 11 november 2010, 13:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 13:56
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Eerst gewokt bij de chinees in Utreg, toen Ethiopisch in Veenendaal...
Voor degene die wel van een beetje verandering houden en de smaak te pakken hebben...
15 januari staat er vietnamees op het menu.
Geen chinees of indonesisch o.i.d., maar vietnamees... anders dus. 
Citaat van de website: Iedereen kent wel de Vietnamese loempia’s en bapao’s, maar er zijn nog meer Vietnamese gerechten, misschien wat minder bekend, maar zeker de moeite waard om uit te proberen.
De Vietnamese keuken onderscheidt zich door het gebruik van veel verse groenten en kruiden, in combinaties van uiteenlopende smaken.
http://www.desmaakvanvietnam.nl
Wie gaat er mee? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 13:57
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 20:36 GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
1. grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8. rose524 9. crossroad317 10. herman388 11. mary656 ? 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 14:18
|
|
|
|
Liefde kun je niet verplichten Liefde is volkomen vrij Liefde is alleen de ommekeer van het woordje IK naar JIJ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 14:21
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 20:36 GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8.rose524 9. crossroad317 10. herman 11.mary656 ? 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit |
Grace, dat lieve puppiebeest van je krijgt toch wel genoeg eten he???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 14:23
|
|
|
|
Het stormt hier....en het giet pijpestelen. Mijn verwarming staat op 20 graden....maar ik kan maar niet warm worden....heeft iemand nog een knuffie over voor me? Liefst een hele warme!  (je krijgtem met liefde retour!)
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op donderdag 11 november 2010, 14:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 14:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb niet alle reacties gelezen. Wel heb ik onthouden dat sommige mensen meer gesteld zijn op het EQ dan op IQ. Daar kan ik me erg in terugvinden. Niet iedereen heeft een kans gekregen om te studeren ondanks de IQ-capaciteiten die ze hadden.
Zelf heb ik erg veel gestudeerd. Soms gewoon uit pure hobby. Ik studeer graag en gemakkelijk. Ik ben ontzettend leergierig en toch nog wel een beetje wereldvreemd; Tijdens mijn abdij-jaren heb ik 5 jaar 'religieuze studies' gedaan. Nadien nog eens een andere HBO studie. Daarna nog veel zelfstudie. Wat heb ik er uiteindelijk mee bereikt? Niets dus. Want als het uiterlijk er niet is dan maak je sowieso weinig kans. Ook merkt ik hier dat de geloofsovertuiging ook nog eens moet matchen. Het is altijd wel iets. Dan heb je gestudeerd...en wat nu? |
Hoi Frank,
Ik denk dat je een grote denkfout maakt hoor, met je "uiterlijk".
Ik moet , onder andere, namelijk even terugdenken aan een paar jaar geleden. toen ik 16 was, toen kwam ik op mijn werk een man tegen, waarvan ik op het eerste ogenblik dacht van wát ís díe mán lelijk!!!!...
Maahaar, en nu komt het, toen ik die man beter leerde kennen in verschillende situaties, toen bleek die man wel zó een tof karakter te hebben, dat het eind van het liedje was, dat ik verliefd op hem werd en hij gelukkig ook op mij. Dat we een hele toffe relatie hadden, héél bijzonder en heel waardevol...en dat ik die man zélfs knap vond na een tijdje. Kan je dus nagaan wat een tof karakter kan doen!!!!!!!
Dat hoor je toch ook weleens bij meisjes/vrouwen. Dat een man/jongen een heel erg knap meisje tegenkomt, maar dat het karakter dan zo tegenvalt dat zo'n jongen dat meisje dumpt na een tijdje.
Ergens in spreuken staat ook hoe een domme knappe vrouw wordt genoemd, namelijk een varken met een gouden ring door de neus. Kun je dus nagaan!!!!!!!
Knapheid is een dun laagje vernis, wat wel mee kan werken ten goede, als je toch al een tof karakter hebt. Maar als je geen tof karakter hebt, ja, dan prikt men daar zó doorheen hoor.
Komt ook nog bij, dat de media vaak bepaalt wat knap is, Kijk maar naar reklames en modeshows enzo. zo oppervlakkig eigenlijk.
En jou profiel vind ik zó tof. als ik niet al een vriend(relatie) had zou ik zó op jou reageren. Relatie staat tussen haken, want het woord 'relatie' dat geeft mij een benauwd gevoel. Dat heeft zijn redenen. heeft niet met dit topic te maken. meer dat ik dan het gevoel heb, dat er vanalles en nog wat van mij verwacht wordt, en ik mezelf niet meer kan zijn enzovoort.
En het is ook nog es een keertje zo, denk ik, dat iedereen wel positieve dingen over zichzelf op kan noemen. dus niet van wát zouden anderen ervan denken, maar wat denk ík ervan!!!! en als je elke keer die positieve dingen die je van jezelf vind gaat herhalen in je gedachten, dan ga je krijgen, dat je postiever gaat denken, over jezelf. en dat ga je dan ook uitstralen. En vooral in je ogen. Ogen worden ook wel spiegels van de ziel genoemd. Mensen zijn vaak aantrekkelijk en komen zo over doordat hun ogen vrolijk en gelukkig staan. Ook al voldoen ze niet aan de eissen die de maatschappij en de wereld om hun heen als 'knapheid' zien.
Dit wou ik effe kwijt. staar je niet blind omdat je vind dat je niet voldoet aan wat de wereld vind wat voor 'knap' door kan gaan. Maar ga bij jezelf kijken welke goede dingen je hebt, en zo kan je zelfvertrouwen groeien, of kan je zelfvertrouwen krijgen, en dát kan je uit gaan stralen, en dát zien de mensen dan, wat je zélf uitstraalt.
Vriendelijke Groet en sterkte enzo!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 11 november 2010, 14:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 14:38
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Wat istie weer lief he, die Ducky!  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 14:49
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Angelique, ben jij soms een van die vrouwen waar hij zijn buik vol van heeft
'k Ben niet zo goed op de hoogte van de romances, die zich op CM afspelen. |
Ik begin zo'n donkerbruin vermoeden te krijgen Marijan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:08
|
|
|
|
Quote Leanne: Waarom bang zijn om te vragen?Alleen met iemand met wie je over je diepste gevoelens kunt praten kun je verder......lijkt mij
Helemaal mee eens, Leanne!!!!Da's denk ik het allerbelangrijkste. Over je diepste gevoelens kunnen praten, en de ander(daardoor) ook. en dingen kunnen vragen!!!!!
Als de communicatie er is, ja, dan heb je eigenlijk alles. In die zin, dat alles dan bespreekbaar is. en dat voor alles dan ook een oplossing kan worden gevonden. door te overleggen bijvoorbeeld.
Dan hoeft het nog geen oplossing te zijn, die in één keer de problemen oplost, maar/en het kan ook zo zijn, dat het een traject is wat lang gaat duren, dat werken aan de oplossing van iets. Maar zelfs dan denk ik, het idee van dat er aan dit 'probleem' en dat probleem gewerkt wordt, dat kan al zoveel voldoening geven. bijna net zoveel voldoenig, of precies net zoveel voldoening als het probleem al echt opgelost zou zijn.
Gewoon het 'idee' dat eraan gewérkt wordt.
Nou is het ook zo, denk ik, dat niet iedereen altijd álles vertreld aan een partner/vriend. Dan denk ik zelf aan de bijbeltekst in het Oude testament van 'wees niet al te rechtvaardig'. Ik zal 't binnenkort even opzoeken, want ik wil niet uit zijn verband rukken.
En dan denk ik van dat het niet altjd nuttig enzo hoeft te zijn, om 'alles te vertellen. Ook kan het zo zijn, dat iemand niet alles zegt, omdat degene dat niet wíl, en dat kan diverse reden hebben.
Het kan zijn, dat degene ergens mee worsteld, en daarom dingen doet die eigenlijk niet kunnen volgens christlijke normen. En dat het ook in de bijbel staat. en zo iemand wel gelooft, en het dáárom niet verteld bijvoorbeeld.
Ook kan het, zoals ik net al schreef, helemaal totaal geen nut hebben, om bepaalde dingen te vertellen. Omdat ze er niet meer toe doen bijvoorbeeld.
Wat ik zelf wél heel erg vind, is als iemand die je vertrouwd, vriend bijvoorbeeld, dingen doorverteld aan een ander, die je echt in vertrouwen hebt verteld. Dáár kan ik echt woedend om worden....
Dit wou ik hierover ff kwijt :)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 11 november 2010, 15:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:23
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Heeft geen nut ik laat het los in Gods hand. Is het alleen leven dan leef ik alleen samen met God Hij kent mijn hart en ziel en Hij zal in de dingen voorzien.
Shalom, |
Hoi Anita! :)
Ik Begrijp helemaal wat je bedoeld.
Je kán wel een advertentie zetten, is niets mis meeMet een vriend/man willen.
Alléén, het moet geen obsessie worden, zoals je weleens ziet. Het kan een gezonde wens zijn. alleen als je je te afhankelijk opsteld van dat je koste wat het kost een man moet en zou hebben, ja, dan is er denk ik iets anders aan de hand. Een leegte wat niet door een man kan worden opgevuld.
Jij bedoelt hier, dat je zonder man ook prima kan leven en gelukkig kan zijn en stelt je derhalve niet afhankelijk op. Omdat je wéét dat God er altijd is. En in alle dingen zal voorzien. dingen zoals tevreden zijn met dingen, voldoening halen uit dingen en plezier kunnen hebben bijvoorbeeld.
Als je een man zou vinden dan zou dat een welkome aanvulling zijn op je leven die toch al gelukkig is, omdat je samen met God kan leven. Omdat God je begrijpt en je kent.
Met andere woorden, ik ben het helemaal met je eens! Men moet zich niet (te) afhankelijk opstellen van een partner. Eerst zélf een leven maken, en dan kán een man een aanvulling zijn, maar dat is niet per sé noodzakelijk...
Groetjes en Zegens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:24
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | niet miepen??? Bijna elke dag leer ik nieuwe Nederlandse woorden. Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed waarom Nederlanders, die toch ook een beetje Belgen zijn, zo'n koddig woorden hebben.
Ach Benjamin-Tess, ik ben wel blij met je knuggels hoor. Over jou klaag ik niet. Nouja, ik besef ook wel dat ik in een hele diepe klaagperiode zit. De tijd van het jaar, denk ik. Dan zijn er nog de andere perikelen die me down maken. Euh...kan of wil je me nog een derde knuggel geven?  |
Nou eh...wel onder protest dan! K heet geen Benjamin namelijk En vooruit...dan ook maar eentje voor Angelique
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:28
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Het stormt hier....en het giet pijpestelen. Mijn verwarming staat op 20 graden....maar ik kan maar niet warm worden....heeft iemand nog een knuffie over voor me? Liefst een hele warme!  (je krijgtem met liefde retour!)  |
...een lekker bad of douche Angel kan ook wel eens helpen om warm te krijgen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:43
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ja en is dat leeftijdsgebonden, ik verdenk dat jij ook zaterdag staat te zwaaien.
P.S. Ik heb je huis al gezien  | Was dat het huis met al die bewakers en camera's? Waar je makkelijker in dan buiten komt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:43
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Hoi Shanita,
Het gebeurt nogal eens dat je reageerd zonder het voorgaande gelezen te hebben, om vervolgens weer je excuses aan te bieden ondat je niet weet waar het over gaat.
Als je dit topic wel ghelezen had, had je waarschijnlijk gemerkt dat het een klaagzang met een zeer grote knipoog was.
Desondanks toch bedankt voor je advies al heb ik besloten om hem maart lekker te laten slapen op mijn bank.(dan istie er tenminste en kan ik doen en laten wat ik wil )
Groetjes Jolan |
Hoi Jolan,
Dat ik regelmatig niet, ook regelmatig wel de voorafgaande reakties doorlees is vaak afhankelijk van de hoeveelheid tijd die ik heb. En ook heb ik vaak dat ik het express niet doorlees, omdat ik onbevooroordeeld wil reageren. Andere keren wil ik juist wel ff weten hoe een ander heeft gereageerd en lees ik een of meerdere of alle reakties door.
In dit geval wist ik wel waarover het ging, in die zin dat het niet echt serieus was, in die zin, dat ik kon merken aan de gevoelswaarde van wat je schreef, dat je niet écht boos was over dat slapen. Dat het meer een voorbeeld was.
Mijn 'serieuze' advies kwam derhalve ook doordat ik óok' zulke dingen aan de hand heb op dit moment. Dingen waarvan ik denk en vind dat ik het er niet mee eens ben, dingen die ik helemaal niet leuk vind en ronduit vervelend vind.
Ja, en ik ben door mijn werk met cursussen 'sociale vaardigheden' in aanraking gekomen. En ik vond 'psychologie' altijd al interessant. Heb door omstandigheden de opleing niet afgemaakt.
Ik vind het mede interessant, omdat ik er wat aan heb. Door in problemen op de juiste en beste manier te reageren, op een manier die ook nog eens bijna altijd bijbels is, kan 'je' veel problemen oplossen en voorkomen.
Nou is er ook verschil in hoe iemand op een bank gaat liggen slapen. Doet iemand dat met een onverschillige houding...Of is iemand echt moe(elke keer)..? Met ander woorden, houdt iemand rekening met je, door de dag vóórdat hij bij je komt op tijd naar bed te gaan, óf is iemand totaal onverschillig en gaat ie de dag voordat ie bij joúw komt nog ff lekker de hele nacht lopen stappen?
Snappie?
En jij hebt het 'slaapvoorbeeld' genoemd.
Je kan natuurlijk nog eindeloos veel voorbeelden noemen.
En dan denk ik van dat het belangrijk is, ofdat iemand rekening met je houdt.
Dusz eigenlijk snapte ik je wel, snappie?
Groetjes!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 11 november 2010, 16:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...een lekker bad of douche Angel kan ook wel eens helpen om warm te krijgen...  |
dit voelt aan als eh...een KOUDE douche
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:49
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nou eh...wel onder protest dan! K heet geen Benjamin namelijk En vooruit...dan ook maar eentje voor Angelique  |
Dank je wel lieve Tess, hier komt er eentje voor jou retour:
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:51
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | dit voelt aan als eh...een KOUDE douche  |
Ik heb WARME snert voor je...... heeft mijn vriend gemaakt maar ik vind het niet zo lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:52
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | Hey Pieter!
Maar daarom kan ik toch wel een inhoudelijk antwoord verwachten? Ik wacht het antwoord van David gewoon rustig af!
PS, en als je heel eerlijk bent, dan heeft het humanisme de wereld meer zegeningen gebracht dan de religie! Toch? |
een comminist zal aichzelf ook als humanist zien, zo ook een freethinker en atheist/agmost. deze filosofie denkt dat de mens goed is van het beginsel, en ontkent God en de zondeval.
voorbeeld; i p v God te zoeken als Hij als de ziekte natuurampen en oordlogen over de aarde laat gaan, houden de humanisten een benefietconcert om de schade te beperken, dmage control, niet zoeken naar de wortel van het menselijk probleem.
Ook de verlichting was uitermate humanistisch. Blijkbaar wist je niet goed wat de term betekende heb je zonder enige studie deze topic gestart.
lang verhaal kort lees je Bijbel en google/wikipedia HUmanisme en je ziet het zelf. verder uitleg gun ik dit onderwerp niet.
http://www.trouwcommunities.nl/schrijf/zelf-schrijven/blogs/1233/14957.html
Laatst aangepast door
|
DAVID923
|
op donderdag 11 november 2010, 15:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:53
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik heb WARME snert voor je...... heeft mijn vriend gemaakt maar ik vind het niet zo lekker |
hartverwarmend Leanne! (en hopelijk ook de rest, dank je wel!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 16:02
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Feest der herkenning dus voor jou? |
ik dacht dat ik toch altijd juist wel mijn reactie`s met de Schrift onderbouw en ook innhoudelijk op zaken inga.
nu doe je weer hetzelde. niet op de punten ingaan en flauwe vragen stellen.
Goed, so be it, en die mevrouw heeft gelijk, dit hoeft niet op het forum. zonde ook van mijn tijd.
ONTOPIC
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 16:13
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Het stormt hier....en het giet pijpestelen. Mijn verwarming staat op 20 graden....maar ik kan maar niet warm worden....heeft iemand nog een knuffie over voor me? Liefst een hele warme!  (je krijgtem met liefde retour!)  |
Storm hier nog niet, wel veel regen......en ik moet zometeen met de kinderen met de lampionnenoptocht meelopen  Dus de regenpakken liggen klaar en de lampionnen net met vershoudfolie waterproof gemaakt. En als ik thuiskom snel in een warm bad vermoed ik, krijg al kou bij het idee dat ik de deur straks uit moet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 16:17
|
|
|
|
Mijn mooste moment van vandaag moet nog komen.
Dat is, als strakkies, mijn vriend, die ik al zeker een hele week niet heb gezien, naar mij toekomt en aanbelt. En het vooruitzicht dat ik dan heerlijk, de hele avond gezellig saampies met mijn vriend ben! En het weekend, en de hele week...enzovoort.
En omdat de klik en de communicatie en het begrip enzovoort er is, denk ik van dat de Here mij erg gezegend heeft. (en hem natuurlijk ook ;)
Fijne avond en alvast een heel erg fijn weekend! en daarna weer een hele fijne week! ;) :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 16:23
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Lieve broeders en zusters,
mocht ik jullie gekwetst hebben dan wil ik mij hierbij mijn spijt betuigen en hoop ik dat jullie mij kunnen vergeven.
Shalom,
Een zuster in Christus,
Anita |
Natuurlijk Lieve Meid!!!!!!!!! Ook al weet ik niet waarvoor, maar dat zal mij wel ontgaan zijn. Alleen al de lieve manier waarop je het zegt, geeft bij mij al de wil en de neiging om te vergeven!
Shalom!
Zuster in Christus!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 16:23
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Storm hier nog niet, wel veel regen......en ik moet zometeen met de kinderen met de lampionnenoptocht meelopen  Dus de regenpakken liggen klaar en de lampionnen net met vershoudfolie waterproof gemaakt. En als ik thuiskom snel in een warm bad vermoed ik, krijg al kou bij het idee dat ik de deur straks uit moet. |
Je kan ook paps laten lopen of is dat zielig? kan jij bij de kleine meid blijven
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |